Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem felgi czarny mat, aktualnie ciemny grafit i to drugie wygląda znacznie lepiej 8) Seryjne felgi nadają się świetnie do lakierowania, a są stabilne jak jasny gwint!

 

Potwierdzam. OZ ultralegera (nie pamietam jak sie pisze, sorry) prostowałem w tym czasie 2x. Seryjne, albo mialem farta albo sa naprawde dobrze zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yaroslav, to Ty byłeś dziś koło południa na Swidnickiej we Wro? Bo widziałem białe SPB kombi z ciemnymi szybami na niemieckich blachach celnych :) trabnalem bo byłem po drugiej stronie ale kierowca był zajęty czytaniem mapy :)

 

To NA PEWNO byłem ja, nie sądzę, żeby ktoś we Wro miał białe kombi SPB, ja nigdy nie widziałem...

Ale masz oko! Trzeba było mocno trąbić :)

Pewnie instrukcję użyszkodnika czytałem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yaroslav, kurczę, akurat byłem w pośpiechu przedświątecznym, inaczej bym na pewno nie omieszkał zmusić Cię do zatrzymania ;) Świat jest maluśki jednak!

 

 

PS bardzo ładnie wygląda białe Spec.B kombi 8) jest to jedyne auto na które bym ewentualnie zamienił swoją limuzynę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładnie wygląda białe Spec.B kombi

 

ładnie, ładnie tylko Niemcy się nie popisali z oklejaniem szyb, czego na zdjęciach oczywiście nie było widać :x

Pewnie będę to musiał poprawić (w sensie: zerwać folię i nakleić jeszcze raz...)

 

Jeździ równie zacnie jak wygląda - wczoraj byliśmy w Zieleńcu - absolutnie przewidywalne auto. Po śniegu wyprzedzałem wszystkich zarówno pod górę do Zieleńca jak i z powrotem. Niektórzy pukali się w czoło i wymachiwali rękoma jak ich mijałem z prędkością tak ok. 2 x większą... :wink:

 

Dwa razy wpakowałem się w takie dziury, że aż Bilsteiny się zamknęły, a mi z oczu łzy pociekły, ale na felgach i oponach nie widać śladu :!: Mam nadzieję, że na wyważarce też nic nie wyjdzie.

Tak naprawdę to nie wiem, czego mogę się spodziewać po zawieszeniu - pewnie trzeba bardziej uważać niż w Forku N/A. Staram się omijać dziury, ale czasem jestem po prostu bezsilny :evil:

 

p.s.

no i zarejestrowany... a jaka kultowa rejestracja:

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yaroslav, tak, używam. Ale szczerze mówiąc, nie zauważyłem żadnej różnicy ;) Może troszkę bardziej świszczy przy przyspieszaniu... ano i czyszczę go znacznie częściej, niż przewiduje instrukcja. Co skutkuje tym, że wcale to nie taka oszczędność...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja miałem wkładkę KN w Foresterze i też nigdy nie mierzyłem osiągów na KN i na papierowym, ale subiektywnie wydawało mi się, że lepiej jeździł... Może to i kwestia dźwięku zasysanego powietrza?

A jak tam The Forum wyraża się o KN?

 

-- 13 sty 2011, o 13:33 --

 

A co tak naprawdę oznacza skrót: spec.b?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyglądam się temu wątku i przyznam, że zasialiście we mnie pewną myśl, która powoli zaczyna kiełkować :wink:

 

Co sądzicie o tym Spec'u?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =131984211

 

Z jednej strony niedrogo jak na ten rocznik. Z drugiej dziwna ta wersja. Nie ma navi - ale ok, nie była seryjna ale taka fura bez navi? No i ma dość dziwaczne oznaczenia na klapie bagażnika. Tam gdzie zwykle jest "Legacy" są jakieś dziwne oznaczenia B4, 3,0 i coś tam jeszcze. Jakby z innego rynku ściągany - daleki wschód czy coś?

 

Z góry dzięki za info. Przyglądam się rynkowi i Spec B w manualu jak na lekarstwo. Normalnie białe kruki :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczeniami bym sie nie sugerowal, kogos poniosly zapedy tunerskie... 3.0 stoi w sprzecznosci z B4 (=boxer 4cyl) ;)

Wg. wikipedii "Subaru B4" to po prostu inna nazwa, tożsama z "Subaru Legacy", więc wychodzi, że B4 to niekoniecznie =boxer 4cyl :wink:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy

 

Polska wersja zawęża to oznaczenie do III, IV i V-tej generacji:

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastry miodu byly od MY08 :)

 

No to dlaczego ten nie ma?

 

A na klapie ma chyba napisane B4 3.0R

 

Poprawka, plaster byl od MY09 (nawet jeśli produkowane w 2008 roku). Wiem, bo mam MY08 i bez plastra.

 

To auto może być mlodsze rocznikowo, to by tlumaczylo dlaczego auto z przebiegiem 50 km sprzedają jako używane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam honor z grillem - zapomnialem ze ja do swojego jeszcze sciagalem specjalnie z Japonii ;-)

 

Co do B4 to zwykle tak okreslane byly wersje JDM z dwulitrowym turbo - i do nich tez istniala wersja spec.b. Nigdzie nie widzialem, zeby jakakolwiek inna specyfikacja byla nazywana b4, a juz tym bardziej w europie... Ale przeciez z wikipedia sie nie kloci, tym bardziej ze zostala przeciez napisana przez dawnego forumowicza :twisted:

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo siedzę w tematyce spec. B, w związku z tym mam takie pytanie do użytkowników:

czy seryjne amortyzatory w w każdym spec. B (3.0 H6 - europejskiej specyfikacji) to Bilsteiny koloru żółtego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo siedzę w tematyce spec. B, w związku z tym mam takie pytanie do użytkowników:

czy seryjne amortyzatory w w każdym spec. B (3.0 H6 - europejskiej specyfikacji) to Bilsteiny koloru żółtego?

Bilsteiny są w każdym spec.B, ale nie wszystkie 3.0 H6 w europejskiej specyfikacji to spec.B.

"Zwykłe" 3.0 H6 nie ma Bilsteinów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem świadomy że nie każdy 3.0R H6 to spec. B, a nie każde spec. B ma silnik 3.0 w układzie boxer z 6 cylindrami (były chyba jeszcze wersje spec. B doładowane 2.0 i 2.5 na inne rynki).

 

Po prostu mam możliwość zakupu spec. B z rynku izraelskiego, i wg zapewnień sprzedającego specyfikacja jest zbliżona do europejskiej. Tak naprawdę słowo "zbliżona" może znaczyć wszystko ;)

 

Samochód ma manualną sześciobiegową skrzynię, SI-Drive, 18 calowe felgi. Jednak obawiam się czy to nie jest zwyczajny 3.0R bez Bilsteina, a manualna skrzynia, to po prostu wyposażenie bliskowschodniego rynku.

 

Stąd inaczej sformułowane moje pytanie: Jak i czy w ogóle można wizualnie odróżnić układ zawieszenia zwykłej wersji 3.0R od wersji 3.0R spec. B?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...