Jump to content

vielebny

Użytkownik
  • Posts

    223
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    3miasto
  • Auto
    2015-teraz OBK 3.0 H6 MY02 AT
    2012-2015 Forester 2.0 S Turbo MY00 SF5 AT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

vielebny's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

3

Reputation

  1. to jeszcze raz... Kiedy, o której i gdzie Z telefonu
  2. Temat mi znany, walczę od jakiegoś czasu z brakiem rozmowy między sterownikiem silnika a ELM327 BT (2 różne) - ale to co napisałeś daje mi dalsza motywację do walki Przez kabel nie udao mi się usunąć samych błędów, skoro przez BT się da to musze jeszcze popróbować. Dzięki
  3. A ja dołączę do pytania ale je trochę rozszerzę: - czy da się usunąć jedynie błędy bez kasowania adaptacji? Pytam dlatego, że po resecie ECU na nowo automat się uczy i prze pierwszy dzień/dwa trochę poszarpuje albo przeciąga a potem jest dobrze
  4. Hmmm... co Ci ludzie mają z tymi końcówkami! Ja tez musiałem szukać przez pół roku i dopiero wytrwałośc i szrot z końca polski przyszły z pomocą. Ludzie mają haki i je gubią?
  5. Jeżeli miałoby to być rozwiązanie tymczasowe to spróbowałbym dorobić np. z kawałka plastiku i rozwiercić malutkim wiertłem. Można też z aluminium ale to ciężej znaleźć odpowiedni kawałeczek. A jak sprawa spotu? Umarła?
  6. To wszyscy wiemy. Napisz więc ile kosztowała Cie cała robota i co było zrobione. Z telefonu
  7. Ooo... to może opisywany przeze mnie i przez innych problem uszczelki w przewodzie wspomagania? Sprawdź czy po kręceniu kierownica masz spieniony płyn w zbiorniczku wspomagania. Z telefonu
  8. Bo na postoju wszelkie wibracje silnika mocniej przenoszą się na karoserie a także na wszelkie jego ruchome elementy Takie jest moje rozumowanie. ale oczywiście jest to wróżenie z fusów Z telefonu
  9. Do wglądu dla nowego właściciela przy zakupie - jeśli taki będzie Ale po ta tajemniczosc? Z telefonu
  10. I tutaj mam spore wątpliwości. Owszem znam stację gdzie diagnosta jest diagnostą w prawdziwym tego słowa znaczeniu...Ma wiedzę i widać, że się tym interesuje. Ale uogólniając to raczej mam bardzo słabe zdanie o ich umiejętnościach... Jeśli sam nie wiesz co masz w aucie to raczej pan diagnosta Ci nie pomoże w wybraniu odpowiedniego trybu badania czegokolwiek co wykracza poza standard. Ale ja nie mówię o umiejętnościach tylko o wiedzy kto gdzie jakie ma rolki\płyty. To powinni wiedzieć. Inna sprawa że ludzie boją się zapytać bo się Pan dziagnosta obrazi Z telefonu
  11. U mnie tak było ale całe auto nieco wpadało w wibracje, raz bardziej raz mniej. Po odpuszczeniu hamulca i przyhamowaniu czasem wszystko ustawało - u mnie to były przeguby wewnętrzne z przodu. U Ciebie wydaje się, że może raczej będzie to miało jakiś związek z rolkami albo paskami rozrządu bo piski/jęki to mi sie raczej z gumą kojarzą.
  12. OK! To ja zaproponuję miejsce... Aby było wygodnie to się dostosuję i w promieniu 50km od półwyspu Kassandra
  13. Za spoty w Brzeźnie się teraz płaci za godziny Z telefonu
  14. Gdzie jak badają najlepiej wiedzą sami diagności. Ja miałem takie szczęście, że mam pod domem ASO Hondy i tam na informację, że jest stały napęd na 4x4 (dzisiaj już wiem że nie jest Pan diagnosta pojechał sprawdzić hamulce do sąsiedniego ASO Fiata na płyty Teraz jeżdżę do ASO Fiata
×
×
  • Create New...