Jump to content

WPI

Użytkownik
  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

About WPI

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    z Waćpanowa
  • Auto
    srebrne
  1. IMO idealnie komponują się ze złotymi gniazdkami w ścianach...
  2. Pozdrawiaj tych co mają świnkę na lusterku bądź klapie. Od momentu kiedy Subaru wypuściło diesle auta tej marki stały się bardzo popularne wśród prawników i lekarzy, a w dużej większości ci ludzie nie czują naszych klimatów Pozdrowienia dla Emila w srebrnym Forku spotkanego wczoraj w Katowicach na ul. Rzepakowej ok 16.30 Nic na siłę! Poza tym wydaje mi się, że ta marka jest ceniona m.in. za dyskrecję, którą zapewnia na drodze, przy zachowaniu innych zalet (m.in. niska "skodowość" ). Można o tym przeczytać m.in. na łamach magazynu Plejady, gdzie ludzie znani (np. artyści, sportowcy), często opowiadają o swoich potrzebach zaspokojonych poprzez zakup akurat tej marki. Raczej ludzie tacy nie spieszą się do klejenia świnek na lusterkach... Osobiście świnkę przygarnąłem, ale taką mini, żeby w oczy nie kłuła. Kto wie o co biega - zauważy, a kto nie wie, niech lepiej patrzy na drogę.
  3. Podobno długość nie ma znaczenia Nie najgorzej, choć puszki są owalne, spłaszczone i nie przyciągają uwagi jak te kominy z STI, które dźwięk zapewniają piękny (dzięki Tobie wiemy), ale ich wygląd nie pasuje do zwykłego kombi (wg mnie). Taki pseudo dyfuzor wprowadza lekki powiew świeżości zgodnie z modą na plastikowe sreberka w nowych crossoverach. PW.
  4. Dzięki! Ładny wagon! Przypomniał mi też jak ładne są ori felgi Wracam do nich za tydzień wraz z zimówkami Jak myślicie sypnie coś białym w PL w grudniu? Sypnie albo i nie. Styczeń/luty pewniej. Też mi się podoba, ale to tylko inspiracja: http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/106370-best-exhaust-manufacturers/
  5. W takim razie szczere gratulacje. Widzę, że masz rękę do zmian. Niestety w kombi te STI nie wyglądałyby tak dobrze jak w sedanie. Tu trzeba nieco więcej subtelności (dyskrecji), żeby nie spaskudzić pięknej linii nadwozia:
  6. ceny nowych są chore: http://global.rakuten.com/en/store/suzukimotors/item/bp057/ Podobno dlatego że STI Genome JDM = SPT USDM. Ja upolowałem w UK od właściciela 2.0 Twinscroll JDM, który powiedział, że jak dla niego za duże i zastąpił je puszkami z kwasówki . Tak więc jak będziesz miał szczęście to znajdziesz. postaram się Ponawiam, daj posłuchać proszę bardzo https://youtu.be/CXHOTu8wtTs Brzmi super zupełnie nie jak 2.0 N/A. Aż trudno uwierzyć, że oprócz końcowych tłumików STI, nic nie było zmieniane... A może jednak było?
  7. Pozdrowienia dla kierownika zielonego legacy dziś rano w okolicach Okęcia (migane było). Kolega skręcił w 17-go stycznia a my srebrnym pognaliśmy dalej al. Krakowską
  8. Dobrze mieć coś takiego na wyjazd. Miałem startera24 na samą podróż (brak przygód), samochód zaś w wartowym pakiecie AC+. Nieśmiało dodam, że skorzystałem z pomocy agenta-forumowicza harry78 , który postarał się o zniżkę W każdym razie przy małych dzieciach, był nieco wyższy komfort psychiczny. Twój przypadek tylko to potwierdza.
  9. WPI

    Subaru Levorg

    Ten test już od dobrego tygodnia jest na AC i tym forum Kurde interesuje mnie to auto jako drugie ale jednak jak na tylko 1.6 to na chwile obecną to spalanie mnie jakoś nie rajcuje i muszę poczekać czy z czasem spadnie jak w XT(mam nadzieje, że osoby na forum się pochwalą) i wtedy będę mógł ewentualnie zamawiać choć cały czas mam nadzieje, że jednak uda się do Europy dać 2.0 i tu mam problem żeby później nie mieć gula Najważniejsze, że teścik wniósł trochę życia w dyskusję Wielu klientów oczekuje na więcej mocy w tym modelu. To pewne.
  10. WPI

    Subaru Levorg

    Z kun najbardziej lubię chorwackie
  11. WPI

    Subaru Levorg

    Podobno izolatory kabli są słodkie Nie sprawdzałem
  12. A gdzie się wtedy taki dach tnie? Spawa się/zgrzewa w fabrycznych miejscach? Zgodnie z procedurą, to co widziałem to słupki zostały nienaruszone a wymienia się tylko połać dachu. Przykład: http://youtu.be/_svC-G9f_uw
  13. WPI

    Subaru Levorg

    Myślę, że u Kopera będzie szansa na jazdę "od ręki" i z pełnym doinformowaniem - znając zaangażowanie i nastawienie frontem do klienta np. Piotra Rajskiego. Ale można posiedzieć, potrenować cierpliwość i wzbogacić waćpanowatość No. Waćpanowatość +100 = mini test zaliczony. Porównywałem go do Legacy IV (man. N/A DOHC), którym wożę 4 litery na co dzień. Zacznę od tego, że auto bardzo neutralnie pokonuje zakręty. Nawet pojechane dość szybko, z gazem na wyjściu. Być może to zaleta elektronicznych opiekunów, którzy strzegą nas w ruchu, być może nowej koncepcji napędu? Prawdopodobnie i jednego i drugiego. Progi zwalniające pokonywane są sprężyście, wyboje również. Mimo to zawieszenie jest przyjemnie ciche. To duży plus i postęp w stosunku do Legacy IV. Jest zauważalnie ciszej w ruchu. Ciekawą obserwacją było to, że po rozpędzeniu i zdjęciu nogi z gazu Levorg odczuwalnie dłużej utrzymuje zadaną prędkość. Spadek prędkości jest zauważalny później niż w Legacy IV, w którym praktycznie zaraz po zdjęciu nogi z gazu samochód delikatnie zwalnia (opory napędu). Hamulce OK. Nie ma się do czego przyczepić. Biorąc pod uwagę, że Levorg to zdecydowanie miejski typ, skrzynia "bezstopniowa" pasuje do niego jak ulał. Podchodziłem do niej jak pies do jeża, ale w jeździe nie zauważyłem, żeby mi przeszkadzała. Przeciwnie, reakcja na gaz jest spontaniczna, zmiana płynna. Opóźnienia trudno zauważyć. Przy tym auto ciągnie liniowo od dołu. Polubiłem ją. Silnik oceniam na taki sobie. Ma podobne osiągi do znanej mi wolnossącej dwulitrówki. Szału nie ma, bo auto waży 1,5 tony (efekt poprawy jakości wnętrza). W zestawieniu z tą skrzynią jest jednak wystarczający do miasta. Na autostradę pewnie też o ile użytkownik zna i rozumie słowo kompromis. Twierdziłem przed i wiem po jeździe, że wersja z 2.0T byłaby znacznie lepszym wyborem do tego modelu. Popularność FXT też o czymś świadczy... Ceny nie oceniam. To najlepiej zweryfikuje rynek i wówczas FHI może dojść do ciekawych wniosków. Na koniec to co wszyscy już znamy. Nadwozie wygląda bardzo atrakcyjnie. Oprócz wątpliwej urody "sreber" na lusterkach i "przykrótkiej" listwy podokiennej naprawdę udana linia. Taka męska. Wewnątrz jest elegancko i przytulnie, jak w kompakcie. Wszystko blisko rąk, ergonomicznie. Potwierdzam wygodę foteli. Do tego świetna kierownica, której aż chce się dotykać. Ładnie wykończony kokpit - wstydu nie ma. Wersja ze skórą zdecydowanie warta dopłaty. Z tyłu znośnie, bagażnik podobny (w realu, nie na papierze). Generalnie nadwozie i wnętrze znacznie lepsze. Dopracowane. Acha! Podobno audio poprawione. Nie wiem, całą jazdę przegadałem z p. Michałem z Mitcaru, któremu dziękuję za to zaproszenie i kolejne...
  14. Fala pamiętam... Pozdrawiam.
  15. WPI

    Subaru Levorg

    Myślę, że czyta TF, więc pracujcie nad motywacją
×
×
  • Create New...