Skocz do zawartości

Usterki w Forku > MY'08 ( czyli forek III )


mrupik

Rekomendowane odpowiedzi

zaobserwowałem skoki obrotów na postoju, przy przeglądzie zgłoszę usterke bo chyba tak nie powinno być

 

 

Marcin jak rozwiazesz temat opisz na Forum gdzie tkwil problem.

 

To sprężarka klimatyzacji włącza się i wyłącza.

Edytowane przez Lukasz123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli to normalna sprawa z tą sprężarką ? czy idzie to naprawiać w serwisie?

 

Tak, to jest normalne. Sprężarka włącza się i wyłącza po to by nie obciążać motoru i obniżyć spalanie. Latem włącza się i wyłącza częściej niż zimą, szczególnie na postoju na światłach idzie odczuć różnicę - latem czesto się włącza i wyłącza.Gdy auto ma duże obciążenie to sprężarka też się wyłączy po to aby więcej koni napędzało motor. Sprężarka nie włączy się gdy czynnika chłodzącego jest za mało.

Edytowane przez Lukasz123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaobserwowałem skoki obrotów na postoju, przy przeglądzie zgłoszę usterke bo chyba tak nie powinno być

 

 

Marcin jak rozwiazesz temat opisz na Forum gdzie tkwil problem.

myślę raczej ze to nie z powodu sprężarki klimy a rozpoczęty proces samoregulacji. Radze przeczytać dokładnie w instrukcji aby ocenić czy to wlanie tak się dzieje.

 

Efekt sprężarki widać od razu bo jest zsynchronizowany z kliknięciem przekaźnika i z załączeniem sprzegielka na kole pasowym klimy

 

podobny post wstawilem juz w innym watku ale mysle ze moze taki plan zainteresowac wszystkich uzytkownikow SDB

Czy taki dźwięk dyszla jest normalny???

Możeporównanie dźwięku rożnych SBD pozwoli uspokoic lub wyostrzyc uwage uzyszkodnikow.

Wstawcie dzwiek swoich silnikow i bedziemy mogli sobie pogadac co jest zlem a co jest TTTM.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bof3g7YgaBE&feature=player_embedded

 

dodam ze pacjent ma 125kkm

  • 0


  •  
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- rozladowany akumulator - obiektywnie piszac moja wina. Bylem przez okres kolo 3 tygodni na kontrakcie zagranicznym i auto stalo kolo 18-19 dni w garazu podziemnym, gdzie telefonia komorkowa nie ma zasiegu. Ciagla praca ISR spowodowala rozladowanie akumulatora. Odpalilem z kabli, przejechalem kolo 30 km. Nastepnie przeladowalem prostownikiem kolo 15-16h, z tym, ze po osiagnieciu gornego napiecia (okolo 5 minut po podlaczeniu prostownika) prostownik przeszedl w tryb ladowania pradem konserwujacym. Po tym zabiegu zero problemow, akumulator dziala bez zarzutow. Z reszta akumulatory Panasonica do kiepskich nie naleza.

 

 

Akurat Panasonic w forku to padaczka. Rok temu mieniłem ten akumulator. Mi padł przy około 20.000km. Przeszukaj forum, opinie negatywne.

Teraz forek ma 40.000 i piszczy mi pasek, cos tam na przegladzie przesmaruja a piszczenie wraca po paru dniach.

 

U mnie też piszczał pasek z przerwami przez parę tysięcy km , aż przy przebiegu 60000 km rozleciała się pompa wody. Na szczęście blisko domu a na nieszczęście po gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek 2009 2.5 230km XT wersja kanadyjska, wszystko śmiga, miałem wymieniony sworzeń bo stukało na nierównościach, trochę problemów było z hamulcami, ale zwalam to na drogę przez ocean w zimie, słona woda, miesiąc stał w porcie, tarcze z przodu poszły do wymiany i klocki, z tyłu wymiana klocków i przetaczanie tarcz, zamienniki klocków z tyłu wytrzymały około 8 miesięcy i do wymiany, jest trochę zardzewiały pod spodem przez drogę oceaniczną, ale to nic groźnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek D 2011, rozpadające się dywaniki przy 30000km. Gwarancja nie obejmuje wymiany..... ;-)

:D Moja Żona przedziurawiła obcasami dywanik po stronie kierowcy już pod koniec pierwszej zimy...

Napisałem w dziale technicznym (już nie pamiętam, czy w Foresterze, czy w Ogólnym) poradnik, jak go naprawić. Naprawiony służy do dziś bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek D 2011, rozpadające się dywaniki przy 30000km. Gwarancja nie obejmuje wymiany..... ;-)

:D Moja Żona przedziurawiła obcasami dywanik po stronie kierowcy już pod koniec pierwszej zimy...

Napisałem w dziale technicznym (już nie pamiętam, czy w Foresterze, czy w Ogólnym) poradnik, jak go naprawić. Naprawiony służy do dziś bezproblemowo.

Czytałem , pamiętam. Kupiłem zamiennik na Allegro. Jestem - co prawda po rozwodzie - ale moja była zimą nie chodziła w szpilkach. :D ... pomyłka miała na drugie :D

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O gaśnięciu (nie wiem czy to poprawna forma) silnika przy chodzącej na maksa klimie było już. A czy ktoś maił problem z odpaleniem "gorącego" silnika po niedługiej przerwie od zgaszenia? Czasami nie mogę odpalić, dopiero po 3-4 razach się udaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanie od świeżaka: Czy w "normalnej" stacji obsługi można wyregulować przednie reflektory przy samopoziomującym zawieszeniu, czy tez trzeba z tym do Aso jechać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...