EVAN Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Jednym słowem , mega wóz za swoje pieniadze , chyba długo takiego kultowego auta na swiecie nie bedzie Mam dużo krócej to auto niż Edwin ale jestem w 100% tego samego zdania. Poza tym, że auto jedzie szybko to w codziennym użytkowaniu jest naprawdę idealne. Sprzęgło lekko chodzi, wspomaganie kierownicy też, biegi wchodzą lekko i płynnie. Jeźdząc spokojnie ten samochód jest jak zwykły dupowóz - chcesz przejechać 600km to wsiadasz i jedziesz, po czym wychodzisz jak normalny człowiek , a nie jakby cię walec przejechał - natomiast jesli się przyciśnie Narazie mam serie ale 18.10 coraz bliżej i wtedy będę mógł wpisać wrażenia z jazdy podobne do Carfita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 RS jest jednym z moich marzeń motoryzacyjnych. Na widok tego Fjorda zaczynam się slinić... dźwięk, wygląd i w ogóle wszystko jest w nim mega. W Toruniu mamy RS500... to już jest majstersztyk. Powinni go wsadzić do Centrum Sztuki Współczesnej i pokazywać ludziom jako dzieło sztuki - "Tak powinno wyglądać sportowe auto XXI wieku!". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 New Bad Boy in town :!: BMW M135i Nowy M Performance Automobile z Bawarii: szesc cylindrow, doladowanie, 320KM i naped na cztery kola.... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 New Bad Boy in town :!: BMW M135i Nowy M Performance Automobile z Bawarii: szesc cylindrow, doladowanie, 320KM i naped na cztery kola.... 8) [ http://s3.bimmerfile.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/07/bmw-m135i-1.jpg ] Fajny tylko brzydki jak noc :roll: M3 zdecydowanie ładniejsza i groźna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 New Bad Boy in town :!: BMW M135i Nowy M Performance Automobile z Bawarii: szesc cylindrow, doladowanie, 320KM i naped na cztery kola.... 8) [ http://s3.bimmerfile.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/07/bmw-m135i-1.jpg ] Fajny tylko brzydki jak noc :roll: M3 zdecydowanie ładniejsza i groźna Tylko że M3 to auto do fajnej jazdy po suchym, na mokrym już tylko niewielki % kierowców ogarnie, a na śniegu to ciągła walka o życie i o to żeby w ogóle ruszyć jak jest go więcej niż 5cm. A tutaj Than cos wspomniał o 4x4, pewnie upośledzone czyms w rodzaju Haldexa, ale zawsze przydatność całoroczna mocno wzrasta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 New Bad Boy in town :!: BMW M135i Nowy M Performance Automobile z Bawarii: szesc cylindrow, doladowanie, 320KM i naped na cztery kola.... 8) [ http://s3.bimmerfile.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/07/bmw-m135i-1.jpg ] Naciesz się, bo niedługo będzie go zasilał 3-cylidrowy turbo warkot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A tutaj Than cos wspomniał o 4x4, pewnie upośledzone czyms w rodzaju Haldexa, e-e, staly z rozdzialem momentu p/t 40/60 8) Naciesz się, bo niedługo będzie go zasilał 3-cylidrowy turbo warkot zlosliwiec Te 3-cylindrowe turbo warkoty produkowane sa dla tych co wybieraja low-endowe wersje i umozliwiaja kontynuacje produkcji m.in. rzedowej 6-ki -- 9 paź 2012, o 16:56 -- Aha, gwoli scislosci: ten samochod to MPA, czyli M Performance Automobile. To nie jest pelna M-ka produkowana przez M GmbH (tak jak 1M, M3, M5, M6) tylko "normalna" 1-ka produkowana na normalnej linii produkcyjnej BMW, przy ktorej powstawaniu maczali po prostu palce inzynierowie M 8) Starajac sie o analogie do Audi: MPA = S M = RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Tylko że M3 to auto do fajnej jazdy po suchym, na mokrym już tylko niewielki % kierowców ogarnie, a na śniegu to ciągła walka o życie i o to żeby w ogóle ruszyć jak jest go więcej niż 5cm. bez przesady z ta walka o zycie... Mam dużo krócej to auto niż Edwin ale jestem w 100% tego samego zdania. świetne auto i sie zgadzam jeszcze fajniejsza (choc na prostej nie szybsza, ale o dziwo jeszcze lepsza w zakretach) jest megane rs tylko potem zima pojechalem nia w góry i cóż... dawno tak nie teskniłem za choćby maminym legacem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 bez przesady z ta walka o zycie... dokładnie, walka o życie to jest w "1" bez szpery, ale i tak 6 cylindrów daje frajdę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 o tak , Megane RS na prawde robi robote - mialem okazje pojezdzic pewien czas i banan z gęby nie schodził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarekpl Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Panowie miał ktoś do czynienia z Clio rs 200 ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Ja mialem , genialne auto - najlepsze w klasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sekator Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 może ktoś z Was miał już do czynienia a Astrą IV OPC, jak ma się np. do konkurencji: Megane RS, MPS czy F-RS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 może ktoś z Was miał już do czynienia a Astrą IV OPC, jak ma się np. do konkurencji: Megane RS, MPS czy F-RS ? czytalem na civicklubie ze opelek kiepski, a Megane RS jest the best -- 12 paź 2012, o 00:28 -- VAGowskie silniki 2.0 TSI i TFSI sa na prawde bezkonkurencyjne ... watpie bo zaden z nich nie dorownuje silnikowi 4B11T z EVO X który jest fenomenalny z odpowiednim softem i wydechem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 może ktoś z Was miał już do czynienia a Astrą IV OPC, jak ma się np. do konkurencji: Megane RS, MPS czy F-RS ? Pojawiło się parę testów z focusem st/rs, astrą opc, megane rs i sciro r w rolach głownych, we wszystkich zwyciężyło megane. Parę powinno być tu: http://www.germancarforum.com/community ... stion.144/ Pzdr Luca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sekator Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 testy czytałem i oglądałem i to, że megane jest najlżejsze i najszybsze w zakrętach to już wiemy :-) bardziej interesuje mnie porównanie, które z tych aut najlepiej spisuje się w jeździe codziennej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Wszystkie poza megane rs cup ;-) Choć moja żona z m3rs cup korzysta codziennie i chyba traumy nie ma bo jeszcze mi nie furgocze o zmiane ;-> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 może ktoś z Was miał już do czynienia a Astrą IV OPC, jak ma się np. do konkurencji: Megane RS, MPS czy F-RS ? Pojawiło się parę testów z focusem st/rs, astrą opc, megane rs i sciro r w rolach głownych, we wszystkich zwyciężyło megane. Parę powinno być tu: http://www.germancarforum.com/community ... stion.144/ Pzdr Luca Nie widzę w tych testach akurat RS tylko ST :roll: za to widzę to Miałem okazje jezdzic Megane RS i rzeczywiscie super wóz choc ma jedna wade , w ciasnym zakrecie , o wiele ale to wiele bardziej czuc moc na kierownicy , w F-RS tego wogole nie ma, pewnie to zasluga zawieszenia revoknukle :roll: Ford jednak popełnił kardynalny blad , wyposazajac to auto seryjnie w opony Conti sportContakt 3 , to chyba najwieksza bolaczka na dzien dobry. W megane RS jest Bridgestone RE050A jak pamietam, dla mnie inna liga . :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Czasy, czasami, ale jak Focus RS brzmi Meganka była ostatnio na SuperOesie - jeachał nią Karol Basz i to auto jest ciche i niepozorne aż do bólu. Dla mnie to wada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Miałem okazje jezdzic Megane RS i rzeczywiscie super wóz choc ma jedna wade , w ciasnym zakrecie , o wiele ale to wiele bardziej czuc moc na kierownicy , w F-RS tego wogole nie ma, pewnie to zasluga zawieszenia revoknukle :roll: revoknukle jest żywcem skopiowana ze zwrotnicy, która w Megane RS jest od 2004 a w Clio RS od 2005 roku. Ta sama idea, niemal identyczna konstrukcja, w obu ujemny promień zataczania. Może po prostu w MRS mocniej spina szpera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Czasy, czasami, ale jak Focus RS brzmi Meganka była ostatnio na SuperOesie - jeachał nią Karol Basz i to auto jest ciche i niepozorne aż do bólu. Dla mnie to wada. Dokładnie , jest cos takiego w autach sportowych że mimo iż w jakiś wybranych konkurencjach moga byc szybsze , lesze , itp. to i tak większośc ludzi kupi/uwaza za bardziej kultowe, przyklad prosze bardzo . STI VS EVO , moze w niektorych warunkach EVO szybsze , a 80 % ludzi jak by im podstawił do wyboru , to wezmie STI :roll: F- RS VS MRS to samo , 80 % weźmie F-RS Nissan GTR VS Porsche 911 Turbo, gdzies tam Nissan moze byc szybszy , ale i tak kazdy wexmie Porsche Audi R8 VS Lambo Gallardo , tez chyba nie ma pytań Lambo jest Lambo , mimo ze ten sam silnik i koncern :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Nie widzę w tych testach akurat RS tylko ST :roll: za to widzę to Miałem okazje jezdzic Megane RS i rzeczywiscie super wóz choc ma jedna wade , w ciasnym zakrecie , o wiele ale to wiele bardziej czuc moc na kierownicy , w F-RS tego wogole nie ma, pewnie to zasluga zawieszenia revoknukle :roll: Ford jednak popełnił kardynalny blad , wyposazajac to auto seryjnie w opony Conti sportContakt 3 , to chyba najwieksza bolaczka na dzien dobry. W megane RS jest Bridgestone RE050A jak pamietam, dla mnie inna liga . :roll: Fakt, tam mogło nie byc frs. Tu może się znajdzie, niestety nie ma opc http://tinyurl.com/4xvfv64 -hockenheim http://motor.terra.es/pruebas-coches...upra-55053.htm -inta http://tinyurl.com/3s2p9es balocco megane http://tinyurl.com/42k7ngj balocco focus http://i49.tinypic.com/epqgqa.jpg Shakedown Rallye du Var Pismo Motorsport- tor Magny Cours 1º Megane RS III Cup 250cv---------------1 min 27,87 s 2º Focus RS 305cv------------------------1 min 28,06 s 3º León Cupra R 265cv--------------------1 min 28,49 s 4º Mazda 3 MPS 260cv--------------------1 min 30,30 s http://tinyurl.com/3sk3uhm - Kotarr http://tinyurl.com/4x3wwh3 Auto http://www.evo.co.uk/videos/trackday..._golf_gti.html http://www.forocoches.com/foro/showthre ... 163&page=5 Seryjnie w Mrs Cup na 18 są micheliny pilot sport II. RE50 jest afair w trophy. Z mrs niestety jest taki problem, że jest wolne na prostej, więc na qtasówki na 1/4mili sie nie nadaje aha i marnie z tuningiem. Miłego wieczoru Pzdr Luca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti_D Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Carfit jutro jadę z znajomym oglądać fokę RS (napalił się na nią strasznie) i w jego imieniu mam pytanie do Ciebie. Jak w zimę i na mokrej nawierzchni spisuje się tak mocna ośka? Czy system revoknuckle zniwelował zachowanie typowe dla "normalnej" ośki? TurdziGT co to za felgi co wkleiłeś i jaki rozmiar? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 może ktoś z Was miał już do czynienia a Astrą IV OPC, jak ma się np. do konkurencji: Megane RS, MPS czy F-RS ? czytalem na civicklubie ze opelek kiepski, a Megane RS jest the best -- 12 paź 2012, o 00:28 -- VAGowskie silniki 2.0 TSI i TFSI sa na prawde bezkonkurencyjne ... watpie bo zaden z nich nie dorownuje silnikowi 4B11T z EVO X który jest fenomenalny z odpowiednim softem i wydechem Jezeli poprzednia generacja S3 samym softem i wydechrm dobija do 360 km to obecna z pewnoscia dobije pod 400 wiec nie wiem w czym motor z ex ma byc lepszy.na pewno nie w spalaniu i vagowskie 2.0T wstaje tez zdecydowanie wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Czy system revoknuckle zniwelował zachowanie typowe dla "normalnej" ośki? Działowi marketingu Forda należą się duże brawa. Ludzie uwierzyli w takie bzdury, że nie zdziwię się, gdy niedługo przeczytam, iż revoknuckle zapobiega ocieplaniu klimatu... PerfoHub (zwrotnica RenaultSport) i wszystkie zerżnięte z niego "wynalazki" w typie RevoKnuckle i HiPer Strut dają jedno - ujemny promień zataczania przy jednoczesnym małym kącie pochylenia sworznia zwrotnicy. Pierwsze daje stabilność kierunku jazdy w momencie działania na przednie koła różnych sił. Drugie sprawia, że koło mniej "kładzie" się w zakręcie. Tylko tyle, fizyki nie oszukasz. To nadal FWD, które się zachowuje jak FWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się