adamz Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ja wymieniałem przód po 25k km, a zbyt spokojnie nie jeżdzę... chociaż od pewnego czasu zaczyna się to zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Adam12, przednie po 45 tysiącach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Adam12, przednie po 45 tysiącach to w normie. ja na tylnych zrobiłem 100k ale ja wyznaję zasadę, że hamulce są dla mięczaków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 u mnie 60 tkm i nic nie wymieniane ale chyba juz sie koncza...strasznie halasuja i nie hamuja .... wymieniam na Brembo Sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 same klocki? czy cały układ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 przednie tarcze na nacinane Brembo sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 przednie tarcze na nacinane Brembo sport Ale wiesz, ze to oznacza wozenie w samochodzie (oprocz butelki oleju na dolewki i zapasowych zarowek) kompletu klockow hamulcowych ? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Ale wiesz, ze to oznacza wozenie w samochodzie (oprocz butelki oleju na dolewki i zapasowych zarowek) kompletu klockow hamulcowych ? Pozdr. !?!?!?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 haubi65 Brembo sport i jeszcze powiadasz nacinane ? Mhmmmmmmm Zdaje się zę ma takie w moim enduro. Myślisz że można przełożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 !?!?!?!? ... na wypadek gdyby majac jeszcze 300km do domu, nagle scial klocki do blachy. A powaznie: nie sadze zeby outback 2.5 pozwalal wykorzystac zalety nacinanych tarcz + odpowiednio twardych klockow. Za to wady takiego zestawu ujawni na pewno. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 jakie są wady dobrych hamulców ? szybsze zużycie ? jak kogoś stać to co za problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 ... na wypadek gdyby majac jeszcze 300km do domu, nagle scial klocki do blachy. A mając serię nie da się tak zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 A mając serię nie da się tak zrobić? Jest o wiele trudniej. O koniecznosci wymiany klockow dowiadujesz sie (najczesciej z duzym wyprzedzeniem) przy przegladzie w ASO. A przy nacinanych tarczach klocki moga nie wytrzymac 15kkm. jakie są wady dobrych hamulców ? Slaba skutecznosc przed rozgrzaniem? Slyszalem o jednym takim, co zanim wyjechal na ulice, robil runde wokol osiedla na jedynce z wcisnietym hamulcem. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Może w jakiś super sportowych zestawach... W WRX mam założone Tarox'y G88 nacinane plus Ferrodo DS2500 i nie ma takich objawów. wiem wiem zaraz będzie że G88 to shit ale u mnie nie popękały a hamują zdecydowanie lepiej niż seria. W moim przypadku seryjne klocki wytrzymały ponad 25k. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 A propo hamulców, ja przejechałem 32k. km i jeszcze mam czym hamować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasd Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Jak wasze wrażenia z dieselkiem po ostatnich mrozach? Dziś moje auto nocowało na dworze. Minimalna temperatura w nocy wg termometrów w domu to -24. Rano chciałem odpalić, było -17 wg termometru samochodowego. Miałem poważne problemy z odpaleniem niestety... Kręciłem ze 4 razy, nie było żadnych oznak zaskakiwania silnika. Dopiero jak wstawiłem "farelkę" pod maskę żeby ogrzało się trochę powietrze w okolicach zasysanego powietrza, to auto odpaliło. Silnik jednak nie trzymał równo obrotów, przygasał, musiałem siedzieć w środku i pilnować aż się ustabilizuje. Jak zwolniło się miejsce w garażu to wjechałem i po jakiejś godzinie z farelką w okolicach przodu auta odpaliłem już normalnie. Dzisiaj w nocy ma być jeszcze zimniej a auto znowu czeka nocka na dworze. Czy jest wskazane mieć odpalony silnik przez całą noc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Czy jest wskazane mieć odpalony silnik przez całą noc? To nawet przez prawo jest zakazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Moze zrobila Ci sie galaretka z paliwa i zamarza w filtrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Moze zrobila Ci sie galaretka z paliwa i zamarza w filtrze? Wg polskich norm, parafina wytrąca się przy jakiś -22 stopniach, jeśli to o to chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 napisze cos na temat Brebo Sport ale dziurkowane (nacinane robine sa ja jest zamowienie na wieksza partie i akurat nie bylo ). Zrobilem na nich 3000 km i Auto hamuje bez oznak zmeczenia i to z GPS-owskich 210 km/h . Noe ma bicia na kirownicy jest super. Uwazam ze warto teraz czuje sie po prostu bezpiecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Jak wasze wrażenia z dieselkiem po ostatnich mrozach? Miałem poważne problemy z odpaleniem niestety... współczuję ci.. u mnie odpukać na razie żadnych problemów.. pali od razu (w łodzi w nocy też około 20 na minusie), paliwo statoil gold (może rzeczywiście jest niezłe?) wczoraj o 6 rano -18 i też ok a może dłuższy czas nie jeździłeś? chociaż przy tym mrozie to chyba każda godzina to dłuższy czas :wink: a z wrażeń - przegląd po 75kkm odbyty, tarcze przód do wymiany (pierwszy raz), oleju nie bierze, smarowanie zawiasów klapy i drzwi kierowcy i uwaga przy wymianie żarówek świateł mijania :razz: okazuje się, że można je włożyć odwrotnie i świecą tyle, że na boki :wink: (ale to ja, nie serwis :razz: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Minimalna temperatura w nocy wg termometrów w domu to -24. Rano chciałem odpalić, było -17 wg termometru samochodowego. Najniższa temperatura przy jakiej odpalałem, po całej nocy postoju, to -16. Zapalił bez najmniejszego problemu. Jedynie przez pierwsze 3-4 sekundy silnik trochę wibrował. Sugeruję zmianę stacji paliw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciasd Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 To nawet przez prawo jest zakazane. fakt. nie pomyślałem o tym. przebujam się jeszcze przed pójściem spać żeby rozgrzać trochę silnik. paliwo statoil gold (może rzeczywiście jest niezłe?) paliwo tankowałem na wyrywkowo spotkanym orlenie. i tu odpowiedź na kolejne pytanie: wczoraj jechałem non stop 1200km i właśnie po tej trasie nie mogłem odpalić auta rano. może to rzeczywiście paliwo. jutro zaleję do pełna Golda. a z wrażeń - przegląd po 75kkm odbyty przegląd 75k mam jutro. zastrzeżenia mam jedynie co do odgłosów pewnych części kabiny (zwłaszcza podszybie z przodu) i lekko skrzypiącego pedału sprzęgła. no i drzwi się nieco obwiesiły - może coś poradzą w ASO. Oleju też mi nie bierze, a żarówek w ksenonach nie wymienię nigdy sam (chyba). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 paliwo tankowałem na wyrywkowo spotkanym orlenie. Podobno 200 stacji Orlen w całej Polsce postanowilo sobie zaoszczedzic w tym roku i sprzedawali paliwo o temperaturze wytrącania parafiny znacznie poniżej normy. Stawiam, że to jest przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 zastrzeżenia mam jedynie co do odgłosów pewnych części kabiny (zwłaszcza podszybie z przodu) U mnie też słychać hałas w okolicach podszybia / schowka po stronie pasażera. Co ciekawe słychać go tylko przez pierwsze 3-4 km i tylko wówczas, gdy samochód jest nieużywany przez kilka godzin. Nie ma znaczenia, czy są upały, czy mróz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się