WPI Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Jak można spytać, to gdzie można dorwać takie wydechy (w takim stanie) od sti? i jak to cenowo wygląda? ceny nowych są chore: http://global.rakuten.com/en/store/suzukimotors/item/bp057/ Podobno dlatego że STI Genome JDM = SPT USDM. Ja upolowałem w UK od właściciela 2.0 Twinscroll JDM, który powiedział, że jak dla niego za duże i zastąpił je puszkami z kwasówki . Tak więc jak będziesz miał szczęście to znajdziesz. AR2R_K19DLA- czas na zmianę zdj z podpisu na aktualny "look" postaram się ale po tym jak usłyszałem ich brzmienie musiałem się pogodzić z ich rozmiarem Ponawiam, daj posłuchać proszę bardzo https://youtu.be/CXHOTu8wtTs Brzmi super zupełnie nie jak 2.0 N/A. Aż trudno uwierzyć, że oprócz końcowych tłumików STI, nic nie było zmieniane... A może jednak było? Edytowane 24 Listopada 2015 przez WPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Brzmi super zupełnie nie jak 2.0 N/A. Aż trudno uwierzyć, że oprócz końcowych tłumików STI, nic nie było zmieniane... A może jednak było? Tak tylko końcówki i wygląd zewnetrzny. Troche też w środku Co do silnika i reszty wydechu to narazie seria. Poluje na dolot i ECU od EJ204 JDM (200bhp) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPI Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 W takim razie szczere gratulacje. Widzę, że masz rękę do zmian. Niestety w kombi te STI nie wyglądałyby tak dobrze jak w sedanie. Tu trzeba nieco więcej subtelności (dyskrecji), żeby nie spaskudzić pięknej linii nadwozia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 W takim razie szczere gratulacje. Widzę, że masz rękę do zmian(...) Dzięki! Ładny wagon! Przypomniał mi też jak ładne są ori felgi Wracam do nich za tydzień wraz z zimówkami Jak myślicie sypnie coś białym w PL w grudniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPI Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 W takim razie szczere gratulacje. Widzę, że masz rękę do zmian(...) Dzięki! Ładny wagon! Przypomniał mi też jak ładne są ori felgi Wracam do nich za tydzień wraz z zimówkami Jak myślicie sypnie coś białym w PL w grudniu? Sypnie albo i nie. Styczeń/luty pewniej. Też mi się podoba, ale to tylko inspiracja: http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/106370-best-exhaust-manufacturers/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Żeby w kombi puszki STI dobrze wyglądały trzeba by chyba się zaopatrzyć w taki dyfuzor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Nie zapominajcie, ze Station Wagon ma dluzszy zwis niz limuzyna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Hahah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPI Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Nie zapominajcie, ze Station Wagon ma dluzszy zwis niz limuzyna Podobno długość nie ma znaczenia Żeby w kombi puszki STI dobrze wyglądały trzeba by chyba się zaopatrzyć w taki dyfuzor Nie najgorzej, choć puszki są owalne, spłaszczone i nie przyciągają uwagi jak te kominy z STI, które dźwięk zapewniają piękny (dzięki Tobie wiemy), ale ich wygląd nie pasuje do zwykłego kombi (wg mnie). Taki pseudo dyfuzor wprowadza lekki powiew świeżości zgodnie z modą na plastikowe sreberka w nowych crossoverach. PW. Edytowane 25 Listopada 2015 przez WPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hallotron Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Witam, poszukuje sobie powolutku speca, moj 2.5 juz mi nie wystarcza, a i jeszce kombi by sie przydał. I mam takie pytanie: czy to jest SPecB i czy może ktoś kojarzy auto? http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-245km-manual-6-cio-biegowy-mozliwa-zamiana-okazja-ID6yfgB9.html#d699bb7313 Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, poszukuje sobie powolutku speca, moj 2.5 juz mi nie wystarcza, a i jeszce kombi by sie przydał. I mam takie pytanie: czy to jest SPecB i czy może ktoś kojarzy auto? http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-245km-manual-6-cio-biegowy-mozliwa-zamiana-okazja-ID6yfgB9.html#d699bb7313 Kuba Tak, jest to przedliftowy Spec.B pełną gębą. Wygląda zadziornie ten egzemplarz p.s Z tego co widzę na jednym ze zdjęć przebieg ma ponad 200 tys km. Edytowane 19 Grudnia 2015 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Wesołych Świąt wszystkim aktualnym i przyszłym właścicielom specB !! @@AR2R_K19DLA, chętnie! Daj znać, jak będziesz wiedział, co i jak! So What! próbowałem pisać PW do Ciebie ale bez powodzenia. Nie wiem na czym polega problem więc pozwole sobię napisać tu jest szansa na jakiegoś spota w Kraku? Jak widać udało się dotrzeć w jednym kawałku i tak pomiędzy Świętami a Nowym Rokiem chętnie wygospodaruję czas na wieczornego spota. Będę czekał na info Udanego świątecznego wypoczynku wszystkim! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Panowie czy jest możliwość wrzucenia lamp przednich poliftowych do przedlifta? Czy jest to jednak za duża rzeźba typu, zmiana lamp, zmiana zderzaka to i błotników itp. Jeśli tak to ile taka akcja by kosztowała? Przedliftowe lampy są dosyć słabe, ot zwykłe halogenowe żarówki natomiast w polifcie mamy już bixenon, zgadza się? Korzystając z okazji, jakie macie zdanie na temat wrzucenia do przedliftowego spec.b np takich felg: http://allegro.pl/felgi-sparco-assetto-gara-8x18-5x100-subaru-toyota-i5184358169.html Nie chodzi mi o opinię, czy są ładne czy nie, bo to oczywiście względne, zależy mi głównie na bezpieczeństwie i czy zatem jest sens wrzucanie nieoryginalnych felg z dystansami, czy to nie robi żadnej różnicy, ET 48, więc teoretycznie nie powinno obcierać, zgadza się? Czy może jednak do takich aut to tylko oryginalne bez żadnych dystansów etc Edytowane 29 Grudnia 2015 przez nysiopysio84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Podmiana lamp o której mówisz, wymaga wymiany zderzaka na poliftowy( inne mocowania lamp), poliftowych nadkoli (inny kształt kierunków w lampach) i przelutowania przewodów w kostkach lamp. Do tego jeśli wcześniej nie było ksenonów potrzebny będzie zbiornik z pompą i wężami do spryskiwaczy z polifta. Można dostać cały zestaw z Anglii w cenie 400-700 funtów zależnie od stanu i koloru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Podmiana lamp o której mówisz, wymaga wymiany zderzaka na poliftowy( inne mocowania lamp), poliftowych nadkoli (inny kształt kierunków w lampach) i przelutowania przewodów w kostkach lamp. Do tego jeśli wcześniej nie było ksenonów potrzebny będzie zbiornik z pompą i wężami do spryskiwaczy z polifta. Można dostać cały zestaw z Anglii w cenie 400-700 funtów zależnie od stanu i koloru Dzieki za odp. Czyli jednak niewarto, za dużo zachodu, pozostaje zatem obejść się smakiem i zbierać na polifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 co do felg to miałem felgi o rozmiarze 18X8 ET46 i nie wymagały żadnych dystansów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) co do felg to miałem felgi o rozmiarze 18X8 ET46 i nie wymagały żadnych dystansów (...) Źle się wyraziłem - mea culpa , chodziło mi o pierścienie centrujące, pewnie otwór tych felg jest większy niż piasta w gacku, stąd nie obejdzie się bez pierścieni - i teraz pytanie do Was, czy w tego typu aucie, gdzie prędkość na autobanie osiąga ochoczo grubo ponad 200km/h bawić się z pierścieniami centrującymi, czy po prostu założyć oem. Nie ukrywam, że oem w przedliftowym spec.b, średnio mi się podoba i byłyby to koła na zimę, lato mogłoby mieć coś konkretnego, tylko te pierścienie mnie trochę martwią. Abstrahując, grill plaster miodu poliftowy pewnie również nie pasuje to przedlifta? Edytowane 29 Grudnia 2015 przez nysiopysio84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Będziesz potrzebował pierścieni o wewn. średnicy 56.1mm. Nie ma co się ich obawiać. Ich rola to centrować koło podczas montażu, później tylko śruby są ważne. W czarnym mam plastikowe już 4ty rok i nie było nigdy żadnych problemów bez względu na prędkość. W białym też plastiki. Zawsze możesz kupić aluminiowe Grille (plaster) występowały dla obu wariantów spec B przed i po lifcie. Górne klipsy siadają bez problemów zamiennie jedynie dolne zaczepy stanowią problem jeśli masz niewłaściwy do danej wersji grill. Przy okazji czy ktoś z Krakowa ma dziś ochotę na spota? Gorąca kiełba pod Halą w ten zimny wieczór? Jakby co to jestem dziś w okolicy pozdro! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebol Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Lepiej mieć pierścienie zawsze założone. Jak kiedyś nie miałem i wpadłem w sporą dziurę to koło mi się poluzowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 występowały dla obu wariantów spec B przed i po lifcie. pewien jestes...? Bo ten plaster, ktory pozniej w roczniku 09 zostal wprowadzony seryjnie, to jest dosc specyficzny i nie przypominam go sobie w przed-liftowym modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) . Edytowane 30 Grudnia 2015 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Panowie, no i marzenie się spełniło, wczoraj wróciłem swoim nowym nabytkiem. Jest to Spec.B z 2004 roku, przedlift, w którym jedyne co mi brakuje to bixenonów poliftowych i ładniejszej mordki (polift plaster miodu, inny zderzak itp). Mały pakiet start jest do zrobienia, w aso wyszło kilka drobnych bolączek, poprosiłem o ich wycenę wraz z robocizną, wycenili części na 1600zł a robociznę na 1000zł, także 2500zł do wydania na start i tyle, też udało mi się utargować z ostatniej ceny, z czego jestem niezmiernie zadowolony. Do rzeczy: Do wymiany jest: - napinacz paska wielorowkowego - 2 tuleje wahaczy górnych - 2 sworznie - 2 klocki tył I teraz pytanie do Was, czy zwykły mechanik u którego serwisuje na bierząco swoje starsze autka (aktualnie honda accord 2000r), poradzi sobie z taką wymianą? Głównie chodzi mi o wymianę tego napinacza czy tam nie ma żadnych cudów, bo jeśli tak to ominął bym aso, części ori zamówił u mechanika i zrobił taniej, pewnie z 1k zł bym na tym mógł zaoszczędzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Panowie, no i marzenie się spełniło, wczoraj wróciłem swoim nowym nabytkiem. Jest to Spec.B z 2004 roku, przedlift, w którym jedyne co mi brakuje to bixenonów poliftowych i ładniejszej mordki (polift plaster miodu, inny zderzak itp). Mały pakiet start jest do zrobienia, w aso wyszło kilka drobnych bolączek, poprosiłem o ich wycenę wraz z robocizną, wycenili części na 1600zł a robociznę na 1000zł, także 2500zł do wydania na start i tyle, też udało mi się utargować z ostatniej ceny, z czego jestem niezmiernie zadowolony. Do rzeczy: Do wymiany jest: - napinacz paska wielorowkowego - 2 tuleje wahaczy górnych - 2 sworznie - 2 klocki tył I teraz pytanie do Was, czy zwykły mechanik u którego serwisuje na bierząco swoje starsze autka (aktualnie honda accord 2000r), poradzi sobie z taką wymianą? Głównie chodzi mi o wymianę tego napinacza czy tam nie ma żadnych cudów, bo jeśli tak to ominął bym aso, części ori zamówił u mechanika i zrobił taniej, pewnie z 1k zł bym na tym mógł zaoszczędzić. Jedna z najprostszych czynności do wykonaniaia przez mechanika przy tym aucie. Sądzę, że sam byś sobie poradził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Byc moze jestem stronniczy, ale przy takiej wycenie ASO to juz bym zrobil u nich - zawsze jest dobrze byc w dobrych relacjach z ASO Poza tym, nie zapominaj, ze SPB jest bardzo niezawodne, wiec generalnie nie bedziesz mial duzo wydatkow. Czemu wiec od razu isc po najtanszej linii...? Tak czy siak, gratuluje zakupu! Bedziesz zadowolony! Czas na fotki Znasz cos wiecej nt. historii auta? Edytowane 31 Grudnia 2015 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi i pomoc. Fotki i historia będą na pewno, tylko okres jest teraz dosyć cięzki - sylwester dzisiaj itp Od rana załatwiałem skarbówkę, urząd komunikacji, zakupy i tak dalej, oczywiście po mieście nowym subkiem, no i mam kłopot, po całym dniu jazd, parkowań, jeżdżeniu w sumie na ssaniu, wieczorem po myjce chciałem trochę subka przelecieć, oczywiście na rozgrzanym silniku i tak dalej, no i po ostrej jeździe wyskoczyła kontrolka hamulca oraz kontrolka akumulatora, brak wspomagania kierowania i to w sumie tyle. Sprawdziłem voltomierzem napięcie, na wyłączonym silniku jest ponad 12V, natomiast na włączonym jest 11.90V. U kolegi na wyłączonym jest 12V, a na włączonym jest 14V. Wczoraj w ASO powiedzieli mi panowie, że akumulator jest do mocnego podładowania, w sumie wróciłem autem ponad 400km do domu bez żadnego problemu, dzisiaj tak jak napisałem cały dzień miasto, krótkie 2/4km odcinki, dopiero pod wieczór po myjce troche pojeździłem no i stało się to co opisałem. Czy jest możliwość, że przez akumulator wyłącza się wspomaganie? Jakiś tryb awaryjny? Czy po prostu jest grubsza awaria wspomagania kierowania? Pompa? I dlaczego podczas jazdy alternator nie naładował "niby" rocznego akumulatora, alternator do regeneracji? Nie wiem co robić, nie znam auta, nie wiem czy po wyciągnięciu akumulatora w celu naładowania prostownikiem w domu, nie zablokuje tam czegoś jeszcze - chodzi mi o komputer, stąd najpierw pytam Was ekspertów, no i te wspomaganie... EDIT. Kontrolka ostrzegawcza układu hamulcowego (wczoraj w aso również poinformowali mnie, że jest płyn hamulcowy do wymiany) Kontrolka ładowania czyli brak ładowania aku. No i nie mam pojęcia czy nagły brak wspomagania ma coś z tym wspólnego. Ledwo mogłem dojechać do domu o własnych siłach, tak ciężko się skręca 18tkami bez wsparcia Edytowane 31 Grudnia 2015 przez nysiopysio84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się