Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Jednym słowem , mega wóz za swoje pieniadze , chyba długo takiego kultowego auta na swiecie nie bedzie :idea:

Mam dużo krócej to auto niż Edwin ale jestem w 100% tego samego zdania.

Poza tym, że auto jedzie szybko to w codziennym użytkowaniu jest naprawdę idealne.

Sprzęgło lekko chodzi, wspomaganie kierownicy też, biegi wchodzą lekko i płynnie.

Jeźdząc spokojnie ten samochód jest jak zwykły dupowóz - chcesz przejechać 600km to wsiadasz i jedziesz, po czym wychodzisz jak normalny człowiek , a nie jakby cię walec przejechał - natomiast jesli się przyciśnie :twisted:

Narazie mam serie ale 18.10 coraz bliżej i wtedy będę mógł wpisać wrażenia z jazdy podobne do Carfita :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS jest jednym z moich marzeń motoryzacyjnych. Na widok tego Fjorda zaczynam się slinić... dźwięk, wygląd i w ogóle wszystko jest w nim mega. W Toruniu mamy RS500... to już jest majstersztyk. Powinni go wsadzić do Centrum Sztuki Współczesnej i pokazywać ludziom jako dzieło sztuki - "Tak powinno wyglądać sportowe auto XXI wieku!".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

New Bad Boy in town :!:

 

 

BMW M135i

 

Nowy M Performance Automobile z Bawarii: szesc cylindrow, doladowanie, 320KM i naped na cztery kola.... 8)

 

[ http://s3.bimmerfile.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/07/bmw-m135i-1.jpg ]

 

 

Fajny tylko brzydki jak noc :roll: :mrgreen::twisted: M3 zdecydowanie ładniejsza i groźna :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

New Bad Boy in town :!:

 

 

BMW M135i

 

Nowy M Performance Automobile z Bawarii: szesc cylindrow, doladowanie, 320KM i naped na cztery kola.... 8)

 

[ http://s3.bimmerfile.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/07/bmw-m135i-1.jpg ]

 

 

Fajny tylko brzydki jak noc :roll: :mrgreen::twisted: M3 zdecydowanie ładniejsza i groźna :lol:

Tylko że M3 to auto do fajnej jazdy po suchym, na mokrym już tylko niewielki % kierowców ogarnie, a na śniegu to ciągła walka o życie i o to żeby w ogóle ruszyć jak jest go więcej niż 5cm. A tutaj Than cos wspomniał o 4x4, pewnie upośledzone czyms w rodzaju Haldexa, ale zawsze przydatność całoroczna mocno wzrasta :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

New Bad Boy in town :!:

 

 

BMW M135i

 

Nowy M Performance Automobile z Bawarii: szesc cylindrow, doladowanie, 320KM i naped na cztery kola.... 8)

 

[ http://s3.bimmerfile.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/07/bmw-m135i-1.jpg ]

Naciesz się, bo niedługo będzie go zasilał 3-cylidrowy turbo warkot :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tutaj Than cos wspomniał o 4x4, pewnie upośledzone czyms w rodzaju Haldexa,

 

e-e, staly z rozdzialem momentu p/t 40/60 8)

 

Naciesz się, bo niedługo będzie go zasilał 3-cylidrowy turbo warkot

 

zlosliwiec :P Te 3-cylindrowe turbo warkoty produkowane sa dla tych co wybieraja low-endowe wersje i umozliwiaja kontynuacje produkcji m.in. rzedowej 6-ki :twisted:

 

-- 9 paź 2012, o 16:56 --

 

Aha, gwoli scislosci: ten samochod to MPA, czyli M Performance Automobile. To nie jest pelna M-ka produkowana przez M GmbH (tak jak 1M, M3, M5, M6) tylko "normalna" 1-ka produkowana na normalnej linii produkcyjnej BMW, przy ktorej powstawaniu maczali po prostu palce inzynierowie M 8)

 

Starajac sie o analogie do Audi:

 

MPA = S

M = RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że M3 to auto do fajnej jazdy po suchym, na mokrym już tylko niewielki % kierowców ogarnie, a na śniegu to ciągła walka o życie i o to żeby w ogóle ruszyć jak jest go więcej niż 5cm.

 

bez przesady z ta walka o zycie...

 

Mam dużo krócej to auto niż Edwin ale jestem w 100% tego samego zdania.

 

świetne auto i sie zgadzam

jeszcze fajniejsza (choc na prostej nie szybsza, ale o dziwo jeszcze lepsza w zakretach) jest megane rs

tylko potem zima pojechalem nia w góry i cóż... dawno tak nie teskniłem za choćby maminym legacem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś z Was miał już do czynienia a Astrą IV OPC, jak ma się np. do konkurencji: Megane RS, MPS czy F-RS ?

czytalem na civicklubie ze opelek kiepski, a Megane RS jest the best

 

-- 12 paź 2012, o 00:28 --

 

VAGowskie silniki 2.0 TSI i TFSI sa na prawde bezkonkurencyjne ...

watpie bo zaden z nich nie dorownuje silnikowi 4B11T z EVO X który jest fenomenalny z odpowiednim softem i wydechem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś z Was miał już do czynienia a Astrą IV OPC, jak ma się np. do konkurencji: Megane RS, MPS czy F-RS ?

 

Pojawiło się parę testów z focusem st/rs, astrą opc, megane rs i sciro r w rolach głownych, we wszystkich zwyciężyło megane.

Parę powinno być tu:

http://www.germancarforum.com/community ... stion.144/

Pzdr

Luca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś z Was miał już do czynienia a Astrą IV OPC, jak ma się np. do konkurencji: Megane RS, MPS czy F-RS ?

 

Pojawiło się parę testów z focusem st/rs, astrą opc, megane rs i sciro r w rolach głownych, we wszystkich zwyciężyło megane.

Parę powinno być tu:

http://www.germancarforum.com/community ... stion.144/

Pzdr

Luca

 

 

Nie widzę w tych testach akurat RS tylko ST :roll:

 

za to widzę to :P

 

Miałem okazje jezdzic Megane RS i rzeczywiscie super wóz choc ma jedna wade , w ciasnym zakrecie , o wiele ale to wiele bardziej czuc moc na kierownicy , w F-RS tego wogole nie ma, pewnie to zasluga zawieszenia revoknukle :roll:

Ford jednak popełnił kardynalny blad , wyposazajac to auto seryjnie w opony Conti sportContakt 3 , to chyba najwieksza bolaczka na dzien dobry. W megane RS jest Bridgestone RE050A jak pamietam, dla mnie inna liga . :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje jezdzic Megane RS i rzeczywiscie super wóz choc ma jedna wade , w ciasnym zakrecie , o wiele ale to wiele bardziej czuc moc na kierownicy , w F-RS tego wogole nie ma, pewnie to zasluga zawieszenia revoknukle :roll:

 

revoknukle jest żywcem skopiowana ze zwrotnicy, która w Megane RS jest od 2004 a w Clio RS od 2005 roku. Ta sama idea, niemal identyczna konstrukcja, w obu ujemny promień zataczania. Może po prostu w MRS mocniej spina szpera :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy, czasami, ale jak Focus RS brzmi :twisted:

Meganka była ostatnio na SuperOesie - jeachał nią Karol Basz i to auto jest ciche i niepozorne aż do bólu.

Dla mnie to wada. :P

 

Dokładnie , jest cos takiego w autach sportowych że mimo iż w jakiś wybranych konkurencjach moga byc szybsze , lesze , itp. to i tak większośc ludzi kupi/uwaza za bardziej kultowe, przyklad prosze bardzo .

 

STI VS EVO , moze w niektorych warunkach EVO szybsze , a 80 % ludzi jak by im podstawił do wyboru , to wezmie STI :roll:

F- RS VS MRS to samo , 80 % weźmie F-RS

Nissan GTR VS Porsche 911 Turbo, gdzies tam Nissan moze byc szybszy , ale i tak kazdy wexmie Porsche

Audi R8 VS Lambo Gallardo , tez chyba nie ma pytań :twisted: Lambo jest Lambo , mimo ze ten sam silnik i koncern :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę w tych testach akurat RS tylko ST :roll:

 

za to widzę to :P

 

Miałem okazje jezdzic Megane RS i rzeczywiscie super wóz choc ma jedna wade , w ciasnym zakrecie , o wiele ale to wiele bardziej czuc moc na kierownicy , w F-RS tego wogole nie ma, pewnie to zasluga zawieszenia revoknukle :roll:

Ford jednak popełnił kardynalny blad , wyposazajac to auto seryjnie w opony Conti sportContakt 3 , to chyba najwieksza bolaczka na dzien dobry. W megane RS jest Bridgestone RE050A jak pamietam, dla mnie inna liga . :roll:

 

Fakt, tam mogło nie byc frs.

Tu może się znajdzie, niestety nie ma opc :)

http://tinyurl.com/4xvfv64 -hockenheim

http://motor.terra.es/pruebas-coches...upra-55053.htm -inta

http://tinyurl.com/3s2p9es balocco megane

http://tinyurl.com/42k7ngj balocco focus

http://i49.tinypic.com/epqgqa.jpg Shakedown Rallye du Var

 

Pismo Motorsport- tor Magny Cours

 

 

1º Megane RS III Cup 250cv---------------1 min 27,87 s

 

2º Focus RS 305cv------------------------1 min 28,06 s

 

3º León Cupra R 265cv--------------------1 min 28,49 s

 

4º Mazda 3 MPS 260cv--------------------1 min 30,30 s

 

http://tinyurl.com/3sk3uhm - Kotarr

http://tinyurl.com/4x3wwh3 Auto

 

http://www.evo.co.uk/videos/trackday..._golf_gti.html

 

http://www.forocoches.com/foro/showthre ... 163&page=5

 

 

Seryjnie w Mrs Cup na 18 są micheliny pilot sport II. RE50 jest afair w trophy.

Z mrs niestety jest taki problem, że jest wolne na prostej, więc na qtasówki na 1/4mili sie nie nadaje aha i marnie z tuningiem.

Miłego wieczoru

Pzdr

Luca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit jutro jadę z znajomym oglądać fokę RS (napalił się na nią strasznie) i w jego imieniu mam pytanie do Ciebie. Jak w zimę i na mokrej nawierzchni spisuje się tak mocna ośka? Czy system revoknuckle zniwelował zachowanie typowe dla "normalnej" ośki?

 

TurdziGT co to za felgi co wkleiłeś i jaki rozmiar?

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś z Was miał już do czynienia a Astrą IV OPC, jak ma się np. do konkurencji: Megane RS, MPS czy F-RS ?

czytalem na civicklubie ze opelek kiepski, a Megane RS jest the best

 

-- 12 paź 2012, o 00:28 --

 

VAGowskie silniki 2.0 TSI i TFSI sa na prawde bezkonkurencyjne ...

watpie bo zaden z nich nie dorownuje silnikowi 4B11T z EVO X który jest fenomenalny z odpowiednim softem i wydechem

Jezeli poprzednia generacja S3 samym softem i wydechrm dobija do 360 km to obecna z pewnoscia dobije pod 400 wiec nie wiem w czym motor z ex ma byc lepszy.na pewno nie w spalaniu i vagowskie 2.0T wstaje tez zdecydowanie wczesniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy system revoknuckle zniwelował zachowanie typowe dla "normalnej" ośki?

 

Działowi marketingu Forda należą się duże brawa. Ludzie uwierzyli w takie bzdury, że nie zdziwię się, gdy niedługo przeczytam, iż revoknuckle zapobiega ocieplaniu klimatu... :twisted:

 

PerfoHub (zwrotnica RenaultSport) i wszystkie zerżnięte z niego "wynalazki" w typie RevoKnuckle i HiPer Strut dają jedno - ujemny promień zataczania przy jednoczesnym małym kącie pochylenia sworznia zwrotnicy. Pierwsze daje stabilność kierunku jazdy w momencie działania na przednie koła różnych sił. Drugie sprawia, że koło mniej "kładzie" się w zakręcie. Tylko tyle, fizyki nie oszukasz. To nadal FWD, które się zachowuje jak FWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...