Skocz do zawartości

Outback 3.6L 2010


Sebastian.R

Rekomendowane odpowiedzi

ponoc tak ale Q4 dostepne tylko z najmocniejszym dieselem ( o ile wogole ) a szkoda bo z wygladau i w srodku jest piekne.

 

-- 7 maja 2011, o 10:45 --

 

zapominany tez ze istnije jeszcze cos takiego :

 

Insignia 2.8 Turbo Ecotec (260 KM) A6 4x4 i chyba tez z 2.0T takze jako 4x4 w badzo fajnych pieniadzach jak ktos lbi Opla oczywiscie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupujesz benzyne z w bogatej wersji wyposazenia - konkurencja oferuje to samo na o wile wyzszym poziomie.

alfa ma podobno jakies super silniki a jeżeli chodzi o wyposażenie to lepsze niz a4......tak słyszałem :mrgreen:

 

tylko ze w obu przypadkach to haldex, czyli zostaje tylko subaru i audi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze na codzien Insygnia 2 cdti, Passatem 2 tdi, B-Klassa,

W Insygni musze powiedziec Diesel strasznie glosny ale zapiernicza lepiej niz Passat. Materialy oplowskie ... duzo gumy :? no i sie siedzi jak w czolgu wcisniety i osaczony w subaru moze sie pogorszylo ( OBK MY05 ) ale i tak pozycja za kierownica jest bardzo OK.

No i co dla mnie najwazniejsze siedzenia z materialu w Legacy bardzo wygodne w passacie fajnie wygladaja ale po godzinie d... boli. No i silnik nie ma porownania BD tak samo brzmi od 1000-4500 U/min i jest pozbawiony wibracji moze mistrzem dynamiki nie jest ale co mi po dynamice jak odglos 4 rzedowki jest po prostu potworny. Tych aut nie da sie lubic !!

Podobnie 1.4 TFSI bo tym jezdzilem (leon)... brzmi tez nieciekawie szczegolnie rozkrecony do 6000 ... ale jest dynamiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten wątek to mam czasami wrażenie że jestem na forum sąsiadów czyli www.audiklub.org :roll:

 

Ja oczekuję w tym wątku informacji od ludzi którzy użytkują bądź mają jakieś doświadczenie w temacie OBK 3.6 H6 bo przecież temat tego dotyczy i bezpośrednio takowym jestem zainteresowany.

 

Nie wiedząc czemu niektóre osoby chcą mnie zrazić do Subaru a wręcz wyśmiać mój wybór i przekonać do wyższości Audi które akurat bardzo dobrze znam i mam całkiem spore doświadczenia jeśli chodzi o tą markę. Jeżeli Audi zacznie uczciwie wyceniać swoje samochody tak aby cena była adekwantna to może jeszcze kiedyś go kupię. Nie wiedząc czemu marka która jeszcze nie tak dawno była kojarzona z taksówką nagle stała się "premium" i każe sobie płacić tyle co od dawien dawna wyrobionym stylem i tradycją BMW :?: :idea:

 

Paradoks również jest taki że na forum Subaru jest wiele speców ale niestety od Audi mających głównie doświadczenie z jakże "najznakomitszym" i słabowitym niemieckim klekotem czyli 2.0 tdi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten wątek to mam czasami wrażenie że jestem na forum sąsiadów czyli http://www.audiklub.org :roll:

 

Ja oczekuję w tym wątku informacji od ludzi którzy użytkują bądź mają jakieś doświadczenie w temacie OBK 3.6 H6 bo przecież temat tego dotyczy i bezpośrednio takowym jestem zainteresowany.

 

Paradoks również jest taki że na forum Subaru jest wiele speców ale niestety od Audi mających głównie doświadczenie z jakże "najznakomitszym" i słabowitym niemieckim klekotem czyli 2.0 tdi :wink:

 

Dokładnie mam takie same odczucia.

No ale kryzys i, tego, trzeba oszczędzać wachę :mrgreen:

 

Ups, olej napędowy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy zgodni że OTB 2,0 d to dobry lub bardzo dobry stosunek ceny do jakości.

 

OTB 3,6 H6 kosztuje 13 tys (porównując wersja z navi 2,0 d) euro więcej dając w zamian długowieczny silnik bez turbo 3,6 , bezawaryjny automat no i elektryczny fotel dla pasażera.

Mając na uwadze wielkość przestrzeni dla pasażerów i prześwit to raczej OTB 3,6 coś oferuje.

UKIMAN

A4 o którym mówisz nie ma ani przestrzeni ani prześwitu wiec jak to porównać ???

Trzeba przyjąć jakieś kryteria porównań !

 

Pytanie raczej jest jak ktos rozważa 3,6 H6 (więc chce automat i benzynę) czy nie zaoszczędzić 8 tys euro za cenę mniejszej dynamiki i nie kupić 2,5 cvt

UKIMAN

Zrób teraz kalkulacje dla odpowiedniego Audi (ale nie A4 tylko A6) i zobaczymy co wyjdzie.

Obawiam się że 100.000 pln będzie za mało.

 

Ja osobiście też długo zastanawiał bym się nad 3,6 H6 ale nie z tych względów o których ty mówisz. Chyba raczej 2,5 cvt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

master

ale moim zdaniem porownywanie tylko ze wzgledu na wielkosc jest bez sensu. Bo wtedy mozna by porównywac Mondeo z Audi A6 albo Focusa z Audi A4 a to chyba nie o to chodzi. Konkurentem Outbacka jest wlasnie A4 allroad bo są w podobnej klasie cenowej i sa samochodami powiedzmy "podobnymi".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to forum ma taka zalete ze u pewnej czesci posadaczy zazwyczaj oprocz subaru parkuje jeszcze jakies inne auto i nia zawsze jest to subaru :wink:

Jak ja zaczynalem przygode , to subaru mialo naprawde fajne modele kazdy mogl wybrac cos dal siebie i to z fajnym silnikiem.

Jak bym mial takie kryteria 4 lata temu to mialem WRXa kombi , Forestera XT , Legacy Spec B kombi , so tego byly jeszcze zwykly WRX i STI.

Dzis przykro patrzec ale obecnie to zwykly nudny japonczyk jak Avensis tyle ze ma naped na 4 kola ktory tak na prawde ma tylko jednen fajny silnik i jest nim 2.0D.Mysle ze ja nie jestem jedyny ktory byl zmuszony udac sie do konkurencji , szukajac sportowego ale rodzinnego auta ktore jest szybkie daje frajde z jazdy ma naped AWD i przewiezie tez rodzine z bagazem.

 

Zrób teraz kalkulacje dla odpowiedniego Audi (ale nie A4 tylko A6) i zobaczymy co wyjdzie.

Obawiam się że 100.000 pln będzie za mało.

 

ale wy sie upieracie z tym A6 , bezposrednia konkurencja jest A4 Allroad.

W kazdym tascie jaki widzialem staly wlasnie te dwa auta , a nie A6

 

porownaj sobie wymiary:

 

163_0806_14z+2009_Audi_A4_Avant_wagon+Dimensions.jpg

 

e124474img.gif

 

e122737img.gif

 

Wiec nie rozumie dlaczego mam do porownania wybrac A6?

 

Dla ciebie wnetrze A4 jest ciasne to wybrales wiec Legacy dla mnie jest wystarczjace to wybralem A4....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to forum ma taka zalete ze u pewnej czesci posadaczy zazwyczaj oprocz subaru parkuje jeszcze jakies inne auto i nia zawsze jest to subaru :wink:

 

O właśnie i u mnie parkują inne auta niż Subaru. Gdybym zaczął bezsensowne porównania to takie listy bym tu musiał wypisywać że kolega admin prawdopodobnie by mi podziękował za współpracę :lol:

 

Jest to wątek o OBK 3.6 H6 i wg dziennikarzy jego konkurencją jest A4 allroad.Problem polega na tym że najwięcej do powiedzenia a raczej pisania i porównywania mają osoby które nie jeżdziły nawet jako pasażer tymi modelami.

Ty jesteś posiadaczem A4 2.0 tdi który nijak się ma do OBK 3.6 H6 oraz A4 allroad 2.0 TFSI s-tronic więc niestety ja nie traktuję Twoich rad i sugestii poważnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zabieram glos bo jezdzilem nowym Legacy na tyle dlugo ze uwazam ze moge cos ne jego temat powiedziec.O wiele wiecej moge powiedziec o nowym A4 , jezilem nim jeszcze wiecej i to praktycznie z kazdym silnikiem poza 3.0 TFSI w S4.

Ty tyz sie wypowiadasz o H3.6 a jeszcze go nawet nie masz i co chwila wymyslasz to nowe argumenty nie poparte niczym to wklejam ci tu rozne informacje zebys zobaczyl jak bardzo sie myslisz.Jedyne argumety ktore przemawiaja za Legacy OBK H3.6 w porownaniu do Allroada to ze sie komus audi nie podoba - i to szanuje kazdy ma inny smak , tak OBK ma 6 cylindrow konta R4 i tak A4 jest troche mniejsze w srodku.Reszta jest wyssana z palca jak bys usprawiedliwial sa siebie dlaczego tego auta nie kupiles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Reszta jest wyssana z palca jak bys usprawiedliwial sa siebie dlaczego tego auta nie kupiles.

wszystkie Twoje posty to jakby usprawiedliwianie siebie , że kupiłeś/nie kupiłeś A4 :mrgreen: ...kupiłeś ok . W rodzinie ktos kupił Jeepa z 6 cyl dieslem i jedynie co jest dla mnie do przyjecia to ten silnik i promień skrętu ...ale czy mam z tego powodu trąbić wookoło , że H6 jest dwa razy lepsza/tańsza i co ma sprzedać :?: bo mnie sie tak wydaje :?: .. właściciel jest b. zadowolony z tego Jeepa...Gość pyta o doświadczenia z h6 a tu w kóło o jakims Audi :mrgreen:

ps.za pare dni Outbacka odbiera znana postac z TV i wiesz dlaczego nie kupił Audi :?: bo zaczepiał spodem o jakieś zwalniacze u siebie w garażu podziemnym :wink: Podstawili mu również jakieś wypasione Volvo...i za dużo luksusu ...nie ogarniał technicznie :mrgreen:

Uważasz , że Audi jest lepsze OK...jak nie mam nic przeciwko temu....ale forumowicz pyta o Oubacka H6...masz jakies doświadczenia z H6 ? to napisz.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zabieram glos bo jezdzilem nowym Legacy na tyle dlugo ze uwazam ze moge cos ne jego temat powiedziec.O wiele wiecej moge powiedziec o nowym A4 , jezilem nim jeszcze wiecej i to praktycznie z kazdym silnikiem poza 3.0 TFSI w S4.

Ty tyz sie wypowiadasz o H3.6 a jeszcze go nawet nie masz i co chwila wymyslasz to nowe argumenty nie poparte niczym to wklejam ci tu rozne informacje zebys zobaczyl jak bardzo sie myslisz.Jedyne argumety ktore przemawiaja za Legacy OBK H3.6 w porownaniu do Allroada to ze sie komus audi nie podoba - i to szanuje kazdy ma inny smak , tak OBK ma 6 cylindrow konta R4 i tak A4 jest troche mniejsze w srodku.Reszta jest wyssana z palca jak bys usprawiedliwial sa siebie dlaczego tego auta nie kupiles.

 

 

Przyjmuję że jesteś w tej chwili na etapie zachwytu marką Audi i prawdopodobnie każda inna a nawet te " mega premium" nie mają wg Ciebie podejścia do OOOO. Ja to naprawdę szanuję bo też miałem epizody tzw.fanatyzmu na punkcie pewnych marek.

 

Co do tego ze ja nie mam jeszcze OBK to jest prawda bo na niego czekam. Jednak nie myśl że nie sprawdziłem aut organoleptycznie a uwierz mi że jestem bardzo wybredny a i moje doświadczenie z motoryzacją wg osób mnie dobrze znających jest nienaganne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjmuję że jesteś w tej chwili na etapie zachwytu marką Audi i prawdopodobnie każda inna a nawet te " mega premium" nie mają wg Ciebie podejścia do OOOO. Ja to naprawdę szanuję bo też miałem epizody tzw.fanatyzmu na punkcie pewnych marek.

 

 

wrecz przciwnie , za wyjatkiem paru modeli ktore wyjatkowo mi sie podobaja ( A1, A4/A5 , A7 ) uwazam ze reszta jest nudna i wybral bym cos od konkurencji.

Podalem tez cala liste alternatywnych samochodow , i nie uwazam ze A4 jest najlepsze za to uwazam ze poza bazaowym 2.0D ceny subaru sa kosmiczne a konkurencja oferuje rownie dobre jak nie lepsze altrnatywy i ty czy sie to wszystkich modeli z STI wlacznie.

Smutne, ale dla mnie i wielu osob Subaru skonczylo sie z poprzednia genaracja Imprezy i poprzednia generacja Lagacy.Moze sie kidys ockna ze zabili marke ktora miala swoj niepowtarzalny charakter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze 3,6 jest za drogi ...ok ale nie ma konkurenta pod wzgledem kultury pracy, nie dla kazdego ,.0001 s /100 kmh i 2 L sa najwazniejsze :!: audi pod tym wzgledem nie ma nic do zaoferowania :!: juz sam H4 to bajka moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT,

Smutne, ale dla mnie i wielu osob Subaru skonczylo sie z poprzednia genaracja Imprezy i poprzednia generacja Lagacy.Moze sie kidys ockna ze zabili marke ktora miala swoj niepowtarzalny charakter

Problem w tym, że ich na prawde to nie obchodzi, dla nich się liczą statystyki i cyferki, wręcz uważam, że są zachwyceni nowymi modelami bo coraz wiecej sie widuje subaraków "firmowych flotyowych" i tzn szaraków. Sprzedaż dzięki nowym modelom i dieslowi skoczyła im pewnie o kilkaset %....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niestety momentami dyskusja schodzi na porównywanie samochodów do ... promów kosmicznych (pozdrawiam Kolegę).

 

Również pozdrawiam fachowca wszelkiego rodzaju pojazdów kołowych :wink:

 

:?: Ale skąd takie wnioski, bo ja tylko cytuję :roll:

 

Ale się dałem wkręcić w dyskusję ;) A biedny Sebastian.R będzie musiał założyć nowy wątek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Turdzi gdybyś mieszkał w stanach miałbyś do wyboru dodatkowo:

 

WRX: http://www.subaru.com/vehicles/impreza-wrx/index.html

 

Legacy GT: http://www.subaru.com/vehicles/legacy/index.html

 

Legacy 3.6 http://www.subaru.com/vehicles/legacy/index.html

 

Forestera XT http://www.subaru.com/vehicles/forester/index.html

 

W Japonii jest jeszcze Legacy i Forek a la STI

 

Nie jest winą Subaru że w UE jest jak jest w Australii jest chyba Forek 265bhp

 

Co do 3,6R miałem przyjemność takim jechać (oczywiście na prawym) i rozmawiać z właścicielem takiego auto on jest autem zachwycony wybrał auto dla Siebie, nie ma prawd objawionych w motoryzacji tak naprawdę Dacia bije wszystko na łeb za 50 tyś masz furę full wypas której utrzymanie kosztuje grosze;) 3,6R ma 3 zalety napęd - silnik - pancerność jeśli dla Ciebie to się liczy luk77 to znaczy że kupiłeś auto dla siebie a z Twoich wypowiedzi wnioskuje że masz podobne podejście do mojego znajomego:)

 

Ze względu na zawód znam ludzi którzy z Subaru przesiadali się na Lexusy i Audi i na odwrót i część jest zadowolona a część nie jak to w życiu bywa:)

 

Ale kiepsko mi się czyta wpisy marka X jest super i lepsza od Y trzeba to zmienić moim zdaniem dla mnie i w moim odczuciu marka X jest lepsza od Y. Remontowałem kiedyś dom pewnego mega bogatego prawnika który jeździł Lanosem (nie Subaru a tym oryginalnym Daewo) i dla niego była to fura o niebo lepsza od A4 4,2TDFSI oraz Subaru WRX STI 3,6R razem wziętych;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

:?: Ale skąd takie wnioski, bo ja tylko cytuję :roll:

 

Potraktuj te wnioski w przenośni jak i ja zresztą użyłem tego promu kosmicznego bo akurat z tym mi się najbardziej kojarzą efekty wizualno-świetlne w NOWYCH pojazdach spod znaku OOOO.

 

Jak dotąd to dowiedziałem się od Ciebie jak to strasznie jest w naszej ojczyźnie że musiałeś wyemigrować :?: , zapachu w Twoim A4 oraz że nie wiesz czy dokonałeś dobrego wyboru . No może jeszcze wspomniałeś o kilku danych wprost z katalogu producenta.

 

Jeżeli będziesz miał jakieś news-y odnośnie OBK H6 to czekam na nie z niecierpliwością.

 

P.S. Jeśli chodzi o te plastikowe poszerzenia nadkoli w A4 allroad to owszem można je pomalować w kolorze nadwozia ale nie dotyczy to wszystkich kolorów :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki mamy właściwie wybór w klasie 200kPLN zakłądając że chciałļym mieć:

 

a) napęd AWD

B) 6 cylindrów

c) w auitomacie

 

i super jakby był do tego jeszcze Diesel).

 

Potrzebuję samochód w trasę: mocny i wytrzymały, z kopem, bezpieczny. Tak jak pisałem do jazdy po mieście mam co innego.

Audi A4 Allroad 3,0 TDI S tronic - może trochę ciasny dla osób o wzroście powyżej 185 cm, ale spełnia wszystkie oczekiwania

a tak swoją drogą, to szkoda, że Subaru nie myśli o dieslu ok. 200 KM lub nawet H6 :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...