Rafcio78 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Taki cichociemny, bez emblematów i insygniów też byłby fajny... na stalowych 16"... To już Ty powiedziałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Taki cichociemny, bez emblematów i insygniów też byłby fajny... na stalowych 16"... To już Ty powiedziałeś Tak, to byłem ja, Bartz... Niestety nie mogę się zgodzić na likwidację kurnika, za bardzo by się IC grzał... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Października 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 co do STI, które zrobiło czas na NR to jest to seryjne specC chyba czyli coś jak EVO X rs więc jest poprostu szybsze. Nie ma sedana spec C. Wersja była 2.0, z kierownicą po prawej ( to nieco spowolniło Tommiego - w/g jego własnych słów ) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Można prosić zdjęcie tego białego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Naprawde ten wóz mi sie zaczyna podobać , ale koniecznie musi być spojler Dyrekcja ma w kolorze białym (perła) i jest świetny TEN biały wstępnie obmacany i zarezerwowany TYM białym obmacanym i zarezerwowanym miałem dziś okazję jechać 8) Bajka Spojler musi być :!: Chyba czas "doświnić" skarbonkę i w przyszłym roku wykonać jedyne słuszne ruchy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 co do STI, które zrobiło czas na NR to jest to seryjne specC chyba czyli coś jak EVO X rs więc jest poprostu szybsze. Nie ma sedana spec C. Wersja była 2.0, z kierownicą po prawej ( to nieco spowolniło Tommiego - w/g jego własnych słów ) Pozdrowienia seria to napewno nie byla bo cale podwozie bylo osloniete plytami carbonowymi jak w F1 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 GRAF, jakies zdjecia prosze, bo jakos tego nie widzialem? :shock: :roll: Regulamin bicia rekordów bardzo ściśle określa, co można zmodyfikować, a czego nie. A tu chodziło o rekord samochodów seryjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Than_Junior, wiec to moze byc seryjne spec c :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 GRAF, jakies zdjecia prosze, bo jakos tego nie widzialem? :shock: :roll: Regulamin bicia rekordów bardzo ściśle określa, co można zmodyfikować, a czego nie. A tu chodziło o rekord samochodów seryjnych. po ogladaj filmiki w sieci, ja nie bylem w ekipie wiec zdjec nie robilem ale widzialem na filmie dokladnie ze cale podwozie zakryte interesuje mnie to o tyle ze moje STI 06 tez czesciowo mialo takie plastikowe oslony miedzy osiami a zadne evo nima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 co do STI, które zrobiło czas na NR to jest to seryjne specC chyba czyli coś jak EVO X rs więc jest poprostu szybsze. Nie ma sedana spec C. Wersja była 2.0, z kierownicą po prawej ( to nieco spowolniło Tommiego - w/g jego własnych słów ) Pozdrowienia To ja poproszę takie 2,0 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Chyba czas "doświnić" skarbonkę i w przyszłym roku wykonać jedyne słuszne ruchy 8) raju, ja już swój chytry plan wprowadzam w życie, żona odziedziczy Spec B, a ja zaopiekuje się nowym STI Naprawdę dawno z taką zazdrością i zawiścią w złego słowa znaczeniu nie patrzyłem na samochód , w środku nie rozprasza niepotrzebnymi gadżetami, najważniejszy element wnętrza czyli słupki dla mnie w sam raz , a z uwagi że wersja podstawowa nie ma nawigacji to w nią celuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Oglądałem dzisiaj białego Dyrekcyjnego STI i grafitowego STI w wersji TOP. Wyglądają świetnie, sam się zdziwiłem, że coś takiego powiem o Imprezie po 2008 roku, ale jednak W zasadzie jedyną rzeczą, która mi się średnio spodobała, jest cena. No i ramki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 GRAF, jakies zdjecia prosze, bo jakos tego nie widzialem? :shock: :roll: Regulamin bicia rekordów bardzo ściśle określa, co można zmodyfikować, a czego nie. A tu chodziło o rekord samochodów seryjnych. podwozie seryjnego STI MY11 sedan ktory pobil rekord na ringu, zdjecia z netu takie samo ma seria sprzedawana w salonie bo nie wiem nie zagladalem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 pewnie jak by tych ciężkich płyt nie miał szybciej by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 pewnie jak by tych ciężkich płyt nie miał szybciej by było to sa oslony przeciw korozji musza byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Już pracownicy serwisu upalają? A mieli dać znać... :roll: Hmm, w serwisie Subaru chyba nie pracują Panowie w eleganckiej koszuli chyba że SIP podnosi standardy Serwisu A tak na serio na moje oko to była "nówka sztuka nieśmigana" prosto z salonu... Pewnie ktoś 3 miesiące czekał na ten samochód 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 A tak na serio na moje oko to była "nówka sztuka nieśmigana" prosto z salonu... Jeśli to była demówka, to wszystko jest w jak najlepszym porządku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Jeśli to była demówka, Przemeq wpadaj sie przejechać demowką Kadrowej , chyba , ze poczekasz z tydzien i bedzie wersja MR w kolorze ciemny niebieski , której to wersji ani koloru zamowic juz nie mozna.... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Nie kuś, zły duchu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 GRAF, jakies zdjecia prosze, bo jakos tego nie widzialem? :shock: :roll: Regulamin bicia rekordów bardzo ściśle określa, co można zmodyfikować, a czego nie. A tu chodziło o rekord samochodów seryjnych. podwozie seryjnego STI MY11 sedan ktory pobil rekord na ringu, zdjecia z netu takie samo ma seria sprzedawana w salonie bo nie wiem nie zagladalem :?: No i opony Bridgestone RE70 a nie seryjne Dunlopy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 na felge 18" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Przemeq pojeździ sobie nowym STI w Gran Turismo 5 i starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 z tydzien i bedzie wersja MR w kolorze ciemny niebieski , której to wersji ani koloru zamowic juz nie mozna.... . Piękny kolor sprawdzaliśmy z Raju pod słońce i mieni się delikatnie fioletem, ktoś naprawdę będzie miał perełkę w pełnym słowa znaczeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Dzis bylem w okolicy Emila wiec obmacalem i posiedzialem. Powiem krotko , bardzo mi sie podoba 8) co zaskakujace miejsca na tylnej kanapie jast tyyyyyyyyyyyyyyyyyle :shock: Bagaznik mogl by byc troszke wiekszy ale i tak jest o niebo lepiej. Pozycja za kierownica srodek robi pozytywne wraznie mialem tylko jedno ale. Skora na fotelach recaro wyglada jak cerata , i nie wiem jak wogole mozna cos takiego zaproponowac , :shock: tak wiec jedyna sluszna opcja to Recaro + Alkantara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Skora na fotelach recaro wyglada jak cerata , łatwiej się zmywa - wiesz, pełne gacie po ostrej przejażdżce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się