Skocz do zawartości

Przekładka z Uk na PL


bociek

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jak w temacie. Proszę drogich użytkowników o pomoc.

Jestem w Uk i tutaj jest sporo konkretnych GT-ków (WRX-ów). Proszę o informację jak w Pl wygląda sprawa z przekładką, ceny, zarejestrowanie i późniejsza eksploatacja.

Szukałem na forum ale oprócz Legasia nic nie znalazłem. Jakby coś to ewentualnie proszę na PW o przesłanie jakiegoś kontaktu kto się tym zajmuje w PL.

 

Proszę o wypowiedzi znających temat, bo czas goni. Przeglądam oferty sprzedaży GT ale w PL jest lipa. Wiadomo że nie sprzedaję się dobrego auta.

 

 

ps Pozdrowienia dla UK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 332
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...
Czyli jak w temacie. Proszę drogich użytkowników o pomoc.

Jestem w Uk i tutaj jest sporo konkretnych GT-ków (WRX-ów). Proszę o informację jak w Pl wygląda sprawa z przekładką, ceny, zarejestrowanie i późniejsza eksploatacja.

Szukałem na forum ale oprócz Legasia nic nie znalazłem. Jakby coś to ewentualnie proszę na PW o przesłanie jakiegoś kontaktu kto się tym zajmuje w PL.

 

Proszę o wypowiedzi znających temat, bo czas goni. Przeglądam oferty sprzedaży GT ale w PL jest lipa. Wiadomo że nie sprzedaję się dobrego auta.

 

 

ps Pozdrowienia dla UK

 

 

Poszukaj STI Ra z 1995 (dużo dobrze utrzymanych z przebiegiem 50-70 tys km). Czesci do przekladki masz dużo, auto jezdzi w serii jak Matiego, z zarejestrowaniem problemów nie ma - kwestia przeglądu tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jekieś konkrety bardziej dotyczące przkładki? bo mało wynika

 

o jakie konkrety chodzi? przecież podałem linka, a tam jest chyba wszystko

 

Tak naprawdę to z konkretów to całe g... tam jest. Listę części to sobie można samemu na chłopski rozum rozpracować.

Nie wiem czy tu speców brakuje czy tylko ja miałem do tej pory odczynienia z przekładką ale sprawa ma bardzo wiele aspektów i teraz pytanie tylko który was interesuje.

 

Na pewno problem pierwszy - części

Mi najbardziej podobały się modele 99-00 i wiadomo przez ile lat były one produkowane. A co za tym idzie podaż używanych i w dobrym stanie części - znikoma!!!! Części nowe - drogie.

Imprezki do 97 trzeba poszukać ale jest łatwiej.

 

Wiązka - trzeba się napracować

 

Ściana grodziowa jest prawie symetryczna (prawie !!!!)

 

Trzeba wyciągnąć przednią szybę i wsadzić potem ją z powrotem

 

Część z JDM-ow miało klimatroniki lub półautomaty teraz dylemat zostawić to piękne urządzenie czy pójść w GT-kowe

 

Koszty......

hmmm

i tu jest różnie tak naprawdę każdy mechanik się podejmie przekładki (nawet jak nigdy subarki na oczy nie widział) zamontuje nam bufecik po dzwonie z połamanymi zaczepami, po drutuje posilikonuje i po tygodniu mamy auto gotowe.

Znam takich którzy to zrobią za 4000 zł ale ja osobiście bym się bał wsiąść do 280 konnego auta które się trzyma na silikonie.

Ci co się niby znają to znowu pojawia się taki problem że jak przyjedziemy poddłubanym trochę JDM -em czy przy przekładce nie zniknie nam kilka bardzo chodliwych w tym kraju wypasionych części.

Ja przekładam type r u zaufanych ludzi i nawet zdarza się tak że Marek sam dzwoni i mówi słuchaj właśnie odkryłem że masz poinstalowane to czy tamto - miło :-)

 

Dlatego uważam że lepiej jest kupić RA z 95 roku (często mają mniejsze przebiegi niż nasza rynkowe new age a i z rejestracją nie ma takiej gimnastyki) niż GT 99 bo mamy w połowie przygotowaną rajdówke nic tylko klatka, dodać parę koni, zawias i hamulec i naprawdę nie ma się czego wstydzić. A i mamy legendę w garażu nie miejskie auto.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imprezki do 97 trzeba poszukać ale jest łatwiej.

 

Najlepiej zaczac od zorientowania sie jak wyglada sprawa z "dawca",rozejrzec sie za autem i dzialac :twisted:

 

Dlatego uważam że lepiej jest kupić RA z 95 roku

 

W tym przypadku z "dawca organow" nie powinno byc wiekszego problemu :roll: z modelami do faceliftu jest prosciej,po facelifcie zaczynaja sie schody :neutral:

 

dzwoni i mówi słuchaj właśnie odkryłem że masz poinstalowane to czy tamto - miło :-)

 

Heh no i oczywiscie zaufanego czlowieka ktory sie tym pozniej zajmie :wink:

 

szperalem za twoim autem na forum sa gdzies tu fotki auta podczas budowy

 

nie ma :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat przypadkiem rozmawialem z Markiem na ten temat (kombinuje co by sobie kupic). Tak jak nie-ASO mowil 98-00 trudno o graty (glownie elementy wnetrza). Natomiast GT < 98 calkiem latwo i nie tak drogo.

Ja niestety chyba wymiekam, nie jestem zapalencem w budowaniu aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko, RA różni się od GT/UK Turbo następującymi rzeczami:

- skrzynia biegów

- dyfry

- przekładnia kierownicza

- silnik

- zawieszenie

- masa

 

czyli wszystko co ma wpływ na osiągi. Przy RA, zwykły seryjny GT'ek to dupowóz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...