Kruk Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Kruk, Premo, dostałem zgłoszenia dot. Waszch postów - domyślam się, że chodzi o off-top w technicznym. Proszę Was o kontynuacje dyskusji na temat przekładki i pominięcie wypowiedzi na temat firm, które są konkurencją SIP. Jakiej dyskusji?? Jaki off-top?? Napisałem tylko jedno słowo: "mocne". I co że niby coś zareklamowałem? Chyba markę papierosów Jak słowo daję to już jest jakaś histeria :roll: Najlepiej dajcie mi za to pasek i postawcie do kąta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Kruk, o powód zgłoszenia zapytaj autora zgłoszenia, nie mnie... :roll: Ja się jedynie mogę domyślać, że chodziło mu o to, że wypowiedź o treści "mocne" nie jest wypowiedzią techniczną, on-top. Drugi domysł dotyczył pojawienia się w dyskusji nie-ASO. Wróżką nie jestem, a na zgłoszenie zareagować muszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Ale się komuś musi nudzić :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Kruk, o powód zgłoszenia zapytaj autora zgłoszenia, nie mnie... :roll: Ja się jedynie mogę domyślać, że chodziło mu o to, że wypowiedź o treści "mocne" nie jest wypowiedzią techniczną, on-top. Drugi domysł dotyczył pojawienia się w dyskusji nie-ASO. Wróżką nie jestem, a na zgłoszenie zareagować muszę. Jeeezzzuuu..... znowu konfidenci na forum..... co sie tutaj zaczyna wyrabiac :roll: A OnTopic: Mi sie własnie też marzy sprowadzenie Type R'ki i zrobienie jej na LHD, nie miałem okazji jeździc ale z tego co słyszałem zupełnie inne auto niż GTek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Efekt politycznej poprawności na wzór amerykański na tym forum. Przygranę pasek byle by to zdanie zostało Albo nie, bo On-top... Ostatnio samemu dokonujemy przekładki w ciężarówce DAF z RHD na LHD i powiem wam, że taka zabwa, że się odechciewa - lepiej komuś zlecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Wiem ale sip nie zrobi przekładki....... co nie zmienia faktu że częsci bedzie trzeba od nich zasysać co by to drutem nie zalatywało:)) Ps Przemku tez zastanawiam sie nad sciągnieciem typ R z uk w przyszłym roku i pamietam jak mówiłes ze przekładka trochę zajmuje czasowo itp ...... i o co chodziło z ta ingerencje w sciankę grodziową ??? Bo chyba cię źle zrozumiałem i zamieszania tu narobiłem , a mowa o typ R nie o GT !!... jak jest jakaś różnic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 cypis, w przypadku przekładki Type R, najdroższym elementem będzie przekładnia kierownicza, bo wypadało by załóżyć taką która ma krótkie przełożenie. Czyli albo używaną z STi, albo nową krótką LHD. W ścianę grodziową nie trzeba ingerować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_K Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Kruk, o powód zgłoszenia zapytaj autora zgłoszenia, nie mnie... :roll: Ja się jedynie mogę domyślać, że chodziło mu o to, że wypowiedź o treści "mocne" nie jest wypowiedzią techniczną, on-top. Drugi domysł dotyczył pojawienia się w dyskusji nie-ASO. Wróżką nie jestem, a na zgłoszenie zareagować muszę. W takim razie zgłaszam do zbanowania owego "życzliwego" forumowicza, bowiem konfidenctwo (tym bardziej nieuzasadnione) podobnie jak bluzgi czy off top jest zjawiskiem negatywnym i obniża poziom tego forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 W takim razie zgłaszam do zbanowania owego "życzliwego" forumowicza Popieram to zgłoszenie. Konfidentom i społeczniakom mówimy stanowczo NIE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 O konfidentach swoje zdanie (zgodne z waszym) wyraziłem kiedyś (nieco dosadniej) w innym wątku. Może by tak ujawnić nicki tych śmiesznych internetowych ludków? :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Wiem ale sip nie zrobi przekładki... Dlaczego nie? Zrobią pewnie nawet pomogą zarejestrować samochód. Ze scianą jest tak ze jest symetryczna otwory sa wytloczone trzeba je wyciac. Problem jest z niektorymi mocowaniami ktore trzeba wspawac, zgrzac do sciany grodziowej i trzeba to zrobic bardzo precyzyjnie. Byle kto tego nie zrobi! Czyli albo używaną z STi, albo nową krótką LHD. Jak używaną STi? Nie było GC8 STi LHD a newage nie pasuje.... W takim razie zgłaszam do zbanowania owego "życzliwego" forumowicza, bowiem konfidenctwo Myślę, że moglibyście się zdziwić kto zgłosił twgo posta prawda Przemeq?? :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 to zwracam honor pamięć zawiodła ....wiedziałem coś o spawaniu grodzi cięciu ale wyleciało co .. Przemku twoje autko po przekładce to był type R dobrze pamietam ??? Podzielił byś sie kiedyś jak bedzie tak daleko info (moze spot na piwo czy na rally ) odnośnie cen miejsca problemów jakie napotkałeś u siebie??? Właśnie przekladnia najbardziej mnie interesowała jak to wyszło ??? co załorzyłeś u siebie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Jak używaną STi? Nie było GC8 STi LHD a newage nie pasuje.... od new age pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 od new age pasuje ....jak się wie jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 W ścianę grodziową nie trzeba ingerować. Niestety trzeba, tylko w mniejszym stopniu niz np w EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Trzeba zmodyfikować, a nie wymienić jak np. w Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Mi sie własnie też marzy sprowadzenie Type R'ki i zrobienie jej na LHD, nie miałem okazji jeździc ale z tego co słyszałem zupełnie inne auto niż GTek. Nie chcę urazić właścicieli seryjnych GT'ków,bo bardzo ich lubię i szanuję ale kurde jadąc teraz seryjnym GT'kiem czuje się jakbym jechał czymś,co nie jedzie,ma papierową skrzynię i nie chce jechać bokiem mimo,że ma napęd na 4 koła. Wiedziałem,że włożenie kompletu od STi 2004 to fajna sprawa,ale nie zdawałem sobie sprawy z tego,że efekty mogą być aż takie.Dlatego jak patrzę,gdy ktoś wydaje ponad 40.000zł na seryjne GT to kręcę głową,bo kupujący nie zdaje sobie sprawy jaki błąd popełnia.Teraz już wiem,że jeśli GT to TYLKO przerobiać na STI bądź kupić gotowego Type R. Nie jest przypadkiem,że Abt też wybrał tą drogę.Żeby to zrozumieć to trzeba się choć raz przejechać takim GT STi. PS.Czy faktycznie jest sens wkładać krótką przekładnię z STI,która ma 2,5 obrotu zamiast seryjnej i sporo tańszej z GT z trzema obrotami lock/lock ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Mi sie własnie też marzy sprowadzenie Type R'ki i zrobienie jej na LHD, nie miałem okazji jeździc ale z tego co słyszałem zupełnie inne auto niż GTek. Nie chcę urazić właścicieli seryjnych GT'ków,bo bardzo ich lubię i szanuję ale kurde jadąc teraz seryjnym GT'kiem czuje się jakbym jechał czymś,co nie jedzie,ma papierową skrzynię i nie chce jechać bokiem mimo,że ma napęd na 4 koła. Wiedziałem,że włożenie kompletu od STi 2004 to fajna sprawa,ale nie zdawałem sobie sprawy z tego,że efekty mogą być aż takie.Dlatego jak patrzę,gdy ktoś wydaje ponad 40.000zł na seryjne GT to kręcę głową,bo kupujący nie zdaje sobie sprawy jaki błąd popełnia.Teraz już wiem,że jeśli GT to TYLKO przerobiać na STI bądź kupić gotowego Type R. Nie jest przypadkiem,że Abt też wybrał tą drogę.Żeby to zrozumieć to trzeba się choć raz przejechać takim GT STi (...) waszka, nie przesadzaj (i nie psuj rynku ), GT'ek jest w sumie b. fajnym autem na co dzien natomiast jezeli ktos chce miec Impreze (w starej budzie) do upalania, to oczywiscie, bardziej oplaca sie kupic Type RA/R, a nie modyfikowac seryjnego GT'eka... (...) PS.Czy faktycznie jest sens wkładać krótką przekładnię z STI,która ma 2,5 obrotu zamiast seryjnej i sporo tańszej z GT z trzema obrotami lock/lock ? jezeli choc raz jezdziles autem z taka przekladnia, to musisz wiedziec, ze warto :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 waszka, nie przesadzaj (i nie psuj rynku ), GT'ek jest w sumie b. fajnym autem na co dzien Nie nie,broń Boże.Ja się bardzo cieszę,że seryjne GT tak pięknie trzymają cenę GT jest świetnym autem na co dzień jednak jeśli ktoś planuje coś więcej niż tylko na co dzień,to lepiej sobie seryjnego odpuścić,bo szybko się może okazać,że to niezła skarboneczka jest :wink: [ Dodano: Pon Sie 18, 2008 6:36 pm ] (...) PS.Czy faktycznie jest sens wkładać krótką przekładnię z STI,która ma 2,5 obrotu zamiast seryjnej i sporo tańszej z GT z trzema obrotami lock/lock ? jezeli choc raz jezdziles autem z taka przekladnia, to musisz wiedziec, ze warto :smile: A Ty jeździłeś ? :smile: Bo ja nie i jestem ciekaw czy warto...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 waszka, przy następnej okazji przejedziesz się moim i zobaczysz jak działa krótka przekładnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 mati, Ty nie masz przekładni STI, ale nawet taką warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Wiem że moja jest jeszcze krótsza, ale tym bardziej widać różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Mati - a ile obrotow robi Twoja przekladnia? Jak rozumiem to ta za 6500zl z firmy, ktora wszyscy znamy, ale nazwy powiedziec nie mozna, bo inaczej SIP splajtuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 waszka, nie przesadzaj (i nie psuj rynku ), GT'ek jest w sumie b. fajnym autem na co dzien Nie nie,broń Boże.Ja się bardzo cieszę,że seryjne GT tak pięknie trzymają cenę GT jest świetnym autem na co dzień jednak jeśli ktoś planuje coś więcej niż tylko na co dzień,to lepiej sobie seryjnego odpuścić,bo szybko się może okazać,że to niezła skarboneczka jest :wink: dokladnie :!: dlatego imho juz na samym poczatku warto okreslic swoje priorytety/plany... wydac ok. 10k EUR na GT MY'99-00 i dalej wydawac kase na jego modyfikacje imho jest bez sensu... lepiej kupic albo Type RA/R, albo starszego GT'eka i roznice w cenie wydac na mod'y [ Dodano: Pon Sie 18, 2008 6:36 pm ] (...) PS.Czy faktycznie jest sens wkładać krótką przekładnię z STI,która ma 2,5 obrotu zamiast seryjnej i sporo tańszej z GT z trzema obrotami lock/lock ? jezeli choc raz jezdziles autem z taka przekladnia, to musisz wiedziec, ze warto :smile: A Ty jeździłeś ? :smile: Bo ja nie i jestem ciekaw czy warto...... jezdzilem... i to wlasnie ten test drive zadecydowal, ze wybralem GT'eka (bo potrzebowalem 2-gie, a nie 3-cie auto w rodzinie :smile: ) Type RA to zupelnie inne inne auto - pod kazdym wzgledem (jedyne, co go zbliza do GT'eka to podobny wyglad oraz tak samo kiepskie hamulce ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Mati - a ile obrotow robi Twoja przekladnia? Jak rozumiem to ta za 6500zl z firmy, ktora wszyscy znamy, ale nazwy powiedziec nie mozna, bo inaczej SIP splajtuje? Tak, to właśnie ta przekładnia. Ma 2.4 obrotu lock-to-lock. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się