ECU z GT EJ205 programowalne jest tylko na ecuteku czyli nie-ASO w Poznaniu, przy instalacji z rocznika 2001+ masz duuuuużo szersze spektrum możliwości mapowania.
Wolnossące EJ25 do bodajże 2007 roku maja o 1 mm dłuższe korbowody niż turbo. Do czego Ty kupiłeś dokładnie korbowody ?
Tłoki z Turbo są niższe niż z NA ponieważ modele turbo mają niższy stopień sprężania. Jaki model tłoków kupiłeś dokładnie ?
Sprzęgło nie podoła bo problem jest w sile docisku oraz niewielkiej średnicy, a nawet jeśli cokolwiek przeniesie na starcie to ze skrzyni popłynie żelazny deszcz.
Seryjna TANIA stalowa uszczelka gruba do głowic 2,5 DOHC to 11044AA610, ona ma 1,5mm.
Twoje wyliczenia pojemności są błędne, by uzyskać taką pojemność musiałbyś zwiększyć znacząco średnicę tłoka lub mieć wał o jeszcze większym wykorbieniu niż w 2,5 a takie seryjnie nie były produkowane.
Ja bardzo kibicuję projektom, ale większość z nich kończy się dokładnie tak samo czyt. awarią, żelaznym deszczem z wydechu, brakiem know how do poskładania w całość lub finiszem budżetu.
Jak usiądziesz kiedyś z kartką papieru i ołówkiem przekonasz się na własnej skórze, że najtaniej/najszybciej/najbardziej bezawaryjnie wychodzi po prostu swap całości z czegoś bez rzeźby.