Kario Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Panie radekk, dobra zasada jest nie wtrącać się do rozmowy, która nie jest dla ciebie interesująca. Jak widzisz spalanie chyba jednak nie jest dla mnie takie wazne, skoro mam legacy 3.0. Dla twojej wiadomości (bo może dla ciebie to nie być oczywiste) w takiej rozmowie chodzi o porównanie ze sobą podobnych aut a to jest ciekawe. Dla mnie jest ciekawe ile pali A4 bo generalnie interesuje się autami. Ciebie proszę o nie psucie kulturalnej dyskusji i założenie sobie wątku np. o tym jak dużo pali twoje subaru i jaki jesteś z tego dumny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Liczyłeś spalanie kiedyś sam ? Komputer może pokazywać bzdury +/- 0,1 -0,2L w zaleznosci od zalanego paliwa.Generalnie spalanie to najwieksza niespodzianka tego samochodu.Kiedys jeszcze przed kupnem rozmawialem z gosciem ktory mial A4 2.0 TFSI tyle ze w FWD.Mowil ze czasami przy spokojnej zjezdie schodzi z 6L , pomyslalem sobie ale dyrdymaly plecie , a tu prosze auto mi pali litr wiecej niz poprzednie z TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 No nic, nie wypada zrobić nic innego jak uwierzyć w to spalanie Robi wrażenie, bo generalnie nie ważne jakie auto ma technologie w silniku, na końcu liczą się jedynie osiągi kosztem paliwa. EDIT: Tym bardziej to dziwne, ze miałem do czynienia z nowym golfem 1.4TSI DSG i to auto paliło bardzo dużo. Mniej więcej tyle co legacy 3.0 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 No nic, nie wypada zrobić nic innego jak uwierzyć w to spalanie Robi wrażenie, bo generalnie nie ważne jakie auto ma technologie w silniku, na końcu liczą się jedynie osiągi kosztem paliwa. nie ma sie co oszukiwac , jak przycisniesz to spali swoje , dobrze pogniecione lyknie 10-12L i wiecej ale w normalnej jezdzie bez gwaltownych przyspieszen jest bardzo ekonomiczne.A co do sensownosci posiadania auta do jazdy dziennej palacego wiadra , to nie jesden z nas pewnie zdjal noge z gazu po tym jak przez 100 Km zjadlo pol baku paliwa , po czym przeanalizowal ze bedac 15 min. wczesniej u celu bedzie go to kosztowac 200zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Panie radekk :roll: ja nie mam 150 lat żeby tak się do mnie zwracać :wink: dobra zasada jest nie wtrącać się do rozmowy... Ciebie proszę o nie psucie kulturalnej dyskusji czyli nie można swojego zdania powiedzieć jeśli nie jest zgodne z kogoś innego zdaniem? Rozumiem. Dla twojej wiadomości (bo może dla ciebie to nie być oczywiste) w takiej rozmowie chodzi o porównanie ze sobą podobnych aut a to jest ciekaweporównanie ok, ale od jakiegoś czasu mam wrażenie że to porównywanie sprowadza się tylko do owego spalania, a cała reszta jest jakby nieważna, bo 12 stron wątku, z czego pewnie z 9 o spalaniu. Z chęcią bym poczytał też o innych rzeczach, które przynajmniej tak mi się zdaje dla potencjalnie zainteresowanego kupnem też byłyby interesujące i mogłyby przekonać, bądź zniechęcić do kupna takiego samochodu, czy to innego jak np owe Audi. Ale obecnie co pamiętam tylko z tego wątku to, że Audi mniej pali niż Obk założenie sobie wątku np. o tym jak dużo pali twoje subaru i jaki jesteś z tego dumny.a po co te napinki? Chciałem założyć choćby wątek porównujący Obk 3.0 z 3.6 mając jednocześnie oba te samochody już od jakiegoś czasu. I nie koniecznie tylko z punktu widzenia spalania, ale też wykończenia, komfortu, wyposażenia, itp. Ale chyba nie ma sensu, bo wnioskując po Twoim można by tak powiedzieć ataku za wyrażenie swojego zdania byłoby to niestosowne jeśli nie napisałbym tego co niektórzy by chcieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 (...) Chciałem założyć choćby wątek porównujący Obk 3.0 z 3.6 mając jednocześnie oba te samochody już od jakiegoś czasu (...) radekk, dawaj, to bylby fajny watek chetnie bym se poczytal, ale nie tylko o roznicach w spalaniu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Chciałem założyć choćby wątek porównujący Obk 3.0 z 3.6 mając jednocześnie oba te samochody już od jakiegoś czasu. I nie koniecznie tylko z punktu widzenia spalania, ale też wykończenia, komfortu, wyposażenia, itp. Ale chyba nie ma sensu, bo wnioskując po Twoim można by tak powiedzieć ataku za wyrażenie swojego zdania byłoby to niestosowne jeśli nie napisałbym tego co niektórzy by chcieli. Dobry pomysł, nie przejmuj się że napiszesz coś co komu nie będzie się podobało - Forum jest po to, aby dyskutować. Odczucia są obiektywne i subiektywne :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Porównanie nowy-poprzedni OBK byłoby ciekawe. Ciekawy jestem tez jak kolega porównuje tez A4 to legacy. Ja miałem do czynienia z A4 poprzedni model i pierwsza generacja, oraz A3, A6 tez poprzedni model (nie ten zupełnie nowy). I po prostu te auta są znacznie gorsze niż legacy. Komfort, płynność jazdy, prowadzenie, legacy miażdży audi. No ale nowe A4 podobno jest dobre... Szkoda, ze subaru postanowiło olać robienie aut dla mnie. Gdzie jest centralny dyfer w CVT i gdzie jest moc w legacy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Porównanie nowy-poprzedni OBK byłoby ciekawe. Ciekawy jestem tez jak kolega porównuje tez A4 to legacy. Ja miałem do czynienia z A4 poprzedni model i pierwsza generacja, oraz A3, A6 tez poprzedni model (nie ten zupełnie nowy). I po prostu te auta są znacznie gorsze niż legacy. Komfort, płynność jazdy, prowadzenie, legacy miażdży audi. No ale nowe A4 podobno jest dobre... no widzisz a ja mam porowna nie przedniego legacy do przedniej A4 ( i faktycznie chyba bym wolal Legaca tylko tam znow nie ma silnikow .....) a takze mialem bardzo bezposrenie porownanie OBK do mojego obecnego A4 , gdyz wysiadlem z OBK i chwile potem wsiadle do A4.Roznica mnie powalila doslownie we wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 no zesz pojde do Handlarza i sie przejade tym A4 bo jezdze nowym passatem juz 10 tkm i musze powiedziec ze wykonczenie ok ale to krowa na Autostrade. do zwrotnosci,reakcje na kierownice i neutralnosci Legacy to Passatowi daleko. A4 jest mniejszy to pewnie jest lepiej ale jak znam Audi to sie siedzi jak w bunkrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 haubi65, passat ma to wspolnego z nowym A4 ze ma tego samego wlasciciela , pewnie pare takich samych filterkow i plastikowych spinek........ A4 jest mniejszy to pewnie jest lepiej ale jak znam Audi to sie siedzi jak w bunkrze. ciezlo powiedziec oczywisice Legac jest trochewieksze ale siedzisz w nim wysoko , deska jest plaska od wszystkiego jestes odlaczony , w A4 odwrotnie , siedzisz bardzo nisko ( jak w porzednim Legacy ) i wszysko cie otacza i skierowane pod ciebie , to sprawia wrazenie malej ilosci mniejsca , gdzie w rzeczywistosci jest dokladnie odwrotnie.Z tylu przy tym samym ustawieniu fotela kierowcy jest ok 4-5 cm mniej od kolan do oparcia niz w najnowszym A6 C7.To chyba o czyms swiadczy. no zesz pojde do Handlarza i sie przejade tym A4 tylko wez jakas uczciwa wersje , a nie golizne , bo w takim wypadku faktycznie nie ma senzu kupowac takiego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Nie śledzę wątku, może już gdzieś ktoś podniósł temat. Co z tymi 2.0 TFSI się dzieje? W necie głośno jest o olbrzymim zużyciu oleju i akcji wymiany tłoków czy pierścieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkin Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam korzystając ze są tu przeważnie użytkownicy Outback H6 2010, mam pytanie. Jest to moja pierwsza zima w tym autem , szczególnie teraz jak jest duży mróz. samochód jest zimny przy ruszaniu na skręconych kołach lewo i prawo dochodzą mnie stuki (tarcie ) , jak by przegub, sprzęgło. Podczas ruszania na wprost nic się nie dzieje. sytuacja poprawia się po rozgrzaniu ( tj przejechanie 20 km ) samochód ma przebieg 42000. Innych objawów nie zauważyłem, użytkuję legacy h6 z manualem i nigdy czegoś takiego nie miałem. ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam korzystając ze są tu przeważnie użytkownicy Outback H6 2010, mam pytanie. Jest to moja pierwsza zima w tym autem , szczególnie teraz jak jest duży mróz. samochód jest zimny przy ruszaniu na skręconych kołach lewo i prawo dochodzą mnie stuki (tarcie ) , jak by przegub, sprzęgło. U mnie takiego zjawiska nie zauwazylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 na skręconych kołach lewo i prawo dochodzą mnie stuki (tarcie ) użytkuję legacy h6 z manualem może to być wiskoza , trzeba podjechać do serwisu to sprawdzą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 p. AK, prosze czytac ze zrozumieniem :wink: Jest to moja pierwsza zima w tym autem (Outback 3,6R) użytkuję (tez) legacy h6 z manualem i nigdy czegoś takiego nie miałem. ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 p. AK, prosze czytac ze zrozumieniem :wink: Jest to moja pierwsza zima w tym autem (Outback 3,6R) użytkuję (tez) legacy h6 z manualem i nigdy czegoś takiego nie miałem. ?? .....za malo kawy.... :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Nie śledzę wątku, może już gdzieś ktoś podniósł temat. Co z tymi 2.0 TFSI się dzieje? W necie głośno jest o olbrzymim zużyciu oleju i akcji wymiany tłoków czy pierścieni. wyszla pewna partia aut 2009-2010 z wadliwymi pierscieniami.Obecnie problemu juz nie ma , jest akcja na to ale musi palic 0,5l> na 1000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Zadziwiające, jak wpisy na tym wątku odbiegły od zasadniczego tematu VW, Audi, nawet Honda :shock: A ja się pytam : JAK ŻYĆ ? Tzn. co kupić na miejsce 6-letniego Forestera 2,5XT, najfajniejszego samochodu ever ! Noo ? Chyba właśnie Outback 3,6R, bo chcę jednak pozostać w świecie Subaru. I co pan na to, Panie A.Koper ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 I co pan na to, Panie A.Koper ? po 2.5 xt to chyba jedyne słuszne rozwiązanie :roll: ....w pewnych sytuacjach może nawet mniej palić..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 I co pan na to, Panie A.Koper ? po 2.5 xt to chyba jedyne słuszne rozwiązanie :roll: ....w pewnych sytuacjach może nawet mniej palić..... Jak to "chyba" ? Jak to "mniej palić" ? A kogo to obchodzi ? Ma być pałer i radość z jazdy ! Bo mówią że IMPREZA STI jest głośna i niewygodna. No i zasięg żeby został na poziomie 400 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Bo mówią że IMPREZA STI jest głośna i niewygodna. może poprzednia bo ostatni STI sedan jest i wygodny i w sam raz głosny..... :wink: Jak to "mniej palić" ? A kogo to obchodzi ? Ma być pałer i radość z jazdy jest pałer i radosć z jazdy.....ale mniej pali :roll: ps. sam nie wiem co bym wybrał ( H6 czy STI )...cena podobna :roll: . Chyba "jeszcze" STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 może poprzednia bo ostatni STI sedan jest i wygodny i w sam raz głosny..... :wink: potwierdzam, a do tego jest ładny , jak ma spojler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Ja mam właśnie dylemat - H6, albo STi sedan. Tylko "objętościowo" to troche inne klasy, rozum podpowiada jedno, serce drugie. Co prawda z zagłuszaniem rozumu zawsze sobie radziłem, ale od kiedy mam syna, jakoś mi się "optyka" zmieniła, jak to mówią w TV. I bądź tu mądry. Za OBK przemawia posiadanie ekstremalnego forka do zabawy... pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Za OBK przemawia posiadanie ekstremalnego forka do zabawy... Chyba STI ? A tak wogóle to jest nas juz dwóch ! Możemy stworzyć Grupon i zażądać od SIP 60% upustu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się