sredniaq Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 1.Pytam z ciekawości o forki S-Turbo, jakie są osiągalne przebiegi, bo wcześniej była dyskusja nt silników 2.5T i ich przebiegów, więc chciałbym mieć jakieś porównanie. 2.Mój problem z UPG dotyczy mojego obecnego samochodu, który widnieje w podpisie, a więc wersji wolnossącej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 2.0 są nie do zabicia lub prawie nie do zabicia, natomiast w 2.5 uszczelka paść musi, tylko nie wiadomo kiedy to nastąpi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 wlyszkow, ...co by inni koledzy nie straszyli zbyszek za punkt honoru postawil sobie ten silnik doprowadzic do stanu ktorego inni uzytkownicy mogli by tylko pozazdroscic. konsultowal sie z silnikowcami (nie zwyklymi mechanikami od wszystkiego, ale rasowymi silnikowcami od aut obciazonych). auto juz jutro ma byc do odbioru a z tego co sie dowiedzialem to te nierownosci dla ktorych warto bylo zplanowac blok to przez plyn chlodzacy a nie jakies drastyczne wizje innych kolegow jakoby osiowo cos ...pomiezone to fachowo pod wzgledem geometrii i osiowosci w profesjonalnej firmie. silnik zalany bedzie b.dobrej klasy coolantem z domieszka specyfiku zalecanego wyraznie przez SOA. skrecone oczywiscie ARP z odpowiednio poprawionymi uszczelkami chyba stosowanymi w STI czyli z koncowka AA770. no teraz musi byc juz dobrze. po trosze sam sobie teraz bede zazdroscil... tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 tadaoando :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 DrAST, ...poszlo piotr tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 tadaoando masz rację z tymi Piotrkami. Co drugi to Piotrek. Plaga jakaś Sorrki za OT. Wracając do tematu. Mam nadzieję, że po tych zabiegach będziesz dłuuugo cieszył się bezproblemową jazdą swoim Forysiem. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 skrecone oczywiscie ARP najważniesza jest oczywiscie wiara ........szczególnie w ARP :roll: .....znaczenia specjalnego to nie ma.......a samopoczucie lepsze.. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 z drugiej strony ARP droższe nie są, więc nie ma co utyskiwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 z drugiej strony ARP droższe nie są, więc nie ma co utyskiwać Subaru nie przewiduje wymiany śrub po zdjęciu głowicy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 pod warunkiem, że spełniają normy, prawda? A z drugiej strony jak komuś w świeżym, nie męczonym aucie pada UPG to z natury rzeczy robi się podatny na wszelkie spiskowe teorie, stąd nawet taki sceptyk jak ja, zanabył ARP, magiczny preparat do płynu, poświecenie auta na św. Krzysztofa;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 zanabył ARP, magiczny preparat do płynu, poświecenie auta na św. Krzysztofa;) to ostatnie moze byc ważne ...bo na uszczelki w tym modelu najkorzystniej wpływa.... jazda mniej wiecej zgodnie z przepisami... :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Czy mamy przez to rozumieć, że 2.5T było projektowane z myślą o ukróceniu piractwa drogowego? Piratów czeka zasłużona kara w postaci wymiany UPG! Sprytne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 wlyszkow, ...co by inni koledzy nie straszyli zbyszek za punkt honoru postawil sobie ten silnik doprowadzic do stanu ktorego inni uzytkownicy mogli by tylko pozazdroscic. konsultowal sie z silnikowcami (nie zwyklymi mechanikami od wszystkiego, ale rasowymi silnikowcami od aut obciazonych). auto juz jutro ma byc do odbioru a z tego co sie dowiedzialem to te nierownosci dla ktorych warto bylo zplanowac blok to przez plyn chlodzacy a nie jakies drastyczne wizje innych kolegow jakoby osiowo cos ...pomiezone to fachowo pod wzgledem geometrii i osiowosci w profesjonalnej firmie. silnik zalany bedzie b.dobrej klasy coolantem z domieszka specyfiku zalecanego wyraznie przez SOA. skrecone oczywiscie ARP z odpowiednio poprawionymi uszczelkami chyba stosowanymi w STI czyli z koncowka AA770. no teraz musi byc juz dobrze. po trosze sam sobie teraz bede zazdroscil... tomasz czyli może być tylko OK czego serdecznie życzę :wink: a co mogę to pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 silnik zalany bedzie b.dobrej klasy coolantem z domieszka specyfiku zalecanego wyraznie przez SOA. możesz podać więcej szczegółów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 BTW - gdyby ktokolwiek miał ochotę na ww. super specyfik to dziś odebrałem kolejne 12 piersiówek zamówiłem przy okazji innego importu więc koszt jak poprzednio - pełen pasztet a robię to dlatego, że czytałem wiele opinii osób, które stosowały i nie miały żadnych problemów z UPG a nieznalazłem dotąd ani jednego narzekania osoby, która by zalała lub zalał jej serwis i po tym przytrafiłaby się awaria UPG - jeśli ktoś znajdzie - proszę o linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 jak by ktoś poszukiwał specyfiku który niweluje wycieki pod głowicą to polecam środki tej firmy: usasealants tylko jest mały problem ta firma nie ma jeszcze przedstawiciela w Polsce i zakup na dzień dzisiejszy tylko bezposrednio z USA. Co do jakości to mogę polecić z czystym sumieniem, miałem delikatna nieszczelność w układzie klimatyzacji i od nich kupiłem środek Red Angel do zatamowania wycieku, po użyciu tego wyciek zniknął . No i najważniejsze dwie kwestie: 1 to to ze wyprodukowane w USA 2 to to ze gwarantuje zwrot kasy jak nie zadziała pod warunkiem że wyciek mieści się w granicy tolerancji działania preparatu. Miłych zakupów życzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Włyszkow PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 BTW - gdyby ktokolwiek miał ochotę na ww. super specyfik to dziś odebrałem kolejne 12 piersiówek zamówiłem przy okazji innego importu więc koszt jak poprzednio - pełen pasztet a robię to dlatego, że czytałem wiele opinii osób, które stosowały i nie miały żadnych problemów z UPG a nieznalazłem dotąd ani jednego narzekania osoby, która by zalała lub zalał jej serwis i po tym przytrafiłaby się awaria UPG - jeśli ktoś znajdzie - proszę o linka jeśli mówisz o tym specyfiku zalecanym przez SOA to zarezerwuj mi proszę jedną piersióweczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 a jak jest z problemem zacierania sie panewek w 2,5T bo ostatnio na niemieckim forum konsternacja MY08 5 minut Autobhna i panewki poszly ten silnik to chyba jednak rzeczywiscie bez calkowitej modyfikacji to tylko przepisowo da sie jezdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 wlyszkow :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 a jak jest z problemem zacierania sie panewek w 2,5T bo ostatnio na niemieckim forum konsternacja MY08 5 minut Autobhna i panewki poszly ten silnik to chyba jednak rzeczywiscie bez calkowitej modyfikacji to tylko przepisowo da sie jezdzic. ciekawe na jakim oleju... BTW ktoś mi niedawno mówił, że w ASO Gd stał też taki przypadek i nawet wiem co miał zalane.. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 ciekawe na jakim oleju... Z pewnością nie na AMSOIL-u , bo to by było z pewnością niemożliwe AMS + miskstura do płynu to 100% lekarstwo na bolączki dla 2.5T ........................................... ale tylko w USA , dla aut jezdzących po autostradach z prędkością nie większą jak 80 mil/h :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 jezdzących po autostradach z prędkością nie większą jak 80 mil/h nie przesadziłeś.....myslałem , że 55.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 jezdzących po autostradach z prędkością nie większą jak 80 mil/h nie przesadziłeś.....myslałem , że 55.... ja podałem zawyżoną wartość dla STI , no bo STI w USA do czegoś zobowiązuje :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 AMS + miskstura do płynu to 100% lekarstwo na bolączki dla 2.5T ........................................... ale tylko w USA , dla aut jezdzących po autostradach z prędkością nie większą jak 80 mil/h ... ale skąd masowe pady UPG w US przed akcją SOA bo taka była właśnie jej przyczyna :?: przecież wg Ciebie od zawsze max 55 mph jeździli :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się