Kruk Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 ale powyższe wymagania spełnia z pewnością silnik Toyoty Supry MK4 3.0 Biturbo, który też na seryjnych gratach kręci się spokojnie do 600KM. To jest właśnie 2JZ :wink: No to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Harvester.jako posiadacz imprezy z silnikiem 2 litry a teraz 2,5 litra powiem ze roznica jest GIGANTYCZNA mowie o wrx.ale stajac w szranki z STI 2 litry dostaje cieszkie baty.taka jest prawda! a ze czasem jest podejzenie o uszczelki...mysle ze taki sam problem jak w kazdym innym silniuku Wiesz, czytając to forum można dojść do wniosku, że niemal każde 2.5T ma wydmuchaną uszczelkę. A teraz mam pytanie, czy ktoś, kto nie upala może się wypowiedzieć na ten temat? Ktoś kto używa auto jako wozidło a nie upaladło ? Wiesz bo jeżeli mam kupić auto, które bym też używał na codzień to wolę zrezygnować z tych osiągów i mieć go w garażu niż czekać aż wkońcu znowu wróci z serwisu..... O kasie nie wspominając.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Powtórzę jeszcze moje pytanie: Z mojego doświadczenia z EJ20 (a miałem już trzy) wynika że EJ20 z otwartym blokiem jest równie tandetny jak EJ25, za to półzamknięte i zamknięte są bardzo wytrzymałe. Tak z ciekawości w jakim sensie tandetne ? Nie wytrzymałe na jakiś sposób użytkowania, nie dające dużej możliwości modyfikacji celem poprawienia osiągów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Nie wytrzymałe na mój sposób użytkowania, i nie dające praktycznie żadnej możliwości modyfikacji bez wymiany tłoków i korbowodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Ale przecież to jest wątek na temat 2.0, to dlaczego znów zaczynamy o wadach, bądź zaletach 2.5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Ale przecież to jest wątek na temat 2.0, to dlaczego znów zaczynamy o wadach, bądź zaletach 2.5? bo nie da sie tego uniknac - jest to swoisty punkt odniesienia... mowienie o nowszym bez odniesienia/porownania ze starszym analogiem imho jest bez sensu (co potwierdzaja i wypowiedzi AK (przy kazdej okazji :razz: ) o tym, jaki to 2.5T jest wspanialy w porownaniu do starszego 2.0T ) tak samo jak nie da sie mowic o STI bez odniesienia sie do EVO i vice versa jezeli jest teza, to sumi byc i anty-teza... oraz synteza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 To do tego,że 2.5T są awaryjne już doszliśmy a teraz może podyskutujmy o awariach 2.0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 To do tego,że 2.5T są awaryjne już doszliśmy a teraz może podyskutujmy o awariach 2.0T afaik najczesciej spotykane problemy to panewki i tradycyjny Subarowski piston slap No właśnie , jakbym miał wybierać to juz wole uszczelki pod głowica naprawiać niz panewki :roll: , piston slap dla przewrazliwionych klientow to też był problem , dochodził jeszcze dość czesto stukajacy przy rozruchu napinacz paska. Więc nie jest tak idealnie. Wrażenia z jazdy 2.5 T zdecydowanie lepsze a elastyczność nie do porównania. W wątku o 2.5 t przeważała opinia wywołana paniką ( wsztrzymana sprzedaz 2.5T) i póżniejsze opowieści paru osób o problemach z 2.5 STI , które rzeczywiscie sa wysilone i do "wyczynu amatorskiego" bez dodatkowych zabezpieczeń na dłuższą mete sie nie nadają.Problemy z uszczelkami w 2.5 wrx są sporadycznie i myślę , ze porównywalne ilościowo z stukającymi 2.0 t. AK (...) waszka, co jeszcze chcesz wiedziec o 2.0T? :razz: przeciez juz doszlismy do wniosku, ze sa do niczego w porownaniu do nowszego 2.5T, wiec sadze, ze watek chyba mozna juz zamknac - prawda, Przemeq? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 a teraz może podyskutujmy o awariach 2.0T Po to właśnie został założony ten wątek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 a teraz może podyskutujmy o awariach 2.0T Po to właśnie został założony ten wątek . niestety jak widac uzytkownicy 2.0T niewiele moga o nich powiedziec... :cool: :razz: p.s. na Twoje, Kudlaty, pocieszenie napisze, ze wczoraj na torze zaczal stukac bug eye WRX - ale to amerykanska padlina (w swietle Forumowej ideologii ), wiec sie pewnie nawet nie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 niestety jak widac uzytkownicy 2.0T niewiele moga o nich powiedziec... Ja mogę coś powiedzieć, w orginalnym silniku mojego GT wydmuchało uszczelkę pod głowicą, w skutek przegrzania blok pękł w kilku miejscach. Kupiłem kompletny używany shortblok, po półtora roku w drodze do Poznania awarii uległa pompa oleju, w skutek czego zatarłem silnik. Wtedy kupiłem fabrycznie nowy shortblok EJ207 + pompę oleju RCM. Na razie przejechałem ok. 30kkm na tym silniku i nie mam zastrzeżeń. Nie bierzę nawet grama oleju, a jeździ praktycznie cały czas na odcince. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 ten wątek jest bez sensu bo nikt z nas dyskutujących nie może stwierdzić jednoznacznie o trwałości i awaryjności silników oprócz... FHI, który ma zagregowanie, statystyczne dane dane pochodzące z ASO na całym świecie, które wykonują naprawy gwarancyjne. FHI widzi trendy, doskonale wie, który kooperant dostarcza elementy gorsze etc, planuje zmiany w produkcji analizując na bieżąco globalne koszty napraw gwarancyjnych. pisanie o tym że komuś coś wydmuchało, a z kolei komuś coś zeżarło, albo innemu cośtam się rozpierdaczyło NIE jest dowodem że awaryjność wyprodukowanych silników wzrosła istotnie lub w ogóle uległa zmianie (bo może FHI dopuszcza jakąś awaryjność, uzasadnioną ekonomicznie). jedynym wnioskiem eddie_gt4 z faktu, że wczoraj na torze zaczal stukac bug eye WRX jest TYLKO to: zaczal stukac bug eye WRX a jak sądzisz inaczej to napisz mi coś w rodzaju MTBF tego silnika (no może być >typu tego silnika<) w odniesieniu do idealnego silnika ... a może by zatytułować wątek: "Awarie Silnika - moje przygody z silnikiem 2._ T made by FHI" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 a może by zatytułować wątek: "Awarie Silnika - moje przygody z silnikiem 2._ T made by FHI" Tytuł niepolityczny. Powinno być raczej: "Moje doświadczenia z bezawaryjnością silnika 2._ T made by FHI i ewentualne inne przygody" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 a może by zatytułować wątek: "Awarie Silnika - moje przygody z silnikiem 2._ T made by FHI" Tytuł niepolityczny. Powinno być raczej: "Moje doświadczenia z bezawaryjnością silnika 2._ T made by FHI i ewentualne inne przygody" . proponuje kompromis: moje doswiadczenia z 2.xT by FHI :razz: p.s. rozumiem, ze watek o 2.5T zostanie scalony z nowym watkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Nie nie - awaryjność jest formą "doświadczenia z bezawaryjnością", dlatego pozostanie taki tytuł, jak napisałem . [EDIT] Załatwione . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Nie nie - awaryjność jest formą "doświadczenia z bezawaryjnością", dlatego pozostanie taki tytuł, jak napisałem . [EDIT] Załatwione . to sie nazywa "zrobilismy narade i ja zadecydowalem" p.s. skoro nie chcesz otworzyc tamtego watku, to proponuje przynajmniej go przykleic... ach tak, zapomnialem, to byloby malo "polityczne" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Co by sobie pomyślał potencjalny kupiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Harvester.jako posiadacz imprezy z silnikiem 2 litry a teraz 2,5 litra powiem ze roznica jest GIGANTYCZNA mowie o wrx.ale stajac w szranki z STI 2 litry dostaje cieszkie baty.taka jest prawda! a ze czasem jest podejzenie o uszczelki...mysle ze taki sam problem jak w kazdym innym silniuku Wiesz, czytając to forum można dojść do wniosku, że niemal każde 2.5T ma wydmuchaną uszczelkę. A teraz mam pytanie, czy ktoś, kto nie upala może się wypowiedzieć na ten temat? Ktoś kto używa auto jako wozidło a nie upaladło ? Wiesz bo jeżeli mam kupić auto, które bym też używał na codzień to wolę zrezygnować z tych osiągów i mieć go w garażu niż czekać aż wkońcu znowu wróci z serwisu..... O kasie nie wspominając.... Chłopie. jak wiesz kazde auto mozna popsuc.czy upalasz czy nie. subaru impreza STI czy WRX ma swoja wytrzymalosc.jesli dbasz o auto wszustko jest wporzo. kolega ARNO używa od 2-3 lat swojego STI i chyba nawet jeszcze klockow nie zmienił.a jezdzi na codzien.jezdzi rowniez na narty i inne wakacje. przestan czytac te brednie o awaryjnych silnikach 2,5 bo sie pozygac mozna od tych glupot. kup se bryke i sie nią ciesz.tak jak napisalem zdecydowanie 2,5.jest o niebo lepszy niz 2 litrowy.dynamika,ciagniecie z dołu.praktycznie zero laga. pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 vert, dostajesz "pomógł" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 przestan czytac te brednie o awaryjnych silnikach 2,5 bo sie pozygac mozna od tych glupot. Dobry tekst... :cool: vert, dostajesz "pomógł" . AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Hmmm... Mam pomysł. Zapytam na forach z innych krajów - np. USA bo tam ich (2.5T) dużo mają to pewnie i więcej będą mieli do powiedzenia. Tutaj, jak ktoś już słusznie wcześniej zauważył, jest to dyskusja kilku osób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Hmmm... Mam pomysł. Zapytam na forach z innych krajów - np. USA bo tam ich (2.5T) dużo mają to pewnie i więcej będą mieli do powiedzenia. Tutaj, jak ktoś już słusznie wcześniej zauważył, jest to dyskusja kilku osób. nie brałbym tego do serca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 ssz, Się okaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 no to moge cos napisac o moich doswiadczeniach z EJ20 przy 220kkm zaczyna stukac panewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się