mrupik Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Ja podzielę się spotkaniem z serwisem MM Cars Katowice. Na początku uczciwie dodam, iż dostałem rabat ( ok. 5% od ceny katalogowej ). Jakież było moje ździwienie gdy dokonałem kontroli po serwisie ( 15 tys km ): - poziom oleju - ponad max - filtr powietrza nawet nie otwierany - dodatkowo jak się okazało korek wlewu oleju nie był otwierany ( bo gdyby go ruszać zostałby ślad ) W serwisie dość mętnie mi tłumaczono i zabrano mnie na poprawkę ( za drugim razem otrzymałem samochód zastępczy ) Z drugiej strony gdy miałem soft zmieniać w forku to pojechałem do Emila. Do MM Cars... bałem się... Dać im szansę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Dać im szansę ? Nie Kiepski salon, kiepski serwis, kiepski dział części... ASO w Mikołowie działa 100 razy lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 o serwisie w M&M KAT już pisaliśmy trochę tutaj http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=124163&p=821674#p821674, ale widzę że się nic nie zmieniło :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 - poziom oleju - ponad max (...) - dodatkowo jak się okazało korek wlewu oleju nie był otwierany ( bo gdyby go ruszać zostałby ślad ) średnio kapuję.. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Dać im szansę ? Nie Kiepski salon, kiepski serwis, kiepski dział części... ASO w Mikołowie działa 100 razy lepiej. To absolutny skandal jeżeli dzieją się tam takie rzeczy! Czy ktoś z SIPu mógłby chociaż dać jakikolwiek sygnał, że zainterweniuje w sprawie ta badziewnego ASO Subaru? Mam nadzieję, że zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Ja podzielę się spotkaniem z serwisem MM Cars Katowice. Na początku uczciwie dodam, iż dostałem rabat ( ok. 5% od ceny katalogowej ). Jakież było moje ździwienie gdy dokonałem kontroli po serwisie ( 15 tys km ): - poziom oleju - ponad max - filtr powietrza nawet nie otwierany - dodatkowo jak się okazało korek wlewu oleju nie był otwierany ( bo gdyby go ruszać zostałby ślad ) W serwisie dość mętnie mi tłumaczono i zabrano mnie na poprawkę ( za drugim razem otrzymałem samochód zastępczy ) Z drugiej strony gdy miałem soft zmieniać w forku to pojechałem do Emila. Do MM Cars... bałem się... Dać im szansę ? to jak aso na przeglądzie dolało oleju ponad max nie otwierając korka wlewu? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 o jak aso na przeglądzie dolało oleju ponad max nie otwierając korka wlewu? :shock: Lali pompką prosto z beczki LOTOS QUAZAR przez bagnet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 o serwisie w M&M KAT już pisaliśmy trochę tutaj http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=124163&p=821674#p821674, ale widzę że się nic nie zmieniło :shock: Mam nadzieje, że w końcu odezwie się na tym forum ktoś władny z Subaru Import Polska i ustosunkuje się jakoś do tych opinii dotyczących "rzekomego" ASO - M&M... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 o serwisie w M&M KAT już pisaliśmy trochę tutaj http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=124163&p=821674#p821674, ale widzę że się nic nie zmieniło :shock: Mam nadzieje, że w końcu odezwie się na tym forum ktoś władny z Subaru Import Polska i ustosunkuje się jakoś do tych opinii dotyczących "rzekomego" ASO - M&M... odezwie się i co nam napisze? :roll: M&M to od lat dealer i serwis opla i saaba, skoro tam funkcjonują tyle czasu to pewnie juz sie nauczyli jak sie tłumaczyć z zarzutów od klientów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 odezwie się i co nam napisze? :roll: M&M to od lat dealer i serwis opla i saaba, skoro tam funkcjonują tyle czasu to pewnie juz sie nauczyli jak sie tłumaczyć z zarzutów od klientów Opinie klientów o obsłudze nie robią "słupków" = nie mają wpływu na wynik ... Dlatego, nikt się nie będzie przejmował kilkoma rozczarowanymi klientami z obsługi po-sprzedażowej ... tak mi powiedział pewien prezes pewnej korporacji :? ... i ma rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 odezwie się i co nam napisze? :roll: M&M to od lat dealer i serwis opla i saaba, skoro tam funkcjonują tyle czasu to pewnie juz sie nauczyli jak sie tłumaczyć z zarzutów od klientów Opinie klientów o obsłudze nie robią "słupków" = nie mają wpływu na wynik ... Dlatego, nikt się nie będzie przejmował kilkoma rozczarowanymi klientami z obsługi po-sprzedażowej ... tak mi powiedział pewien prezes pewnej korporacji :? ... i ma rację Z drugiej strony jednak, ASO zarabia głównie na serwisie (zgodnie z filozofią firm motoryzacyjnych), więc może wykorzystać naszą moc Forumowiczów i ogłosić bojkot nierzetelnej stacji, skoro Dyrekcja jest bezradna. Serwis bez klientów powinien M&M-owi przemówić do rozsądku. Mam jednak ciągle nadzieję, że Szanowna Dyrekcja w końcu zareaguje... Dałem sygnał w PYTANIACH DO DYREKCJI.... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anthrax Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Z drugiej strony gdy miałem soft zmieniać w forku to pojechałem do Emila. Do Emila??? Możesz jaśniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrupik Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Serwis Emil Frey w Krakowie na Josepha Conrada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Opinie klientów o obsłudze nie robią "słupków" = nie mają wpływu na wynik ...Dlatego, nikt się nie będzie przejmował kilkoma rozczarowanymi klientami z obsługi po-sprzedażowej ... tak mi powiedział pewien prezes pewnej korporacji :? ... i ma rację Ja bym nie słuchał się takiego Prezesa... Jest wręcz odwrotnie: jeden niezadowolony Klient jest w stanie napsuć tyle krwi, że słupki polecą o wiele szybciej do dołu aniżeli opinia zadowolonego Klienta. Dlaczego? Dlatego, że zadowolony Klient nie będzie przy byle okazji (u cioci na imieninach) opowiadał, że jest zadowolony na przykład z usług hotelarskich danego obiektu, a niezadowolony przy każdej okazji i każdemu kto się napatoczy opowie jak to w tym hotelu jest brudno, obsługa nieuprzejma, a kelnerzy wyciągają tylko łapy po napiwki. Albo inaczej: Zadowolony Klient z obsługi nie ma o czym opowiadać bo wszystko było ok Niezadowolony ze szczegółami opowie co było źle i zawsze będzie nam odradzał korzystanie z usług danej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Dlatego, nikt się nie będzie przejmował kilkoma rozczarowanymi klientami z obsługi po-sprzedażowej ... tak mi powiedział pewien prezes pewnej korporacji ... i ma rację Nie ma racji :!: Marże związane ze sprzedażą aut sa coraz niższe i właśnie obsługa po sprzedaży auta ma spore znaczenie. W niektórych markach serwis to podstawa w zyskach. Zaczyna to wyglądac podobnie jak na stacjach benz. ...marża na paliwie niska .....ale po soczek i flaszkę i żarówkę zawsze ktos wpadnie AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Opinie klientów o obsłudze nie robią "słupków" = nie mają wpływu na wynik ...Dlatego, nikt się nie będzie przejmował kilkoma rozczarowanymi klientami z obsługi po-sprzedażowej ... tak mi powiedział pewien prezes pewnej korporacji ... i ma rację chyba ZUSu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Dlatego, nikt się nie będzie przejmował kilkoma rozczarowanymi klientami z obsługi po-sprzedażowej ... tak mi powiedział pewien prezes pewnej korporacji ... i ma rację Nie ma racji :!: Marże związane ze sprzedażą aut sa coraz niższe i właśnie obsługa po sprzedaży auta ma spore znaczenie. W niektórych markach serwis to podstawa w zyskach. Zaczyna to wyglądac podobnie jak na stacjach benz. ...marża na paliwie niska .....ale po soczek i flaszkę i żarówkę zawsze ktos wpadnie AK Chwała Panu, Panie Andrzeju, że uważnie Pan czyta wszystkie uwagi i mam nadzieje wyciąga wnioski i konsekwencje. Ciekawe czy tu w ogóle ktoś wchodzi na te forum z Dawoja... -- 1 paź 2010, o 09:31 -- No i znowu kolejna pochwała dla ASO Subaru GRAFIX z Białegostoku. Obsługa klienta nieustannie wzorowa. Niejeden salon warszawski powinien wysłać tam swoich pracowników, żeby obserwowali i się uczyli. Zresztą przy takich właścicielach jak Panowie Łukaszewscy nie mogłoby być inaczej. A jednocześnie mechanika jak na razie bez zarzutu. Brawo za taką filozofię prowadzenia firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Panie Sebastianie, Zgodnie z obietnicą przejrzałem temat (rozmawialiśmy o tym w salonie) i bardzo dziękuję za miłe słowa (to rzadkość, że Klient pisze o swoim zadowoleniu więc tym bardziej nam miło) jednocześnie nakłada Pan na nas obligację do nieustannych starań żeby rzeczywistość sprostała opinii Pozwoliłem sobie pokazać ten post mechanikom (bo to w końcu oni finalnie odpowiadają za właściwą obsługę) i odnoszę wrażenie, że Pańskie auto będzie najbardziej "dopatrzonym" Subaru Nawet nie wiedziałem, że podziała to na nich tak motywująco Poprzybijali sobie piątki i jakoś tak szybciej pracują Raz jeszcze dziękuję. Pozdrawiam Jacek Łukaszewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Marże związane ze sprzedażą aut sa coraz niższe i właśnie obsługa po sprzedaży auta ma spore znaczenie. W niektórych markach serwis to podstawa w zyskach. Jakoś tego nie odczuwam. Po 4 latach się poddałem po tym jak zobaczyłem ostatnią naprawę. Będę jeździć dla pieczątek serwisowych, bo auto ma gwarancje na blachy które na tylnych podłużnicach są podżerane przez rdzę - pewnie akurat tego gwarancja nie obejmuje. Pieczątki mogą podnieść wartość auta przy sprzedaży. Co do rankingu, moje ASO ma sukcesy ale ma też wpadki i to niejednokrotnie grube. Do tej pory cokolwiek się działo, przyjeżdżałem, poprawiałem i płaciłem. użyłem słowa poprawiałem celowo, bo to ludzie coś wiecznie źle zrobili i trzeba było to coś poprawiać. Teraz jest znowu coś źle skręcone bo przewód chyba od klimy idzie blisko osłony turbo i o nią uderza. Przed naprawą było ok, po naprawie uderza. Przed naprawą były zapinki trzymające przewód lambdy po naprawie nie, to samo dotyczy ostatniej lambdy. Przed testem kompresji silnik chodził nie równo i gorzej pracował na niskich obrotach, po ponownym złożeniu działa o niebo lepiej. kiedyś wyrwane tuleje tylnej belki nie były istotnie, po roku okazało się, że jednak są istotne. to że rdzewieje mocowanie fotela kierowcy do podłogi to wg ASO "jest normalne". Być może ja się po prostu czepiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 . to że rdzewieje mocowanie fotela kierowcy do podłogi to wg ASO "jest normalne". Być może ja się po prostu czepiam. Czepiasz się u mnie też rdzewieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Czepiasz się u mnie też rdzewieje ...eeeee u mnie też - i to dość solidnie - my06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 A ja muszę pochwalić ASO ITS Michalczewski Radom. Zakupiłem tam auto,zrobiłem dwa przeglądy okresowe i wymianę przedniej szyby (pękła od kamienia) i za każdym razem opuszczam to miejsce z uśmiechem na twarzy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SanAndreas Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Marże związane ze sprzedażą aut sa coraz niższe i właśnie obsługa po sprzedaży auta ma spore znaczenie. W niektórych markach serwis to podstawa w zyskach. Jakoś tego nie odczuwam. Po 4 latach się poddałem po tym jak zobaczyłem ostatnią naprawę. Będę jeździć dla pieczątek serwisowych, bo auto ma gwarancje na blachy które na tylnych podłużnicach są podżerane przez rdzę - pewnie akurat tego gwarancja nie obejmuje. Pieczątki mogą podnieść wartość auta przy sprzedaży. Co do rankingu, moje ASO ma sukcesy ale ma też wpadki i to niejednokrotnie grube. Do tej pory cokolwiek się działo, przyjeżdżałem, poprawiałem i płaciłem. użyłem słowa poprawiałem celowo, bo to ludzie coś wiecznie źle zrobili i trzeba było to coś poprawiać. Teraz jest znowu coś źle skręcone bo przewód chyba od klimy idzie blisko osłony turbo i o nią uderza. Przed naprawą było ok, po naprawie uderza. Przed naprawą były zapinki trzymające przewód lambdy po naprawie nie, to samo dotyczy ostatniej lambdy. Przed testem kompresji silnik chodził nie równo i gorzej pracował na niskich obrotach, po ponownym złożeniu działa o niebo lepiej. kiedyś wyrwane tuleje tylnej belki nie były istotnie, po roku okazało się, że jednak są istotne. to że rdzewieje mocowanie fotela kierowcy do podłogi to wg ASO "jest normalne". Być może ja się po prostu czepiam. Bez obrazy tylko prosze. jak juz kiedys wspomniałem jestem bezstronny..... ale Prosze uwagi ktore pan opisuje powiedziec serwisowi, poniewaz opisywanie ich na forum niebedzie miało wieskzego znaczenia, nic to nie poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Ogromne podziękowania dla serwisu blacharskiego ASO Subaru A. Borowski w Białymstoku (działającego przy ASO Grafix) za wzorowe wykonanie naprawy rdzy przy uszczelce bagażnika. Grafix bez zająknięcia przyjął naprawę w ramach gwarancji, a A. Borowski ponadprogramowo usunął także rdzę w pasie tylnym. I w ogóle niesłychanie mili ludzie w tym Białymstoku... Tak trzymać! Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 A ja na łamach Forum chciałbym podziękować ASO JMAuto z Wrocka za szybkie i sprawne załatwienie tematu, który tylko z pozoru wydawał się błahy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się