yorey Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 hmm... a ja wymieniłem pierścionki podczas wymiany UPG i jestem z tego bardzo szczęśliwy (parafrazując klasyka) - przed wymianą pierścieni żarł mi trochę oleju, a po wymianie się od tego odzwyczaił. Zwiększyło mi to wprawdzie koszt zabiegu o jakieś 450 PLN, ale już mi się to zwróciło na braku strat oleju, że o samopoczuciu nie wspomnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 GRAF, ...zbyszek zaproponowal by zjac sie tzw. gora a dol jedynie obejzec i to bez specjalnego grzebania by nie pogorszyc stanu. owszem kiedy stwierdzi ze cos wymaga glebszego wejscia w temat ...ale oby nie, bo kaska starczy jedynie na uszczelki i okolice. ...umowilem sie do doktora na piatek trzymajcie kciuki by leczenie nie bylo rozlegle. tomasz -- Pn kwi 11, 2011 7:48 pm -- yorey, jak to mozliwe ze 450 skoro komplet pierscionkow to rzad ok. 700-800pln ??? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jakoś nie jestem fanem przepłacania za części... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 GRAF, ...zbyszek zaproponowal by zjac sie tzw. gora a dol jedynie obejzec i to bez specjalnego grzebania by nie pogorszyc stanu. owszem kiedy stwierdzi ze cos wymaga glebszego wejscia w temat ...ale oby nie, bo kaska starczy jedynie na uszczelki i okolice. ...umowilem sie do doktora na piatek trzymajcie kciuki by leczenie nie bylo rozlegle. tomasz -- Pn kwi 11, 2011 7:48 pm -- yorey, jak to mozliwe ze 450 skoro komplet pierscionkow to rzad ok. 700-800pln ??? tomasz Spokojnie Zbyszek ma dobre ceny i solidnie ogarnia temat 8) Będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gathorus Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Panowie, Pytanie przy okazji. Czy z tymi szpilkami to nie jest to taka kolejna miejska legenda? Jesli nie ma modyfikacji silnika w kierunku zwiekszenia mocy, to czy samo zamontowanie szpilek ARP na bazowym zestawie da jakis efekt? To troche jak z kucizna, ktorej raczej nie ma sensu zakladac dopoki nie planuje sie uzywac samochodu wyczynowo po mega modyfikacjach. Co wiecej, slyszalem, ze kucizna w cywilnym aucie moze miec nawet negatywny efekt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 teoria jest taka, że m.in. część winy za chybotliwość połączenia bloku z głowicą (skutkujące nagminnym padaniem UPG) ponoszą kiepskie fabryczne śruby, a ARP sprawują się troszkę lepiej, ale 1. powtarzam zasłyszane opinie (na wszelki wypadek kupiłem ARP); 2. to na pewno nie jest jedyna przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 przypadkiem nie wymieniaj panewek!! to glupota zakladac nowe na uzywany wal pierwsze słyszę :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 AdaSch, adasiu zbyszek zdiagnozowal, popekane glowice... kurcze co sie dzieje z tymi subarakami dlaczego przy normalnej jezdzie, NORMALNEJ bez upalania i scigania sie pekaja glowice. to moje pierwsze subaru ale nie pierwsze auto dlaczego po raz pierwszy spotykam sie z takim objawem co jest ??? co robie nie tak ze pekaja glowice ??? plyny na czas, filtry na czas, jazda do 160km/h co nie tak ??? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 hmm... może podgrzałeś go kapkę za mocno, kiedy już UPG klęknęła...? U mnie, chwalić Boga, głowice ostały się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 tadaoando, współczuję :| . Ja też zrobiłem 120kkm generalnie w bereciarskim tempie ale. Mnóstwo przejechałem z zalewanym silnikiem itd. Łomotał ale ostatnio nie łomocze o dziwo. sam jestem ciekawy tanu silnika. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 AdaSch, adasiu zbyszek zdiagnozowal, popekane glowice... kurcze co sie dzieje z tymi subarakami dlaczego przy normalnej jezdzie, NORMALNEJ bez upalania i scigania sie pekaja glowice. to moje pierwsze subaru ale nie pierwsze auto dlaczego po raz pierwszy spotykam sie z takim objawem co jest ??? co robie nie tak ze pekaja glowice ??? plyny na czas, filtry na czas, jazda do 160km/h co nie tak ??? tomasz zakladales gaz to teraz masz efekty - policz czy ci sie to wogule oplacilo bo wg mnie watpliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 czemu to mój cytat jak nie mój? co do lpg może coś nei teges wystrojone? oczywiście LPG to dla mne czarna magia i i dobre zło w samym sobie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a "wogule" jest jakiś związek między jednym a drugim? ZTCW UPG w EJ25 pada, bo silnik ma lekko wadliwą konstrukcję, jest sporo przypadków rychłej śmierci UPG w zupełnie świeżych STI, które gazu w życiu nie widziały, mój też wolny od gazu jest, a UPG przetrwało raptem 145kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 czemu to mój cytat jak nie mój? co do lpg może coś nei teges wystrojone? oczywiście LPG to dla mne czarna magia i i dobre zło w samym sobie. Pozdrawiam coś źle mi się napisało -- 20 kwi 2011, o 11:47 -- a "wogule" jest jakiś związek między jednym a drugim? ZTCW UPG w EJ25 pada, bo silnik ma lekko wadliwą konstrukcję, jest sporo przypadków rychłej śmierci UPG w zupełnie świeżych STI, które gazu w życiu nie widziały, mój też wolny od gazu jest, a UPG przetrwało raptem 145kkm. LPG ma wyzsza temp spalania a 2.5 ledwo jazde na benzynie wytrzumuje w serii... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a pamiętasz o ile dokładnie jest ta wyższa temperatura spalania LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 W Polsce do zasilania samochodów stosuje się gaz LPG (mieszanina propanu i butanu). Ma on inne właściwości niż benzyna, np. średnia temperatura spalania benzyny jest niższa o 150-200C w stosunku do gazu. Żródło moto express Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 wlyszkow, ...co do pierdulki to zbyszek nie pamieta bys go oflaszkowal dla mnie. a teraz wazne pytanie: czy zakup chlodnicy calej z aluminium +30% wydajniejsza od OEMu (to koszt ok. 900pln). a co zatym idzie nie mamy 26mm grubosci chlodnicy a 38mm, warto wymieniac na takowa z uwagi na LPG. albo inaczej czym zabiezpieczyc przegrzewajacy sie silnik EJ25 moze dodatkowa chlodniczka oleju bo na dole standartowej czyt. mojej OEMowej jest kilka rureczek chyba wlasnie do oleju a moze tylko mi sie wydaje ??? tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 wlyszkow, ...co do pierdulki to zbyszek nie pamieta bys go oflaszkowal dla mnie. nie nerwuj się... :roll: dojedzie a z tego co się właśnie dowiedziałem to autko nadal w naprawie więc nie ma pożaru - obiecałem tzn. że będzie. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 czy zakup chlodnicy calej z aluminium +30% wydajniejsza od OEMu chlodnica nic nie da temp w komorze spalania nie obnizy raczej powinienesz zamowic glowice z jakis super wytrzymalych metali moze tytanowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 wlyszkow, ...to miala byc najmniej istotna tresc. poszlo PW. bardziej zastanawiam sie jak do tego doszlo ze mi popekaly przy normalnym uzytkowaniu ??? czy samonaprawienie uszczelek i skrecenie ARP zalatwi temat ??? co jeszcze moge zrobic by uniknac tego duzego wydatku w przyszlosci ??? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 zmienić auto.... Ew. zatulejować czymś porządnym - może wówczas masz jakieś szanse... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 btw, były różne uszczelki UPG. Może zależy jak kto trafił? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 jest ktoś, to ma EJ25 z turbiną i przejechał powiedzmy 200kkm bez wymiany uszczelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 kiedyś było takie pytanie i sporo osób się odezwało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 hmm.... nie żebym wątpił, ale z chęcią bym to zobaczył. Inna rzecz, że jeśli tak - to ciekawe w czym tkwi sukces...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się