Skocz do zawartości

szociu

Użytkownik
  • Zawartość

    695
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O szociu

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    jaworzno
  • Auto
    nie nudne :)
  • Zainteresowania
    http://www.youtube.com/watch?v=dUXucYA8BbQ

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. szociu

    taśma airbag eu vs anglik

    są takie same RHD i LHD
  2. szociu

    STI 2002 bug problem z hamulcem

    Proponuję zacząć od sprawdzenia stanu łożysk i piast kół przód - przy jeździe na łuku w zakręcie rozpychasz klocki, jak podpompujesz pedał wszystko wraca do normy, problem tyczył się wszystkich STI 5x100. Problem nie występuje przy jeździe na wprost, tylko po sekwencji ostrych zakrętów.
  3. szociu

    Wżery na panewkach głównych 2.0 STI - jakie pochodzenie?

    rozkręć jeszcze pompę oleju i zobacz jak wygląda w środku.
  4. szociu

    Wżery na panewkach głównych 2.0 STI - jakie pochodzenie?

    zanim go rozkręciliście, wał kręcił się luźno tj w jednej pozycji nie łapało go ?
  5. szociu

    Impreza WRX 2.5 2006 rok zawór PCV

    u Ciebie jest pod przepustnicą, wystarczy ściągnąć IC i przepustnicę, nie ma konieczności demontażu kolektora.
  6. szociu

    Impreza WRX 2.5 2006 rok zawór PCV

    zaworek pcv można spróbować czyścic ale zdecydowanie pewniej jest go wymienić, w dodatku nie jest specjalnie drogi.
  7. szociu

    W ktorym miejscu zamontowac termopare EGT w WRX

    w uppipe wartości są zaniżone, fabryczna sonda w uppipe służyła tylko do informacji o ewentualnie stopionym precacie. sugerowane miejsce to wyjście z 4 cylindra. Jak ci padnie wtrysk na 1 szym cylindrze to sonda w uppipe nic ci nie da, chcąc mieć prawdziwe monitorowanie EGT musiałbyś zrobić podobnie jak sie to robi w samolotach tj na wyjściu z każdego cylindra.
  8. szociu

    sprzęgło pali się po 10tys km

    swoje poszukiwania zacznij od regulacji luzu jałowego pedału sprzegła, regulacja luzu jest przy pedałach. Wartości luzu znajdziesz w serwisówce.
  9. szociu

    Swap w STI z 2.5 na 2.0 czy to się opłaca ?

    głowice z N14 STI owszem ale muszą być kompletne z wałkami zaworami etc, uzbrojenie gołych głowic jest baaardzo dużym wydatkiem.
  10. szociu

    Impreza WRX 2.5 2006 rok zawór PCV

    o takie coś co jak jest niesprawne to boost wydmuchuje olej przez odmy dlatego jest ważne żeby było sprawne.
  11. szociu

    Jakie tarcze Impreza GC8

    Jak myślisz na poważnie o hamowaniu rozważ wymianę zacisków na 4 tłoczkowe z GT 99/00 lub WRX na traczy 295mm tarcze 277mm i zaciski 2 tłoczkowe z GT 94-98 można traktować bardziej jako spowalniacze niż hamulce.
  12. sprawdź czy masz przekładnię przykręcona do belki prawidłowo oraz w jakim stanie są jej mocowania. Magiel się nie poci ?
  13. szociu

    Swap w STI z 2.5 na 2.0 czy to się opłaca ?

    głowice z 2.5 da się owszem przykręcić do bloku 2.0 ale rozmiar komory spalania jest większy niż przy głowicach z 2.0 i wystaje poza obręb tulei. Przy 2.2 problem jest ale minimalny bo tam średnica tłoka to 97 mm a nie 92mm jak przy 2.0
  14. szociu

    Swap w STI z 2.5 na 2.0 czy to się opłaca ?

    elektronika jest zupełnie inna i to się nie uda przy seryjnym komputerze. Swap na silnik z wersji jdm sti z 2008 owszem.
  15. szociu

    Problem z hamulcami WRX HAWK

    pomiar bicia piasty robiony jest na piaście czyli przy ściągniętej tarczy. Jeśli tarcze były ciepłe to klocki cały czas po nich tarły.
×