Skocz do zawartości

Moje doświadczenia z BEZAWARYJNOŚCIĄ silnika 2._ T subaru...


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

czy tak ma wygladac silnik kilkuletniego japonskiego auta za xxxk PLN?

To znaczy jak.. :?:

panie Andrzeju, ten silnik jest strasznie brudny, jest caly w olejowym nalocie... sugeruje Pan, ze to jak najbardziej normalne w przypadku kilkuletniego auta? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"gadalem z kilkoma", "bodajze", "zre olej litrami" , "srednio zadowolony" , "choc uszczelki /../ jeszcze cale "...

eddie_gt4 - gadanie bodajże z kilkoma średnio zadowolonymi posiadaczami jeszcze całych uszczelek, których auta litrami żrą olej podczas track day'ja nie jest precyzyjną oceną silników new-age Subaru.

 

bo oczywiście wszyscy wiemy że:

Tysiace samochodow jezdzi bezproblemowo , spalanie oleju w normie , nic sie nie grzeje

oraz

silnik jak silnik...miał swoje wady i zalety

 

dobrze, że na forum siedzą ludzie inteligentni i nie łapią się na takie manipulacje :mrgreen: :wink:

 

PS. będę wdzięczny jakbyś podał nazwę firmy niezawodnego silnika o optymalnych parametrach (nie mniejszych niż 2,5T), który jest trwały i w masowej produkcji nie zdarzają się jego awarie. dobrze żebyś tej informacji nie popierał stwierdzeniami: tak jest - bo gadałem z kilkoma szpeniami co mają szwagrów którzy mają żony, których siostry pracują w fabrykach na stołówce i słyszą jak mechanicy tam gadają podczas lunchu o tym i o owym... % please.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[PS. będę wdzięczny jakbyś podał nazwę firmy niezawodnego silnika o optymalnych parametrach (nie mniejszych niż 2,5T), który jest trwały i w masowej produkcji nie zdarzają się jego awarie. .

 

RB26DETT i 2JZ, seryjny dół spokojnie satrcza do 600 kM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"gadalem z kilkoma", "bodajze", "zre olej litrami" , "srednio zadowolony" , "choc uszczelki /../ jeszcze cale "...

eddie_gt4 - gadanie bodajże z kilkoma średnio zadowolonymi posiadaczami jeszcze całych uszczelek, których auta litrami żrą olej podczas track day'ja (...)

te auta (kupione od nowosci u dilera Subaru) zra olej w normalnym uzytkowaniu - tak twierdza sami wlasciciele, ktorzy raczej nie maja interesu w rozpowszechnianiu takich faktow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie Andrzeju, ten silnik jest strasznie brudny, jest caly w olejowym nalocie...

pewnie jakas odma spadla lub jakis uszczelniacz puszcza....drobiazg.. :wink:

RB26DETT i 2JZ, seryjny dół spokojnie satrcza do 600 kM.

:shock: :shock:

AK

ps.na ile godzin / minut daja gwarancje :?: powiedzmy , zeby nie przesadzac....550 KM bym chciał... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RB26DETT i 2JZ, seryjny dół spokojnie satrcza do 600 kM.

:shock: :shock:

AK (...)

o takich oczywistych oczywistosciach to nawet Wiki wie... wstyd :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

polecam: 2JZ-GTE oraz RB26DETT

 

[ Dodano: Pon Cze 16, 2008 9:29 am ]

eddie_gt4, w noweli o Trwałości 2.5T juz chyba wszystko zostalo powiedziane a ty normalnie jak zacięta płyta :mrgreen: :roll:

to tak niechcacy, przy okazji wylazlo... chcialem po prostu wsparc na duchu polskich wlascicieli 2.5T ze nie tylko oni tak maja :mrgreen:

mialem zakladac nowy watek? :roll: :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. będę wdzięczny jakbyś podał nazwę firmy niezawodnego silnika o optymalnych parametrach (nie mniejszych niż 2,5T), który jest trwały i w masowej produkcji nie zdarzają się jego awarie. .

 

RB26DETT i 2JZ, seryjny dół spokojnie satrcza do 600 kM.

 

There is a common oiling problem with the pre-1992 R32 RB26 motors, as the surface where the crank meets the oil pump was machined too small, eventually leading to oil pump failure at high rpm.

 

:twisted:

 

chyba prawdą jest to co pisze AK: silnik jak silnik...miał swoje wady i zalety :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssz, touché! :twisted:

 

Ja jestem ze swojego 2.5T bardzo zadowolony i ewentualny, rozdmuchany problem z uszczelkami to dla mnie drobiazg. Bo, jak by popatrzeć szerzej, jak na tę moc za te pieniądze, te wozy są MEGA PANCERNE. Pamiętacie co mówił Clarkson, chyba testując Koenigsegga? Mówił, że jak wsiada do dowolnego wysilonego wozu, to ma wrażenie, że zaraz się rozleci (wóz, nie Clarkson :mrgreen:). Mówił to w kontekście faktu, że Koenigsegg nie zdradza tej cechy i ja to samo mogę powiedzieć o STI z 2.5T: wsiadasz i czujesz, że wóz jest pancerny.

 

A poza tym nawet, jeśli w co którymś te uszczelki wydmucha, to po to subaru daje trzyletnią gwarancję, żeby się tym nie musieć przejmować.

 

Tak że nie wiem, w czym problem - tylu w gruncie rzeczy bezawaryjnych koni, za takie pieniądze i to na gwarancji nie dostanie się praktycznie nigdzie :twisted:.

 

(Od razu uprzedzę komentarze, że można je dostać w salonie MMC :twisted: : Evo też nie jest bezawaryjne i ma swoje wady: hamulec ręczny, sprzęgło, czy idiotycznie zamontowany intercooler, który przy dowolnej nawet niewielkiej przygodzie na pojeżdżawce mówi "bye-bye" i kosztuje wywrotkę kasy :twisted:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) będę wdzięczny jakbyś podał nazwę firmy niezawodnego silnika o optymalnych parametrach (nie mniejszych niż 2,5T), który jest trwały i w masowej produkcji nie zdarzają się jego awarie (...)

popsuc mozna wszystko... z ta roznica, ze cus mozna popsuc o wiele latwiej niz COS... :razz:

 

p.s. Rosjanie maja b. trafne spostrzezenie na ten temat: przez durna glowe to mozna nawet ten samy instrument zlamac... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

tyle ze chyba nie musze Ci tlumaczyc, ze odpowiednio grzany, chlodzony i smarowany instrument ( :mrgreen: ) musi wytrzymywac i upalanie - w koncu do tego zostal stworzony... ale jezeli pada on w normalnej eksploatacji, to widac slaby ten (Subarowski :razz: ) isntrument :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[PS. będę wdzięczny jakbyś podał nazwę firmy niezawodnego silnika o optymalnych parametrach (nie mniejszych niż 2,5T), który jest trwały i w masowej produkcji nie zdarzają się jego awarie. .

 

RB26DETT i 2JZ, seryjny dół spokojnie satrcza do 600 kM.

 

Nie wiem co to za symbole silników Mati podał :oops: ale powyższe wymagania spełnia z pewnością silnik Toyoty Supry MK4 3.0 Biturbo, który też na seryjnych gratach kręci się spokojnie do 600KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harvester.

jako posiadacz imprezy z silnikiem 2 litry a teraz 2,5 litra powiem ze roznica jest GIGANTYCZNA mowie o wrx.ale stajac w szranki z STI 2 litry dostaje cieszkie baty.taka jest prawda!

 

a ze czasem jest podejzenie o uszczelki...mysle ze taki sam problem jak w kazdym innym silniuku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, powiedz to tym, którzy byli bez auta 2 miesiące...

 

Dostali zastępczy z assistance? Jeśli tak, to w czym problem. Nawet lepiej na tym wyszli, bo wóz nie robił przebiegu i spalanie mieli mniejsze :mrgreen:.

 

A tak na poważnie: no cóż, niefajna sytuacja. Mam nadzieję, że SIP już teraz profilaktycznie zamówił zapas uszczelek i innych elementów silnika dla tych, którym jednak się spsuło... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upalanie - w koncu do tego zostal stworzony... ale jezeli pada on w normalnej eksploatacji, to widac slaby ten (Subarowski ) isntrument

_________________

 

Tak eddie to bardzo słaby instrument ( ten subarowski ) do niczego się nie nadaje co już słusznie kilkadziesiąt razy napisałeś , rozumiem , że masz jakąś fobię ale to zaczyna być zdecydowanie nudne :!: :!:

AK

ps.Silniki subaru maja na ciebie zły wpływ i moze powinienes zająć się czymś innym.... :wink: i gdzieś indziej.... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RB26DETT i 2JZ, seryjny dół spokojnie satrcza do 600 kM.

 

Nie wiem co to za symbole silników Mati podał :oops: ale powyższe wymagania spełnia z pewnością silnik Toyoty Supry MK4 3.0 Biturbo, który też na seryjnych gratach kręci się spokojnie do 600KM.

 

Ten pierwszy to silnik NIssana znany glownie ze Skyline GT-R (R32 do R34 zdaje sie) - silnik majacy bardzo dobra opinie i faktycznie juz na seryjnych bebechach majacy bardzo duzy potencjal.

Drugi to silnik toyoty zdaje sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

le jezeli pada on w normalnej eksploatacji, to widac slaby ten (Subarowski :razz: ) isntrument :lol:

 

eddie_gt4, jesteś koszmarnie monotematyczny i coraz ciężej jest znieść Twoje posty - tak mi, jak i forumowiczom, od których dostaję w tej sprawie PW. Nie bronię Ci być fanem Toyoty i wychwalania jej pod niebiosa, ale są dwa warunki: rób to na forum Toyoty, a po drugie nie pisz wszędzie, że - upraszczając - subaru to g....

 

APELUJĘ do Ciebie o zaprzestanie tej działalności, pod rygorem ostrzeżenia i kolejnych, dopóki się to nie skończy. Dodam też, że apel ten jest uzasadniony Regulaminem forum - Twoją dotychczasową działalność da się podciągnąć pod kilka jego punktów:

 

III. Przymusowy urlop od Forum przysługuje m.in. za:

(...)

- promowanie działalności konkurencyjnej wobec gospodarza Forum (SIP),

 

Forum Subaru jest miejscem spotkań użytkowników samochodów Subaru i sympatyków marki.

 

6. Atmosferę panującą na forum tworzymy wszyscy; dołóż wszelkich starań aby inni nie poczuli się dotknięci Twoją wypowiedzią.

7. Jeżeli nie masz nic do napisania – nie pisz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, jesteś koszmarnie monotematyczny i coraz ciężej znoszę Twoje posty. Nie bronię Ci być fanej Toyoty i wychwalania jej pod niebiosa, ale są dwa warunki: rób to na forum Toyoty, a po drugie nie pisz wszędzie, że - upraszczając - subaru to g....

 

APELUJĘ do Ciebie o zaprzestanie tej działalności, pod rygorem ostrzeżenia i kolejnych, dopóki się to nie skończy. Dodam też, że apel ten jest uzasadniony Regulaminem forum - Twoją dotychczasową działalność da się podciągnąć pod kilka jego punktów:

 

III. Przymusowy urlop od Forum przysługuje m.in. za:

(...)

- promowanie działalności konkurencyjnej wobec gospodarza Forum (SIP),

 

Forum Subaru jest miejscem spotkań użytkowników samochodów Subaru i sympatyków marki.

 

6. Atmosferę panującą na forum tworzymy wszyscy; dołóż wszelkich starań aby inni nie poczuli się dotknięci Twoją wypowiedzią.

7. Jeżeli nie masz nic do napisania – nie pisz!

czy w tym temacie padlo z moich ust (choc raz) slowo Toyota???

powtorze to, co juz pisalem kiedys: BARDZO LUBIE SUBARU... niestety ten kierunek, w ktorym ostatnio zmierza FHI jako wieloletniemu sympatykowi marki jest mi bardzo nie do duszy... jest mi naprawde szkoda, ze dzisiejsze Subaru to juz nie to samo co kiedys - koniec kropka

 

ktos ma ewidentne objawy paranoji... albo Tojotofobii :mrgreen:

 

 

p.s. Kudlaty, jak tam obiecane info o dolewkach oleju?

czy juz nie bierze? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak z ciekawości (i aby mieć szerszy pogląd :mrgreen: ) to ile kosztowała Toyota Supra MK IV (z twin turbocharged 2JZ-GTE ), Nissan Skyline GT-R (z RB26DETT) a ile kosztował wtedy STi?

ta sama cena?

 

Skyline i Supra były dwa razy droższe niż ówczesny STi. Ale w twoim orginalnym pytaniu nie było mowy o cenie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...