Qlesh Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Białego już nie ma... także czysto teoretycznie na początek. Jeśli miałoby być z A/T to lepiej kupić zwykłe H6? Takie głosy się tu pojawiają.Generalnie to piszecie w samych superlatywach o modelu, czy to H6 czy spec.B. Miałem też okazję przejrzeć parę Legacy H6 A/T i jestem pewien, że to jest to, czego szukam. Wątpliwości zasiało zawieszenie i hamulce. Gdzieś tu czytałem, że tył w zwykłym H6 jest miękki i buja, w jednym egzemplarzu nawet wyraźnie to odczułem. Nie mam jednak porównania do spec B. a szkoda, bo może lepiej dorzucić pare zł. No i poważnie martwi mnie wichrowanie tarcz w tym modelu, choć na the forum czytałem, że wystarczy OEM dotrzeć wg instrukcji i nie dzieje się nic złego - prawda li to? Nie jeżdżę jakoś wyczynowo, ale czasem lubię skorzystać z maszyny i nie dopuszczam myśli, że w moim aucie tarcze mogły by się krzywić. Edytowane 18 Marca 2015 przez Qlesh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Nie pomogę jeżeli chodzi o Spec.B bo nie miałem okazji jechać Dziwi mnie owo 'bujanie' tyłu - jak i kiedy się to objawia? Co do tarcz potwierdzam, mam OEM tarcze i klocki (wymienione ok 4k km temu) nic się nie dzieje. Hamuje dobrze z każdej prędkości, nie ma bicia, ale mój mechanik stosował procedurę układania tarcz/klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 To dobre wieści co do tarcz.Jechałem kiedyś jednym Legacy, prowadził sprzedający i fakt, że niezbyt równo tam było, ale tył skakał góra/dół , aż się dziwiłem, że nie zahaczył niczym z podwozia o podłoże. Trzy osoby w aucie i raczej go nie oszczędzał po tych dziurach, chciałem posłuchać zawieszenia, ale nawet mi, potencjalnemu nabywcy, szkoda było tego auta... Może amory się kończyły, mogło tak być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Trudno powiedzieć, ale jak już pewnie wiesz Legacy jest zestrojone dość komfortowo, jest bardziej miękkie niż Forek XT z tych lat. Mi takie zawieszenie pasuje, gdyby było twardsze to w połączeniu z oponami o profilu 45, nie dało by się jeździć W każdym razie, jeździłem po wielu drogach, w różnym stanie, ale podskakiwania nie zaobserwowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Nosi się z zamiarem sprzedania H6 jeden kolega z tego forum właśnie, choć wpadłem na niego przypadkiem, przez znajomego znajomego... No i tak wozimy się z dopięciem transakcji jakiś dłuższy czas. Jemu się nie paliło do sprzedaży, mi do kupna. Choć auto na tle tych wszystkich Legacy, które widziałem wypadało chyba najlepiej, subiektywnie oceniając.Kurde, nie ma ktoś speca. na śląsku? Żebym mógł chociaż posiedzieć na prawym fotelu i zobaczyć jak to się porusza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 A to Spec czy zwykły? W sumie tych aut w dobrym stanie jest na tyle mało, że jeżeli się jakieś trafi, bez różnicy czy Spec czy nie, to bym brał. Swojego szukałem pół roku (zależało mi na kupnie "jakiejś" H6, zaczynałem od OBK) a to i tak się udało dzięki mechanikowi, jeden z jego klientów chciał się pozbyć a mechanik wiedział, że ja chcę kupić Rozumiem niechęć do sprzedania H6, jakoś tego nie mogę sobie wyobrazić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Zwykły H6 A/T kombi, `05. Też właśnie dowiedziałem się od mechanika, a właściwie szefa serwisu - znajomy mojego kolegi. I tak się poznaliśmy. Właśnie oby był w dobrym stanie, hamulce czy zawias można zmienić i znowu będzie pięknie. Właściciel wygląda na świadomego także może nie ma się czego bać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Sprawdzić przed zakupem i kupić Będzie Pan zadowolony (o ile egzemplarz jest warty uwagi) . Zobaczysz jak uzależnia dźwięk silnika Edytowane 18 Marca 2015 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Już uzależnił. Miałem kiedyś V6, nie chciało się wysiadać. Tu do fantastycznego dźwięku silnika dochodzi napęd 4x4. Niespodziewałbym się, że kombi może wejść w zakręt tak szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 . Niespodziewałbym się, że kombi może wejść w zakręt tak szybko Prawdopodobnie chciałeś napisać wyjść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 . Niespodziewałbym się, że kombi może wejść w zakręt tak szybko Prawdopodobnie chciałeś napisać wyjść O to to Później można "straszyć" pasażerów jazdą po ślimakach na eskach/autostradach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 haha faktycznie. Wyjść pasuje bardziej i ten brak reakcji nadwozia, na który z przywartymi do fotela plecami i zacisniętymi na kierownicy palcami czekałem... bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 haha faktycznie. Wyjść pasuje bardziej i ten brak reakcji nadwozia, na który z przywartymi do fotela plecami i zacisniętymi na kierownicy palcami czekałem... bezcenne Jedyny minus opisanej sytuacji to skórzana tapicerka, na bardzo szybko pokonywanych zakrętach trochę mi szanowny spód lata Ale i nad tym zapanuję.. lata lecą, "statusieję", to szczelniej dolną część fotela wypełnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Spec.B jest twardy i nic nie buja Ale... kilka razy zaciskałem zęby po wjechaniu na jakąś wystającą studzienkę kanalizacyjną, albo inne torowisko... No i podjeżdżanie pod duże krawężniki też jest problemem - z rozpędu boli, a z miejsca sprzęgło się przypala. Ja nauczyłem się szukać niskich krawężników Za to po równej, krętej drodze jest "kosa"! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Jest jakiś spec B. na śląsku? Nie zajmę dużo czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Jest. Na Dolnym... zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 A na górnym nie ma żadnego? Hmm.. to może ja to jeszcze przemyślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Gdzieś tu czytałem, że tył w zwykłym H6 jest miękki i buja, w jednym egzemplarzu nawet wyraźnie to odczułem. Nie mam jednak porównania do spec B. a szkoda, bo może lepiej dorzucić pare zł. No i poważnie martwi mnie wichrowanie tarcz w tym modelu, choć na the forum W zwykłym Legacy tył bardziej siedział i się bujał do MY'06 włącznie. Od MY'07 jest już ok, choć trochę bardziej miękko, niż w Spec. B. Legacy 3.0 R i Spec. B mają dokładnie te same hamulce - przynajmniej od liftingu, tj. od MY'07. Ja zamiast tarcz OEM założyłem zestaw: nacinane tarcze DBA 4000 i do tego klocki Hawk HPS. Jest dużo lepiej, niż w serii, choć z drugiej strony trzeba mieć świadomość tego, że tarcze nacinane są głośniejsze od gładkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Dobrze wiedzieć. Czyli do liftingu były tarcze 294mm przód i ???mm tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 W H6 zdaje się były większe tarcze, 316mm chyba średnicy, ale niech ktoś mnie poprawi jeżeli plecę bzdury Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) Dobrze wiedzieć. Czyli do liftingu były tarcze 294mm przód i ???mm tył? Jak napisał sredniaq: przód 316 mm, tył (chyba) 289 mm. Edytowane 19 Marca 2015 przez So What! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 A czym się różniły od tych po liftingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) A czym się różniły od tych po liftingu? Nie mam pojęcia. Wiem, jakie są po liftingu. Nie wiem, jakie były wcześniej. Może takie same Edytowane 19 Marca 2015 przez So What! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Takie same Odpowiednie ich dotarcie/ulozenie sprawia, ze nie mozna miec do nich wiekszych zastrzezen, ale wymiana tez jest ok. Ja mialem na przod tarcze EBC Turbogroove i klocki EBC zielone, a potem czerwone na przod i tyl. Tez bylo spoko. Dziurkowane/rowkowane sa swietne w deszczu. To jest wazny punkt. Nie zapominajmy, ze uklad kierowniczy jest inny w SPB i w zwyklym H6 (inne wspomaganie i szybsza przekladnia). To tez dodaje sportowego feelingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Nie zapominajmy, ze uklad kierowniczy jest inny w SPB i w zwyklym H6 (inne wspomaganie i szybsza przekladnia). To tez dodaje sportowego feelingu o tym nie wiedziałem, myślałem że są takie same. człowiek się całe życie uczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się