Pawlo20 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) Szpera jest w wersjach ze skrzynia automatycznanieprawda;)Oczywiście,że są w MT Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez Pawlo20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Twoje zdanie przeciwko mojemu moje doświadczenie z pojezdzawek wskazuje jednak na to, ze informacje jakie ja mam sa prąwdziwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Twoje zdanie przeciwko mojemu moje doświadczenie z pojezdzawek wskazuje jednak na to, ze informacje jakie ja mam sa prąwdziwe. Spec B MT ma z styłu szperę: "Bilstein supplies STi-style inverted struts and complementing the four-wheel-drive system's viscous centre diff is a limited-slip rear diff." http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/50540/subaru_legacy.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Twoje zdanie przeciwko mojemu moje doświadczenie z pojezdzawek wskazuje jednak na to, ze informacje jakie ja mam sa prąwdziwe. Przykro mi, niestety się mylisz i nawet wiem gdzie wpadłeś w pułapkę;)Zapewne chodziło Ci o przedni dyfer.Mam taki naped ze specaB z 2005r i z tyłu jest visco, powiem wiecej, od 2007 montowali do specB dyfer R180 z torsenem;) Kazdy człowiek czasem się myli... Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez Pawlo20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Coz, nie bede sie sprzeczal, jak masz przed soba sam objekt dyskusji W takim razie musze zwracam honor. Moje info pochodzilo z owczesnych informacji katalogowych (w ktorych nie bylo wzmianki o szperze m/t, za to przy a/t - tak)Moze A/T jest mocniej zeszperowany? M/T w kazdym razie niestety w ogole nie nadawal sie do nawrotow i podobnych manewrow bo zawsze ktores z odciazonych kol sie krecilo w miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) Tutaj trochę danych w temacie LSD, przełożeń ... i takie tam ... Moze A/T jest mocniej zeszperowany? M/T w kazdym razie niestety w ogole nie nadawal sie do nawrotow i podobnych manewrow bo zawsze ktores z odciazonych kol sie krecilo w miejscu... W spec. B FL szpera jest taka sama jak w STI więc ... to chyba tylko autosugestia kierownika Edytowane 4 Kwietnia 2014 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 chyba tylko autosugestia kierownika Niekoniecznie. W Spec B A/T więcej momentu jest kierowane na tylną oś - w M/T równo Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc i N Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Jak to nie wystepuje? Oczywiscie, ze wystepuje - nawet w oficjalnym katalogu akcesoriow! Wszystko od uchwytow, relingow po roznego rodzaju bagazniki od Thule Sam mialem belki aluminiowe (takie ladne oplywowe) i bagaznik na rower "Barracuda". Zlozony czyli bez roweru, trzymal sie skubany nawet do 230kmh dzieki wielkie! to dla mnie dobra wiadomosc i rosna szanse, ze dolacze do klubu Kolega ma na zbyciu spec b, ale twierdzil, ze ani thule ani subaru nie bylo w stanie mu pomoc z bagaznikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Tak na marginesie, (wiem, że nie ten dział) mam wał napędowy do spec B MT gdyby ktoś chciał, mi jest niepotrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 znów wiskoza się odzywa... jakaś masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 znów wiskoza się odzywa... jakaś masakra Co Ty nie powiesz? U mnie podobnie - wychodzi na to, że nie potrafimy użytkować. Regenerowałeś poprzednią, czy założyłeś nówkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwa Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 znów wiskoza się odzywa... jakaś masakra Co Ty nie powiesz? U mnie podobnie - wychodzi na to, że nie potrafimy użytkować. Regenerowałeś poprzednią, czy założyłeś nówkę? A na czym polega to odzywanie się, że tak głupio spytam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 (edytowane) znów wiskoza się odzywa... jakaś masakra Co Ty nie powiesz? U mnie podobnie - wychodzi na to, że nie potrafimy użytkować. Regenerowałeś poprzednią, czy założyłeś nówkę? A na czym polega to odzywanie się, że tak głupio spytam? Przy manewrach parkingowych czuć takie charakterystyczne szarpania i opory na kołach, szczególnie na maksymalnie skręconych. W początkowej fazie można wyczuć to na rozgrzanym aucie, potem już na zimnym też. Edytowane 18 Kwietnia 2014 przez Yaroslav Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Co Ty nie powiesz? U mnie podobnie - wychodzi na to, że nie potrafimy użytkować. Regenerowałeś poprzednią, czy założyłeś nówkę? Poprzednia jeszcze na gwrancji wymieniona na nową, wychodzi praktycznie ten sam przebieg. Tą napewno będę regenerował, chyba że można wymienić na coś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Jakie są koszty regeneracji a ile kosztuje nowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Nowa w granicach 3000 zł, regenerowana w zależności kto i gdzie od 600 do 1300 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Ile tys. km wytrzymala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 coś około 55000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Mam nadzieje, że to nie jest zaraźliwe. Ja mam na liczniku 120 tyś i coś tam, przy manewrach na parkingu słychać. Myślałem, że to przeguby, muszę się temu przyjrzeć uważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 To nie za wiele.. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Mam nadzieje, że to nie jest zaraźliwe. Ja mam na liczniku 120 tyś i coś tam, przy manewrach na parkingu słychać. Myślałem, że to przeguby, muszę się temu przyjrzeć uważnie. Proponuję podjechać do serwisu i zdiagnozować żeby nie było większego rozczarowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Ja nie miałem żadnych problemów aż sprzedałem z 102.000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 (edytowane) Mam nadzieje, że to nie jest zaraźliwe. Ja mam na liczniku 120 tyś i coś tam, przy manewrach na parkingu słychać. Myślałem, że to przeguby, muszę się temu przyjrzeć uważnie. Proponuję podjechać do serwisu i zdiagnozować żeby nie było większego rozczarowania Właśnie wrócił i nic się nie dopatrzyli. Tylko ja, coś ciągle słyszę. Diagnoza lekarz mówi (moja ulobiona) aby jeździć i obserwować. Edytowane 19 Kwietnia 2014 przez szymsocho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 @@szymsocho,przyjedz na Plejady bronic honoru SPB, he? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Właśnie wrócił i nic się nie dopatrzyli. Tylko ja, coś ciągle słyszę. Też tak miałem... Byłem w jednym ASO...i nic się nie dopatrzyli pojechałem do drugiego ASO i wróciłem PKS-em... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się