gzyp1 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Powodzenia w poszukiwaniach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Martwi mnie tylko jedna rzecz, jak to w koncu jest z tym dwumasem ? Czy one faktycznie w tym aucie padaja ? czasem padają :wink: mnie nie padła (118kkm aktualnie 8) ) choć sprzęgło (docisk, tarcza, łożysko oporowe) robiłem jakieś 1000 km temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 dwumasy padaja ale w benzynie w dieslu to sprzegla padaja jak sie nie umie ich obslugiwac. i pisze to calkowicie swiadomie ! nie kazdy potrafi jezdzic subaru to nie passat tam jest wszystko idiotensicher. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koles_Git Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 ok czyli nie ma tutaj ryzyka, w takim wypadku mam troche czasu na wypatrzenie interesujacego egzemplarza z fakutra nie powinno byc problemu, bo zawsze mozna przez znajomego dealera przepuscic auto, to akurat nie jest problemem aha i z tych minusow to wyczytalem tutaj w watku, zew sedanie brak jest dzielonej kanapy, czy nie mozna bylo w opcji tego dokupic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 ku pokrzepieniu serc - 180 tysięcy przejechane i dalej jeździ zawias oryginalny (raz łączniki stabilizatora przedniego. dwa razy gumy doń, raz gumy tylnego) sprzęgło na oryginalnej dwumasie coś się w fotelu kierowcy zadziało i nie podnosi do góry pod udami (tzn podnosi pod jednym ) - muszę zostawić auto i jakoś nie mam czasu (trzeba zespawać jakiś pałąk i fotel do tapicera oddać żeby ładnie pozaszywał..) awarii - tfu tfu - nie było, eksploatacja pilnowana (raz płukane wtryski w mts i dwa razy bg244 w baku z ponadstandardowych rzeczy) oleju nie bierze a.. rolki i pasek klinowy trzeba wymienić jakoś niedługo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 ku pokrzepieniu serc - 180 tysięcy przejechane i dalej jeździ zawias oryginalny (raz łączniki stabilizatora przedniego. dwa razy gumy doń, raz gumy tylnego) sprzęgło na oryginalnej dwumasie coś się w fotelu kierowcy zadziało i nie podnosi do góry pod udami (tzn podnosi pod jednym ) - muszę zostawić auto i jakoś nie mam czasu (trzeba zespawać jakiś pałąk i fotel do tapicera oddać żeby ładnie pozaszywał..) awarii - tfu tfu - nie było, eksploatacja pilnowana (raz płukane wtryski w mts i dwa razy bg244 w baku z ponadstandardowych rzeczy) oleju nie bierze a.. rolki i pasek klinowy trzeba wymienić jakoś niedługo dobrze wygrzebany wątek! +1 dla wozu i kierownika. Faktycznie to krzepiące. Ja mam aktualnie coś ponad 54 tys. i narazie bez problemów z czymkolwiek wyłączywszy czujnik pedału sprzęgła do start engine zbyt póżno zdiagnozowany-wymieniony na gwarancji-normalny koszt jakieś 80zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 slesz fajny wynik tym podobno mocno awaryjnym rocznikiem. U mnie na razie 80k i na razie tylko świece żarowe wymienione niedawno ( częste jeżdżenie na krótkich dystansach) . Reszta gra i tańczy jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 ku pokrzepieniu serc - 180 tysięcy przejechane i dalej jeździ Jeszcze jakieś 16-17 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 jak przejadę 200 to odkopię wątkek raz jeszcze i zdam szczegółową relację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Dokładnie taki sam zamiar miałem . Niestety przy ok 197 w Rumunii samochód bez jakichkolwiek wcześniejszych oznak wypluł przez miskę olejową dół silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Dokładnie taki sam zamiar miałem . Niestety przy ok 197 w Rumunii samochód bez jakichkolwiek wcześniejszych oznak wypluł przez miskę olejową dół silnika remont na koszt wlasny? musialo zabolec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Koszt własny. Coś ok 15 kPLN, oczywiście poza ASO Najgorsze jest to, że mój młodszy syn (wtedy miał niespełna 3 latka) ma do tej pory traumę po tamtym przeżyciu - wąska, ruchliwa szosa, bez poboczy, żadnego cienia, 30 - kilka stopni, pełne słońce i ok 40 min oczekiwania na pomoc Edytowane 13 Lutego 2013 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Koszt własny. Coś ok 15 kPLN, oczywiście poza ASO Najgorsze jest to, że mój młodszy syn (wtedy miał niespełna 3 latka) ma do tej pory traumę po tamtym przeżyciu - wąska, ruchliwa szosa, bez poboczy, żadnego cienia, 30 - kilka stopni, pełne słońce i ok 40 min oczekiwania na pomoc w ramach rekompensaty musisz zawiezc go na Plejady (o ile juz nie zrobiles tego ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 w życiu nie pojadę do rumunii faktycznie - niewesoło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Dokładnie taki sam zamiar miałem . Niestety przy ok 197 w Rumunii samochód bez jakichkolwiek wcześniejszych oznak wypluł przez miskę olejową dół silnika A co się konretnie stało ? Jakaś diagnoza serwisu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) w życiu nie pojadę do rumunii To Austrii też unikaj Dopiero co odezwał się do mnie właściciel Legacy, który identyczny numer miał kilka dni temu wracając z rodziną z nart w Austrii (jeden z userów forum) A co się konretnie stało ? Jakaś diagnoza serwisu ? Podobno problem ze smarowaniem tylnej panewki wału korbowego, w końcu "złapało" i ukręciło wał. Ponoć od MR 2010 coś w tej kwestii zostało porawione, ale nadal jest to punkt krytyczny Edytowane 13 Lutego 2013 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Coś ok 15 kPLN czyli nie tylko turbo-benzyna się tak drogo psuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Ale powiem jedno - ja zawsze byłem zagorzałym i wręcz nieco zaślepionym fanem Plejad, żona zawsze podchodziła do tego z "pewną dozą niezrozumienia;) ) Teraz ja jestm nieco "zły" na naszą ukochaną markę, a żona nie chce słyszeć o innym samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się