exit Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Mam pytanie do posiadaczy Legacy w wersji sedan. Czy wasze auta również posiadają ten mały dyskretny, a zarazem bardzo elegancki spoilerek zwany listwą Gurneya? A ja tam wolę gołą klapę. Dla mnie im bliżej serii tym lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) Mam pytanie do posiadaczy Legacy w wersji sedan. Czy wasze auta również posiadają ten mały dyskretny, a zarazem bardzo elegancki spoilerek zwany listwą Gurneya? A ja tam wolę gołą klapę. Dla mnie im bliżej serii tym lepiej. Wiesz, jak tak patrzę na fotki w galerii Twojego Spec.B to w sumie jest idealnie tak jak jest masz rację i super, że Twoim celem jest utrzymywanie auta w takim stanie Ale, poszperałem i wychodzi mi na to, że w Szwajcarii gro speców w sedanie miało od nowości te listwy Jedyne co, to troszkę ubolewam, nawet bardzo bo wersja Spec.B powinna mieć w standardzie ten element, a dlaczego? Bo dzięki temu było by dyskretnie ale i ze smaczkiem podkreślone z jaką wersją mamy do czynienia tak jak jest w usportowionych/sportowych wersjami takich ikon motoryzacyjnych jak BMW M czy AMG Rzeczywiście forumowicz AR2R_K19DLA ma takiego rear lipa Ciekawe czy już miał czy doposażał swego czarnucha w ten spoilerek. to prawda mam takiego a przy okazji jako, że wątek o spec B to się pochwale moim wczorajszym upgradem zawiecha spec b w 3.0R I jak wrażenia po zmianie amortyzatorów??? Edytowane 17 Maja 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 I jak wrażenia po zmianie amortyzatorów??? Zmiana ogromna. Jest wciąż komfortowo ale brak przechyłów na zakrętach, nurkowania przy hamowaniu czy unoszenia przy dodaniu gazu. Bilsteiny warte każdego funta! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 I jak wrażenia po zmianie amortyzatorów??? Zmiana ogromna. Jest wciąż komfortowo ale brak przechyłów na zakrętach, nurkowania przy hamowaniu czy unoszenia przy dodaniu gazu. Bilsteiny warte każdego funta! A tam przy tych amortyzatorach ze speca, sprężyny są takie same czy też inne? Pamiętasz jaki model Bilsteina jest w Spec.B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) A tam przy tych amortyzatorach ze speca, sprężyny są takie same czy też inne? Pamiętasz jaki model Bilsteina jest w Spec.B? Sprężyny prawdopodobnie są inne, bo auto minimalnie usiadło (10..15mm). Najważniejsze, że przód i tył stoją równo. Na oryginalnych sprężynach tył siedział niżej i żeby ten efekt zniwelować założyłem sprężyny od kombi (było idealnie równo). Co do amorów to są to Bilsteiny B6. Poniżej masz numery jak Ci się przydadzą: B6 Product codes: Front Left - 35-118305 Front Right - 35-118312 Rear Left & Right - 24-118323. Edytowane 17 Maja 2014 przez AR2R_K19DLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) A tam przy tych amortyzatorach ze speca, sprężyny są takie same czy też inne? Pamiętasz jaki model Bilsteina jest w Spec.B? Sprężyny prawdopodobnie są inne, bo auto minimalnie usiadło (10..15mm). Najważniejsze, że przód i tył stoją równo. Na oryginalnych sprężynach tył siedział niżej i żeby ten efekt zniwelować założyłem sprężyny od kombi (było idealnie równo). Co do amorów to są to Bilsteiny B6. Poniżej masz numery jak Ci się przydadzą: B6 Product codes: Front Left - 35-118305 Front Right - 35-118312 Rear Left & Right - 24-11832. Oo! Super, dziękuje bardzo Bardzo miło czyta się taki pochlebne opinie Pytam bo na Twoich zdjęciach amory jak sprężyny zwłaszcza przednie różnią się i to bynajmniej nie kolorem i czystością Często gęsto można napotkać się np na tym forum z opinią, ba żalem zwłaszcza użytkowników WRX, że lepiej było poczekać/dołożyć i kupić STi. A Ty AR2R_K19DLA nie jest Ci czasami smutno z podobnego powodu, że zamiast 3.0R nie kupiłeś Spec.B Edytowane 17 Maja 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) A Ty AR2R_K19DLA nie jest Ci czasami smutno z podobnego powodu tyle, że zamiast 3.0R nie kupiłeś Spec.B Nie jest mi smutno, zapewne zaraz zostanę odpowiednio skomentowany ale ja chciałem automat. W londyńskich korkach 3.0R sprawdza się idealnie. Do tego miał być czarny z beżową skórą. Trafiłem egzemplarz z bardzo małym przebiegiem i ani chwili się nie zastanawiałem. Progów zwalniających i rond mamy tu też mnóstwo dlatego właśnie chciałem Bilsteiny. Rewelacja na rondach. Na progach zwalniających na oryginalnych Kayabach skaczesz jak kangur. To było nie do zniesienia, przynajmniej dla mnie. Pojeżdże trochę na tym setupie i pomyślę o jeszcze sztywniejszym komplecie na wypady poza miasto B8 + H&R. Edytowane 17 Maja 2014 przez AR2R_K19DLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Co do amorów to są to Bilsteiny B6. Poniżej masz numery jak Ci się przydadzą: B6 Product codes: Front Left - 35-118305 Front Right - 35-118312 Rear Left & Right - 24-11832. To tak gwoli ścisłości: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) To tak gwoli ścisłości: o widzisz, przy okazji zauważyłem, że ucieło mi ostatnią cyfre masz taką tabele dla B8? Edytowane 17 Maja 2014 przez AR2R_K19DLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) A Ty AR2R_K19DLA nie jest Ci czasami smutno z podobnego powodu tyle, że zamiast 3.0R nie kupiłeś Spec.B Nie jest mi smutno, zapewne zaraz zostanę odpowiednio skomentowany ale ja chciałem automat. W londyńskich korkach 3.0R sprawdza się idealnie. Do tego miał być czarny z beżową skórą. Trafiłem egzemplarz z bardzo małym przebiegiem i ani chwili się nie zastanawiałem. Progów zwalniających i rond mamy tu też mnóstwo dlatego właśnie chciałem Bilsteiny. Rewelacja na rondach. Na progach zwalniających na oryginalnych Kayabach skaczesz jak kangur. To było nie do zniesienia, przynajmniej dla mnie. Pojeżdże trochę na tym setupie i pomyślę o jeszcze sztywniejszym komplecie na wypady poza miasto B8 + H&R. Pomimo, że nigdy nie prowadziłem Legacy w wersji z automatyczną skrzynką biegów, a opinie o jej "mułowatości" itp słyszałem nie raz na szczęście z ust osób które nie są dla mnie motoryzacyjnym autorytetem uważam, że automat zwłaszcza w połączeniu z mocną jednostką napędową jest jak najbardziej w porządku i w pełni podzielam Twoją opinię. Do zatłoczonego miasta jak znalazł. Jak na złość znaleźć przed liftowego Speca w automacie jest tak sam trudne o ile nie trudniejsze ze względu na fakt, iż automat doszedł rok po debiucie Spec.B jak polifta EU w manualu No zawias musi być rewelacyjny, ale chyba należy dodać, że na bardzo dobrych jakościowo drogach, a takie chyba tam u Ciebie są To tak gwoli ścisłości: o widzisz, przy okazji zauważyłem, że ucieło mi ostatnią cyfre masz taką tabele dla B8? Dlatego wkleiłem tą tabelkę Niestety nie, tylko dla B6 Może się komuś przyda Wczoraj, przy okazji szukania info o listwie gurneya w Legacy natknąłem się na nieaktualne już ogłoszenie Spec.B M/T Sedan które było na the forum. Czy wiecie może, czy kupił ktoś z forum ten samochód? Bo nigdy o nim nie słyszałem, a szkoda żeby słuch o tak ładnym Spec.B zaginął Edytowane 17 Maja 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 No zawias musi być rewelacyjny, ale chyba należy dodać, że na bardzo dobrych jakościowo drogach, a takie chyba tam u Ciebie są co do jakości dróg w UK nie jest aż tak rewelacyjnie, ale fakt dużo lepiej niż w PL. Przekonałem się o tym podczas mojej ostatniej wizyty samochodem w Krakowie. Przedni Kayab się poddał i wylał :/ Przy okazji dodam, że na Kayabach jest dużo głośniej na nierównościach. Na Bilsteinach choć sztywniej, jest dużo przyjemniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) Ja w tamtych rejonach Europy jeszcze nie byłem więc własnego zdania nie mam, ale z opowiadań wiem, że jakość dróg jest lepsza u Was Nie wiem jak Wam ale mi bardziej odpowiada w Legacy m.in Spec.B aksamitny 3.0 H6, ale prezentacja fajna Edytowane 17 Maja 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Fajny swap zawieszenia przy okazji: dla bezpieczeństwa zawsze kładę jedno koło pod prog auta, jeśli dłużej jest na podńosniku. Nigdy nie wiadomo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Fajny swap zawieszenia dzięki przy okazji: dla bezpieczeństwa zawsze kładę jedno koło pod prog auta, jeśli dłużej jest na podńosniku. Nigdy nie wiadomo :/ a ja jak widać na zdjęciach używam dwóch podnośników hydrauliczny do podnoszenia a oryginalny Subaru tylko jako support (podnoszenie nim auta trwa wieki ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Tego Legacy Spec.B chyba jeszcze w tym wątku nie było, choć sprzedaje się już jakiś czas, a dopiero dziś go zauważyłem Szwajcar jak to Szwajcar listwę ma http://www.autokaufenin.ch/z%C3%BCrich/subaru/legacy/legacy-30-r-executive-s/257/2675 A tu już z większym przebiegiem i pomijając ten beznadziejny grill to kierownicy wylądował równie jak grill dziwny znaczek http://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-legacy-limousine-2008-occasion?allmakes=1&hpfrom=200&index=6&make=74%2c0%2c0&model=509%2c0%2c0&nav=8&returnurl=%2fde%2fautos%2fsubaru--legacy%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d200%26make%3d74%2c0%2c0%26model%3d509%2c0%2c0%26nav%3d8%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d2004%26r%3d5&vehid=2354147&vehtyp=10&yearfrom=2004 Ale ogólnie Legacy bardzo piękne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 @@OWOC, jak widać nic tylko brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 (edytowane) @@OWOC, jak widać nic tylko brać Albo poczekać na kombiaka Pomimo, że sedan wygląda lepiej niż wersja kombi to jak dla mnie jest o wiele mniej praktyczny Tak sobie wybrzydzam, a co pomarzyć fajna rzecz... A co do przed liftów to coś długo się ten Spec.B MY06 M/T sprzedaje: Jak ktoś dobrze pogrzebie w otchłaniach internetu to co nie co znajdzie info o tym egzemplarzu z polskiego salonu wyprodukowanego 09.lipca 2005 JA znalazłem np: TO i poprzednie ogłoszenie z innego forum (KLIK - na pierwszy wynik od góry w google Ależ ten wydech PRODRIVE musi pięknie brzmieć w takim SPECu _______________________________________________________________________________________________________________ A teraz pytanie ode mnie do bardziej doświadczonych kolegów zorientowanych w temacie. Pół roku temu sprzedawał się piękny przed liftowy SPEC.B również w manualu z zatartym silnikiem za 25tys zł. Na jednym ze zdjęć zaobserwowałem, że oprócz przepięknych felg PRODRIVE samochód ten posada również hamulce tzw zestaw PRODRIVE Czy ktoś miał do czynienia z takim zestawem w Legacy ew Impreza. Rzeczywiście ten zestaw jest bardziej efektywny od serii Bo w komplecie z felgami wygląda rewelacyjnie Edytowane 20 Maja 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Rzeczywiście ten zestaw jest bardziej efektywny od serii chyba nie masz złudzeń, że dzieli je przepaść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Rzeczywiście ten zestaw jest bardziej efektywny od serii chyba nie masz złudzeń, że dzieli je przepaść No właśnie mam dlatego pytam Strasznie rzadko można spotkać ten zestaw na Legacy już prędzej zdarza się BBK spotkać niż PRODRIVE Na the forum też jakoś o tym zestawie cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 cicho bo "złote" Brembo jest bardziej popularne/dostępne/tańsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) cicho bo "złote" Brembo jest bardziej popularne/dostępne/tańsze. Tak masz rację złote sporadyczne czarne Brembo są zdecydowanie lepiej dostępne a co za tym idzie popularne i na dodatek tańsze. Coś mi się widzi, że do tych Prodrive też trzeba inne felgi bo pod serie raczej się nie zmieszczą. A szkoda Aby nie było tak monotonnie... pojawił się nowy Spec.B MY07 A/T z listwą, a więc sedan i z moskitierą zamiast grila Przebieg 105.500km cena 10.500CH http://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-legacy-limousine-2007-occasion?allmakes=1&hpfrom=200&index=5&make=74%2c0%2c0&model=509%2c0%2c0&nav=8&returnurl=%2fde%2fautos%2fsubaru--legacy%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d200%26make%3d74%2c0%2c0%26model%3d509%2c0%2c0%26nav%3d8%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d2004%26r%3d5&vehid=2408866&vehtyp=10&yearfrom=2004 O teraz zauważyłem że ma dodatkowe opony i chyba w tym pudełku jest oryginalny grill Edytowane 22 Maja 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 że do tych Prodrive też trzeba inne felgi bo pod serie raczej się nie zmieszczą pod 18stki nie wejdą ? Powinny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 że do tych Prodrive też trzeba inne felgi bo pod serie raczej się nie zmieszczą pod 18stki nie wejdą ? Powinny. Było by fajnie. Ale mi się jeszcze nie zdarzyło widzieć Legacy z heblami Prodrive na seryjnej feldze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 I masz racje, pod serie nie wchodzą żadne mi znane Kwestia jest tez homologacji. I nie mowię tego,żeby truć dupę, ale jak -odpukać- cos sie wydarzy, to ubezpieczyciel ma możliwości odmówić wypłaty odszkodowania jeśli rzeczoznawca stwierdzi ze hamulce były bez homo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Oki doki, przespałem się z tym i.... Tamto bordowe Spec.B z tymi heblami Prodrive na lato miało piekne felgi Prodrive a na zimę miało seryjne od Speca W ogłoszeniu nic nie było napisane o dodatkowym komplecie hamulców na zimę tak więc wnioskuje, że się mieszczą na ten hebel Dokładnie zestaw ten nazywa się Prodrive alcon i jeśli pod ten zestaw na 100% wchodzą seryjne felgi z WRX-a tooo.... Proszę o wyprowadzenie mnie z błędu jeśli się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się