Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

3.0 na pewno bardziej bezproblemowy i niezawodny od 2.5 (przypadek opisany stronę wczesniej to jeden z nielicznych wyjątków).

 

2.5 ma wiecej "pazzaz" czyli jest bardziej porywisty (jak to turbo).

 

3.0 mniej spali przy równej jeździe. W mieście chyba tez (to juz bardzo zalezy od nogi)

 

3.0 fajniej brzmi (subiektywnie)

 

Automat z 2.5 moze byc wygodniejszy do miasta, w 3.0 sie troche namachasz z MT

 

wniosek jeden: kupuj ode mnie 3.0 AT :mrgreen:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T_J a co Ty sprzedajesz i za ile, jeśli mogę się wtrącić? :)

''Panie, Pan tu nie stał! Kolejka obowiązuje'' ;)

 

Też lekko skłaniam się ku 3.0

2.5 z tego co rozmawiałem, wydmuchuje na długich przelotach - nie chciałbym utknąć gdzieś pomiędzy lipskiem a dreznem.

 

Kurcze nie spodziewałem się rozsądnych decyzji, czytając o spalaniu szanownego grona. Bardziej coś w stylu ''bierz 2.5, ten dżwięk obwieszczającym wszystkim w promieniu 5 km, że pan na włościach jedzie. TURBO! Tyle do modyfikacji. etc, etc...''

 

A może to przez mojego szwagra co zakochany w turbo - i wozi się meśkiem, śmierdziuchem.

 

Z niecierpliwością czekam na dalsze za i przeciw.

Natomiast z ogromną cierpliwością brnę przez temat. Strona 35 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, powinienem się wyluzować... od tygodnia męczę się z wyborem auta. Do tego widzę swoje wypieki na twarzy, odbijające się w ekranie coraz mocniej z godziny na godzinę czytania o mojej wybrance. Już chciałbym się do niej dobrać.

Póki co idę się dobierać do ''swojej starej'' :/

 

Ma ktoś rozeznanie jakie jest zapotrzebowanie i ceny w Ojczyźnie (pewnie w okolicy jednego koła spec-B) imprezy kombi MY'98 125 km 240 tys - po lekkiej stłuczce w korku. Tak, nie tylko pierwsze GT nie zatrzymywały auta.

Wybaczcie, że tak plebsem na salonach ;)

Czy znaleziono jakiś sposób na trwałe rozwiązanie problemu UPG w 2.5 GT. Ponieważ oferta robi się co raz ciekawsza.

Panie Junior wciąż czekam na odp na PW.

 

Te GT to oczywiście import US. Jak myślicie jak to może chodzić w automacie z SI-drive?

Jeździł ktoś wogóle tym czymś?

 

Smaczku dodaje, że to perełka wśród pereł - znaczy jeszcze mniej spotykana wersja. A to z koleji kłopot z częściami?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2008 to chyba tylko 5eat. Doczytałem, że to ma torsena z imprezy sti na tylnej osi. Możesz mi to rozjaśnić, co to konkretnie daje?

Ja zrozumiałem to tak, że mogę decydować o rozdziale mocy między przodem, a tyłem. Przynajmniej w pewnym zakresie %.

 

Błagam, tak na chłopski rozum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak często potrzebny wam si-drive? Chciałbym mieć to magiczne kółeczko, ale wychodzi co raz bardziej zamiast 2.5 gt w automacie 3.0 w manualu bez si-drive.

I inaczej ni cholery nie chce.

Rozumkem, że w manualu bez ''si'' to ja nim będę. Tylko czy ciężko utrzymać wtedy parametry s#? Ma ktoś takowe doświadczenie? No i ten przedlift nie nie pociąga .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam SI-Drive w trzech sytuacjach:

- do bardzo sprawnego wyprzedzania (dobrze że jest na kierownicy)

- do jazdy po pagórkowatym terenie (serce mnie boli jak jadę pod górkę 70 km/h a automat ustawia obroty na 1200-1400 rpm)

- jak się zaczynają zakręty ;)

 

GT fajny, co więcej można że zdjęć powiedzieć :) Ja nie jestem fanem silników z turbo, ale wujek ma takiego w Forku Mt i chodzi to dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ciekawa sztuka jest u Holendra, niestety przedlift http://www.autotrade...ack-handgescha/

 

Ja na początku skupiłbym się na naszym podwórku. Dla mnie ciekawe pozycje (przynajmniej na zdjęciach i w opisie :P ) to:

http://otomoto.pl/oferta/spec-b-manual-aso-ID6y3GoP.html

http://otomoto.pl/oferta/spec-b-2007-3-0-h6-245km-ID4pbhTa.html

 

ten drugi niestety z LPG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy jest interesujący, obserwuję go odkąd się pojawił i mam do niego jedyne 200km . Drugi był "poruszany" w zakupie kontrolowanym i tam mało zachęcająca jest książka serwisowa i wpisy, co widać na fotkach.

 

Dla mnie Holandia to trochę jak nasze podwórko, gdyż mój Ojciec tam mieszka na stałę od ponad 13lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawa sztuka jest u Holendra, niestety przedlift http://www.autotrade...ack-handgescha/

 

Ja na początku skupiłbym się na naszym podwórku. Dla mnie ciekawe pozycje (przynajmniej na zdjęciach i w opisie :P ) to:

http://otomoto.pl/oferta/spec-b-manual-aso-ID6y3GoP.html

http://otomoto.pl/oferta/spec-b-2007-3-0-h6-245km-ID4pbhTa.html

 

ten drugi niestety z LPG 

 

 

Zdjęcia pierwszego też są na 80-tej stronie wątku. Walnięty był lekko w tył ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem, widziałem, odpuściłem...

 

To pierwsze w ślicznej szarości ma rysę przez cały prawy bok i małe wgniecenie na prawych tylnich drzwiach. Ewidętnie od parkingu, cały wydech na łączeniach spływa wodą. Kanapa za kierowcą ma mocne przetarcie do białego. Handlarz, typowy cwaniak, sprzedaje tylko na adresy spoza niemiec i nie daje gwarancji, mówi że auto ma niemiecki tuv jeszcze do stycznia 2016 ale jest z holandii i nie ma historii (podobno w holandii tak już jest). To było firmowe auto, potem prywatne - albo odwrotnie, sam nie wiedział. Zapytałem ile u niego stoi i powiedział, że miesiąc, a tu doczytuje wątek post ze stycznia?! Pod maską są jeszcze liście z jesieni 2014.

Akumulator padaka, przejechać się owszem można ale tylko po parkingu z mnustwem innych aut, więc nie poszalejesz. Mi udało się doczekać 2 biegu - ale auto ma 5 i chcę wszystkie sprawdzić. Pytam o wyjazd na autostadę to słyszę ''ale po co''. Zgodził się jak przywiozę tablice i zatankuję!

 

Śliczna ale zmęczona i nie w tej cenie.

 

Coś mi jeszcze z przodu silnika nie dźwięczało, jakby łożysko od pompy wspomagania.

 

Odradzam w tej cenie, za 2 kJurków mógłbym się zastanowić tylko po co kupować coś co si nadaje odrazu do warsztatu?!

 

Auto zniknęlo z internetu, więc albo wróci za chwilę albo omijajcie go z daleka.

 

Update. Ten egzemplarz:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/subaru-legacy-3-0r-spec-b-awd-6gang-schaltgetriebe-mönchengladbach/208412066.html?enforceChannel=Mobail

 

Prawdopodobnie zniknie dziś z mobile i pojawi się tu.

Już wiem jak może się czuć kobieta w sklepie z butami :D

 

Jakby ktoś się pytał - darujcie sobie. Domorosły pseudo mochaniko lakiernik.

Edytowane przez golibroda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe się pojawiło i jakie białe. Wygląda, że nie wiedzą co mają. Choć i ja mam wątpliwości, te przeciwmgielne światła :/

http://m.autoscout24.de/angebote/subaru-legacy-kombi-30r-automatik-comfort-gasanlage-autogas-lpg-weiß-270708687

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe się pojawiło i jakie białe. Wygląda, że nie wiedzą co mają. Choć i ja mam wątpliwości, te przeciwmgielne światła :/

http://m.autoscout24.de/angebote/subaru-legacy-kombi-30r-automatik-comfort-gasanlage-autogas-lpg-weiß-270708687

 

no ten przedni zderzak nie wygląda jak od spec B, ale ja się tam nie znam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nowe się pojawiło i jakie białe. Wygląda, że nie wiedzą co mają. Choć i ja mam wątpliwości, te przeciwmgielne światła :/ http://m.autoscout24...-weiß-270708687

 

 

To nie jest SpecB. Nawet w ogłoszeniu jest napisane 3.0R.

Nie widziałem tego przez androida. Dzieki za poprawke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...