eMTi Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 pierwszy to był chyba kanał na YT Supercar driver, ale tam robili głównie tylko testy na przyspieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Red.Baron Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 http://v1.sadistic.pl/flv/20151121/1448092513_e68_67.mp4 Pod koniec września miał miejsce wypadek z udziałem Lamborghini Gallardo w Krakowie. Zgodnie z informacją podesłaną od Krzysztofa W. włoski supersamochód wyleciał na zakręcie i "nadział się" na barierę energochłonną podczas ulicznego starcia z Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Dla tych ktorzy sie zastanawiali kto to jest ten Chris Harris Ano jako pierwszy zrobił test 918 spider , P1 i LaFerarri i nakręcił o tym godzinny materiał. Faktycznie test fajny ale Chris raczej od jakiegoś czasu często jeździ P1 i jak dla mnie stąd najlepszy czas, na innych torach auto to odstaje nieco od 918 Edytowane 22 Listopada 2015 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Faktycznie test fajny ale Chris raczej od jakiegoś czasu często jeździ P1 i jak dla mnie stąd najlepszy czas, na innych torach auto to odstaje nieco od 918 Nie do końca tak jest. W filmie Chrisa P1 jest naszybsze, ale np tutaj na Silverstone McLaren też zlał resztę: https://www.youtube.com/watch?v=sG13CTDMCXI Ostatnie trzy testy hypercarów z czasami: ALEJANDRO aka @SALOMONDRIN (US) | Thermal Club Racetrack | Palm Springs | California | 1. Porsche 1:18:44 2. LaF 1:18:46 3. P1 1:18:822 CHRIS HARRIS (UK) | Portimao | Portugalia | 1. P1 1:53:57 2. Porsche 1:53:98 3. LaF 1:54:25 The Supercar Driver (UK) | Silverstone | 1. P1 58:24 2. Porsche 58:47 3: LaF 58:58 Wg mnie test Harrisa jest najbardziej obiektywny, jeździł wcześniej wszystkimi trzema autami + sprawa z oponami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Obiektywny nie obiektywny ale super nakręcony w kazdym razie w tym przypadku chyba bardziej niz czasy liczy sie ogólne wrażenie a to w LaFerarri chyba jest nie do pobicia dlatego dla mnie zwycięzca jest tylko jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Łoooooooooooooooooot??! Zwariowałem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 na 1 filmie widac, ze P1 jedzie najbardziej agresywnie, ma kilka hamowan idealnie w punkt na limicie, innymi autami tak nie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Łapie się też do "filmowe subaru" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Obejrzałbym najpierw od 1:07 a potem początek. Pod koniec lat 70 i na początku 80 - jedna z moich ikon obok Fiata X1/9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) . Edytowane 30 Listopada 2015 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) nie wiem czy wrzucalem, ale seryjnym Type RA tez mozna pojezdzic i walczyc z eNkami Edytowane 30 Listopada 2015 przez grygo 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 @@grygo ładniusio Ten Type RA to jest jakiś Limited zeszperowany też na przodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 grygo lepiej powiedz, jak często u Was organizują takie fajne, szutrowe amatorskie rally sprinty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 @gryka tak RA limited z seryjna szpera z przodu. czemu pytasz? @emTi 6-7 razy w roku jest taka okazja, to jest rallysprint tylko z nazwy. Rajd Okregowy, jedna z eliminacji Szuter Cupu, czyli najwiekszego i najfajniejszego cyklu szutrowego w Polsce. Ten rajd byl akurat krotki, bo mial jedynie 35km oesowych, ale np. Warminski czy Kormoran maja maksa jaki moze byc w RO czyli 45km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jeśli dobrze czytam w Regulaminie "Szuter Cup" nie musi być zamontowana klatka w aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) klatka musi byc, to rajd okregowy, wyzej od SuperKJS. Nie trzeba miec systemu gasniczego, nie jestem pewien odnosnie homologacji np. foteli czy moga byc wygasle. Podejrzewam, ze zly "Szuter Cup" znalazles. W 2013 dla amatorow tez byla taka impreza rozgrywana na torze w Mragowie. To prawidlowy link https://www.facebook.com/SzuterCup Edytowane 1 Grudnia 2015 przez grygo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 OK, dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) mistrzowska opcja, fajnie tam macie.. Strona coś nieaktualna, rundy z 2013 Wpisowe jak na normalne okręgówki, w okolicach 500zł? I czy latałeś na profi szutrowej gumie bez homo, czy nalewce, a jeśli to drugie, to jakiej i jak się spisywała? Edytowane 2 Grudnia 2015 przez eMTi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Kurcze marzy mi się pojeździć kiedyś po szutrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Wpisowe 600-800zl (800 bylo max wedlug regulaminow) Jezdzilem tylko na normalnych szutrowkach (Pirelli i Dmack). Mozna powiedziec, ze jest to II liga rajdowa, ale z racji tego, ze okazji aby w naszym kraju pojezdzic na tych nawierzchniach nie ma zbyt wiele to conajmniej kilku kierowcow I ligowych jezdzi wlasnie tam. Strona www jest nieaktualna, podawalem link powyzej do profilu na FB. Zapraszam na szutry, to inna dyscyplina sportu niz asfalt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Wszystkich chętnych do Szuter Cup zapraszamy. Cykl jest naprawdę mega, a co najważniejsze jest super atmosfera i przyjaźni organizatorzy. Nie ma tego całego smrodu, który niestety ciągnie się wokół RSMP. Do tego od kilku lat stan dróg szutrowych w Polsce się bardzo poprawił i nie jest tak dziurawo jak kiedyś. Np. na ostatniej eliminacji w Gródku nie całej trasie nie było ANI JEDNEJ DZIURY i auto zawieszeniowo po takim rajdzie wyglądało lepiej niż po asfaltowym. Jest też o tyle taniej, że wystarczy jeden komplet szutrówek niezależnie od pogody (na asfalcie trzeba slicki, deszcze, medie, itp). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 @gryka tak RA limited z seryjna szpera z przodu. czemu pytasz? Sie zatanawiam czy jak włoże taką do siebie, to też tak będę jeździł Super sprawa takie szutry, trzeba będzie spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się