Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Ten schemat migania nie koniecznie oznacza katalizator, u mnie był to problem z łożyskiem i czujnikiem ABS. Zdecydowanie trzeba podpiąć pod komputer i sczytać kody błędów.

 

BTW ostatnio u mnie wylądowały regulowane tuleje wahaczy przednich od Whitline, a najciekawsze jest to że mają dożywotnią gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się :) mogą też być zużyte sondy, świece, filtr paliwa itp. Jednym słowem dużo rzeczy trzeba sprawdzić (ja bym sprawdzał) zanim wyda się dwa worki z pieniędzmi na nowe katy :)

 

Ponadto, podobno można je regenerować - nie znam się, nie wiem czy to pod druciarstwo nie podpada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A są pewni że masz sprawne sondy lambda? Bo zgaduję, że chodzi o P0420 co nie oznacza z automatu, że katalizatory są do wymiany Natknąłem się kiedyś na stronę warsztatu Subaru w Stanach, który zdecydowanie odradzał wymianę katalizatorów jako krok pierwszy

Niestety nie znam nr błędu. W ASO diagnoza padła na katy, ale nie upierali się przy ich wymianie; co więcej kazali jeździć i w razie czego podjeżdżać do nich na kasowanie błędów... 


 

 

Zgadza się mogą też być zużyte sondy, świece, filtr paliwa itp. Jednym słowem dużo rzeczy trzeba sprawdzić (ja bym sprawdzał) zanim wyda się dwa worki z pieniędzmi na nowe katy
 

 

 

 

Ten schemat migania nie koniecznie oznacza katalizator, u mnie był to problem z łożyskiem i czujnikiem ABS. Zdecydowanie trzeba podpiąć pod komputer i sczytać kody błędów.

 

Znacie kogoś kto mógłby w 100% stwierdzić po podpięciu do kompa, co mu dolega?


 

 

moze tez byc kiepskie paliwo - mnie sie kiedys tak pokazalo w austrii. Jesli sie nie bedzie powtarzac, to narazie nie ma sie czym przejmowac

 

Masz rację, na razie się nie przejmuję, ale muszę pomyśleć o momencie, w którym zapewne znów zabłyśnie te kilka kontrolek... Zawsze tankuje na Shellu, ale czasami zdarza mi się gdzieś w punktach (Shellowskich), które wyglądają jakby jeszcze wczoraj wisiało na nich logo CPN ;) Zacząłem teraz analizować, czy te błędy, rzeczywiście nie były wynikiem tankowania na tych stacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

pozdrawiam wszystkich uzytkownikow autek subaru legacy r spec b i jeszcze w automaciku, posiadam model 2006 ale sprzed liftingu, mam lat 50  i jeszcze nigdy nie kochalem sie w aucie, ten jest czarny , sedan, i  te zegary po przekreceniu kluczyka i ta moc i to prowadzenie  ale no niestety mi sie nie udalo kupic z farcikiem,  kupilem moje subaru moze 2 miesiace temu, ile zaplacilem   mysle ze nie duzo tu NI po przeliczeniu na pl  to jest 20 tys zl , ale juz nastepnego dnia po zakupie podczas normalnej jazdy zapalily sie az 3  trzy lampki jednoczesnie  ABC-VDC-SPORT,  czytalem forum subaru, troszke ksiazke obslugi, pytalem tez mechanikow , bylem tez na komputerze  aczkolwiek nie w subaru dealer , mysle i gdzies tak czuje ze auto ma problem ze skrzynia biegow i silnikowi tez cos dolega aczkolwiek pracuje dobrze, a czy moze ktos sie juz spotkal z takimi objawami moze ktos z subaru service, mam autko takie jakie sobie wymarzylem i nie byl to golf ani bmw       ale juz jestem troszke zmeczony nawet oleju do automatycznej skrzyni biegow zalecanego przez subaru nie moge kupic tu gdzie mieszkam,  nawet na ebay-u  nawet na amazonie   jak jest to tylko w usa,  moze kiedys naprawie swoje autko  tylko musze troche zaoszczedzic   moze rzuce palenie   i nie bede gral w lotka     ktos   na forum napisal ze jak do subaru legacy wsiada to ma usmiech  na twarzy   kurcze to bardzo dziwne   co za wariat    k......a ale mam to samo     dopoki nie przyjda po mnie pomaranczowe lampki na desce rozdzielczej  i jedna zielona   kurcze zielona to chyba dobrze

 

Nie wiem jak to ma miejsce w wersji przedliftowej, ale w moim MY09 zapalenie kilku kontrolek (co niestety zdarzyło się kilkukrotnie): Si-drive, ESP i tempomat, zostało zdiagnozowane jako "zbliżająca się dużymi krokami  wymiana katalizatorów". W ASO operacja kosztująca ok 6tys za 1szt. Na razie serwis skasował go 2 razy i kazał jeździć, ale widmo ich wymiany wisi jak topór nad skazańcem. Dodam, że mam przejechane ok 148000km.

 

dobry wieczor   no prosze pana czy pan tak profesjonalnie zajmuje sie pocieszeniem drugiego czlowieka,  ee  pewnie nie    ale dzieki bardzo  byc moze masz racje,  ale sproboje pojechac do subaru i podlaczyc sie do ich systemu , mysle ze to chociaz w pewnym stopniu rozwieje moje watpliwosci  i podziele sie diagnoza na pewno, wszystkiego dobrego zycze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To nie jest Spec.B...

... ale szacun za wykonanie tak mało racjonalnego projektu się należy IMHO  :biglol:

Ciekawe jakie to było B4 w wersji pierwotnej?

 

Ja typuje, że diesel ;)

 

Legacy b5 EU-Spec z silnikiem 3,6 A/T już widziałem, więc... B)  

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i szacun, ale sprzedawanie go jako Spec.b to po prostu klamstwo :) Bo jak oczywiscie wiemy ( :mrgreen: ), spb to nie tylko szostka skrzynia, H6 i zawieszenie, tylko rowniez inna przekladnia kierownicza + wspomaganie, o zderzakach nie wspominajac... Pytanie skad pomysl, zeby rzezbic? Byl bity? Czy czesci z rozbitka? Bo kupowanie nowego ukladu napedowego byloby cenowo totalnie bez sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 

Ale to jest automat, więc raczej nie jest to spec.b tylko zwykłe h6

To jest SpecB. Przed liftem też wychodziły z automatem, ale była to rzadkość. Temat omawiany kilkanaście stron temu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...