radekk Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 przy 220kkm zaczyna stukac panewka Nie przejmuj się, naprawię :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 przy 220kkm zaczyna stukac panewka Nie przejmuj się, naprawię :razz: u mnie przy 18x000 poszedł do zakucia, wcześniej żadnych problemów :!: Terzaz ma nim się cieszyć Gracowy. A u mnie turbo dmuchało 1,73 i nic, pięknie było, nawet Wroobel na Ułężu kiedyś stwierdził, że takiej góry nigdzie nie było, a chwilę wcześniej jeździł nie-ASO Imprezą 2.5. Tęsknię, ale stwierdziłem, że wbrew pozorom łatwiej zmienić 2.0 na 2.5 niż turbinę i wszystko dookoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koval Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Nie przejmuj się, naprawię :razz: nie rozpedzaj sie tak Durbos na seryjnym bloku 1,73? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 na seryjnym bloku 1,73? zapewne seryjny "Czoper heavy industries" :roll: zeby nie bylo OT - moje pierwsze 2,0 "klepalo tlokami" juz przy przebiegu 20000km, ale poza konsumpcją Motula w ilosciach hurtowych smigalo jak zle. Drugie 2,0 nie bylo tak szybkie, ale stresow "0" - auto sprzedalem przy przebiegu ok. 30000km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Nie przejmuj się, naprawię :razz: nie rozpedzaj sie tak Durbos na seryjnym bloku 1,73? A i owszem, tylko kute tłoki i jakieś korbowody & all made by Czoper Heavy Industries Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 To ja się podziele swoimi doświadczeniami odnośnie 2.0T. Gdy go kupiłem miał jakieś 225000km i wymieniany wał i panewki.Poprzedni właściciel nie dopilnował oleju więc musiał wymienić przy 200000km panewki a przy okazji wymieniono też wał. Przyzwyczajony do nowych samochodów nie dopilnowałem oleju i przez pewien czas (krótki) jeździłem z niewystarczającą jego ilością.Potem nawaliła mi pompa wodna przez którą uciekła powoli płyn chłodniczy.Nagłe skoki temperatury zdiagnozowałem jako przycinanie się termostatu.Ostatnio jak jechałem odniosłem wrażenie, że coś jest nie halo.Okazało się, że wypalił się zawór a pomiary cylindrów wykazały, że .... będę miał zakuty silnik . Ewidentnie była to moja wina ale fakt pozostaje faktem, że od czasu kiedy regularnie i bardzo często sprawdzałem olej okazało się, że wchłania go w ilościach ogromnych. Reasumując w przypadku mojego silnika zawinił właściciel i osprzęt (pompa wodna). A tak bajdełej GT z listopada 95 jaki miała silnik blok, otwarty czy półzamknięty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 ...A tak bajdełej GT z listopada 95 jaki miała silnik blok, otwarty czy półzamknięty?? Półotwarty, jeśli można tak powiedzieć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 ...A tak bajdełej GT z listopada 95 jaki miała silnik blok, otwarty czy półzamknięty?? Półotwarty, jeśli można tak powiedzieć :wink: A jaka jest różnica między półzamkniętym, a półotwartym? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 A jaka jest różnica między półzamkniętym, a półotwartym? :wink: otwarty: polzamkniety: zamkniety: p.s. klasa sama w sobie - 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 eddie ale pytanie bylo A jaka jest różnica między półzamkniętym, a półotwartym? :wink: :wink: ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 eddie ale pytanie byloA jaka jest różnica między półzamkniętym, a półotwartym? :wink: :wink: ATB a jaka jest roznica pomiedzy polpusta i polpelna szklanka wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 a jaka jest roznica pomiedzy polpusta i polpelna szklanka wody? rożnica jest taka: jest słowo półpełny a nie ma słowa półpusty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 przycinanie się termostatu To kolejna ostatnio dość często lansowana diagnoza . kazało się, że wypalił się zawór a pomiary cylindrów wykazały, że .... będę miał zakuty silnik . klasa sama w sobie - 2.5T Oj tam oj tam - takich 2.0T ze spsutymi tłokami to Ci mogę wyguglać szeset . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 (...) mogę wyguglać szeset . chyba nie ma takiego slowa p.s. jak tam wykresik o zucyciu oleju? :razz: czekam(y) niecierpliwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 To jest tak jak z winem... może być półsłodkie i półwytrawne. Jest różnica? Jest! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 A tak bajdełej GT z listopada 95 jaki miała silnik blok, otwarty czy półzamknięty?? A co masz napisane na bloku? Jeśli EJ20G to zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 chyba nie ma takiego slowa Oj, to kolega przez to przebywanie w Burundi ma zaległości, jeśli chodzi o klasykę polskiego serialu komediowego (Alternatywy 4, odcinek IV - "Profesjonaliści"). A obiecany wykresik będzie i przez to ciąg dalszy "dwaipół(4)turbo-gate" też . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 To kolejna ostatnio dość często lansowana diagnoza . Ale to była moja diagnoza - niestety błędna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Dobra, wiem ze to ze mna jest cos nie tak, ale obejrzalem juz "szeset" zdjec z roznymi rodzajami blokow i wciaz nie wiem jak sie roznia konstrukcyjnie. O zaletach i wadach juz sporo wiem, tylko wciaz nie umiem ich rozroznic. Moze mi ktos podpowiedziec na czym mam wzrok skoncentrowac. klasykę polskiego serialu komediowego (Alternatywy 4, odcinek IV - "Profesjonaliści"). Od dawna sie zbieram zeby cala serie obejrzec i cos mi slabo idzie. :/ Ma ktos ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Dobra, wiem ze to ze mna jest cos nie tak, ale obejrzalem juz "szeset" zdjec z roznymi rodzajami blokow i wciaz nie wiem jak sie roznia konstrukcyjnie. O zaletach i wadach juz sporo wiem, tylko wciaz nie umiem ich rozroznic. Moze mi ktos podpowiedziec na czym mam wzrok skoncentrowac. To proste. Zakladam, ze gapisz sie na te fotki co eddie wkleil. Te dwie najwieksze dziury to cylindry, tuleje cylindrowe jak kto woli ale to wiesz, chyba. No to jak juz widzisz te tuleje to na zewnatrz tych tuleji sa dziury, kilka dziur dookola tych wlasnie tuleji. To jest blok zamkniety Jak nie ma dziur dookola tylko wolna przestrzen to jest to blok otwarty a pol-zamkniety/otwarty :wink: to ten pomiedzy zamknietym a otwartym Proste, nie? ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 ale to wiesz Tak, na tyle ogarniam No tak.... tak wlasnie podejrzewalem, ale nie bylem pewien i patrzylem na wszystko inne tylko nie to wkoncu ;] Pomuka mu prosze! Dzieki ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Pomuka mu prosze! Już daję :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Pomuka mu prosze! Już daję :cool:. Ale fajowski ten "pomuk" ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Bo powiem szczerze , ze opowiesci jakie to swietne były silniki pare lat temy to duze naduzycie. Może ankieta :roll: Choć posiadaczy 2,5 jest znacznie mniej niż 2,0 to i tak myśle że zwycięzca może być tylko jeden. Prawdą jest że czasami coś puka w 2,0 ale to nie oznacza że musimy robić remont silnika. W 2,5 jak temperatura idzie w góre tzn kierunek serwis. Zdecydowanie przyjemnosc z jazdy daje jednak 2.5 a nie 2.0. Tutaj się nie zgodze, jest to kwestia indywidualna. Jesli lepsza charakterystyka pracy na obr to jest przyjemność z jazdy to ja sugeruje kupno diesla. seryjne nieprodukowane już 2.0T To Japonia też się przesiadła na 2,5 :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 No to jak juz widzisz te tuleje to na zewnatrz tych tuleji sa dziury, kilka dziur dookola tych wlasnie tuleji. To jest blok zamkniety Jak nie ma dziur dookola tylko wolna przestrzen to jest to blok otwarty a pol-zamkniety/otwarty :wink: to ten pomiedzy zamknietym a otwartym Z zamkniętym nie mam problemu, ale otwarty, a półotwarty nie widzę różnicy prócz tych 4 połączeń między tulejami, a całą obudową, czy czymś jeszcze się różną, czy tylko to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się