Sikor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Bilstein będzie żółty i będzie miał napis Bilstein :wink: O taki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Właśnie o to mi chodziło Dziękuję bardzo za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie ma za co :wink: Nie zajarzyłem na początku, że chodzi Ci głównie o kolor , myślałem że pytasz czy w każdym spec.B były Bilsteiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jestem świadomy że nie każdy 3.0R H6 to spec. B, a nie każde spec. B ma silnik 3.0 w układzie boxer z 6 cylindrami (były chyba jeszcze wersje spec. B doładowane 2.0 i 2.5 na inne rynki). Po prostu mam możliwość zakupu spec. B z rynku izraelskiego, i wg zapewnień sprzedającego specyfikacja jest zbliżona do europejskiej. Tak naprawdę słowo "zbliżona" może znaczyć wszystko Samochód ma manualną sześciobiegową skrzynię, SI-Drive, 18 calowe felgi. Jednak obawiam się czy to nie jest zwyczajny 3.0R bez Bilsteina, a manualna skrzynia, to po prostu wyposażenie bliskowschodniego rynku. Stąd inaczej sformułowane moje pytanie: Jak i czy w ogóle można wizualnie odróżnić układ zawieszenia zwykłej wersji 3.0R od wersji 3.0R spec. B? Kolego, zwróć uwagę na wahacze z przodu,we wszystkich spec.B są one aluminiowe (stop aluminium), amorki natomiast mogły zostać wymienione bo np były dla właściciela za twarde. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 To fabrycznie nowy samochód, z tym, że rok produkcji prawdopodobnie 2009, także amortyzatory jeśli tylko jest to spec. B, będą prawdopodobnie "żółte bilsteiny". Z tymi wahaczami też można sprawdzić. Fajnie że pomyśleli w takim aucie o zmniejszeniu mas nieresorowanych. Dzięki za info. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Nie bardzo siedzę w tematyce spec. B, w związku z tym mam takie pytanie do użytkowników:czy seryjne amortyzatory w w każdym spec. B (3.0 H6 - europejskiej specyfikacji) to Bilsteiny koloru żółtego? Za 10 dni, minęło by Ci 7 lat nieobecności na forum. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 No rzeczywiście kawałek czasu. Zwróciłem nawet teraz uwagę, że bardzo szybko zarejestrowałem się na forum... dokładniej mówiąc byłem jego TRZECIM użytkownikiem. btw. po oględzinach i próbnej jeździe zamówiłem tego Subaraka, o którego pytałem MY2009, biała perła, Subaru Legacy 3.0R Spec. B manual z wściekle żółtym bilsteinem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 btw. po oględzinach i próbnej jeździe zamówiłem tego Subaraka, o którego pytałemMY2009, biała perła, Subaru Legacy 3.0R Spec. B manual z wściekle żółtym bilsteinem No to gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Wojtek, i to sie nazywa come-back! ;-) witaj z powrotem! Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Przejrzałem wątek gdzie Than_Junior opisuje swoje spec B i dalej jestem zakręcony jak słoik. Rozumiem, że jeśli spec B ma automat to powinien mieć także tryb sekwencyjny tak ? Jeśli tak to jaki ? Manetkami przy kierownicy czy wajchą ? Np. ten http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=lqg4v2frdwbd to jest spec B czy nie ? A tak na marginesie to znalezienie Spec-B z manualem jest prawie równie trudne jak 22B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sim_one Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 [...]Manetkami przy kierownicy czy wajchą ? Manetkami w dowolnym momencie i trybie (I/S/S#, na innym niż D czy manualna zmiana nie próbowałem ), a wajchą jak znudzi się jazda na D. Generalnie jazda np. na S#+D pozwala redukować manetkami uzyskując normalne solidne hamowanie silnikiem jeśli tego potrzeba, lub po zrzuceniu na sterowanie wajchą zjazdy z długich górek bez grzania hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Przejrzałem wątek gdzie Than_Junior opisuje swoje spec B i dalej jestem zakręcony jak słoik. Rozumiem, że jeśli spec B ma automat to powinien mieć także tryb sekwencyjny tak ?Jeśli tak to jaki ? Manetkami przy kierownicy czy wajchą ? Manetki przy kierownicy plus SI-Drive są od MY'07. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Panowie mistrzowie od spec b i H6, mam do Was pytanie czysto teoretyczne, by nie powiedzieć akademickie, mianowicie czy H6 daje się mapować? (w sensie rzecz jasna - czy można jej podnieść moc) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 BartZ, ktos gdzies pisal, ze niby tak. Ja po przejechanych 120tys SPB pytam - po co? -- 3 lut 2011, o 14:35 -- jestem zdegustowany takim pomyslem. -- 3 lut 2011, o 14:36 -- uwazam, ze to nie przystoi w przypadku SPB... -- 3 lut 2011, o 14:36 -- ba, karygodny zabieg! -- 3 lut 2011, o 14:37 -- BartZ, najlepiej idz kup jakiegos wiesniackiego STI i tam sie zastanawiaj nad mapowaniem, a tu nam prosze naszego klubu dzentelmenow nie zasmiecaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Than_Juniorze Już chyba zdążyłeś mię poznać na tyle, że powinieneś wiedzieć, iż ja daleki jestem od obrażania kogokolwiek uczuć w zakresie jakiegokolwiek subaru, stąd absolutnie nie było moim celem zaśmiecanie waszego elytarnego wątku Uznałem jedynie, iż jest to najbardziej odpowiedni temat by takie pytanie wrzucić, rzecz jasna bez prowokacji w stylu "skoda lepsza od subaru" :wink: To primo, secundo, pytałem tylko i wyłącznie z czystej ciekawości, ... a może nie do końca , w końcu w "zwykłym" legasie H6 z AT być może, hipotetycznie, miało by to sens 8) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Barcie Zet, wiem i sie wyglupiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Panowie mistrzowie od spec b i H6, mam do Was pytanie czysto teoretyczne, by nie powiedzieć akademickie, mianowicie czy H6 daje się mapować? (w sensie rzecz jasna - czy można jej podnieść moc) To może ja odpowiem mniej emocjonalnie ;-) AFAIK - jest to zabieg nieopłacalny - przyrost mocy ~10% czyli (25KM...). Był projekt dołożenia turbiny - bodaj w USA - do H6 (jedyny sensowny przyrost mocy w wolnym ssaku), zabieg się udał pacjent w ciągłej reanimacji :-) (co chwilę się coś sypie w silniku). Przyznam się, że sam zamierzałem rozszerzyć stajnię pod maską, ale zrezygnowałem i zastanawiam się nad "wieśniackim" STI ;-) Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Barcie Zet, wiem i sie wyglupiam Sure :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 nie-ASO coś grzebie z silnikami H6. Zmieniają sterownik na taki żeby dawał radę tylko na benzynie 98 + kombinacje z wydechem - efekt podobno od 15 do 25KM więcej i od 20 do 30 Nm więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 W Skandynawii gość wpakował do swojego SPB silnik 3.6 i dołożył kompresor - efekt bodajże 450KM No to jesli o takim tuningu mowimy, to calkiem inna rozmowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 W Skandynawii gość wpakował do swojego SPB silnik 3.6 i dołożył kompresor - efekt bodajże 450KM No to jesli o takim tuningu mowimy, to calkiem inna rozmowa Genau... BTW Ciekawe na jakiej skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 W Skandynawii gość wpakował do swojego SPB silnik 3.6 i dołożył kompresor - efekt bodajże 450KM No to jesli o takim tuningu mowimy, to calkiem inna rozmowa Genau... BTW Ciekawe na jakiej skrzyni? W spec.B jest standardowo skrzynia z Sti, to może wystarczyła :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 W Skandynawii gość wpakował do swojego SPB silnik 3.6 i dołożył kompresor - efekt bodajże 450KM No to jesli o takim tuningu mowimy, to calkiem inna rozmowa Genau... BTW Ciekawe na jakiej skrzyni? W spec.B jest standardowo skrzynia z Sti, to może wystarczyła :wink: Oo, nie wiedziałem... To na pewno wystarczyła... na jakiś czas :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Tu jest fajny zestawik :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Tu jest fajny zestawik :wink: Za 20 tysi... no no... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się