Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

witam, wiem że temat o nowych hothatchach, ale na takie póki co mnie nie stać. Ostatnio zaczęła mi chodzić po głowie myśl żeby kupić kolejne clio 182... jak tu się z tego wyleczyć? tłumaczenie sobie że to stary francuski grat, który będzie się ciągle psuł nie pomaga niestety ;( Prawdą jest że pamięta się tylko te dobre rzeczy...

Sprobuj Focusa RS'a mk1. Znacznie tego mniej a jezdzi naprawde fajnie.
Widziałeś ich ceny? Clio kupię za 1.5-2k max a focus dychę... Szkoda ze zapomnialem juz co mnie wkurzało w tych 182... Bo wspominam je lepiej jak nowsze 197 z jakiegos powodu.

 

A moze by tak type-r? Jezdzil ktos jednym i drugim? Auto na codzien mam, wiec pojemnosc bagaznika czy ilosc miejsca mnie nie obchodzi... Ma byc czysty fun z jazdy

 

 

ja jezdzilem Type-R troche po mokrym. moje osobiste wrazenia są bardzo słabe. na pewno bym takiego auta nie kupił mając budżet na Focusa RS, którym co prawda nie jezdzilem ale nie wierze ze moze byc gorzej niz w Hondzie.

 

a z historycznych Type R - to jak juz to EP3, na pewno nie FN2 :)

Edytowane przez alphaOne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale przecież określenie Hot Hatch, dotyczy wyłącznie samochodów kompaktowych (3 lub 5 drzwiowych) z nadwoziem typu hatchback. BMW, MX5 ... zdecydowanie nie ta liga.
nie, ale elmo pytał kiedy producenci naucza się że kolejne generacje nie muszą być większe. A wracając do wspomnianej MX5 czyli Mazdy to już 3 jest hatchem i obecna jest można powiedzieć podobnej wielkości jak poprzednia (w sedanie akurat mniejsza) ale na pewno lżejsza niż poprzedniczka. A jak wiadomo poprzedniczka miała MPS więc kto wie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale pomys sobie ze M2 jest jeszcze relatywnie tanie.M4 zaczyna sie od 380 a w praktyce bedzie cię kosztować 450K.

Sorry ale trzeba byc powalonych zeby kupic ten samochod za taka kasę.przeciez to jest tylko BMW i tylko mocniejsza czwórka.Za 380 masz Caymana GT4 i nawet bez wyposażenia bedzie to lepsze i bardziej szlachetne auto a właściwościach jezdnych nie wspomnę bez znaczenia jak wspaniale M4 by nie jeździło.Mam wrażenie ze ktoś stracił kontakt z ziemia ustalając te ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale pomys sobie ze M2 jest jeszcze relatywnie tanie.M4 zaczyna sie od 380 a w praktyce bedzie cię kosztować 450K.

Sorry ale trzeba byc powalonych zeby kupic ten samochod za taka kasę.przeciez to jest tylko BMW i tylko mocniejsza czwórka.Za 380 masz Caymana GT4 i nawet bez wyposażenia bedzie to lepsze i bardziej szlachetne auto a właściwościach jezdnych nie wspomnę bez znaczenia jak wspaniale M4 by nie jeździło.Mam wrażenie ze ktoś stracił kontakt z ziemia ustalając te ceny.

 

Niestety tak, dla mnie to abstrakcja wydać pół miliona za w miarę normalne auto , jak w tej cenie wybudujesz w Polsce porządny dom . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak, dla mnie to abstrakcja wydać pół miliona za w miarę normalne auto , jak w tej cenie wybudujesz w Polsce porządny dom .

 

Dokładnie tak ..... za taką kasę masz chałupę......  a auto zaraz straci na wartości..... no ale pewna grupa zdeterminowanych odbiorców wyda spore pieniądze za każdą nową ewolucję M-ki ...

 

w ogóle te ceny niektórych samochodów są jakieś z kosmosu......pół bani za M4....milion za AMG, ......  ja rozumiem, że to musi kosztować ale żeby przeliczać cenę samochodu na ilość domów..... trochę coś nie tak....

 

Kiedyś czytałem takie porównanie...... w gazecie typu Motor czy inny AŚ, konfigurowali identyczną wersję nowego passata..... w USA i PL..... u nas wyszło coś około 120k PLN a w stanach coś około 80k PLN...... nie dość, że różnica w zarobkach to jeszcze te ceny...... o paliwie nie wspominam jaka różnica..... ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

w ogóle te ceny niektórych samochodów są jakieś z kosmosu......pół bani za M4....milion za AMG, ......  ja rozumiem, że to musi kosztować ale żeby przeliczać cenę samochodu na ilość domów..... trochę coś nie tak....
 

 

STI tez się da przeliczyć "na ilość domów/mieszkań" itp.

 

nie sądzę, żeby BMW dokładnie nie zbadało sobie rynku, kto jak kto ale raczej oni wiedza jak sprzedawać auta po 100 k EUR  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI tez się da przeliczyć "na ilość domów/mieszkań" itp.

 

nie sądzę, żeby BMW dokładnie nie zbadało sobie rynku, kto jak kto ale raczej oni wiedza jak sprzedawać auta po 100 k EUR  ;)

Mimo wszystko jest różnica 200k za STI a 450k za BMW......

 

A co do badania rynku.... to owszem, ja tego nie neguję ..... a poza tym M-ki mają już swoją historię i wyznawców wiec zbytnio nie musieli badać co i jak.... prędzej badali czy im wypali i8 lub i3... ;)

Mówię ogólnie, że ceny niektórych aut są delikatnie mówiąc za duże..... typu RS3 za 300k ..... bądź co bądź jest to kompakt .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI tez się da przeliczyć "na ilość domów/mieszkań" itp.

 

Kupowałem 3x STI z salonu ( w Polsce ) i nigdy nie zapłaciłem wiecej jak 180 000 tys. a za to co najwyżej mozna kupić kawalerkę ;)  ale domem trudno to nazwać :) natomiast rzeczywiscie kupowanie M4 za pół bani , czy rs3 za 300 tys. to jest nonsens . Jak ktoś już ma dom za banke , to chyba lepiej kupić gtr-a np. jak jakieś m4 czy rs3 gdzie ceny są z kosmosu …. 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...