Jump to content

siekla

Użytkownik
  • Content Count

    3758
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

siekla last won the day on July 4 2014

siekla had the most liked content!

Community Reputation

55 Dobry

About siekla

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday August 20

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    SF5 - cichociemny ;)
  • Zainteresowania
    motoryzacja, prawo

Recent Profile Visitors

1012 profile views
  1. Z tym jest kłopot - zmiana zderzaków na niehomologowane neguje dopuszczenie do ruchu ... Wykluczyłem zmianę zderzaków, a jedynie ich modyfikację. Odnosimy się tutaj nadal do Dz.U.2003.32.262 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.) § 7.1.Zderzaki i klamki drzwi pojazdu nie mogą powodować niebezpieczeństwa zaczepienia innego uczestnika ruchu. 2.Daszek reflektora pojazdu albo krawędź wystającej części reflektora lub nadwozia, przykrywa
  2. Dzioba - ale te 3 cm to górna granica modyfikacji zawieszenia, która wpływa na prześwit, żeby nie było wyższych podkładek, tuleji itp. Oczywiście możemy ustalić górną granicę prześwitu auta kompleksowo.
  3. spokojnie, to przecież propozycja. Nie przemyślałem, że może się zdarzyć auto spoza PL.
  4. Forester Plejady. Co powiecie na coś takiego ? Mini Regulamin: 1. Dopuszcza się do startu pojazdy marki Subaru Forester SF5 – z rocznika 98-2002 włącznie, wyposażone wyłącznie w silnik wolnossący i posiadający skrzynię redukcyjną przy manualnej skrzyni biegów. Dopuszcza się stosowanie aut wyposażonych w instalację LPG a także hak holowniczy. 2. Pojazd musi być dopuszczony do ruchu i zarejestrowany na terenie Unii Europejskiej, przy czym samochód musi być przystosowany do ruchu prawostronnego. 3. W ramach modyfikacji dopuszcza się: a/ modyfikację układu zawieszenia – wyłącznie poprzez za
  5. W tym roku dane mi było spędzić na Plejadach jedynie połowę zaplanowanego czasu, ale i tak nie moglem sobie odpuścić, żeby nie przyjechać. Podziękowania dla Dyrekcji - za kolejną imprezę. Ukłony dla całego SIP. Lokalizacja i baza zlotu - rewelacyjna, bieszczadzkie anioły także się znalazły - niektóre miały na plecach napis organizator Podziękowania dla Bartkafi i Grzegorza za II dzień a także dla Bębna i Kasi - za fotel VIP w Range - Bęben Ty coś jedziesz ? Gratulacje dla zwycięzców w każdej klasie. I specjalne gratulacje dla Carlosa i Kosmita za zajęcie zaszczytnego VII miejsca w kl
  6. No mam nadzieję Was zobaczyć w sobotę
  7. UWAGA: Konwoje planujące przejazd przez Lublin - od dzisiaj w związku z przebudową zamknięty częściowo został newralgiczny punkt trasy w środku miasta w kierunku na Biłgoraj. Dlatego na Waszym miejsu - przed wjazdem do Lublina - jeszcze na s17 - zjedźcie na nowa obowdnicę Lublina S12 - kierunek / ZAMOŚĆ, CHEŁM, PIASKI/ - i dojedźcie nią do samego końca, następnie na ostatnim węźle /PIASKI ZACHÓD/ zjeżdżacie na 836 BYCHAWA/837 ZÓŁKIEWKA i następnie na skrzyżowaniu lecicie na 836 BYCHAWA i na samym końcu skręcacie na skrzyżowaniu na 835 w kierunku PRZEMYŚL w ten sposób ominiecie newralgicz
  8. To na tego "fackera" u Bebena - 200 wszyscy wiemy, że to ściema przed Plejadami, zeby zmylic wroga
  9. w pierwszej kolejności - zdejmij plastikowe oslony mocowania szyby dachowej / sa 4/ i sprawdz śruby. Szyba regulowana jest za pomocą metalowych wsuwaek - nr 6 na Twoim rysunku. W pozycji zamkniętego szyberdachu możesz wyregulować tymi wsuwkami połozenie szyby na wysokość.
  10. nie widzę tylko sensu takiego rzeźbienia, skoro można dostać rurę pasująca bez problemu praktycznie od ręki....
  11. zaopatrz sie w drewniany lub mocny plastkikowy noz. Kratki są zamontowane na zatrzaski po obu stronach LEWA I PRAWA i jezeli masz fabryczny schowek to są z nim razem zintegrowane. W schowku odkręcasz śruby, podważasz z boku zatrzaski i wszytko ładnie wysuwasz do siebie. Zatrzaski są mocno osadzone, więc zacznij podważać z prawej strony najpierw, mniej wiecej w środku kratki - wsuwasz noz, plastik w szczelinę i odginasz w stronę pasażera - lekko ciągnąc za kratkę.
  12. to jest listwa czołowa szyby przedniej - i ktoś ją najprawdopodobniej źle zamontował, ze odpadła. Swoją drogą to co pod spodem nie wygląda najlepiej. W aso ta część to 91013FC010 i do tego ida 4 klipsy montażowe 91017FA010. Poszukaj uzywanych, ale zwracaj uwagę, czy uchwyty na klipsy są w dobrym stanie, bo znowu odpadnie.
  13. standardowe śruby dadzą radę, ale jeżeli planujesz tak się poruszac na dłużej to na Twoim miejscu przestawiłbym geometrię na śrubach właśnie. Wiele forków ma lift na Plejady, ale po samych Plejadach wraca do serii, więc nikt się nie bawi w śruby.
  14. Tichy - ja się chyba do Ciebie wybiorę zobaczyć to na własne oczy, bo z pozycji którą masz na zdjęciach - nie wiem w jaki sposób potrafisz dotknąć wieńca nadgarstkiem, bez odrywania łopatek od siedzenia... Spróbuj dać fotel jeden ząbek do przodu, kierownicę max do góry, oparcie na pierwszym ząbku / czyli w pierwszej pozycji w której się blokuje/ - i moim zdaniem od tej pozycji zaczynaj ustawienia wszelkie - analizując Twoje zdjęcia/ Ci z SJS - co widać wyraźnie na filmie - mają dogłębną wiedzę na temat pozycji za kierownicą. Skoro - jak mówisz młody młokos Cię nie przekonuje, to polec
×
×
  • Create New...