Przemeq Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Jako że dogłębnie omówiliśmy temat trwałości/awaryjności silników 2.5T, zapraszam tu do podzielenia się informacjami o trwałości silników 2.0T. Wydmuchuje uszczelki? Psują się tłoki/cylindry? A może dzieje się coś innego...? Podzielcie się swoimi historiami, bo jestem bardzo ciekaw, czy faktycznie 2.0T są takie bezawaryjne i pancerne 8). (Ot, taki temat zastępczy, jak już nie ma co o Mistrzostwach Europy pisać ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 czy faktycznie 2.0T są takie bezawaryjne i pancerne . nie katowany 2,0T po remapie jest super :!: zużycie oleju na dystansie 20.000 (3 wymiany oleju) wyniosło jedną dolewkę 0,2L [ Dodano: Pią Cze 13, 2008 4:29 pm ] A może dzieje się coś innego...? no jeździ, jeździ, jeździ.... nuda na maksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 To zaskoczenie, myślałem że otwieram znany wcześniej wątek. Mój antyk bierze około 1litra na 10000km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 no jeździ, jeździ, jeździ.... nuda na maksa I nic nie stuka...... :?: :shock: ... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Jeśli już o zużyciu oleju w 2,0T piszecie to przez ostatnie 7tyś km mój mający 175kkm przebiegu GT zżarł ok 0,2L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Mój poprzedni, czyli 2.0T brał ok. 2 litrów oleju między przeglądami, tak poza tym nic się nigdy nie działo, żadnego grzania, żadnych dziwnych dźwięków. Po prostu marzenie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 I nic nie stuka...... ... przekładnia kierownicza na wyrypie coś hałasowało, strach mnie obleciał że panewki a się okazało że to sprężarka klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Bauer Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 I nic nie stuka...... :?: :shock: ... Mnie czasem stukają okulary w schowku , poza tym wszystko jak najbardziej OK. Olej bierze tylko po trasie przy predkości 200 +, po mieście nic a nic. Między wymianami wychodzi mniej więcej 1.0 l. Przebieg 74 kkm, wydech przelot po remapie i ma się dobrze - oby tak dalej :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Mnie czasem stukają okulary w schowku cholera, o tej awarii zapomnialem zupelnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Mnie czasem stukają okulary w schowku mi też stukają ... inni driverzy w głowę ... jak jade moim 2.0 T .... sorki za ot ale nie mogłem się powstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Nowy temat znowy nie na temat. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Bauer Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Nowy temat znowy nie na temat. Nie do końca - na szczęście nam właścicielom 2.0T nie udzielił się klimat z wątku o awaryjności 2.5T. Powiem Ci Juli, że akurat mam dobre porównanie między silnikami dlatego, że mój ojciec jest szczęśliwym posiadaczem WRX-a 2.5T i jakoś ta psychologia tłumu go nie dopadła, a muszę dodać, że jest wymagającym i dociekliwym użytkownikiem tego auta. Kilka usterek udało mu się wynaleźć ale akurat o silniku ma dobre zdanie i nie zmienił go po lekturze rzeczonego wątku. Wygląda na to, że zapowiada się wątek optymistyczny dla posiadaczy 2.0 :!:, a właścicielom 2.5 pewnie ukoi skołatane nerwy i pokaże że w końcu Subaru nie jest wcale takie złe :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JULI Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 że mój ojciec jest szczęśliwym posiadaczem WRX-a 2.5T A ktory rok i ile ma przejechane?? Jak mozesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Bauer Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Jasne, że mogę - MY07 i 15 kkm. Wiem, że to nie to samo co 50 kkm ale daje głowę, że nawet po 50 kkm będzie OK - jak nie będzie to publicznie to odszczekam :razz: To nie pierwszy i na pewno nie ostatni Subarak w naszej rodzinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Przemeq, chcesz sie zamienic? Bo ja sprzedaje swojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Mój wyregulowany od nowości na 260 KM boski 2.0 T z okazji przejechanie bez awaryjnie już 190.000 km w nagrodę dostanie możliwość dobrze sie zagrzać w niedziele na Torze Poznań, podczas ALT-u. Będzie pił na zdrowie V-Power Racinga, pewno z 34 L na 100 Km No i na kaca w poniedziałek rano pewno będzie trzeba dolać 0,2 L oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 swoja droga - czy komus na forum wydmuchalo uszczelki w 2,0T? :wink: Fakt faktem, ze najbardziej pancerne silnikowo to byly jednak turbodziadki i GT-ki z wczesnej produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 swoja droga - czy komus na forum wydmuchalo uszczelki w 2,0T? :wink: Sądzę że jeśli to jedynie z pod szyb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 pumex1, nie bądź taki.Pociesz nieco Przemeqa. Wszystkie Subaru są równie awaryjne co 2.5T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 turbodziadki Te z EJ22 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 turbodziadki Te z EJ22 ;-) Z EJ20 też jakoś jeździ. Oleju bierze tyle co na szmatce podczas sprawdzania zostanie. Generalnie nuda, żadnych emocjii jak przy 2.5T. Napompować można sporo i nic. Dalej nuda - żadna czerwona kontrolka nie świeci się. Idiotoodporny...coś dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 A nasz GT94 z przebiegiem >260kkm miał taki myk, że raz jadąc do CH potrzebował 1l oleju. w drodze powrotnej nie potrzebował nic a wydawało mi sie, że jade tak samo :shock: za miesiąc taka sama sytuacja :shock: w te 1l z powrotem nic i co Wy na to?? dodam tylko, że w PL tak samo raz potrzebuje 0,2l na 1000km raz 1l nie starcza. nic a nic tego nie kumam. z rury nic nie kopci, pod samochodem plam nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 (...) Wydmuchuje uszczelki? Psują się tłoki/cylindry? A może dzieje się coś innego...? (...) raczej nic z tych rzeczy... afaik najczesciej spotykane problemy to panewki i tradycyjny Subarowski piston slap u mnie przy przebiegu 114k km nic nie stuka, nic nie puka, na wolnych obrotach go prawie nie slychac, nie grzeje sie, oleju nie bierze (ale ja tam nie upalam ), mam nadzieje, ze tak bedzie przynajmniej do jakichs 200k km (bo z innym japonskim turbodoladowanym silnikiem 2.0, w aucie, marki ktorego nie chce wymieniac, jest wlasnie tak :cool: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Z mojego podwórka GT 95 130 kkm głównie treningów do RSMP bezawaryjnie WRX STI RA 95 5 lat startów w RSMP silnikowo bezawaryjnie WRX MY 05 ok 60 kkm usterka przegubu LPZewn z winy użytkownika (przegapiłem uszkodzoną przez kamień manszetę) Żaden z wymienionych samochodów nie zużywał oleju od wymiany do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceman Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Fakt faktem, ze najbardziej pancerne silnikowo to byly jednak turbodziadki i GT-ki z wczesnej produkcji Potwierdzam, mam turboantyka i silnikczek spisuje się super. Jedyne co to miałem problemy z układem chłodzenia (pękające węże / chłodnica) co mogło by wskazywać na wydmuchanie uszczelki (pod głowicą, nie pod szybą ), ale po wymianie chłodnicy, węży i termostatu jest już chyba ok, więc możliwe że winny był jedynie termostat - pozatym nie ma żadnych niepokojących objawów. Ponadto odzywają się już szklanki około 4 tys po wymianie oleju - wypadało by je wymienić. Mówi się że z czasem silnik traci nieco ps. Mój antyk już starutki, ale śmiga aż miło, mam wrażenie że seryjna moc cały czas się trzyma - ostatnio znajomy posiadający bmw5 V8 4,4 330 ps w automacie skusił mnie aby się zmieżyć na lotnisku na ćwiartke. I prawie go wziąłem (zabrakło dosłownie długości maski) a mam wrażenie że jakbym się mocniej postarał to by było po równo . Zmierzam oczywiście do tego, że pomimo braku wykresów z hamowni mogę z czystym sumieniem stwierdzić że mój 2.0T w dalczym ciągu pracuje tak jak powinien . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.