Jump to content

grygo

Użytkownik
  • Content Count

    3629
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by grygo

  1. A gdyby ktoś chciał posmigac a nie ma Subaru lub pomysłu jak zrobić to bezpiecznie zapraszam tu: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1142780412562804&id=698728746967975
  2. sa juz zbiorniki gdzie jest 14cm a na oponach jezdizmy np takich (tzw kolec szwedzki)
  3. ponoc sa w regionie jeziora, ktore maja około 10 cm lodu
  4. Hej carfit. Organizuje ktoś u was na południu jakąś trasę na zamarzniętym akwenie?
  5. juz Loeb potwierdził jakie to jest auto
  6. Tez miałem kiedyś problem z "plastikowymi" Sparco, problem rozwiazany od czasu, gdy mam Pume Furio. To chyba najlepsze rękawice, ktore maja polozony nacisk nie na jakies szwy zewnetrzne czy inne pierdoly a rzecz najwazniejszą, czyli przyczepność do kierownicy. Przede wszystkim dośc duża powierzchnia jest pokryta "gumą" od spodu a nie jakieś pojedyncze fragmenty jak w wielu innych rękawicach. Myślę, że będa dobrze współpracować zarówno ze skórą jak i zamszem.
  7. Dzięki, jakoś starałem się nie zamulać Chociaż nie ukrywam, że było to trudne, silnik w naszym aucie dawał znać, że w każdej chwili może byc boom, nie miał już swojej dotychczasowej sprawności i sporo tracilismy na rozpedzaniach i szybkich partiach. Dobrze, że udało się dojechać i zdobyć punkty. Jako ciekawostkę podam, że pierwszy OS wygraliśmy z Rutą w Fabii R5 a Marcin Słobodzian przyjął od nas prawie 10 sekund (później miał awarię), to mały, przyjemny plusik mimo wszystkich przeciwności. Tutaj onboard z 4 odcinka, Ruta tylko sekundę przed nami:
  8. Tak wsiąść i zaledwie po 2-3 treningach na szutrze dołożyć Staniszewskiemu na jego terenie to naprawdę coś. Możecie się śmiać, ale moim zdaniem, biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności, to jeden z większych wyczynów sportowych jakich dokonał Miko. Żeby lepiej zobrazować to w zeszłym roku na tych samych trasach Warmińskich Szutrów Staniszewskiemu nie dał rady Chuchała.
  9. RSMP wjezdza na szutry. Jak sadzicie, kto bedzie dominowal na tej nawierzchni? Sadzilem, ze Marczyk bedzie sie troche uczyl a tu sie okazalo, ze wsiadl i prawie z marszu wygrał ze Staniszewskim, Rutą, Kołtunem Rajd Warminskie Szutry, niewiele ustępując jedynie Kasperczykowi.
  10. grygo

    Filmy

    moje ratowanie z Rajdu Kormoran, Subaru Impreza N12
  11. Ostatnio zakończył się 37. Rajd Podlaski czyli 1 eliminacja Szuter Cup'u 2018. Dla mnie to był pierwszy rajd w pełnoprawnym samochodzie rajdowym. Miałem to szczęście poprowadzić Imprezę N12 z kłową skrzynią, profesjonalnymi komputerami silnika i dyfra, na zawieszeniu Reiger itd. Co prawda można poprawić tam pewne niuanse, ale powiedzmy sobie szczerze - kto by kręcił nosem dostając od sponsora możliwość startu takim pojazdem!? Spójrzcie na datę mojego dołączenia do forum, która zbiegła się z zakupem pierwszego Subaru (GTka). Od tamtego momentu po cichu marzyłem, że wsiądę pewnego dnia w auto ja
  12. Przepraszam, ze zrobie troche prywaty, ale to w szczytnym celu. Moja mama ostatnio mocno podupadła na zdrowiu. Między innymi zorganizowałem dla niej aukcje z rajdowymi fantami (licytacja co-drive'u w Subaru też się znajdzie). Zerknijcie tam proszę, może coś Wam wpadnie w oko lub podeślecie znajomym interesującym sie rajdami. Wielkie dzięki. aukcje: http://charytatywni.allegro.pl/listing?charityOrganizationPurposeId=4147 profil mojej mamy na stronie Fundacji "Kawałek Nieba": https://www.kawalek-nieba.pl/basia-grygorowicz/
  13. Ja mysle, ze wiele zalezy do kierowcy, obstawiam, ze Toyota moze byc szybsza w tym sezonie niz sie wielu wydaje. Aby tylko jej kierowcy szli z nia w parze
  14. Wielokrotnie uczestniczyłem w akcjach o jakich można przeczytać w tym wątku. Zazwyczaj robiłem to z radością jaką niosą emocje związane z pomaganiem potrzebującym. Niestety tym razem stoję po tej gorszej stronie barykady i szukam pomocy dla mojej mamy, u której w grudniu zeszłego roku wykryto raka trzustki z przerzutami do wątroby, a w styczniu przeszła rozległy udar mózgu... Z racji charakteru forum chciałbym Was zaprosić na aukcje jakie organizuję na portalu charytatywni.allegro.pl. Znajdziecie tam sporo gadżetów od czołowych polskich kierowców rajdowych, zaproszenie do mnie na c
  15. To niestety to tylko niewielka, lokalna pociecha, dobrze, że SIP z Dyrekcją na czele ma takie podejście. W wymiarze globalnym Subaru od dłuższego czasu z rajdami ma coraz mniej wspólnego...
  16. Jako asfalt to rzeczywiście niezły, ale szuter to szuter i moim zdaniem zdecydowanie lepiej się go ogląda. Szkoda, że nie ma dwóch, ale to chyba byłby pierwszy taki przypadek.
  17. Kajto pozamiatal wszystkich na Barborce. Nowy WRC to jednak nowy WRC. My niestety nawet nie wystartowalismy do 1 oesu po awarii na testowym, prawdopodobnie poszło przełożenie główne.
  18. Ratowanie podczas przygotowań do Barbórki
  19. Bodajże 41mm, sam się zastanawiam czemu tylko tyle. Auto stroil Asko i miała być bezpieczna mapa, druga rzecz to to, że podobno wydech, który jest w tym aucie nie jest zbyt wysokich lotów. Potwora nie ma, ale i tak się bardzo cieszę, ze mam okazję powozic rajdowka przez duże R.
×
×
  • Create New...