Skocz do zawartości

Ranking ASO Subaru


Machoń

Rekomendowane odpowiedzi

SUBARU. Mechanicy tam zatrudnieni, zdobywają specjalistyczną wiedzę w temacie Subaru na kursach, oraz autach klientów....normalne i zrozumiałe

 

sam jestem tego przykładem :???: za przegląd przed zakupem skasowali w Olsztynie 250zł ale przekładni kierowniczej do remontu nie zauważyli i tak jestem 1,5kk w plecy. Gdzie mają dobrze znać markę jak nie w ASO ??

Może Subaru zbyt pobieżnie ocenia kandydatów do współpracy w pędzie za ekspansją marki w Polsce :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko stołeczne ASO odetchnęły z ulgą... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Im większą alergię wywołują u ciebie moje posty w tym temacie tym częściej będę pisał :mrgreen: Im mocniej cię to denerwuje , tym mocniej mam przekonanie o dobrze wykonanym temacie .

Gdybyś potrzebował dobrego serwisu subaru , to polecam najlepsze w kraju ITS Michalczewski tel. 48 384 20 20 . Powinieneś najpierw popraktykować u Pawła kilka miesięcy a potem te same zwyczaje wprowadzić na Okęciu . :mrgreen:

:mrgreen::mrgreen:

 

Irazu, z całym szacunkiem, ale już naprawde całe forum wie, że dla Ciebie jedyna ASO to Radom :cool: i niech tak już dla Ciebie tak zostanie. Ale mówienie że to najlepsze ASO w Polsce, to uwierz mi , ale napewno jestes w wielkim błędzie. Możliwe że sie staraja, chcą zdobywać wiedze, i klientów, ale uwierz mi na słowo, nie są w stanie póki co zdobyc wiedzy w 1 rok działalności. Są take ASO jak Koper, Kocar, Dzierzoniów , że zęby zjedli i zapewniam Cie że jak byłby grubszy problem to ASO Radom , rozłozyło by ręce i musiało by korzystać z pomocy kogoś z zewnatrz, nie wiem dział techniczny SIP , czy kolega kolegi w innym ASO. Taka niestety prawda i nic tego póki co nie zmieni. Cieszy fakt że Radom według Ciebie są ok, że sie starają itd, ale jak znam życie to jest ktoś w tym serwisie który non stop jest na gorącej lini z jakims człowiekiem mądrzejszym od siebie, ale oczywiscie to nic mu nie ujmuje, bo nikt orłem sie nie urodził :cool:

 

Dziękuję za ten post.

Prawdą jest że ASO Subaru posiadamy zaledwie od początku tego roku, a salon sprzedaży otworzyłem w maju br. Z tego też powodu oczywistą sprawą jest, że doświadczeniem NIGDY nie będziemy w stanie przebić takich autoryzowanych serwisów jak KOPER, bo kiedy Pan Andrzej upalał swoje pierwsze subaraki, ja słuchałem Modern Talking i jeździłem w tureckich spodniach piramidach Rometem do szkoły. W moim przekonaniu odpowiednia dawka pokory w konsekwentnym dążeniu do celu jakim jest stworzenie jak najlepszego serwisu jest tym czego nigdy nie może mi zabraknąć.

Prawdą jest również to, że kwestią czasu jest nasz piewszy niezadowolony klient :neutral: ... Nie istnieje warsztat który w pełnym zakresie spełnia oczekiwania WSZYSTKICH klientów. Jedyne co możemy robić to dążyć w tym kierunku :grin:

Na koniec jeszcze drobna uwaga: o ile naszą ASO SUBARU okrywa jeszcze delikatny młodzieńczy trądzik, o tyle pozostała część zatrudniającej w chwili obecnej 512 pracowników firmy zajmuje się szeroko rozumianą motoryzacją 35 lat, a komunikacją miejską lat 15. Obsługując całkowicie we własnym zakresie swoich 150 autobusów miejskich (nie ma bardziej skomplikowanych pojazdów które poruszały by się po naszych drogach) śmiało mogę stwierdzić że o mechanice mamy odrobinę pojęcia. Tylko czas i opinie naszych klientów pokażą jak będziemy postrzegani przez klientów SUBARU za 5 lat o tej porze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł ja też jestem dopiero rok ASO :wink: i tez dopiero się uczę :lol: raz lepiej raz gorzej.A jak Pan Andrzej startował nieopodal mojego domu renault turbo na oesie jodłownik-srebrna góra pod góre bo Polski jechali pod górkę to mówiłem ,,można naklejke ,można naklejkę'' to były czasy :lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doświadczeniem NIGDY nie będziemy w stanie przebić takich autoryzowanych serwisów jak KOPER, bo kiedy Pan Andrzej upalał swoje pierwsze subaraki,
Paweł ja też jestem dopiero rok ASO i tez dopiero się uczę raz lepiej raz gorzej

Czasy sie zmieniaja , konstrukcje i serwisowanie aut jest inne niz w tych " pieknych czasach" ktore panowie wspominaja :mrgreen: , do glosu dochodza młodsi i do nich "świat" nalezy :idea: Jak to ktos powiedzial o zawodnikach : Ci mlodzi to z samego "chcenia" sekunde na kilometrze zyskują :mrgreen: ..i to rowniez znajduje odzwierciedlenie w zyciu.... :roll:

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy sie zmieniaja , konstrukcje i serwisowanie aut jest inne niz w tych " pieknych czasach" ktore panowie wspominaja :mrgreen: , do glosu dochodza młodsi i do nich "świat" nalezy :idea: Jak to ktos powiedzial o zawodnikach : Ci mlodzi to z samego "chcenia" sekunde na kilometrze zyskują :mrgreen: ..i to rowniez znajduje odzwierciedlenie w zyciu.... :roll:

Pozdr.AK

 

Panie Andrzeju, glowa do gory. To jak z tymi bykami - "Synu, dojdziemy powoli i zaliczymy wszystkie" ;)

 

Dziękuję za ten post.

Prawdą jest że ASO Subaru posiadamy zaledwie od początku tego roku, a salon sprzedaży otworzyłem w maju br. Z tego też powodu oczywistą sprawą jest, że doświadczeniem NIGDY nie będziemy w stanie przebić takich autoryzowanych serwisów jak KOPER, bo kiedy Pan Andrzej upalał swoje pierwsze subaraki, ja słuchałem Modern Talking i jeździłem w tureckich spodniach piramidach Rometem do szkoły. W moim przekonaniu odpowiednia dawka pokory w konsekwentnym dążeniu do celu jakim jest stworzenie jak najlepszego serwisu jest tym czego nigdy nie może mi zabraknąć.

 

Brawo Pawel, wg mnie to najlepsza droga do bycia najlepszym - pokora (ale bez przesady!) i ciezka praca. Bede Wam kibicowal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo kiedy Pan Andrzej upalał swoje pierwsze subaraki, ja słuchałem Modern Talking i jeździłem w tureckich spodniach piramidach Rometem do szkoły.

Nie jesteś rocznik 1973? :wink: :razz:

 

Nie, jestem 1975 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, jestem 1975 :grin:

Ja wtedy kończyłem podstawówkę . Paweł masz powody do dumy ze swoich pracowników . Mogę powiedzieć , że miałem kilka marek i do Twojego serwisu przyjeżdżam z przyjemnością . Jeśli ktoś ma wątpliwości , to niech wstąpi - zrozumie o czym piszę . Nie miałem zamiaru pisać żle o kimkolwiek , więc komentarze do mojej pochwały są dla mnie nie zrozumiałe - przyjedż zobacz , a potem komentuj .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twojego serwisu przyjeżdżam z przyjemnością

 

czyżby wreszcie klient poznawał osobiście mechanika który zajmuje się jego cudeńkiem? jest miejsce na krótką rozmowę w celu naświetlenia problemu itd? Ja ewidentnie takiej obsługi oczekuje, być może inni nie ale ja tak.

 

serwisy które ja znam to jest tak, ten który obsługuje, ma średnie pojęcie o aucie, zapisuje uwagi które są jakieś tam i przekazuje jeszcze mniej identyfikowalnemu mechanikowi, potem mechanik nie rozumie w czym problem i daje odp sprawdzono, nie ma odchyleń, a jak klient wróci to wtedy się zobaczy. Akurat w moim aso już tak nie ma, ale chyba sam sobie to wypracowałem ale w innych które znam to tak jest. No i oczywiście jak nie naprawiono, to ten z obsługi przeklina tego złego mechanika, że nie zrobił i gra scenkę, że zaraz o on wielki i wszechwładny zrobi z tym porządek i niby zgani technika, potem powie, że ten "zły" mechanik to jakiś nowy ale się nie sprawdza, o bosze.... ile razy ja to już słuchałem. Tyle, że ja jestem wredny i walę do mechanika bezpośrednio i dowiaduję, się że ten nie kumaty obsługowiec klienta nic nie zrozumiał i w ogóle o tak problemu nie przekazał i takie tam. Ot moje zdanie na temat klucza do sukcesu.Dodatkowo nie widziałem jeszcze serwisu w którym można było szybko otrzymać FV i wyjść tylko zawsze coś się tam motają przy tych programach itd.

 

Aso gdańskie które znam

renault zdunek -o bosze... nigdy nie opanowali elektryki w megane 2 wg nich jeden bezpiecznik na światła przód i jeden na tył, a świeciło się tylko pół auta i nie była to wina żarówek tylko jeszcze innego bezpiecznika. Mistrzowie...

nissan kmj - tylko pan witek :wink: fachowiec pełną gębą w smarze :cool: :cool: :cool:

fiat autoplus - nikt, nie dali rady zdiagnozować problemów

fiat schewe - jest spec od silników jtd, wstępnie zdiagnozowali problemy, czy skutecznie okaże się w przyszłym tyg jak będą części

 

Pozdrawiam i przekazuję moją recepturę na sukces ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby być najlepszym, jeszcze hamownia z pełnym osprzętem by się w każdym aso przydała :twisted: plus zaawansowany examiner i inne przyrządy do sprawdzania ważnych części.

Które ASO i jakiej marki ma hamownię , bo jak na razie to za taką wizytę zabierają gwarancję .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem dodać, że obsługiwacz z schewe nie zauważył różnicy pomiędzy przepływką a przepustnicą. O bosze... skąd biorą takich ludzi?

na szczeście mechanik przyszedł ze mną porozmawiać bo bym wyszedł.

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Wto Gru 08, 2009 3:00 pm ]

Które ASO i jakiej marki ma hamownię , bo jak na razie to za taką wizytę zabierają gwarancję .

 

pierwsze słyszę, głośno który?

 

każdy z moich aso wiedziało, że byłem na hamowni i nikt nie zabrał mi gwarancji

 

[ Dodano: Wto Gru 08, 2009 3:11 pm ]

aha mitsubishi aso gdańsk

+20% części i +20% usługa. więcej niż gdzie kolwiek indziej, fachowcy ok

agromax elbląg ceny dobre i fachowość również bardzo dobra (p. krzysiek)

 

to tak dodatkow :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby być najlepszym, jeszcze hamownia z pełnym osprzętem by się w każdym aso przydała :twisted: plus zaawansowany examiner i inne przyrządy do sprawdzania ważnych części.

 

wtedy było by super :roll:

 

Jest najwyższy model geometrii HUNTER specjalnie dedykowanej pod auta czteronapędowe. Hamownie kupię kiedy uznam że samochody są fajniejsze od motocykli (a na to się nie zanosi) lub kiedy zacznę osiągać dochody na tyle wysokie, by wykazać ekonomiczną zasadność takiego zakupu. Fakty jednak są takie, że autoryzowanemu serwisowi będzie niezwykle trudno mierzyć się z tunerami pod tym względem... Takie są realia Szanowni Panowie...

 

[ Dodano: Sro Gru 09, 2009 1:59 pm ]

i koniecznie Jamaica Blue Mountain zamiast Tchibo :cool:

 

Jak wykonam plan sprzedaży zainwestuję w porządny ekspres ciśnieniowy :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich !!

Tak więc przedstawiam Wam swój problem o którym wcześniej już pisałem, zapala się kontrolka CHECK ENGINE w Imprezie 2.0 RC z 2006go roku.

We wrześniu wymieniłem świece w ASO SUBARU na A. Krakowskiej w wawie, i niestety właśnie po tej wymianie mój samochód stał się dziwnie innym.

Ten właśnie partaczny serwis założył mi połamaną świecę w dwóch miejscach na porcelanie, co spowodowało niedopalanie paliwka. Złożyłem reklamację którą odrzucono, tłumacząc się że "używał klucza uniemożliwiającego złamanie świecy" :shock: :shock: :shock: co mnie bardzo rozbawiło a zarazem zbulwersowało. REKLAMUJĘ TEN SERWIS odkąd musiałem już wyłożyć ok 1000ca na wymianę świec, kasowanie błędów, czyszczenie przepustnicy. Niestety samochód jak się okazało nie dopala na jeden gar :???: Po prostu rzenujący SERWIS ASO KOPER TYLKO DO ZUPY!!, MOŻE DO D...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LukiM , po pierwsze to nie ten dział, dział o ASO już jest i tam mógłbyś już swoje uwagi wpisywać :cool:

Po drugie, powiedz mi kiedy awaria nastąpiła, bo napisałeś we wrześniu wymiana świec, dziś mamy grudzień :roll: . Kiedy pierwszy raz zareklamowałeś ? zaraz po wymianie ? Bo to wiele zmienia, a dlatego że niestety zdarzają się pękniecia świec NGK, nawet gołym okiem nie widać a w środku elektroda pęknieta, mielismy pare przypadków juz takich :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od góry idzie pęknięcie, anodę potrafią zgubić, róźnie się kończy.

Ale, żeby nie było że ngk be, porcelanę z katody denso mój antyk jakoś przemielił.

 

[ Dodano: Czw Gru 10, 2009 12:04 am ]

Zapomniałem dodać, przwód zapłonowy jest do wymiany na tej świecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wrześniu wymieniłem świece w ASO SUBARU na A. Krakowskiej w wawie,
Złożyłem reklamację którą odrzucono,

Podobnie jak w pisemnej odpowiedzi ktora Pan otrzymal zarowno z mojego ASO jak i innych miejsc , informuję , ze nie przyjmuje reklamacji na uslugę montażu świec ( świece klienta :idea: ) zgloszoną po trzech miesiacach od dnia usługi.

Po prostu rzenujący SERWIS ASO KOPER TYLKO DO ZUPY!!, MOŻE DO D...?

Jeżeli nawet :roll: .... to...........żenujący...

AK

ps.opisanie wszystkiego na forum Subaru ( i nie tylko :shock: ) mialo byc jedna z wielu form zastraszenia mnie i bylo zawarte w korespondencji dotyczacej tej reklamacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyłożyć ok 1000ca na wymianę świec, kasowanie błędów, czyszczenie przepustnicy

 

jeśli świece Twoje to chyba jakaś "jesień niskich cen".. :mrgreen:

 

koszt wym. świec to 100zł i wyłacznie to wykonano :idea: . Pozostale czynnosci wykonywały jakies inne firmy (auto z inst. gazową)

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów i mam pytanie, na które liczę ze ktoś mi odpowie.

Jestem zainteresowany zakupem nowego subaru z polskiej sieci dealerskiej. Z tego co zdążyłem się zorientować dealerzy (odwiedziłem 2-3) nie są zbyt skłonni do udzielania rabatów finansowych. Nie wiem czy to jest ogólnie przyjęta norma w tej sieci dealerskiej czy tak po prostu jest i już. A może po prostu źle szukam. Proponowanie gratisowych dywaników przy zakupie auta za ponad 150 tys wydaje mi się co najmniej śmieszne.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, opinie i przemyślenia.

Dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów i mam pytanie, na które liczę ze ktoś mi odpowie.

Jestem zainteresowany zakupem nowego subaru z polskiej sieci dealerskiej. Z tego co zdążyłem się zorientować dealerzy (odwiedziłem 2-3) nie są zbyt skłonni do udzielania rabatów finansowych. Nie wiem czy to jest ogólnie przyjęta norma w tej sieci dealerskiej czy tak po prostu jest i już. A może po prostu źle szukam. Proponowanie gratisowych dywaników przy zakupie auta za ponad 150 tys wydaje mi się co najmniej śmieszne.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, opinie i przemyślenia.

Dziękuję i pozdrawiam.

 

Witam.

 

Parafrazując, pozwolę sobie zapytać, co to jest rabat? Takie miasto w północnej Jordanii :mrgreen:

 

Ale do rzeczy. Rabaty były jakis czas temu. Gama modelowa 2008 była przeceniona średnio o 20 tyś zł. Dużo.

Aktualnie w cenie zakupu samochodu, który odbierze Pan do końca lutego 2010 jest komplet opon zimowych. Interesując sie autem za 150.000 zł brutto jakiego rabatu Pan oczekuje?

Mówi Pan, że dawanie dywaników do auta za 150 tys jest śmieszne. Wręcz przeciwnie, głupio takie auto wydać bez. Takie i każde inne :idea: Osobiście, na zadane pytanie: "jakie rabaty macie?"; odpowiadam: "szprzedajemy samochody, nie rabaty :wink: "

Reasumując, w gestii danego dealera i sprzedawcy jest gest w postaci obniżenia ceny. Partnerska rozmowa za sprzedawcą i odrobina umiejętności negocjatorskich uwieńczą to consensusem.

 

BTW. Jakie auto Pana interesuje? Cenę znam, ale modeli w tym przedziale cenowym jest sporo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez owijania chce kupić auto jak najtaniej! A żonglerka typu oponki zimowe i dywaniki gratis nie specjalnie na mnie działa bo to dostanę u każdego. Liczę na min 5% rabtau :wink:

 

Aż chiałoby się powiedzieć, że takie rzeczy to tylko w ERZE :mrgreen:

 

Dalej nie wiem jaki samochód Pana interesuje (model, wersja silnikowa i wyposażeniowa)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...