Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

zgadzam sie z boku troszke za zwyczajnie wyglada

 

Z boku to pikuś :D , mnie szczególnie tego brakuje jak sie patrzy z przodu i z tyłu, nie widać agresywności , i to mi najbardziej nieodpowiada :oops:

Auto za tyle kasy, powinno jednak być choć trochę bardziej rozpoznawalne, choćby dla troche bardziej wtajemniczonych, a tu nic :(

RS4, RS6 , było to delikatnie, aczkolwiek mocno podkreślone, bez wieś tuningu , poprostu ze smakiem, dla mnie mistrzostwo świata, a tu naprawde kicha , coś w styli GOLF GTI , ale to przecież AUDI i powinno być lepiej jednak :roll:

carfit

zgadzam się, ale być może potencjalnym klientom wcale na tym nie zależy, żeby emanować mocą na drodze... dyskretne oznaczenie w zupełności zaspokaja ich potrzeby estetyczne... :mrgreen::P :wink:

 

Dla tych, którzy chcą mieć dyskretne, ale bardzo szybkie auto jest S3, natomiast przy RS3 zgadzam się z Carfitem... Powinno emanować agresją i kipieć mocą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Podobno, niektórzy sprzedają R8 aby kupić (notabene schodzący powoli z produkcji) GTR z firmy na N.

ale to tylko tak bay the way `btw

watpliwa plotka bo R8 jest duzo lepszym autem trzymajcacym cene

lepiej wykończonym OK, droższym (szajse!), dużo lepszym chyba nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Podobno, niektórzy sprzedają R8 aby kupić (notabene schodzący powoli z produkcji) GTR z firmy na N.

 

a od kiedy to niby GT-R ma zejść z produkcji?

 

watpliwa plotka bo R8 jest duzo lepszym autem trzymajcacym cene

 

nie żartujmy tutaj sobie, to porządne forum :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Renaultsport Megane 265 Trophy:

-265KM

-360Nm

- 0-100km/h w 6.0s

- 500 sztuk

- czas na Nordschleife : 8:07:97 , czyli poprawiony względem poprzedniego rekordu FWD Megane R26R o 9 sekund :shock: wierzyć się nie chce, że to auto wykręciło taki czas w seryjnym setupie, czyli m.in. na Bridgestone'ach RE050A, bo poprzednia Meganka pobiła rekord na R888.

 

24963836768080997621887.jpg

 

24851336768083997621887.jpg

 

25397336768090997621887.jpg

 

car_photo_444535_25.jpg

 

 

 

26381436946734997621887.jpg

 

26121836946738497621887.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem tak naprawde ciekaw, na ile te testy są prawdziwe, w sensie że to seria itp. szczerze to mam wielkie wątpliwości :D , i żeby było jasne, nie dotyczy to konkretnie tego testu meganki, ale wogóle ten wyścig zbrojeń na nurburingu

Jestem ciekaw , jakby wyglądały testy , auta wzietego prosto z salonu, a dealer/importer by nic nie wiedział że auto będzie testowanie na torze :roll: i był do tego jeden , obiektywny nieprzepłacony kierowca testowy. Stawiam 100:1 że czasy by były inne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...