-
Content Count
707 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
szociu last won the day on February 11 2015
szociu had the most liked content!
Community Reputation
102 WspaniałyAbout szociu
-
Rank
..:: Profi ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
jaworzno
-
Auto
nie nudne :)
-
Zainteresowania
http://www.youtube.com/watch?v=dUXucYA8BbQ
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Widać wiesz lepiej od producenta, katalog części OEM Subaru podaje jw. EOT
-
34190FE050 - to numer pod którym są obie rurki idące do przewodów wspomagania w hawku , nie występuje to na sztuki. to ze zdjęcia to jedna z dwóch rurek i to do rocznika 02 ameryki
-
http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/Knowledge/SubaruTroubleCodeDefinitions kody do silników przed OBD, wybłyskaj kod błędu albo znajdź kogoś kto ma SSM II z odpowiednim cartridge. odczytem na uniwersalnym testerze się nie sugeruj, to auto jest za stare.
-
20204FE000 wahacze stalowe 20204FE010 wahacze alu i to by było na tyle, więcej rodzajów nie było
-
numer tulejki do wahacza stalowego w GD to 20204FE000 z Gc8ki tulejki są krótsze nie pasują.
-
ECU z GT EJ205 programowalne jest tylko na ecuteku czyli nie-ASO w Poznaniu, przy instalacji z rocznika 2001+ masz duuuuużo szersze spektrum możliwości mapowania. Wolnossące EJ25 do bodajże 2007 roku maja o 1 mm dłuższe korbowody niż turbo. Do czego Ty kupiłeś dokładnie korbowody ? Tłoki z Turbo są niższe niż z NA ponieważ modele turbo mają niższy stopień sprężania. Jaki model tłoków kupiłeś dokładnie ? Sprzęgło nie podoła bo problem jest w sile docisku oraz niewielkiej średnicy, a nawet jeśli cokolwiek przeniesie na starcie to ze skrzyni popłynie
-
Wahacz stalowy czy aluminiowy w GD ?
-
Miałem taki silnik, takie rzeczy to się budowało 10 lat temu, obecnie mając możliwość założenia prostego bezawaryjny setup jakim jest EJ207 z newage w życiu bym się nie porwał na takie budowy bo i tak wyjdzie to drożej finalnie. -Potrzebna będzie gruba uszczelka ponieważ na głowicach z EJ205 wyjdzie za duży stopień sprężania. - W głowicach należy obrobić komory spalania pod tłoki z 2,5 ( czyli na 99,5 zamiast 92mmm) - Potrzebny jest programowalne ECU i cała wiązka na kolektorze ( Twoje seryjne Ecu nie jest programowalne) Koniecznie trzeba będzie zmie
-
twinturbo w legacy było tylko w 2.0 2.5 jest na pojedynczym turbo. Przy twinturbo kolektor wydechowy do drugiej turbiny koliduje z krzyżakiem przekładni w aucie LHD. Musiałbyś uspawać specjalny kolektor omijający krzyżak, dodatkowo z głowicy lewej trzeba pociągnąć zasilanie, przerobić dolot i dorobić sterowanie. Nikt tego nie robi bo to specyfikacja bez głębszego sensu.
-
górna whiteline mid mount KSB550 pasuje z każdym IC w GT:
-
Numer zestawu naprawczego na tył do dwutłoczka z WRX to 26697FA000 i był niezmienny na przestrzeni lat, numer tłoczka był również niezmienny na przestrzeni lat i począwszy od type R 98 rok poprzez WRX 01-07 jest to 26635FE010. Jeśli OEM zestaw nie pasuję, znaczy to mniej więcej tyle że ktoś tam już przed Tobą był i dobierał coś na wymiar.
-
WRX EU 01-07 używają takiego samego zestawu naprawczego 26697FA000, innych nie było.
-
są takie same RHD i LHD
- 1 reply
-
- 1
-
-
Proponuję zacząć od sprawdzenia stanu łożysk i piast kół przód - przy jeździe na łuku w zakręcie rozpychasz klocki, jak podpompujesz pedał wszystko wraca do normy, problem tyczył się wszystkich STI 5x100. Problem nie występuje przy jeździe na wprost, tylko po sekwencji ostrych zakrętów.
-
Wżery na panewkach głównych 2.0 STI - jakie pochodzenie?
szociu replied to bartolomeo's topic in Impreza
rozkręć jeszcze pompę oleju i zobacz jak wygląda w środku.