bartolomeo Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 225/50 r17 wejdzie do sti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Powinno bez problemu wejść, WRX sedan kumpla jeździł na takich oponach i nic się nie działo. Moje kombi już nie - miałem po nadkolach. Te ok. 2cm mniej w rozstawie kół robi niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Pytanie do wiedzacych wiecej.Ktora opona lepsza w rozmiarze 205/55/16 do normalnego uzytkowania zimowego (śnieg,lód,błoto pośniegowe...).Auto to GT. 1. MICHELIN Alpin A4 2. MICHELIN Alpin A3 3. CONTINENTAL WINTER CONTACT TS830 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Pytanie do wiedzacych wiecej.Ktora opona lepsza w rozmiarze 205/55/16 do normalnego uzytkowania zimowego (śnieg,lód,błoto pośniegowe...).Auto to GT.1. MICHELIN Alpin A4 2. MICHELIN Alpin A3 3. CONTINENTAL WINTER CONTACT TS830 W tym przypadku kolejność jest taka: 3 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... geId=31821 polecam takie coś poczytać, bardzo wiarygodne źródło informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 ok.dzięki za szybka odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Pytanie do wiedzacych wiecej.Ktora opona lepsza w rozmiarze 205/55/16 do normalnego uzytkowania zimowego (śnieg,lód,błoto pośniegowe...).Auto to GT.1. MICHELIN Alpin A4 2. MICHELIN Alpin A3 3. CONTINENTAL WINTER CONTACT TS830 W tym przypadku kolejność jest taka: 3 1 2 TS830 mam w OBK. Co prawda inny rozmiar ale opona zaskoczyła mnie bardzo ale to bardzo pozytywnie. Jakość prowadzenia, na mokrym czy w śniegu bardzo dobra mimo, że to "szosowa" opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 A co można powiedzieć o takim bieżniku :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 A co można powiedzieć o takim bieżniku :?: ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Pytanie do wiedzacych wiecej.Ktora opona lepsza w rozmiarze 205/55/16 do normalnego uzytkowania zimowego (śnieg,lód,błoto pośniegowe...).Auto to GT.1. MICHELIN Alpin A4 2. MICHELIN Alpin A3 3. CONTINENTAL WINTER CONTACT TS830 W tym przypadku kolejność jest taka: 3 1 2 TS830 mam w OBK. Co prawda inny rozmiar ale opona zaskoczyła mnie bardzo ale to bardzo pozytywnie. Jakość prowadzenia, na mokrym czy w śniegu bardzo dobra mimo, że to "szosowa" opona. ts 830 świetna opona miałem jeden sezon, ze względu na zmianę auta obecnie mam Goodyear ultra grip 8 i chyba jest jeszcze lepsza. Z czystym sumieniem polecam obie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Model poprzedni czyli 790 były o niebo lepsze, Produkują jeszcze TS790 ? Na stronach Continentala ich nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Nie (ewentualnie w jakims nietypowym rozmiarze/homologacji). W tej chwili z asymetryków jest już TS850P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) Gdzieś czytałem, że zimowe lepiej kierunkowe, zgadza się ?? Moim zdaniem ciekawa oferta jeśli ktoś nie potrzebuje faktury : http://allegro.pl/205-50r17-xl-continental-contiwintercontact-ts790-i4614526618.html Edytowane 28 Września 2014 przez Mont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 A teraz jakie opony na zimę możecie polecić ? Połamałem zimowe felgi i szukam nowych wiec i opon szukam :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Może ktos kto jeździł na oponach bieznikowanych/nalewkach cos o nich powiedzieć ? Słyszałem że do zabawy są nawet lepsze niż firmowe, ale jak z jazdą na codzień ? Profil i Margum ? nigdy nie miałem tego rodzaju gum więc pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 @niebieski708 bieżniki są świetne na zimę z Profila czy Marguma. Jest tylko jeden z nimi problem nie lubią jak się jeździ autostradami z dużą prędkością wtedy może ten bieżnik się odkleić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Na mokrym tez niestety nie trzymaja. Ale w śniegu robią robotę - szczególnie te wzorem HKPL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas.stk Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 W zeszlym roku kupilem najtanszy na allegro komplet 205/55/16 firmy TARGUM z bieznikiem (chyba) NOKIAN do ~200 KM rwd...cena? 504zl z przesylka... przy wywazaniu musieli wrzucic sporo odwaznikow, ale wyszly na zero i podczas jazdy nie bylo nic czuc...ogolnie rzecz biorac nie mozna oczekiwac cudow za ta cene...halas w normie, na suchym piszczy i przyczepnosc ucieka troche szybciej niz na slabszej letniej oponie... Deszcz - jak wyzej, wode odprowadza Snieg - moze ja nie jezdzilem na dobrej zimowce, ale ta na sniegu dziala, duzo bieznika = musi dzialac Jedyny mankament to ciagla mysl ze masz zalozone nalewki, latalem po autostradach i to nie dawalo mi spokoju... Dwie sztuki z tylnej osi musze wymienic...i nie beda to nalewki.. Kupilem tez dwie sztuki dla matuli, 175/65/14 bieznik w jodelke, 85 zl za szt. po pierwszym sniegu przyleciala do mnie i powiedziala ze pierwszy raz ma tak dobre opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 W zeszlym roku kupilem najtanszy na allegro komplet 205/55/16 firmy TARGUM z bieznikiem (chyba) NOKIAN do ~200 KM rwd...cena? 504zl z przesylka... przy wywazaniu musieli wrzucic sporo odwaznikow, ale wyszly na zero i podczas jazdy nie bylo nic czuc...ogolnie rzecz biorac nie mozna oczekiwac cudow za ta cene...halas w normie, na suchym piszczy i przyczepnosc ucieka troche szybciej niz na slabszej letniej oponie... Deszcz - jak wyzej, wode odprowadza Snieg - moze ja nie jezdzilem na dobrej zimowce, ale ta na sniegu dziala, duzo bieznika = musi dzialac Jedyny mankament to ciagla mysl ze masz zalozone nalewki, latalem po autostradach i to nie dawalo mi spokoju... Dwie sztuki z tylnej osi musze wymienic...i nie beda to nalewki.. Kupilem tez dwie sztuki dla matuli, 175/65/14 bieznik w jodelke, 85 zl za szt. po pierwszym sniegu przyleciala do mnie i powiedziala ze pierwszy raz ma tak dobre opony 540 PLN za komplet opon do ponad 200 konnego auta? Hm... Gratuluję. Dla matki opony za 85 pln/szt.? Duży spadek czeka na Ciebie? Przepraszam, ale z całym szacunkiem, nigdy nie pojmę podobnego podejścia. To tak jak z motocyklami, ludzie kupują sprzęty za worki pieniędzy, które latają po ponad 200 km/h i później idą do sklepu z akcesoriami typu "plastikowy karbon" i kupują kask za 200 pln, uważając, że przecież ok. Kask, to kask. Opona, to opona. Jak w magazynie - na sztukę się zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Raczej więcej niż 100km/h w zimę nie latam auta używamy na codzień... W tym roku Żona chce Subą się w zimę na NMnP przejechać polatać Miałem brać opony od adas312 ale te opony raczej będą służyć tylko tą zimę. A jescze żadne zimówki nie starczały mi na dłużej niż sezon.. Edytowane 2 Listopada 2014 przez niebieski708 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Pamiętaj, że opona to Twój jedyny łącznik z czarnym. Do tego w danym momencie wielkości kartki A4. Jak to zawiedze, to już nic nie pomoże. Jestem przeciwnikiem oszczędzania na tym i nie przyjmuję żadnych ekonomicznych argumentów. Anprędkość 100 na godz na niepewnej oponie jest zabójczo wysoka Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 2 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 To tylko luźne pytanie co do opon bo nie miałem z nimi styczności (sorry, raz kilkanaście lat temu ojciec w maluchu miał ) tak jak kiedyś pytałe o chińskie opony bo wulkanizator mi chciał wcisnąć bo są tak samo dobre jak ori Czyli jednak firmowe to firmowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Nie oszczędzaj na tym ponad miarę. Nie musisz kupować opon czubowych, ale koniecznie przewidywalne. Kup np Barumy i będziesz spokojnie spał w nocy i nie miał powodów do wyrzutów sumienia Jeszcze raz - to najważniejszy element bezpieczeństwa. Niesprawna czy niepewna opona, to taki sam cały samochód Z niesprawnymi do końca amorami pojedziesz powoli, bo zdajesz sobie sprawę, że coś jest nie tak i z pełną świadomością dobierzesz prędkość, aby przeżyć. Przy oponie nie masz szans - będzie się zachowywała normalnie usypiając czujność, aż puści nagle i w najgorszym momencie, kiedy zupełnie nie będziesz się tego spodziewał. Może to oczywiście stać się z każdą, ale zwiększanie ryzyka o xxxx proc nie jest godne polecenia Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 2 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Znam osobiście przypadek, gdzie nalewka(niby renomowana) odkleiła się na zakręcie i była przyczyną wypadku. Kierowcą był kolega z pracy, prędkość rzędu ~60km/h, sucho, samochód Opel Astra I gen. Sam nigdy się nie zastanawiałem nad nalewkami a po wypadku kolegi stałem się ich przeciwnikiem. Do upalania mógłbym sobie wziąć(choć wolałbym używki), na drogę nigdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 W aucie do zabawy - e30 miałem Markgumy, opony genialne na śnieg, podczas Track Day na TP kierownik Safety Cara robił wielkie oczy jak samodzielnie wyjeżdżałem z zasp, podczas gdy AWD musieli wyciągać. Nigdy na tych oponach nie szalałem po czarnym ale na białym robiły robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się