Od starożytności znany jest nauce dylemat etyczny w zakresie psychologicznych aspektów decyzji podejmowanych przez mężczyznę, zwany "trójkątem ostatecznego wyboru". Możesz wybrać dwa z trzech
1. Masz kobietę
2. Masz spokój
3. Masz rację
Jak masz kobietę i spokój to nie możesz mieć racji.
Jak chcesz mieć kobietę i rację to nie masz spokoju.
Jak chcesz mieć rację i spokój to nie masz kobiety.
Policzcie dobrze: 1: Karta do głosowania, 2: oświadczenie, 3: koperta na kartę do głosowania żeby było "tajne", 4: koperta zwrotna pakietu, 5: koperta do wysłania pakietu wyborcy... kilka kontenerów więcej
Dokładnie to zauważył jeden dziennikarz motoryzacyjny. Robią te reklamy tak, żeby broń Boże przypadkiem ktoś nie pomyślał że tym autem można zapier.... szybko jechać
W Europie taka reklama jak Doge-a by nie przeszła:
Która marka w Europie otwartym tekstem w reklamie powie że są to "samochody dla entuzjastów szybkiej jazdy" ?
Mam problem przy próbie przełożenia magla z STI 2006 do WRX 2003
Magiel jak na zdjęciu kupiłem bez zaznaczonego na zdjęciu wężyka - tzn wężyk był w zestawie ale luzem, nie podłączony (i chyba inny niż potrzebny)
Mechanik zgłasza mi teraz problem z jego instalacją. Mi ręce już opadają jak słyszę "nie pasuje"...
Czy ktoś mądry podpowie mi nr fabryczny wężyka jaki powinien tu pasować (domyślam się że od STI 2006) lub chociaż poda mi na priv nr VIN po którym taki wężyk mógłbym zamówić w ASO
Zdjęcie przekładni i wężyka jaki był w zestawie
W planach miałem przełożenie do WRX z 2003r skrzyni 6MT. Moja 5MT ma już powolutku dosyć.
Miał to być kompletny SWAP z STI 2006r z niewielkim przebiegiem.
Zakupiona na forum, w pierwszym etapie przyjechała skrzynia, dyfer i wał.
Niestety okazało się że komplet kompletowi nie równy i otrzymam jeszcze tylko (oby) półosie i mechanizm wybieraka.
do kompletu trochę brakuje... kolejna nieścisłość - oznaczenie skrzyni TY856WH3MA sugeruje że to model USDM STI MY04
O tym czy dyfer od tej skrzyni czy z innej parafii na razie nawet nie myślę... Trudno, stało się - muszę jakoś skończyć ten projekt.
I tutaj pojawia się pytanie: Czego jeszcze będzie brakować (skrzynia US STI MY04 - EU WRX 03)
- sprzęgło + kolo zamachowe + wysprzeglik (tak na forum przeczytałem - ktoś może potwierdzić?)
- mocowania skrzyni i dyfra (czy są inne ?)
- potrzebne są kompletne zwrotnice z piastą lub sama piasta? A może półosie ze skrzyni 6MT USDM STI 04 będą pasować do piast 5x100 EU?