Skocz do zawartości

objawy padania uszczelki pod głowicą


emotorsport

Rekomendowane odpowiedzi

hmm... a ja wymieniłem pierścionki podczas wymiany UPG i jestem z tego bardzo szczęśliwy (parafrazując klasyka) - przed wymianą pierścieni żarł mi trochę oleju, a po wymianie się od tego odzwyczaił. Zwiększyło mi to wprawdzie koszt zabiegu o jakieś 450 PLN, ale już mi się to zwróciło na braku strat oleju, że o samopoczuciu nie wspomnę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRAF,

 

 

...zbyszek zaproponowal by zjac sie tzw. gora a dol jedynie obejzec i to bez specjalnego grzebania by nie pogorszyc stanu. owszem kiedy stwierdzi ze cos wymaga glebszego wejscia w temat ...ale oby nie, bo kaska starczy jedynie na uszczelki i okolice.

...umowilem sie do doktora na piatek trzymajcie kciuki by leczenie nie bylo rozlegle.

 

tomasz

 

-- Pn kwi 11, 2011 7:48 pm --

 

yorey,

 

 

jak to mozliwe ze 450 skoro komplet pierscionkow to rzad ok. 700-800pln ???

 

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRAF,

 

 

...zbyszek zaproponowal by zjac sie tzw. gora a dol jedynie obejzec i to bez specjalnego grzebania by nie pogorszyc stanu. owszem kiedy stwierdzi ze cos wymaga glebszego wejscia w temat ...ale oby nie, bo kaska starczy jedynie na uszczelki i okolice.

...umowilem sie do doktora na piatek trzymajcie kciuki by leczenie nie bylo rozlegle.

 

tomasz

 

-- Pn kwi 11, 2011 7:48 pm --

 

yorey,

 

 

jak to mozliwe ze 450 skoro komplet pierscionkow to rzad ok. 700-800pln ???

 

tomasz

 

Spokojnie Zbyszek ma dobre ceny i solidnie ogarnia temat 8)

Będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Pytanie przy okazji. Czy z tymi szpilkami to nie jest to taka kolejna miejska legenda?

Jesli nie ma modyfikacji silnika w kierunku zwiekszenia mocy, to czy samo zamontowanie szpilek ARP na bazowym zestawie da jakis efekt?

 

To troche jak z kucizna, ktorej raczej nie ma sensu zakladac dopoki nie planuje sie uzywac samochodu wyczynowo po mega modyfikacjach. Co wiecej, slyszalem, ze kucizna w cywilnym aucie moze miec nawet negatywny efekt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoria jest taka, że m.in. część winy za chybotliwość połączenia bloku z głowicą (skutkujące nagminnym padaniem UPG) ponoszą kiepskie fabryczne śruby, a ARP sprawują się troszkę lepiej, ale 1. powtarzam zasłyszane opinie (na wszelki wypadek kupiłem ARP); 2. to na pewno nie jest jedyna przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdaSch,

 

adasiu zbyszek zdiagnozowal, popekane glowice... kurcze co sie dzieje z tymi subarakami dlaczego przy normalnej jezdzie,

NORMALNEJ bez upalania i scigania sie pekaja glowice. to moje pierwsze subaru ale nie pierwsze auto dlaczego po raz pierwszy spotykam sie z takim objawem co jest ???

 

co robie nie tak ze pekaja glowice ??? plyny na czas, filtry na czas, jazda do 160km/h co nie tak ???

 

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tadaoando,

 

współczuję :| . Ja też zrobiłem 120kkm generalnie w bereciarskim tempie ale. Mnóstwo przejechałem z zalewanym silnikiem itd. Łomotał ale ostatnio nie łomocze o dziwo.

 

sam jestem ciekawy tanu silnika.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdaSch,

 

adasiu zbyszek zdiagnozowal, popekane glowice... kurcze co sie dzieje z tymi subarakami dlaczego przy normalnej jezdzie,

NORMALNEJ bez upalania i scigania sie pekaja glowice. to moje pierwsze subaru ale nie pierwsze auto dlaczego po raz pierwszy spotykam sie z takim objawem co jest ???

 

co robie nie tak ze pekaja glowice ??? plyny na czas, filtry na czas, jazda do 160km/h co nie tak ???

 

tomasz

zakladales gaz to teraz masz efekty :mrgreen: - policz czy ci sie to wogule oplacilo bo wg mnie watpliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a "wogule" jest jakiś związek między jednym a drugim? ZTCW UPG w EJ25 pada, bo silnik ma lekko wadliwą konstrukcję, jest sporo przypadków rychłej śmierci UPG w zupełnie świeżych STI, które gazu w życiu nie widziały, mój też wolny od gazu jest, a UPG przetrwało raptem 145kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu to mój cytat jak nie mój?

 

co do lpg może coś nei teges wystrojone? oczywiście LPG to dla mne czarna magia i i dobre zło w samym sobie.

 

Pozdrawiam

coś źle mi się napisało

 

-- 20 kwi 2011, o 11:47 --

 

a "wogule" jest jakiś związek między jednym a drugim? ZTCW UPG w EJ25 pada, bo silnik ma lekko wadliwą konstrukcję, jest sporo przypadków rychłej śmierci UPG w zupełnie świeżych STI, które gazu w życiu nie widziały, mój też wolny od gazu jest, a UPG przetrwało raptem 145kkm.

LPG ma wyzsza temp spalania

a 2.5 ledwo jazde na benzynie wytrzumuje w serii... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce do zasilania samochodów stosuje się gaz LPG (mieszanina propanu i butanu). Ma on inne właściwości niż benzyna, np. średnia temperatura spalania benzyny jest niższa o 150-200C w stosunku do gazu. Żródło moto express

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlyszkow,

 

 

...co do pierdulki to zbyszek nie pamieta bys go oflaszkowal dla mnie.

 

a teraz wazne pytanie:

czy zakup chlodnicy calej z aluminium +30% wydajniejsza od OEMu (to koszt ok. 900pln).

a co zatym idzie nie mamy 26mm grubosci chlodnicy a 38mm, warto wymieniac na takowa z uwagi na LPG.

albo inaczej czym zabiezpieczyc przegrzewajacy sie silnik EJ25 moze dodatkowa chlodniczka oleju bo na dole

standartowej czyt. mojej OEMowej jest kilka rureczek chyba wlasnie do oleju a moze tylko mi sie wydaje ???

 

tomasz p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlyszkow,

 

...co do pierdulki to zbyszek nie pamieta bys go oflaszkowal dla mnie.

nie nerwuj się... :roll: dojedzie a z tego co się właśnie dowiedziałem to autko nadal w naprawie więc nie ma pożaru - obiecałem tzn. że będzie. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlyszkow,

 

...to miala byc najmniej istotna tresc. poszlo PW.

 

bardziej zastanawiam sie jak do tego doszlo ze mi popekaly przy normalnym uzytkowaniu ???

czy samonaprawienie uszczelek i skrecenie ARP zalatwi temat ???

co jeszcze moge zrobic by uniknac tego duzego wydatku w przyszlosci ???

 

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...