Skocz do zawartości

Przekładka z Uk na PL


bociek

Rekomendowane odpowiedzi

A co, jeżeli chodzi o P1, z silnikiem? To jest ten sam shortblock co w GT tylko doposażony w większą turbosprężarkę? A dyfry? Bo jeżeli chodzi o różnice to być może tutaj jest pies pogrzebany.

 

EJ207, z VF28 zdaje sie.

 

Przypomnialo mi sie jeszcze jedno - P1 ma przekladnie kierownicza 15:1, co oznacza chyba zwykla, taka sama jak w GT.

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Pią Sie 22, 2008 9:00 pm ]

A generalnie to warto sobie przejrzec to:

http://www.iwoc.co.uk/contents.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 332
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

krótkiego VINu, a przynajmniej wiele osób mnie ostrzegało, że jest z tym problem. Natomiast dowiedziałem się, że wcale nie ma różnicy w ścianie grodziowej między japończykiem, a brytolem.

Słyszałem też, że choć type RA i R mają lżejsze nadwozie, to wynika to również z tego, że nie mają zabezpieczenia antykorozyjnego i po jednej zimie u nas auto "poleci"...

znalazłem też kilka gt/sti/RA z roczników 2001, to możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie gdybym mial do wyboru P1 i Type R czy RA to nie zastanawialbym sie nad P1 ani chwili :roll: To auto wyglada ale nie ma w nim nic szczegolnego i wybor byl by prosty :arrow: Type R/RA

 

Podpisuje się pod tym obiema rękami. Wychodzi na to że P1 to coś pomiędzy GT a STi.

 

W sumie to ciekawe dlaczego one sa w takich chorych cenach :roll:

 

Bo są limitowane i sygnowane przez Prodrive, widocznie większą wartość ma lans niż wyższość techniczna.

 

znalazłem też kilka gt/sti/RA z roczników 2001, to możliwe?

 

Raczej nie. Zapewne chodzi o datę pierwszej rejestracji.

 

[bGiGi][/b], wnioski są proste: bierz Type R lub RA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, znalazłem pięke auto tylko nie mam pojęcia co to za werjsa i czy warto to brać?

http://picasaweb.google.com/terrparker/ ... 3093678354

P1 (dwudrzwiowa) w dodatku z roku 2001? proszę o pomoc...

pozdrwiam

 

Szczęka mi opadła jakie piękne auto znalazłeś :shock: :shock: :shock:

Faktem jest,że P1 jest ciężka ale wyglądem nie ma sobie równych.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HAHAHA!!!!!! A to mnie ubawiłeś !!! Dzięki !!!! Tak z wieczora , przed snem...Jakbym nie zbudował z 10 autek wyścigowych różnych marek, ale wszystkie były TURBO, może bym i uwierzył... :lol: Uwierz mi, albo spytaj jakiegoś swojego autoryteta, temperatura doładowanego powietrza jest wręcz PIERWSZORZĘDNĄ sprawą, po to montuje się np.duże intercooley albo przenosi się np.w Subaru ten śmieszny kaloryferek znad silnika na przód auta! Po to mój i nie tylko, STi ma natrysk wody na intercooler, po to wrzuca się tam czasami kostki lodu... :neutral: bynajmniej nie do łyskacza...tylko do wody w celu maksymalnego schłodzenia intercoolera. Dalej twierdzę, że dopóki nie ma dobrze odizolowanego układu wydechowego, ekranów osłaniajacych filtr znajdujący się w komorze silnika, montowanie stożka daje tyle mocy co fioletowa świetlówka zamontowana pod progami. Kiedyś było takie powiedzonko, po czym poznaje się B - Grupę? Po ciężkim rozruchu, nieregularnej pracy silnika na wolnych obrotach, zwiekszonym zużyciu paliwa i po wyciekach oleju.... Pozdrawiam

 

[ Dodano: Pon Sie 25, 2008 9:56 pm ]

P.S w silnikach Turbodoładowanych nie mówimy o powietrzu zassanym, tylko DOŁADOWANYM, polega to w prostych słowach mówiąc na ingerencji turbiny w układ ssacy...dopóki sie nie zatrze, to na ogół dmucha... :lol: moja np.1,8 bara

 

[ Dodano: Pon Sie 25, 2008 10:00 pm ]

Generalnie gdybym mial do wyboru P1 i Type R czy RA to nie zastanawialbym sie nad P1 ani chwili :roll: To auto wyglada ale nie ma w nim nic szczegolnego i wybor byl by prosty :arrow: Type R/RA

 

Podpisuje się pod tym obiema rękami. Wychodzi na to że P1 to coś pomiędzy GT a STi.

 

W sumie to ciekawe dlaczego one sa w takich chorych cenach :roll:

 

Bo są limitowane i sygnowane przez Prodrive, widocznie większą wartość ma lans niż wyższość techniczna.

 

znalazłem też kilka gt/sti/RA z roczników 2001, to możliwe?

 

Raczej nie. Zapewne chodzi o datę pierwszej rejestracji.

 

[bGiGi][/b], wnioski są proste: bierz Type R lub RA.

 

Jedyną różnicą między angolem a japońcem jest licznik w kilometrach w japończyku, no i angol na ogół wyglada jak kurnik albo chlewik w środku, a japończyk pachnie nowością nawet po 10 latach... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emotorsport, ciesze sie ze dostarczyłem Ci tyle radości. Oczywiscie ze powietrze powinno byc jak najzimniejsze. Napisałem że nie ma takiego znaczenia bo i tak jest schladzane przez intercooler a nie idzie bezposrednio ze stozka. Nie mowie tu o potworach 500konnych, w ktorych kazdy stopien sie liczy.

 

 

ps. autorytetu, a nie autoryteta.

 

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=669158#669158

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=669249#669249

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam interesowalem sie przekladka avensis z irlandii. Dowiedzialem sie z forum avensis, ze obecnie zmienily sie przepisy odnosnie aut z kierownica po prawej stronie i przekladki moze dokonac tylko ASO danej marki. W toyocie cena wynosila ok 10 tys zl. Podobno bez faktur z aso nie mozna takiego auta zarejestrowac.Auto sprzedalem w irl i teraz rozgladam sie za impreza lub legacy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów...

Zastanawiam sie od pewnego czasu nad sprowadzeniem Forestera wolnossącego z lat 2000-2002 z UK. Moze ktos słyszał, moze ktos wie czy jest to w ogóle opłacalne? CZy warto zawracać sobie tym głowe....Ile moze kosztowac przekładka ?

Bedę wdzięczny za informacje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leśnik40, sensownej jakości przekładka się nie opłaci moim zdaniem.

 

[ Dodano: Pon Wrz 08, 2008 3:33 pm ]

Czyli z tego rozumiem że są też inne czy tak ? Więc można to zarejestrować zrobić przegląd itd jak to jest do końca szepnij coś Azrael jak wiesz

 

 

Nie przypominam sobie żeby był jakik9olwiek problem związany z RHD/LHD, auto miało mieć przegląd i tyle. Problem może być z brakiem homologacji jak auto jest w wersji JDM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem może być z brakiem homologacji jak auto jest w wersji JDM.
Już to kiedyś pisałem, przy pierwszej rejestracji mojego justy nigdzie w katalogach na stacji diagnostycznej mojego justy nie miał. Wszystkie dane osobiście uzupełniałem. Nie wiem czy to była jakaś biedna stacja, czy co, ale w ogóle nikt nie powiedział słowa, że nie ma możliwości rejestracji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...