Skocz do zawartości

objawy padania uszczelki pod głowicą


emotorsport

Rekomendowane odpowiedzi

od 5 lat przeczytalem naprawde ciekawy watek na tym forum :D

to co trzeba zrobic by 2,5 byl wytrzymaly ? sa bloki z wkreconymi wzmocnieniami miedzy cylindrami, wieksza miska chlodnicy oleju ? czy dac spokoj i kupic 2.0 TFSI :twisted:

 

-- 7 maja 2011, o 21:29 --

 

od 5 lat przeczytalem naprawde ciekawy watek na tym forum :D

to co trzeba zrobic by 2,5 byl wytrzymaly ? sa bloki z wkreconymi wzmocnieniami miedzy cylindrami, wieksza miska chlodnicy oleju ? czy dac spokoj i kupic 2.0 TFSI :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebezpiecznie zbliżamy się do nalewki dobrej na wszystko

 

 

Aż boję się zapytać....AMS ?

 

:mrgreen:

 

 

Kuźwa Ty też to masz :shock: :?: ja własnie otworzyłem lodówkę biorę po ciemku i cichutko do ręki piwo , wchodzę do pokoju a tam olej AMS dominator :shock: :twisted:

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zadam Ci pytanie , dlaczego po 2005 roku uszczelki w 2.5 nadal padają

 

i dlaczego ludziom ciemnote wciskasz , od 2005 roku do dziś mineło 6 lat, myślisz że jakby to była sprawa płynu, mikstury , to FHI by tego nie rozwiazało ? czy auta po 2006 w roku, którym padła uszczelka , też były bez mikstury, płynu itp ?

 

weź przestań , bo to sie zwyczajnie śmieszne robi, a ludzie Ci zaczynają wierzyć , jak Kaszpirowskiemu

carfit, spytaj rzecznika SOA / FHI których notę tu wkleiłem :wink: dla mnie możesz lać Swoim klientom i Petrygo z kranówką i dawać gwarancję "rozruchową" :twisted: ja miałem bliżej do serwisów, dla których to co tu wkleiłem nie było nowością a z tego co wiem - nawet u Zdanowicza dodatek do coolanta stosują - może w niektóre miejsca wspomniane w ww. nocie aktualizacje manuali serwisowych dotarły a w inne nie :idea: :?

Działania SOA/FHI miały za zadanie zmniejszyć skalę problemu i twierdzą, że im się to udało. Dla mnie EOT bo już mnie zmęczyłeś. Kto zechce może skorzystać i tyle.

 

ps. jeśli ktoś nie wierzy w działanie rekomendowanego coolanta czy dodatku to niech chociaż zrobi raz na jakiś czas analizę oleju UOA - wyjdzie nawet po kilku kkm czy choć przez 1 sekundę UPG dała ciała... a jak już wyjdzie to będzie też widać ile panewek ubyło bo to właśnie one pierwsze odchodzą kiedy coolant pojawia się w oleju - nawet w ilości trudnej do wykrycia w inny sposób :idea:

Przykład z PL: odrobina płynu dostaje się do dolotu podczas naprawy wężyka podgrzewania przepustnicy w WRX (norma sodu przekroczona 4-5x dla przebiegu 6kkm) - na tym oleju z odrobiną coolanta zrobione 1-2 m-ce max 2kkm => zużycie panewek 4-5 letnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, spytaj rzecznika SOA / FHI których notę tu wkleiłem

 

ja dalej z uporem maniaka pytam sie Ciebie co z silnikami turbo po 2005 :idea: , to że wklejasz tu jakieś prawie prehistoryczne banialuki dotyczące aut 2001-2003 N/A :idea:(nawet samemu nie wiedząć dlaczego) i próbujesz ludziom wmawiać jakieś pierdoły :idea: .

Ja wole swojemu klientowi powiedzieć prawdę że mu wlałem petrygo, :idea: jak wmawiać jakieś mrzonki żę jakiś twór chemiczny potrafi za 1,8 $ uzdrowić silnik 2.5

 

 

Dobranoc :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, doczytaj pozostałe 99% materiału, który wkleiłem do tego wątku - znajdziesz tam odpowiedzi na Twoje pytania, nie widzę sensu przeklejania wielokrotnie tego samego materiału wyłącznie dla dokumentowania Twojej alergii na moją osobę co wystarczająco zatruwa ten wątek i inne na the Forum.

ps. jedno mnie tylko bawi - im więcej tu piszesz tym więcej mam chętnych na piersiówki na PW - bezcenne :twisted: i życzę powodzenia z Petrygo i zatykaczami dziur w chłodnicach ze stacji paliw za 10zł :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, doczytaj pozostałe 99% materiału, który wkleiłem do tego wątku - znajdziesz tam odpowiedzi na Twoje pytania,

nie znajde, bo to materiał z 2004 roku, i dotyczący niektórych egzemplarzy i z silnikami 2.5 N/A z lat 99-2002 :roll:

jedno mnie tylko bawi - im więcej tu piszesz tym więcej mam chętnych na piersiówki na PW - bezcenne

no to powinieneś mi podziękowac, że interes się kręci :twisted:

życzę powodzenia z Petrygo i zatykaczami dziur w chłodnicach ze stacji paliw za 10zł :twisted:

nigdy nie używałem PETRYGO to po pierwsze :roll: , chcesz to przyjedź na kawkę to Ci pokarze co wlewamy :roll: a po drugie magicznymi uszczelniaczami to ja nie handluję, ale wiem kto na forum jest od tego specem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest z problemem zacierania sie panewek w 2,5T bo ostatnio na niemieckim forum konsternacja MY08 5 minut Autobhna i panewki poszly :evil: ten silnik to chyba jednak rzeczywiscie bez calkowitej modyfikacji to tylko przepisowo da sie jezdzic.

ciekawe na jakim oleju... :idea: BTW ktoś mi niedawno mówił, że w ASO Gd stał też taki przypadek i nawet wiem co miał zalane.. :wink:

 

silnik mial 125 tkm, ecutec i ostatnie 30 tkm jezdzil na ....... Miller

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to powinieneś mi podziękowac, że interes się kręci

no i się wydało, że to kolejna nasza "ustawka" pod niezły "interes" :mrgreen: masz u mnie piersióweczkę do Forka gratis - nie jako podział łupów ale dlatego, że jestem prawie pewien, że w obecnym płynie masz ten dodatek zalany fabrycznie (jeśli coolant zielony) albo masz coolant o parametrach/właściwościach zielonego OEMa z dodatkiem - jeśli masz już ten nowszy niebieski - gdybyś przeczytał dokładnie wszystko co wkleiłem to byś sam do tego doszedł... dzięki za zaproszenie choć jak Ty zapraszasz na kawkę to jakby czarną polewką mi to zalatuje (pamiętając niektóre posty...) :wink: może kiedyś... skorzystam bo obecnie na the Forum już raczej przez sentyment i gościnnie z powodu braku boxera.. :|

 

-- 8 maja 2011, o 22:41 --

 

a jak jest z problemem zacierania sie panewek w 2,5T bo ostatnio na niemieckim forum konsternacja MY08 5 minut Autobhna i panewki poszly :evil: ten silnik to chyba jednak rzeczywiscie bez calkowitej modyfikacji to tylko przepisowo da sie jezdzic.

ciekawe na jakim oleju... :idea: BTW ktoś mi niedawno mówił, że w ASO Gd stał też taki przypadek i nawet wiem co miał zalane.. :wink:

 

silnik mial 125 tkm, ecutec i ostatnie 30 tkm jezdzil na ....... Miller

a UPG cała :idea: :?: bo może było jak w ww. WRX - odrobina coolanta w oleju.... :idea: który Millers :?: i jak często wymieniany był :?:

Pytam bo ostatnio długo konsultuję jedną UOA z PL z Blackstone gdzie po przejściu na syntetyk silnik dostał nieźle po panewkach - wykonali gratis dodatkowe analizy i jak dotąd (jeszcze jedno badanie zrobią) wyrok brzmi - zbyt długo jeżdżony sytnetyk, który gruntownie umył silnik po poprzednich olejach gorszej jakości i wymienianych co 15kkm (zalany był bez płukanki na brudny silnik i zmył sporo syfu - był czarny jak olej z diesela po 15kkm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie męczonym, nie katowanym, ciągle nie znam jego v-maxa, etc. a mimo to UPG mi padła przy ok. 150kkm.

i dlatego padła Ci przy 150k a innym przy 80, czy 100 paru :roll:

A ja mam forestera 3,5 roku i nic nie pada , bo jeździ żona :D , tylko ma przebieg 30 tys. :D

 

-- 7 maja 2011, o 20:19 --

 

że ja uważam , że szpilki arp i ten płyn do chłodnic można użyć jeżeli to ma komuś polepszyc samopoczucie

 

dokładnie :idea: , samopoczucie jest cholernie ważne :D

 

Dobre szpilki które wytrzymują 260 000 PSI stosuje sie do naprawde mocnych aut, prawie wyczynowych , tylko że kosztują dwa razy wiecej jak ARP , ale w seryjnym aucie to też poprawią..................... samopoczucie :D

Jedyna ich zaleta (ARP) to że kosztują jak seryjne, lub niedużo wiecej, a napewno nie są gorsze :D

 

Czyli ARP nie likwidują/zmniejszają problemu z UPG?

Czy komuś kto "spiął" ARP też już padła UPG?

A po naprawie najlepiej zastosować oryginalą uszczelką, czy może są jakieś lepsiejsze zamienniki? :)

Pzdr!

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u siebie zastosowałem uszczelki OEMowe, raczej nie przypuszczam by szpilki ARP miały rozwiązać problem zupełnie, ale teoretycznie mogą troszkę pomóc, ich feler jest taki, że przy następnej operacji zrzucania głowic koniecznym będzie demontaż silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie musisz, jeśli masz oryginalne śruby, nieprawdaż?

 

 

Widziałeś kiedyś szpilki OEM i szpilki ARP ? Możesz mi powiedzieć, czym się różnią w sensie wymiarów i sposobów montażu ? Jedno z oryginalniejszych twierdzeń jakie ostatnio słyszałem - przy szpilkach OEM nie trzeba wyjmować silnika przy demontażu głowic, przy ARP już trzeba :mrgreen:

 

Widziałem już różnych magików, niektórzy nawet próbowali wymieniać panewki bez wyjmowanie silnika :twisted:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...