Jump to content

piotr1

Użytkownik
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

piotr1's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputation

  1. A są może jakieś triki, żeby spróbować to sprzęgło rozruszać w trakcie jazdy? Początkowo myślałem, że to jakiś olej tam się dostał i po przejechaniu się problem sam minie. Niestety nie minął.
  2. Może ktoś z koleżanek/kolegów forumowiczów powie, czy TTTM w turbodziadku, że po kilku miesiącach nieużywania (z rzadka oczywiście zapalany i przetoczony, żeby nie wrósł z trawę) w dziadku zaczęło się sprzęgło ślizgać? Bo miałem tak, że do końca regularnego jeżdżenia, to wszystko było OK.
  3. Pozdrawiam buraka w czarnej imprezie, takiej z burczącym wydechem, który ok. godz. 17 uznał że Ci którzy czekają na skręt w lewo z Hynka w Al. Krakowską to frajerzy i sobie skręcił ze środkowego pasa. Wcześniej też się wepchnął, bo przecież nie będzie stał w korku jak inny frajerzy. Rejestracji nie podaje, bo może na rajd jechał, się spieszył, więc nie będę ujawniał.
  4. Przejeżdżałem ok. 21, więc chyba bezpośrednio po wypadku. Z ustawienia aut wyglądało jakby subaru znalazło się na pasie biednego maluszka :sad:
  5. Pozdrawiam kierowcę jasnobrązowego GT-ka ze świnią na klapie, z takimi fajnymi felgami wpadającymi w czerń. Widziany dziś przy wyjeździe z parkingu podziemnego w kompleksie przy Taśmowej w Warszawie godz. 17:15. Nie udało mi się jakoś wizulanie pozdrowić, więc czynię to tutaj Ja jechałem niesubaru.
  6. Kupiłem jak miał ~200k, zrobiłem ~50k - problemów brak. Głównie po mieście. Coś tam grzebałem w skrzyni to zobaczyłem, że exedy, więc chyba daje radę.
  7. Bardzo lubię czytać jak tutejsi mistrzowie kierownicy jadą lewym pasem, a gdy ktoś się ośmiela ich chcieć wyprzedzić, to rodzi agresję. Nie prościej zjechać na prawy, a nie udowadniać coś komuś i budować negatywną opinię naszej ulubionej marki? Często jestem po tej drugiej stronie (tego co musi wyprzedzić prawym, bo uparty lewopas się trafił) ale niewielu może mi coś wtedy udowodnić :grin:
  8. Dlaczego niby nie może? Chyba dopiero elektro-dyfer może mieć 100% spięcie Biedna wiskoza nie ma takiej nadludzkiej mocy.
  9. Święta były, Sylwester - forum się nie czytało (o ja niedobry! :wink:) to trochę późno, ale serdecznie odpozdrawiam :grin:
  10. Mam wrażenie, że czasem Pb98 może przeszkadzać zamiast pomagać. Na początku tankowałem Pb98 i miałem dość często boost cut off. Potem zmieniłem na Pb95 i jakby rzadziej się to dzieje. Ale może to subiektywne odczucie. (wolny wydech, 250k, w tym u mnie 50k: 10k 98Pb, 40k na Pb95)
  11. Wydaje mi się, że możesz być niesprawiedliwy. Być może to jakiś poseł jechał, a Ty tak go niesprawiedliwie od buraków wyzywasz.
  12. Przeróżne poradniki (motory, atoświaty i inne podobne) mówią, że jak sprzedawca twierdzi że to drobiazg itepe, a sam tego nie robi, to generalnie dziwna sytuacja (sztandarowy przykład: "Klima nie działa, ale wysarczy nabić" :wink: ). Ale jest też opcja, że to rzeczywiście drobiazg, a sprzedającemu po prostu nie chce już się grzebać w niechcianym aucie... Inna sprawa, że na rynku wolnossaków to chyba można spokojnie poprzebierać. Rynek uturbiony wykazuje o wiele większy dynamizm i polowanie na okazje.
  13. Weźcie się ku... (tłumaczenie: kuźwa) do kopania, a nie będziemy tak o kropkach gadać.
  14. Pozdrawiam kierownika z brązowe turbodziadka w okolicach trasy siekierkowskiej dziś ok. 17 w stronę wawra. Niski zawias i głośny wydech.
  15. Odpozdrawiam :grin: Ale ten Twój EsTiAj ładńutki! A jak ładnie warczał!
×
×
  • Create New...