Skocz do zawartości

ech

Użytkownik
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ech

  • Urodziny 04.03.1997

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorlice/Kraków
  • Auto
    Seicento 1,1
    MX-3 1.8 v6
    AR 156 1.8TS
    Impreza GT 2.0

Ostatnie wizyty

1257 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ech

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

17

Reputacja

  1. Z mojej strony nieco się wyjaśniło, jest to subiektywna hipoteza, co następuje: Winowajcą był błachy bezpiecznik 15A od cewki. Ori cewka, która wygląda jak poniżej miała około 9Kohm na przejściu pomiędzy 1-2 i niespełna 10kohm na 3-4 na cewkach. Bezpieczniki były dobre, również od cewki, jednak był uszkodzony. Nie zadziałał 0-1, a był niemalże przepalony, stąd jeśli napięcie na ori cewce miało niższe opory do pokonania to odpalało, zaś w nowej zamiennej, gdzie opór był rzędu ponad 11kohm, owe napięcie do cewki nie mogło tego przełamać. Przy próbie kręcenia na nowej cewce kilkukrotnie, bezpiecznik całkiem się przepalił i autko nie paliło wcale, po wymianie felernego bezpiecznika pali na obu. Mogą to być bzdury dla niektórych, jednak jak opisałem, subiektywizm. Problemem opisany, może komuś kiedyś, jak nie będzie się już czego chwycić.
  2. LPG tak, świece nowe, zawory 10 tysięcy temu regulowane. Problemem jest brak iskry na nowym zamienniku, już drugim, stara cewka i pali jak palił.
  3. Cewkę dobierałem po numerze z ori cewki, jest to już druga nowa zamiennikowa cewka, ten sam objaw. Szarpanie na zimnym, wilgotnym. Kable nowe dodam i z Nimi wszystko w porządku, przapinalem na stare i gra tak samo. Autko ma 220 zrobione więc ori cewka zakładam, że mogła odmówić współpracy.
  4. Witam, pacjentem outback 2.5l at z 2007 roku. Po wymianie cewki na nową zamiennikową brak iskry. Ori ma mocno zaśniedziałe, jakby wypalone gniazdko, jednak na niej autko pali. Zamiennik, generalnie już drugi, bez iskry na świecy. Rezystancja pomiędzy 1-2 oraz 3-4 wyjściem z cewki około 11.50kohm, więc w granicach normy. (Na ori i zamienniku). Przy pinach na ori 1-3 pinem około 4.6khom, zaś 1-2 oraz 1-4 cisza. Na zamienniku każdy sposób połączenia pinu 1 z resztą daje wartości ohm. Pytanie czy możliwe jest inne połączenie el. w zamienniku ? Dalej idąc, jak możnaby owy (całokształtny) problem rozwiązać?
  5. ech

    Mniej lub bardziej znany P0400

    Jest to wyjście, jednak możliwie chciałbym zrobić, wykluczyć co mogę jeżeli chodzi o ewentualną mechaniczną wadę.
  6. Witam forumowiczów. Mam problem z pewnym autkiem tj. Outback 2007, 2.5 w AT 165 km z przebiegiem 212kkm. Otóż wyskakuje p0400-exhaust gas recirculation system, flow malfunction. Błąd jest kasowalny, natomiast powraca po kilku/nastu kilometrach. Objaw braku mocy/przyspieszenia nie zarejestrowano. Na zegarach check oraz esp, pojawiają się razem i razem kasują. EGR wpierw wyczyszczony, po czym bez poprawy, więc wymieniony na ori używkę. Kable niepołamane. Egr poprawnie przylega do kolektora. Na forum nie ma jednoznacznej odpowiedzi co do owego błędu. Być może przydatna historia autka: stało pół roku (panewka), wymiana silnika (słupka) z forka sf US, reszta Outback.
  7. Stary był Ori i drugi Ori używany na podmianke. Zakładając wykluczenie stukowego, jakieś pomysły co dalej?
  8. Zamiennik, dokręcony na 24Nm, ale jednak zamiennik, przeniesiony do karoserii pojazdu z lepszą masą i nadal to samo. Podłączę jutro, zobaczę co mam w arsenale kompa.
  9. Witam forumowiczów. Liczę na pomoc w sprawie diagnozy forka I gen. polift 2.0 w gazie 125 km z przebiegiem już 400kkm Autko ma brak mocy do 2300 rpm. Powyżej jest w porządku, natomiast do tej wartości odczuwalna moc to 30 kucy. Zwłaszcza pod wzniesienie, naturalnie, jednak po odpuszczeniu sprzęgła i wciśnięciu pedału gazu do końca, czuć że chciałby, ale bardzo nie może, nie ma czym. Nie ma szarpania, lecz spory brak siły rozpędu. Pod kompem błąd od sondy oraz czuj.stuk. Świece iskrowe, kable wymienione. Czujnik spalania stukowego wymieniony. Sonda II wymieniona. Przepływomierz podmieniony Czujnik położenia przepustnicy podmieniony. Zawory wyregulowane Cewka podmieniona. Po zamontowaniu Ori cewki, która była w pojeździe został spalony bezpiecznik od pompki paliwa. Teraz ciągle podmieniona ori używka. Wiem że używka nie wyklucza niesprawności części, ale czekam na doświadczenie w kwestii braku mocy do 2300.
  10. Witam, w planie mam wymianę synchronizatorów w skrzyni pięciobiegowej z imprezy GT z 1999 roku. Moje pytanie jest takie, czy podczas procedury wymiany łożyska się tam zjadające przeżyją oraz czy jest jakiś sposób, ażeby skasować powstałe luzy.
  11. Na ile jesteś pewne że nowe koła wałka rozrządu są odpowiedniej budowy?
  12. Dziękuję, ale nie ma mnie i jeszcze chwilę nie będzie, udanych wypraw!
  13. Wczorajsze pozdrowionka ze samej góry! I udanej zabawy dziś wieczorem.
  14. W sobotę mam wędrówkę na rysy, więc jeśli lenistwo mnie nie dopadnie, pojawię się wraz z dziewczyną. Przede wszystkim dziękuję za zaproszenie Pozdrawiam na zaś
  15. Ja mam inny przewód, a w tym sporo tych króćcy, więc to chyba z goła coś innego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...