Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Naprawilem tylna wycieraczke we Forku.

Ostatnimi czasy zauwazylem, ze pracuje coraz wolniej, az pewnego dnia nie podniosla sie wcale :(

Jeszcze przed demontazem wszystkiego postanowilem sprawdzic czy nie ozyla, ale niestety.

Gdzy po pol godzinie od ostatniej proby, dobralem sie do mechanizmu, to silniczek wycieraczki byl jeszcze mocno cieply, niemal goracy.

Jak wszystko rozkrecilem to kazdy element wygladal jak nowy, poza trzpieniam, na ktorym osadzone jest ramie wycieraczki. Musialem wybijac go mlotkiem, a po wyczyszczeniu i nasmarowaniu wszedl palcami :)

Teraz chodzi jak nowka :)

Pare dni pozniej zauwazylem, ze cieknie mi wezyk od spryskiwacz tylnej szyby i znowu dlubanie przy klapie bagaznika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem sworzen wahacza przedniego lewego. Ile mnie to kosztowalo, to wiedza tylko osoby, ktore tez mialy taka "przyjemnosc". Po 10 latach i 240kkm czesci sa strasznie zapieczone.

Do wyciagniecia sworznia z "gniazda" polecam te metode: https://www.youtube.com/watch?v=1PuAfrslkvY

 


 

 

 

 

 

T.
 

sworzen-wahacza.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadbałem o czujniki poziomowania ksenonów - dobrze jest co jakiś czas je oczyścić i przesmarować, nie jest to zbyt trwałe rozwiązanie a nowe po 500zł/szt. niestety.

 

Przeszedłem teatrzyk pt "coroczny przegląd techniczny" gdzie pan diagnosta udaje że coś robi i tylko płacenie w kasie jest naprawdę. Z ciekawostek usiłował mnie przekonać że on wie i rozumie co to jest stały napęd na 4 koła, ale że rolek pod drugą oś nie posiada to zrobi mi badanie hamulców osobno po każdej ze stron i wtedy na pewno nic się nie zepsuje "bo przecież ma tam takie coś co sobie rozdziela choćby na zakrętach". No nie dałem się przekonać więc i badanie trwało krócej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rafaelo napisał:

Byłem szybszy na to wyglada :D

Ja bardziej 4tłoczka na przód szukam, bo mam rozhartowane tarcze i jak łapią temperaturę to trochę biją :)

Tył myślałem sobie kupić już na zapas ale tak myślałem może ich nikt nie kupi i sprzedawca obniży cenę po tygodniu na 500zł i wtedy wkroczę do akcji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ja się pochwale- zmienione sprężyny na lejsjefors z tyłu i gumy staba tylnego- OEM. Ja pierdziu ! Nowe auto! + Milion do prowadzenia! Swoją droga- jedna śruba wahacza była tak zapieczone że już prawie szukałem wahacza i amora ale duuzy młot, dużo gazu w lodlampie i jakoś po 2 h poszla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, recki napisał:

Swoją droga- jedna śruba wahacza była tak zapieczone że już prawie szukałem wahacza i amora ale duuzy młot, dużo gazu w lodlampie i jakoś po 2 h poszla

Co prawda nie w Subaru, ale kiedyś walczyłem ze sworzniem wahacza z trzy godziny. Gdy nadszedł moment kulminacyjny, i wystarczyło włożyć sworzeń w zwrotnicę zaczęły się schody (brak trzeciej ręki:D). Zaczęła się gimnastyka artystyczna, rzucanie kluczami po ścianach, dużo, bardzo dużo słów na K, i stało się - tak odciągnąłem zwrotnicę, że wyszła mi półośka ze skrzyni. Oczywiście cały olej na garaż, i "płacz" na przemian ze śmiechem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...