Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj z pomocą MIJ Performance wydobyłem prawdziwy dźwięk z H6-tki ;)

 

 

przed:

 

tip1.jpg

 

 

po:

 

 

tip2.jpg

 

 

tip3.jpg

 

 

tip4.jpg

 

 

a o to jak brzmi:

 

http://www.youtube.com/watch?v=stpG6grpLtk&feature=youtu.be

 

 

idę pojeździć :P pozdro!

wyglada fajnie :) katy wywalone czy zostawiles ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

J..Ebay panie ebay...nic innego :)

A do halogenów to fajna opcja...w dziennych niestety z racji tego, iż to od pewnego czasu nie legalne...Duże ryzyko i niepotrzebne stresy z miśkami :/

 

Ja mam wlasnie w halogenach. Do dziennych nie ryzykowalem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no czarnuch ładne kominy dostał a i warczy całkiem fajnie,na zywo musi być dobry efekt ;)

 

A ja przez cały weekend grillowałem na pobliskiej żwirowni ,a ze było tam troszke błotka..."co ja nie przejadę" ? :P I się Świiacz troszke pobrudził nad czym bardzo ubolewam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za pozytywne opinie. Rzeczywiście na żywo jest jeszcze lepiej. Filmik był zrobiony niedługo po zmianie wydechu, dziś po 2 dniach jazdy muszę stwierdzić, że jest jeszcze lepiej. Wszystkie nowe rurki ładnie się przepaliły i dźwięk jest teraz bardziej subtelny i dziki zarazem ;) Normalnie Carrera 4S! Hahah!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienione kpl. sprzęgło (LUK), olej w skrzyni i dyfrze.

Stare było jeszcze dobre, ale przy okazji demontażu skrzyni wolałem wymienić. Problemem głównym było pęknięcie łapy sprzęgła. Się wygięła, dlatego pedał w podłodze był. Mechanik był bardzo zdziwiony tym pęknięciem. Twierdzi, że Subaru mają pancerne łapy, i nie ma pojęcia, dlaczego ta pękła.

Teraz pedał jest - jak to pedał - miękki i delikatny. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek już przeglądzie po 120 tys. km. Z tej okazji został dokładnie zamotulowany w silniku, skrzyni, dyfrach i układzie hamulcowym. Do tego nowe świece i końcówki drążków. Ale najbardziej mnie cieszy to, że poradziłem sobie z brzęczącą tablicą rejestracyjną na tylnej klapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@suberet, Z tym "pedałem" to poszedłeś....Miekki i delikatny :) A się uśmiałem..Dzieki za poprawę humoru....Mam nadzieję, że z Nim się teraz obchodzisz tak jak trzeba...Czy wypada :biglol:

Sie nie bój ;) , tym bardziej, że drążek się coś bardziej sztywny zrobił po wymianie sprzęgła. :huh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się udało w końcu doprowadzić moją Subarynkę do porządku po pół roku użytkowania :) Na początek wymieniony został kompletny rozrząd i nowa chłodnica, kilka dni temu do auta wpadło nowe kompletne sprzęgło, nowe amortyzatory na przód, tuleje wahaczy tylnych, nowy olej, filtry, wyregulowano zawory.

Na koniec doszły jeszcze w końcu nowe kapcie :) :

 

cpbc.jpg

 

 

kzpv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze jeszcze kosmetyki nie poprawiles zeby inne "swinki" sie bardziej ogladaly :P. Ja tam z rzeczy, ktore zrobilem ostatnio to zlapalem blad 22 w GTeku(czesta przypadlosc ze czujnik swiruje), ale nic mu sie nie dzieje jezdzi tak samo dobrze. W sumie troche juz przy nim zrobilem od kadencji pavla z naszego forum :> ost. okleilem delikatnie ala wrc :>

oklejony3 1280x722

oklejony2 1280x722

oklejony1 1280x722

Edytowane przez Glivek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...