AMI Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 A co, jeżeli chodzi o P1, z silnikiem? To jest ten sam shortblock co w GT tylko doposażony w większą turbosprężarkę? A dyfry? Bo jeżeli chodzi o różnice to być może tutaj jest pies pogrzebany. EJ207, z VF28 zdaje sie. Przypomnialo mi sie jeszcze jedno - P1 ma przekladnie kierownicza 15:1, co oznacza chyba zwykla, taka sama jak w GT. Pozdrawiam [ Dodano: Pią Sie 22, 2008 9:00 pm ] A generalnie to warto sobie przejrzec to: http://www.iwoc.co.uk/contents.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Generalnie gdybym mial do wyboru P1 i Type R czy RA to nie zastanawialbym sie nad P1 ani chwili :roll: To auto wyglada ale nie ma w nim nic szczegolnego i wybor byl by prosty :arrow: Type R/RA W sumie to ciekawe dlaczego one sa w takich chorych cenach :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 krótkiego VINu, a przynajmniej wiele osób mnie ostrzegało, że jest z tym problem. Natomiast dowiedziałem się, że wcale nie ma różnicy w ścianie grodziowej między japończykiem, a brytolem. Słyszałem też, że choć type RA i R mają lżejsze nadwozie, to wynika to również z tego, że nie mają zabezpieczenia antykorozyjnego i po jednej zimie u nas auto "poleci"... znalazłem też kilka gt/sti/RA z roczników 2001, to możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_K Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Generalnie gdybym mial do wyboru P1 i Type R czy RA to nie zastanawialbym sie nad P1 ani chwili :roll: To auto wyglada ale nie ma w nim nic szczegolnego i wybor byl by prosty :arrow: Type R/RA Podpisuje się pod tym obiema rękami. Wychodzi na to że P1 to coś pomiędzy GT a STi. W sumie to ciekawe dlaczego one sa w takich chorych cenach :roll: Bo są limitowane i sygnowane przez Prodrive, widocznie większą wartość ma lans niż wyższość techniczna. znalazłem też kilka gt/sti/RA z roczników 2001, to możliwe? Raczej nie. Zapewne chodzi o datę pierwszej rejestracji. [bGiGi][/b], wnioski są proste: bierz Type R lub RA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Panowie, znalazłem pięke auto tylko nie mam pojęcia co to za werjsa i czy warto to brać?http://picasaweb.google.com/terrparker/ ... 3093678354 P1 (dwudrzwiowa) w dodatku z roku 2001? proszę o pomoc... pozdrwiam Szczęka mi opadła jakie piękne auto znalazłeś :shock: :shock: :shock: Faktem jest,że P1 jest ciężka ale wyglądem nie ma sobie równych..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Szczególnie piekny jest ten otwarty filtr powietrza (stożek) w komorze silnika... żadnych osłon czy ekranów...musi jedwabiście :sad: podnosić moc motoru.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Szczególnie piekny jest ten otwarty filtr powietrza (stożek) w komorze silnika... żadnych osłon czy ekranów...musi jedwabiście :sad: podnosić moc motoru.... W samochodach z turbo temp zasysanego powietrza nie ma az takiego znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 HAHAHA!!!!!! A to mnie ubawiłeś !!! Dzięki !!!! Tak z wieczora , przed snem...Jakbym nie zbudował z 10 autek wyścigowych różnych marek, ale wszystkie były TURBO, może bym i uwierzył... Uwierz mi, albo spytaj jakiegoś swojego autoryteta, temperatura doładowanego powietrza jest wręcz PIERWSZORZĘDNĄ sprawą, po to montuje się np.duże intercooley albo przenosi się np.w Subaru ten śmieszny kaloryferek znad silnika na przód auta! Po to mój i nie tylko, STi ma natrysk wody na intercooler, po to wrzuca się tam czasami kostki lodu... :neutral: bynajmniej nie do łyskacza...tylko do wody w celu maksymalnego schłodzenia intercoolera. Dalej twierdzę, że dopóki nie ma dobrze odizolowanego układu wydechowego, ekranów osłaniajacych filtr znajdujący się w komorze silnika, montowanie stożka daje tyle mocy co fioletowa świetlówka zamontowana pod progami. Kiedyś było takie powiedzonko, po czym poznaje się B - Grupę? Po ciężkim rozruchu, nieregularnej pracy silnika na wolnych obrotach, zwiekszonym zużyciu paliwa i po wyciekach oleju.... Pozdrawiam [ Dodano: Pon Sie 25, 2008 9:56 pm ] P.S w silnikach Turbodoładowanych nie mówimy o powietrzu zassanym, tylko DOŁADOWANYM, polega to w prostych słowach mówiąc na ingerencji turbiny w układ ssacy...dopóki sie nie zatrze, to na ogół dmucha... moja np.1,8 bara [ Dodano: Pon Sie 25, 2008 10:00 pm ] Generalnie gdybym mial do wyboru P1 i Type R czy RA to nie zastanawialbym sie nad P1 ani chwili :roll: To auto wyglada ale nie ma w nim nic szczegolnego i wybor byl by prosty :arrow: Type R/RA Podpisuje się pod tym obiema rękami. Wychodzi na to że P1 to coś pomiędzy GT a STi. W sumie to ciekawe dlaczego one sa w takich chorych cenach :roll: Bo są limitowane i sygnowane przez Prodrive, widocznie większą wartość ma lans niż wyższość techniczna. znalazłem też kilka gt/sti/RA z roczników 2001, to możliwe? Raczej nie. Zapewne chodzi o datę pierwszej rejestracji. [bGiGi][/b], wnioski są proste: bierz Type R lub RA. Jedyną różnicą między angolem a japońcem jest licznik w kilometrach w japończyku, no i angol na ogół wyglada jak kurnik albo chlewik w środku, a japończyk pachnie nowością nawet po 10 latach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 emotorsport, ciesze sie ze dostarczyłem Ci tyle radości. Oczywiscie ze powietrze powinno byc jak najzimniejsze. Napisałem że nie ma takiego znaczenia bo i tak jest schladzane przez intercooler a nie idzie bezposrednio ze stozka. Nie mowie tu o potworach 500konnych, w ktorych kazdy stopien sie liczy. ps. autorytetu, a nie autoryteta. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=669158#669158 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=669249#669249 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 P1 ma mniejsze literki na klapie fajnie, do tego brzydki spojler pod zderzakiem do odśnieżania, no i w ogóle coupe jest brzydsze od sedana. A jeżeli mechanicznie daleko mu do TypeR/RA to po co przepłacać za blaszkę z numerkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 no i w ogóle coupe jest brzydsze od sedana JA akurat uważam odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 JA akurat uważam odwrotnie. nie ty jeden. Powinienem napisać "moim zdaniem" chociaż 22b rzondzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Witam interesowalem sie przekladka avensis z irlandii. Dowiedzialem sie z forum avensis, ze obecnie zmienily sie przepisy odnosnie aut z kierownica po prawej stronie i przekladki moze dokonac tylko ASO danej marki. W toyocie cena wynosila ok 10 tys zl. Podobno bez faktur z aso nie mozna takiego auta zarejestrowac.Auto sprzedalem w irl i teraz rozgladam sie za impreza lub legacy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 przekladki moze dokonac tylko ASO danej marki. Jassssne... Ja znam dwa przypadki z autopsji któe dowodzą ze to nieprawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Azrael, to akurat niczego nie dowodzi. Teoretycznie auta niesprawnego technicznie nie można zarejestrować, a jak jest w praktyce wszyscy wiemy. Mnie interesuje, czy faktycznie istnieje taki przepis, o którym pisał Wodzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 vibowit, jeśli auto przejdzie przegląd przed rejestracyjny to wszystko masz legalne czy to polonez, czy ferrari. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugel Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Azrael a gdzie można te wozy zobaczyć po przekładkach i rejestracji.Nie ukrywam że myślalem o ściągnięciu czegoś fajnego i mocnego z Japoni bo nowy do wygłupów nie bardzo więc jak to jest :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Z "naszych" jeden jeździ po Śląsku, drugi na Pomorzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gugel Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Czyli z tego rozumiem że są też inne czy tak ? Więc można to zarejestrować zrobić przegląd itd jak to jest do końca szepnij coś Azrael jak wiesz :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 szepnij coś Azrael jak wiesz :smile: o tym się raczej nawet nie szepta :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leśnik40 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 witam kolegów... Zastanawiam sie od pewnego czasu nad sprowadzeniem Forestera wolnossącego z lat 2000-2002 z UK. Moze ktos słyszał, moze ktos wie czy jest to w ogóle opłacalne? CZy warto zawracać sobie tym głowe....Ile moze kosztowac przekładka ? Bedę wdzięczny za informacje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 leśnik40, sensownej jakości przekładka się nie opłaci moim zdaniem. [ Dodano: Pon Wrz 08, 2008 3:33 pm ] Czyli z tego rozumiem że są też inne czy tak ? Więc można to zarejestrować zrobić przegląd itd jak to jest do końca szepnij coś Azrael jak wiesz Nie przypominam sobie żeby był jakik9olwiek problem związany z RHD/LHD, auto miało mieć przegląd i tyle. Problem może być z brakiem homologacji jak auto jest w wersji JDM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Problem może być z brakiem homologacji jak auto jest w wersji JDM. Już to kiedyś pisałem, przy pierwszej rejestracji mojego justy nigdzie w katalogach na stacji diagnostycznej mojego justy nie miał. Wszystkie dane osobiście uzupełniałem. Nie wiem czy to była jakaś biedna stacja, czy co, ale w ogóle nikt nie powiedział słowa, że nie ma możliwości rejestracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 huzar105, jak jets używane to nie ma problemu, z nowym bez homologacji jest lekki problem ale tylko lekki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 huzar105, jak jets używane to nie ma problemu, z nowym bez homologacji jest lekki problem ale tylko lekki. TO przepraszam jak jest mowa o ściąganiu z Japonii to przychodzi mi tylko na myśl białe STI z lat 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się