Skocz do zawartości

Filmy


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

http://v1.sadistic.pl/flv/20151121/1448092513_e68_67.mp4

 

 

Pod koniec września miał miejsce wypadek z udziałem Lamborghini Gallardo w Krakowie. Zgodnie z informacją podesłaną od Krzysztofa W. włoski supersamochód wyleciał na zakręcie i "nadział się" na barierę energochłonną podczas ulicznego starcia z Subaru.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych ktorzy sie zastanawiali kto to jest ten Chris Harris ;)

 

Ano jako pierwszy zrobił test 918 spider , P1 i LaFerarri i nakręcił o tym godzinny materiał.

 

Faktycznie test fajny ale Chris raczej od jakiegoś czasu często jeździ P1 i jak dla mnie stąd najlepszy czas, na innych torach auto to odstaje nieco od 918

 

 

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie test fajny ale Chris raczej od jakiegoś czasu często jeździ P1 i jak dla mnie stąd najlepszy czas, na innych torach auto to odstaje nieco od 918

Nie do końca tak jest. W filmie Chrisa P1 jest naszybsze, ale np tutaj na Silverstone McLaren też zlał resztę: https://www.youtube.com/watch?v=sG13CTDMCXI

 

Ostatnie trzy testy hypercarów z czasami:

 

ALEJANDRO aka @SALOMONDRIN (US) | Thermal Club Racetrack | Palm Springs | California |

1. Porsche 1:18:44

2. LaF 1:18:46

3. P1 1:18:822

 

CHRIS HARRIS (UK) | Portimao | Portugalia |

1. P1 1:53:57

2. Porsche 1:53:98

3. LaF 1:54:25

 

The Supercar Driver (UK) | Silverstone |

1. P1 58:24

2. Porsche 58:47

3: LaF 58:58

 

Wg mnie test Harrisa jest najbardziej obiektywny, jeździł wcześniej wszystkimi trzema autami + sprawa z oponami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiektywny nie obiektywny ale super nakręcony w kazdym razie w tym przypadku chyba bardziej niz czasy liczy sie ogólne wrażenie a to w LaFerarri chyba jest nie do pobicia dlatego dla mnie zwycięzca jest tylko jeden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałbym najpierw od 1:07 a potem początek. Pod koniec lat 70 i na początku 80 - jedna z moich ikon obok Fiata X1/9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gryka tak RA limited z seryjna szpera z przodu. czemu pytasz?
 

@emTi 6-7 razy w roku jest taka okazja, to jest rallysprint tylko z nazwy. Rajd Okregowy, jedna z eliminacji Szuter Cupu, czyli najwiekszego i najfajniejszego cyklu szutrowego w Polsce. Ten rajd byl akurat krotki, bo mial jedynie 35km oesowych, ale np. Warminski czy Kormoran maja maksa jaki moze byc w RO czyli 45km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klatka musi byc, to rajd okregowy, wyzej od SuperKJS. Nie trzeba miec systemu gasniczego, nie jestem pewien odnosnie homologacji np. foteli czy moga byc wygasle. Podejrzewam, ze zly "Szuter Cup" znalazles. W 2013 dla amatorow tez byla taka impreza rozgrywana na torze w Mragowie. To prawidlowy link https://www.facebook.com/SzuterCup

Edytowane przez grygo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mistrzowska opcja, fajnie tam macie..  Strona coś nieaktualna, rundy z 2013 ;) Wpisowe jak na normalne okręgówki, w okolicach 500zł? I czy latałeś na profi szutrowej gumie bez homo, czy nalewce, a jeśli to drugie, to jakiej i jak się spisywała?

Edytowane przez eMTi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisowe 600-800zl (800 bylo max wedlug regulaminow) Jezdzilem tylko na normalnych szutrowkach (Pirelli i Dmack). Mozna powiedziec, ze jest to II liga rajdowa, ale z racji tego, ze okazji aby w naszym kraju pojezdzic na tych nawierzchniach nie ma zbyt wiele to conajmniej kilku kierowcow I ligowych jezdzi wlasnie tam. Strona www jest nieaktualna, podawalem link powyzej do profilu na FB. Zapraszam na szutry, to inna dyscyplina sportu niz asfalt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich chętnych do Szuter Cup zapraszamy. Cykl jest naprawdę mega, a co najważniejsze jest super atmosfera i przyjaźni organizatorzy. Nie ma tego całego smrodu, który niestety ciągnie się wokół RSMP.

Do tego od kilku lat stan dróg szutrowych w Polsce się bardzo poprawił i nie jest tak dziurawo jak kiedyś.

Np. na ostatniej eliminacji w Gródku nie całej trasie nie było ANI JEDNEJ DZIURY i auto zawieszeniowo po takim rajdzie wyglądało lepiej niż po asfaltowym.

Jest też o tyle taniej, że wystarczy jeden komplet szutrówek niezależnie od pogody (na asfalcie trzeba slicki, deszcze, medie, itp).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...