Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Wielkie dzięki za podpowiedzi. Pojechałem, obejrzałem, kupiłem.

Do zrobienia jest wiskoza w centralnym dyferencjale i zniszczony fotel kierowcy. Po negocjacji ceny zdecydowałem się na zakup. 

 

Odpowiadając na wcześniejsze pytanie: przebieg: 76tyś (poparty książką serwisową, wizytą w ASO i linkiem od sredniaq)

Edytowane przez fuzzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Wielkie dzięki za podpowiedzi. Pojechałem, obejrzałem, kupiłem.

Do zrobienia jest wiskoza w centralnym dyferencjale i zniszczony fotel kierowcy. Po negocjacji ceny zdecydowałem się na zakup.

 

Odpowiadając na wcześniejsze pytanie: przebieg: 76tyś (poparty książką serwisową, wizytą w ASO i linkiem od sredniaq)

No to gratki. Niech się sprawuje :)

 

 

Sent with Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Widzę, że Wam temat się coś nie klei, a ja potrzebuje auta :P

 

Ktoś oglądał?

http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-niesamowity-spec-b-100-bezwypadkowy-lpg-brc-250km-h6-alu-18-navi-ID6yc6Kw.html

 

W ramach ciekawostki z VIN wynika, że produkcja 11.2005r.(autobaza.pl), a w ogłoszeniu 2007r., I rej 10.2007, więc to chyba już po lifcie powinien być?

 

 

Właśnie skończyłem czytać topic :) Jesteście ze mnie dumni?

Edytowane przez Smietana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy, medal wysyłamy pocztą ;) Co do auta, pewnie że możliwe - mógł stać długo u dealera, zwłaszcza jeżeli samochód nie jest z Polski. Ogólnie auta od końcówki 2006 są już po liftingu, np. mój październik 2006 :)

No właśnie, czyli sprzedawca delikatnie mówiąc koloryzuje, że auto wyprodukowane w 2007r., skoro nie jest po lifcie. Kiblowanie u dealera może wpłynąć na datę I rejestracji, ale nie na datę produkcji i to o dwa lata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jesteśmy, medal wysyłamy pocztą ;) Co do auta, pewnie że możliwe - mógł stać długo u dealera, zwłaszcza jeżeli samochód nie jest z Polski. Ogólnie auta od końcówki 2006 są już po liftingu, np. mój październik 2006 :)

No właśnie, czyli sprzedawca delikatnie mówiąc koloryzuje, że auto wyprodukowane w 2007r., skoro nie jest po lifcie. Kiblowanie u dealera może wpłynąć na datę I rejestracji, ale nie na datę produkcji i to o dwa lata :)

Niektórzy stosują półprawdę lub g. prawdę i skoro w De liczy się data rejestracji a nie produkcji to próbują koloryzować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jesteśmy, medal wysyłamy pocztą ;) Co do auta, pewnie że możliwe - mógł stać długo u dealera, zwłaszcza jeżeli samochód nie jest z Polski. Ogólnie auta od końcówki 2006 są już po liftingu, np. mój październik 2006 :)

No właśnie, czyli sprzedawca delikatnie mówiąc koloryzuje, że auto wyprodukowane w 2007r., skoro nie jest po lifcie. Kiblowanie u dealera może wpłynąć na datę I rejestracji, ale nie na datę produkcji i to o dwa lata :)
Niektórzy stosują półprawdę lub g. prawdę i skoro w De liczy się data rejestracji a nie produkcji to próbują koloryzować ;)

 

a to bezczelny typ :P Ale autko na moje nieznające się oko całkiem ładne i w środku i na zewnątrz i jeździ chyba też sympatycznie, choć dzisiaj przejechałem się LGT Boleczka.  Wygar kozacki, momentalna reakcja na gaz i ciągnie od samego dołu. No chyba, że to ten hałasujący wydech sprawia takie wrażenie :twisted:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W ramach ciekawostki z VIN wynika, że produkcja 11.2005r.(autobaza.pl), a w ogłoszeniu 2007r., I rej 10.2007, więc to chyba już po lifcie powinien być?

Jak najbardziej powinien być po lifcie. Już od jesieni 2006 roku. Wyjątkiem są oczywiście auta na rynek amerykański.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale ładny, tylko cena trochę mniej ;)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65655438

Jak to w Norwegii. Ceny aut chore :)

 

Chyba nie tylko aut:)

 

Zastanowiło mnie coś innego w opisie: "bardzo rzadki samochód z tym silnikiem, prawdopodobnie jedyny w Norwegii"  :blink:

Dedukuję, że prawdopodobnie H6 nie były oficjalnie dostępne w NO. Czyżby oni w ogóle nie bawili się w ściąganie samochodów z innych rynków, czy mają jakieś cła zaporowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czy mają jakieś cła zaporowe?

 

http://www.expatarrivals.com/norway/buying-a-car-in-norway

 

"If you choose to buy a car in Norway, prepare for a big shock. Cars are expensive, but more so are the taxes put on vehicles. You may have to pay 100 per cent of the cost of the car on additional taxes and other costs. Cars are taxed according to the weight of the car and the size of the engine – the larger and more powerful the car, the higher the fees. You can purchase cars at local dealers, or import them from other countries."

 

Prawdopodobnie Spec.B nawet nie bylo w ofercie oficjalnej... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie nie mam jeszcze swojego legacy. Ale idę dziś obejrzeć dwa egzemplarze. Jeden z 2005r. H6 spec.B sedan. Drugi mój zwolennik H6 My. 08 kombi. Spróbujcie mnie przekonać do spec.B. Oczywiście jednym i drugim będę jeździł. Lecz potrzebuje kombi z automatem dlaczego mam się przekonać do spec.B ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...