Skocz do zawartości

ech

Nowy
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ech

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 04.03.1997

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorlice/Kraków
  • Auto
    Seicento 1,1
    MX-3 1.8 v6
    AR 156 1.8TS
    Impreza GT 2.0

Ostatnie wizyty

43 wyświetleń profilu
  1. ech

    po czyszczeniu przepustnicy ?

    Daję sobie rękę uciąć że nie
  2. ech

    Co robić dalej?

    Na tym co jest teraz jest po 9 barów na każdym, więc tragedii nie ma. Po ustawieniu luzów pod względem jazdy powinno być w porządku, a na olej będę patrzył. Po regulacji wymiana oleju na Motul 8100 10w60. Był lany valvoline o tej samej specyfikacji. Poszukam płytek, gdyby ktoś poza aso miał dostęp, proszę o kontakt.
  3. ech

    P0441

    Tankowałeś ostatnio? Może jakieś przypuszczalnie gorszej jakosci paliwo.
  4. ech

    Co robić dalej?

    Witam Was. Zacznę od razu od opisu: Impreza GT, 1999, 160kW, 315 tysięcy przebiegu z czego o ile się nie mylę, 80 na gazolu. Luzy zaworowe: Lewa głowica licząc od rozrządu Ssanie Wydech 0.20 mm 0.04 mm - nie wchodzi 0.20 mm 0.15 mm 0.20 mm 0.04 mm - nie wchodzi 0.20 mm 0.13 mm Prawa głowica Ssanie Wydech 0.17 mm 0.10 mm 0.21 mm 0.15 mm 0.21 mm 0.10 mm 0.23 mm 0.15 mm I teraz tak, głównie pytanie brzmi czy zrobić odpowiedni luz or przy tych informacjach brać się za silnik? Autko robię dla i pod siebie (no i trochę pod dziewczynę ech). Jeżeli za parę miesięcy miałbym brać sie za remont, to wolę zacząć już i nie czekać, bo po zrobieniu luzów prawdopodobnie wypadanie zapłonu ustanie. Miał ktoś podobnie, bądź wie czy też radzi co jest dobrą opcją? Ile wychodzi za remont głowic, a ile silnika? Bo zakładam, że przy tym przebiegu nie jest w świetnej kondycji, ale to wciąż założenie. Montaż i demontaż zrobię sam, więc chodzi o pracę fachowców jak planowanie/szlifowanie głowic i inne czynności których nazwy na ten moment nie znam. Proszę o jakieś rady.
  5. ech

    Płytki zaworowe

    dobry wieczór, Gdzie można dostać nowe płytki zaworowe do Subaru? Najlepiej w Krakowie, bo podjadę od razu, ale to tylko najlepiej. Ewentualnie czy znacie kogoś, kto zebrałby nadmiar z płytek. Nie powinno się, wiem, ale to opcja brana pod uwagę zależnie od nowych.
  6. ech

    Dobór części Impreza 99'

    Mam dwie td04, szefuncio mi podarował. Szukam raczej części turbo td05. Dzieki za propozycję, może kiedyś napiszę. Treściwy konkret, dziękuję! Info z częściami, dzięki również, jest punkt zaczepienia. A co do sprzedaży, nie, za długo czekałem żeby nawet jak przekombinuje sprzedać. Na razie wracam do serii, chcę zrobić żeby dobrze paliło, zabezpieczyć przed korozją i powoli w miarę możliwości działać. Przyczepności Szanownym Panom! I dużo śniegu też.
  7. ech

    Temat jakże długi, oliwa.

    Bedę pierwszy raz.
  8. Witam. Korzystając z możliwości chcę zapytać jakie macie odczucia po używaniu, no właśnie, jakiego oleju? Mam gt 99' 314 kkm, do tej pory lany był 10w60 valvoline. Wygląda nieźle ale jest przyciemniony, jakby nie wytrzymywał mocnej, dłuższej jazdy. Zatem zostajemy przy 10w60 czy zmiana? Jakie opinie?
  9. ech

    Sprawy zaworowe

    Dziękuję uprzejmie. Mierzyłem dzis luzy zaworowe i wychodzi średnio 0.10mm na wydechowym, a powinno byc między 0.23 - 0.27, natomiast na ssącym tez 0.10mm. Wynika, że zawory nie domykają się jak powinny. Wartości są do 0.05 gdyż taki miałem do użytku szczelinomierz. Sprężanie w granicach 9 barów, więc powiedzmy oke. Równe na wszystkich cylindrach. Może uda mi sie po pracy pobawić płytkami i w tym tygodniu zobaczymy czy mieliśmy do czynienia z winowajcą. Pozdrawiam.
  10. ech

    Sprawy zaworowe

    A posiada ktoś instrukcje do tego modelu? Ogólną
  11. ech

    Sprawy zaworowe

    Może było, ale pytam, bo dokładnie nie znalazłem, mianowicie Impreza z roku 1999, 1994ccm, 160 kW. Mam naklejkę z danymi jaki luz powinny mieć zawory, natomiast zastanę płytki czy śruby? Pytam, bo chciałbym zrobić regulację jednego dnia.
  12. ech

    Nie otwiera się klapka paliwa Frester

    Sprawdzić czy linka wypadła z zaczepu, jeśli masz takie rozwiązanie, jeski tak pociągnąć ją np. kombinerkami, żeby nie uszkodzić a potem naprawić
  13. ech

    Program diagnostyczny.

    No witam. Szukam programu diagnostycznego do Subaru, co nie jest zaskoczeniem na owym forum. Nie mogę z dostępnych mi programów uzyskać żadnych informacji o pojeździe, poza ABS'em. Zna ktoś coś wartego uwagi na poważnie? Spędzę przy swoim autku długie chwile i potrzebuję czegoś dobrego. Nie chodzi i sam odczyt i kasowanie błędów, ale dostęp do możliwie wszystkich parametrów pojazdu począwszy od tempeartury płynu do dawki paliwa. Ktoś coś podrzuci?
  14. ech

    świece

    Świeca to świeca, wiadomo że marka i rodzaj robi swoje, ale przy wyższej temperaturze spalania bardziej sie zużyje chcąc czy nie.
  15. ech

    świece

    Gaz wypala świece o wiele szybciej, jeśli miałeś zwykłe, nie dziwiłbym sie. Ja mam platyne świeżo włożone
×