mstar Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Mam odniesienie 2.5 N/A z 2008 i z tym samym motorem 2009. Jednym ja, drugim żona podążamy. Codziennie MY 06 pomykam, jednak w nowszym spędzam też 5-6 godzin tygodniowo. Nowy i stary - bezawaryjne. W moim wymieniłem właśnie gumy drążka z przodu (75 tys km). Nowszy ma ok. 20 kkm przebiegu (od pierwszych km w moich rękach) i jak na razie bez usterek i zastrzeżeń. No, może skrzynka AT mogła by być mądrzejsza w trybie manualnym. Czasem na wyższy bieg zmienię ja a pól sekundy później komputer i w ten sposób z jedynki robi się trójka. Do wahań temperatury i opóźnionej reakcji na pokrętło przyzwyczaił mnie starszy forek :-). Różnice? Zakręty! nowy przechyla się jak stara omega przy mocnym wietrze, starszy - niemal jak po szynach. Jednak mimo przechyłów - nowy znakomicie trzyma się nawierzchni. Drift na śniegu - pełna kontrola. System kontroli trakcji przy codziennej eksploatacji na śliskiej drodze REWELACJA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrupik Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Chciałbym w tym miejscu podpytać o hałasy z przedniego zawieszenia. Tłucze się u mnie coś niewiarygodnie z jednej i z drugiej strony ( i nie chodzi o głębokie dziury ) na nierównościach. Z pewnością amorki nie dobijają - przebieg 26 tys ( mam octavie 1 cholernie niską i nic takiego nie ma a jeździ na tych samych drogach ). Mieliście coś takiego ? Jeśli tak to co na to ASO ? 3mcie się ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Co mnie wkurza: - krótka jedynka - wolałbym taką jak jest w legacy 5 biegowym plus reduktor jak w starszych benzynach W dieslach z wysokim momentem krótka "jedynka" jest zbawieniem dla sprzęgła. Wystarczy zobaczyć jak to wygląda w BMW 2.3D oraz 3.0D, Audi 3.0Tdi, gdzie przełożenie pierwszego biegu umożliwia tylko ruszanie. Stąd głośny problem sprzęgła dotyczy - wg mnie - tylko LEGACY/OUTBACK z 5-biegową skrzynią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Wcześniej Forester był raczej crossoverem niż SUVem właśnie :!: Dla mnie nowy Forek jest o tyle smutny, że stanął w szranki z Toyotą RAV4 drugi raz właśnie :!: Trzeba się przejechać aby poczuć różnicę pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Przejeździłem foresterem 2,0 XT ponad 100kkm i właśnie sposób jazdy w zakręcie jest w nowym inny. Nie czuję takiej kontroli jak w starym. Może to kwestia tego elektrycznego wspomagania. Po prostu jedzie się trochę "w ciemno" a starym czułem co mam pod kołami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Widzicie w tytule postu porownanie forek II do III bo ja nie wiec po jakiego grzyba piszecie o "niezłomnym najlepszym jedynym" forku z poprzedniej generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Forester 2,0 D MY09, 24 000 km, oprogramowanie pierwotne (stare): - rdzewiejący wydech; - czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym; - rdzewienie felg (bardzo subtelne i symboliczne); - brzęczenie prowadnic kabli (?) szyberdachu; - hałaśliwość bagażnika (TTTM - STM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Czyżby zima i braki magnezu w organiźmie? A może jakaś ogólna melancholia sprawia że nikt nie narzeka :shock: ? Rdzewienie wydechu? "Pierdółka". Korozja felg? "Subtelna i symboliczna." Nawet nowy soft "uszedł z życiem" :!: Normalnie FTZ Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 no bo tak faktycznie jest ...forester III dobrym samochodem jest ten post to chyba odzew na "szajs" w rankingu dekry jest niestety daleko (5 miejsce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Pewnie wszyscy po urlopach i wystarczajaco wkunia w pracy wiec nastroje pokojowe na forum (Przynajmniej jak tak mam) Milo czasem milo poopowiadac milo jak narzekanie sie juz nudzi. Forek III to dobre auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Widzicie w tytule postu porownanie forek II do III bo ja nie wiec po jakiego grzyba piszecie o "niezłomnym najlepszym jedynym" forku z poprzedniej generacji Idac tym tropem gadka ze prawdziwy forek to 2008 i nizej mozna sobie w buty włożyc (zeby nie powiedziec mocniej).Generalnie jakby sie dało to bym spedzał w tym aucie wiecej czasu - wszystko mi sie w nim podoba poczawszy od wygladu (kwadraciaki poprzednich wersji to jakies nieporozumienie - podejrzewam jakiegos japońskiego bekarta Giorgetto Giugiaro) kończąc na super oszczednym i dynamicznym dieslu. Może dlatego, iż Ty porównywałeś te dwa modele, Krynico Mądrości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Po prostu jedzie się trochę "w ciemno" a starym czułem co mam pod kołami... No to ładnie, ... jak jechałeś moim prawie 170km/h w zakręcie, który ja nigdy wcześniej z taką prędkością nie wchodziłem to na moje obawy odpowiedziałeś, że jest spoko :wink: Ze mną na pokładzie jechać "w ciemno" niegrzeczny Darek Wywal te ciastowate geolandary to odczujesz poprawę, już na zimowych dunlopach dużo lepiej się prowadzi, a jak założę nowe letnie myślę, że będzie jeszcze lepiej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 170kmh w zakrecie na geolandarach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 170kmh w zakrecie na geolandarach ? No dobra 160+ ale i tak się "trochę" bałem - testował mojego forka przed ostateczną decyzją o zakupie swojego, więc rozumiesz....Chyba się spodobało, bo kupił Foreśka. SIP powinien mi podziękować za promocję nowego forka i wybaczyć mi mojego US. Ostatnio znów dałem przetestować następnemu znajomemu, oj coś czuję, że przybędzie następny nowy forek w Łomży. 2.5XT chyba nadaję się na auto demonstracyjne :roll: Daje radę :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrupik Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Kurczaki, a ja męczę te geolandary aż padną ( sknerstwo ). Oby wcześniej jakaś przygoda się z ich powodu nie wydażyła. Inna sprawa iż FHI wyposaża w sumie niezłe auto w taki shit znając pewno opinie obiegowe. W terenie pewno są takie złe, jeśli FHI wychodzi z założenia iz jest to auto dla leśniczego to wiele by wyjaśniało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Kurczaki, a ja męczę te geolandary aż padną ( sknerstwo ). Oby wcześniej jakaś przygoda się z ich powodu nie wydażyła. Inna sprawa iż FHI wyposaża w sumie niezłe auto w taki shit znając pewno opinie obiegowe. W terenie pewno są takie złe, jeśli FHI wychodzi z założenia iz jest to auto dla leśniczego to wiele by wyjaśniało. Geolandery maja jedna wirlka zalete: nie musisz cekac na snieg aby sie poslizgac na asfalcie i nie strepia sie na szutrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 38 tkm czujnik egr - gwarancja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrupik Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 26 tkm - po otwarciu maski silknika wokół czujnika otwarcia klapy RDZA ( i to z purchlami ) ! No fajnie - "brzydka czeszka" ( octavia ) od 7 lat pod chmurką i nie widać śladu. Z tym autem jak z jajcem. "Krzywo pomyślę" to się lakier zaczyna rysować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 170kmh w zakrecie na geolandarach ? No dobra 160+ ale i tak się "trochę" bałem - testował mojego forka przed ostateczną decyzją o zakupie swojego, więc rozumiesz....Chyba się spodobało, bo kupił Foreśka. SIP powinien mi podziękować za promocję nowego forka i wybaczyć mi mojego US. Ostatnio znów dałem przetestować następnemu znajomemu, oj coś czuję, że przybędzie następny nowy forek w Łomży. 2.5XT chyba nadaję się na auto demonstracyjne Daje radę Zakręt nie był ostry :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 43 tys i cos z przodu zaczyna robic puk puk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 43 tys i cos z przodu zaczyna robic puk puk Eeee, to dość późno... U mnie było już przed 30-stką Na szczęście gwarancja obejmuje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrupik Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 No i jeszcze skoro mamy większe przebiegi - czy znacząco lepiej pracuje przełączenie biegów ( mowa o dyszlu ). Jestem pewien iż jest do dupy jak było, tylko człowiek przymruża na to oko ( a nawet dwa - 8) ). No i co tutaj dużo mówić Panom drogim Sprzedawcom - pierd....ie o szopenie z tym "wyrobi się" - przynajmniej w moim przypadku. A jak z przełożeniami manual w benzynce - ładnie, gładko ? PS. Mój teść twierdzi, iż z pewnością jest coś zdup...e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Moim zdaniem 6MT w dyszlu pracuje o niebo lepiej niż 5MT w benzynie... Subaraki nigdy nie słynęły z "gładkich" skrzyń :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Eeee, to dość późno...U mnie było już przed 30-stką Na szczęście gwarancja obejmuje ... to co mnie czeka :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Eeee, to dość późno...U mnie było już przed 30-stką Na szczęście gwarancja obejmuje ... to co mnie czeka :?: :?: Jeśli u Ciebie jest to samo, to nic strasznego - wymiana gum stabilizatora :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się