lukass Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Na feldze pisze tylko VIA505KG, wyglada tak: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:L3r5 ... 14.jpg&t=1 wyglądaja na speedline Corse a rozmiar 7x17 Jeżeli to 7" to 205 bedzie jak najbardziej ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 lukass, a na 7,5 jak 205 będzie wyglądać i działać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Zimowki? Po Germansku Letnie niezle, a slick to wysmienicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 lukass, a na 7,5 jak 205 będzie wyglądać i działać ? dla 205 felga 7,5" to max. Idealnie nie będzie, ale da radę, choć wiele zależy od konkretnego modelu opony/producenta, bo 205 nie zawsze równa sie 205 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 lukass, dzięki za info ,jutro to może sprawdze w praktyce,bo jakieś opady w końcu zapowiadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 No to już zmieniłem Michały na Bridgestony Blizzak LM25 i jestem pod wrażeniem. Michały Piloit Alpin w porównaniu do Bridgestonów są ciężką lipą... Michały zamieniłem u mojego wulkanizatora także będą teraz latały na jakiejś Hondzie. Czekam z niecierpliwością na śnieg. Aczkolwiek dziś zrobiłem na nowych gumach ze 100 km i z TOVR ustawionym na poziomie 75% przy dzisiejszym -2 C na nowym rondzie cybernetyki/postępu róźnica była kolosalna. A gumy w sumie w podobnej cenie... Jedne jakość a drugie jakoś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Michały Piloit Alpin w porównaniu do Bridgestonów są ciężką lipą...... Michelinki mam drugi sezon w Outlanderze, zmieniłem je miejscami ze względu na wyząbkowana krawędź. Dziś zauważyłem ząbkowanie na kołach, które założyłem do przodu. Oczywiście producent nie widzi problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Akurat dwie ulice dalej ktoś sprzedawał za grosze felgi 16" z resztkami opon letnich, więc teraz mam inne pytanie. Założone na nich są 205/50/16, czyli taki rozmiar będzie pasować i to jest standard do mojego auta. Wg tego: http://www.alloywheels.com/tyrecalc.asp jeśli założę 205/55/16, błąd na prędkościomierzu wielki nie będzie, a akurat opony w takim rozmiarze akurat mogę mieć sporo taniej od profilu 50. Pakować, czy mogą być jakieś dziwne kłopoty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 jeśli założę 205/55/16, błąd na prędkościomierzu wielki nie będzie, a akurat opony w takim rozmiarze akurat mogę mieć sporo taniej od profilu 50. Pakować, czy mogą być jakieś dziwne kłopoty? W większość SI jest ok, jakie masz auto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 jeśli założę 205/55/16, błąd na prędkościomierzu wielki nie będzie, a akurat opony w takim rozmiarze akurat mogę mieć sporo taniej od profilu 50. Pakować, czy mogą być jakieś dziwne kłopoty? W większość SI jest ok, jakie masz auto ? GT MY98 (wersja UK). -- 28 lis 2010, o 17:12 -- jeszcze dodam, ze teraz jezdze na 215/45/17, wiec jakies 2.5% za duze i problemow nie widze raczej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 jeśli założę 205/55/16, błąd na prędkościomierzu wielki nie będzie, a akurat opony w takim rozmiarze akurat mogę mieć sporo taniej od profilu 50. Pakować, czy mogą być jakieś dziwne kłopoty? W większość SI jest ok, jakie masz auto ? GT MY98 (wersja UK). Na zimę będzie ok :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Dzieki. Zima tutaj to -2' i troche roztopionego blota, chce sie bardziej dotoczyc z miejsca na miejsce niz scigac. w zeszlym roku smigalem w zaspach na letnich dalej niz kolega FWD na zimowkach, ale teraz mam juz nieco zuzyte i wole cos kupic na wszelki wypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Dzieki. Zima tutaj to -2' i troche roztopionego blota, chce sie bardziej dotoczyc z miejsca na miejsce niz scigac. w zeszlym roku smigalem w zaspach na letnich dalej niz kolega FWD na zimowkach, ale teraz mam juz nieco zuzyte i wole cos kupic na wszelki wypadek. Zwlaszcza ze jak napisales to sa 'resztki' wiec zajezdzisz predko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 lukass, a na 7,5 jak 205 będzie wyglądać i działać ? dla 205 felga 7,5" to max. Idealnie nie będzie, ale da radę, choć wiele zależy od konkretnego modelu opony/producenta, bo 205 nie zawsze równa sie 205 :wink: Byłbym bardzo ostrożny. Do OBK zakładałem zimówki 215 w przeświadczeniu, że seryjna felga zgodnie ze specyfikacją jest 7" a okazało się że jest 7.5". Opona weszła na styk. Dunlop TS830P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Grudzien zaraz sie zacznie a kuzwa 3/4 nadal na zimowkach jezdzi. Poltorej godziny snulem sie za nimi w korku. A wczoraj nam 'letniak' najechal Focusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Grudzien zaraz sie zacznie a kuzwa 3/4 nadal na zimowkach jezdzi. Na letnich znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Tia... od stania w korku mi sie popindolilo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bborowka Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Dzisiaj we wrocławiu pierwszy atak zimy, rano świetnie było widać kto sobie nie radzi w takich warunkach Inna sprawa, że mnie też dwa razy lekko wyniosło z zakrętu mimo posiadania nowych zimówek. Cóż... widać trzeba się przestawić na śnieżną jazdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 w trójmieście śniegu specjalnie nie ma ale za to na moich skrótach jest sporo ścniego/lodu w forku GY ugw3 215/60r16 w darmowozie Pirelli Sottozero 195/65r15 i o dziwo dużo bardziej czuję drogę na pirelli. Ugw3 jakby w ogólnie nie miały trzymania bocznego no ale to powierzchnia prawie lodowa. UGW3 też sobie średnio radzą z błocie pośniegowym a pirelli znacznie lepiej. Na pewno w głębokim śniegu i itp trudnych zaśnieżonych drogach forek na UGW3 idzie jak czołg. Przydatne to jest przy wszelkich wyjazdach na narty i itp miejsca gdzie parking jest zrobiony przez tartak w normalnym użytkowaniu jakiekolwiek depnięcie forkiem sprawia natychmiastowe przestawienie dupska na pewno następne zimówki to będę pirelli sottozero . micheliny a2 też były niezłe. najgorsze jakie mialem to conti ts810 z bieżnikem z pierwszej serii - DRAMAT jedyny niemogłem wjechac na parking firmowy. Na całorocznych podjeżdzali a la nie mogłem tak wyglądały tak wyglądają ugw3, są podobne do ug7 aha, opony ultra trudne w wyważaniu przynajmniej moje 99h XL Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 najgorsze jakie mialem to conti ts810 z bieżnikem z pierwszej serii - DRAMAT jedyny niemogłem wjechac na parking firmowy. Na całorocznych podjeżdzali a la nie mogłem Za dużo bieżnika to na nich nie było, ale to prawda na sniegu sa słabe. Model poprzedni czyli 790 były o niebo lepsze, a nowe 830 to juz zupełnie inna liga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 lukass, to zdjęcie jest tylko poglądowe, ja miałem nówki :roll: a wznisk na parking niewielki ale po łuku Auto tak się ślizgało, że bez szans na wjechanie wkurzyłem się i kupiłem yokohama w.drive ale szersze bo 205 i moje wszelkie problemy się skończyły. Bez problemy wjeżdżałem na parking to jeszcze za czasów almery, bez esp i asr. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 najgorsze jakie mialem to conti ts810 z bieżnikem z pierwszej serii - DRAMAT jedyny niemogłem wjechac na parking firmowy. Na całorocznych podjeżdzali a la nie mogłem Za dużo bieżnika to na nich nie było, ale to prawda na sniegu sa słabe. Model poprzedni czyli 790 były o niebo lepsze, a nowe 830 to juz zupełnie inna liga. Założyłem do OBK TS830P i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Przejechałem za mało żeby się szerzej wypowiedzieć ale na śniegu jest super fajnie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Dzisiaj założyłem Nokiany do GTka i są świetne. W porównaniu do zimówek z poprzedniej zimy, a już nie mówiąc o letnich to niebo o ziemia. Teraz się pewnie jeździ. Dzięki, kto podpowiedział żeby kupic Nokiany. No i 285 pln sztuka 205/55R16. Aha, no i chciałbym dodać, ze TO ODPOWIEDNI rozmiar dla GT, nic nie obciera, na zimę idealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Jedno pytanie : mam obecnie w STI'03 rozmiar 205/50R17 - wrócić w zimówkach do seryjnego 225/45R17 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 tak jak rozmawialiśmy dziś, zaleznie od zastosowania głównego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się