Skocz do zawartości

Filmy


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

gryka ja w ostatnim Subaru nie mialem szpery z przodu i tak nie jezdzilem wiec cos moze byc na rzeczy :D

 

tutaj co nieco ze srodka (Rajd Warmiński, jeszcze w SKJS bez licencji), jak ktos ma ochote zobaczyc jak gnie sie Kayaba Ultra SR w pol sekundy to zapraszam bezposrednio do 1:15 ;) tak w ogole to poszukiwani sa partnerzy do tworzenia teamu, zawias trzeba koniecznie zmienic, bo zycie mi jeszcze mile! :)

Edytowane przez grygo
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grygo Ty to jesteś czub  :biglol: idziesz po tych hopach takim ogniem na tym ultra srze, jakbyś wurcem jechał... Nie no może prezz opony taniej, ale fura dostaje w d... 100x bardziej, no i żeby coś powalczyć, to jednak musi być profi zawias... Inaczej albo odpuszczanie w wielu miejscach, albo zawias co rundę do wymiany..

Przy okazji - tego ultra sra masz na jakichś regulowanych top mountach? Jeśli tak, to jakich i czy Ci się nie gną? Teinowskie są z plasteliny :/

Edytowane przez eMTi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Lausitz bylo odpuszczanie w wielu miejscach a mimo to amor wyskoczyl z gornego mocowania z tylu (pierwsza poducha KYB po tej akcji tez sie rozkraczyla) wbil sie w nadwozie, dojechalismy tak do konca odcinka i potem na serwis ;) tylko, ze tam bylo ponad 180km oesowych. powalczyc mozna nawet na Kayabie, pytanie tylko z kim i o co, bo pewnych rzeczy nie mozna przeskoczyc ;)

 

PS od poczatku roku kupilem juz 10 tych amorow, chcialem wysylac do Kayaby zapytanie czy nie poszukuja kierowcy testowego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak amory z GD+podkladki dystansowe aby nieco podwyzszyc przeswit. z przodu jak i z tylu jest seryjna poducha kayaba. w stosunku cena/jakosc nie ma nic lepszego, ale fakt jest tez taki, ze wystarcza to na max imprezy amatorskie, gdzie nie ma duzo km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grygo, minimum przy tej mocy auta to wydaje sie Protlum, ale to już ok 10k PLN.

My bujamy się na Bilsteinie póki co, ale na tej samej hopie mi się z kolei rozjechały tylne wahacze:

https://www.youtube.com/watch?v=kSDdq6heDjs

 

Potem cały rajd miałem negatywy, ale gdyby trochę odpuszczać na hopach (czego nie lubię) to jak na rajd szutrowy było bardzo równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grygo, a na przód nie będą lepsze poduchy n-grupowe STi? Ponoć pancerne i można wyrwać nowe za ok 300zł/szt, więc ciut drożej, niż kyb (chyba, że masz KYB po dużych zniżkach, bo normalnie to 250-260zł)..

 

a co do dystansów, to właśnie ostatnio się zastanawiałem, czy muszą one mieć jakby wystającą tuleję, żeby wchodziła kształtowo w kielich, jak wchodzi ori poducha, żeby dodatkowo pracowało to kształtowo i stabilizowało amor.. Zazwyczaj te dystanse są płaskie, wybrzuszenie poduchy wchodzi w dystans, a sam dystans trzyma się już tylko na śrubach z budą... Tak masz u siebie? Jak tak, to jest to potwierdzenie, że się to sprawdza i to kształtowe połączenie nie jest potrzebne :)  Jaka wysokość? 20mm?

 

Do tych amorów z GD masz sprężyny stock z gc8?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eMTi wszystko w zasadzie bedzie dobre do mojego auta, bo malo jaka rzecz je zepsuje :P ale 2 strona medalu jest taka,ze poduchy to ktoras z kolei rzecz, ktora nalezaloby wymienic (jesli robic tylko to) a pierwsza w kolejnosci jesli robic to w komplecie z amorami i sprezynami, bo generalnie zawieszenie to moja najwieksza bolaczka. pierscienie/dystanse sa 2 lub 3 cm nie pamietam konkretnie, plaskie bez wiekszych kombinacji  

Edytowane przez grygo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze mogło byc tyle na prostej* ale widać ze stracił kontrole podczas hamowania, a dalej tez banda śnieżna wyjęła dużo prędkości ;)

 

*oni tam zdaje sie cześciowo jeżdżą na seryjnych skrzyniach wiec prżelozenia dłuższe niż w normalnej Nce z kłówką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wystarczylo hamulec puscic...

 

 

 

tez tak myslalem wpierw! Ale obejrzalem ten film z Dominikasem i on mowi, ze wrecz przeciwnie :) Gosc wlasnie puscil hamulec i to dlatego samochod zaczal skrecac. Nalezalo trzymac hamulec do konca.  Bo na zblokowanych kolach samochod bedzie sunal w te strone, w ktora niesie go ped - czyli do przodu. Na zblokowanych kolach nie skreci w bok: moze dalej sie obracac i krecic piruety, ale trajektoria bedzie go niosla do przodu.

 

Mysle ze ktos z tak duzym doswiadczeniem w jezdzie po luznym wie co mowi ;)

 

 

Przy 225km/h by mieli ten słup na tablicy rozdzielczej, ewentualnie przedniej rejestracyjnej.     Tam było max 30-40km/h na walnięciu. 
 

 

Znam ludzi, ktorzy by jednak uwierzyli ze to bylo ponad 200 w momencie uderzenia :P

 

Tak czy inaczej, szczescie w nieszczesciu, bo mogli przygrzmocic bokiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tez tak myslalem wpierw! Ale obejrzalem ten film z Dominikasem i on mowi, ze wrecz przeciwnie :) Gosc wlasnie puscil hamulec i to dlatego samochod zaczal skrecac. Nalezalo trzymac hamulec do konca. Bo na zblokowanych kolach samochod bedzie sunal w te strone, w ktora niesie go ped - czyli do przodu. Na zblokowanych kolach nie skreci w bok: moze dalej sie obracac i krecic piruety, ale trajektoria bedzie go niosla do przodu. Mysle ze ktos z tak duzym doswiadczeniem w jezdzie po luznym wie co mowi ;)

 

rzeczywiscie ma to sens z fizycznego punktu widzenia, ale mi chodzilo o puszczenie hamulca w momencie, gdzie odzyskanie sterownosci bylo jeszcze mozliwe. ten film w ogole jakos dziwnie jest zmontowany, tak jakby ktos chcial ukryc moment wpadniecia w poslizg, wowczas wiele by sie wyjasnilo i nie byloby na ten temat dywagacji na naszym forumie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...