Skocz do zawartości

Przekładka z Uk na PL


bociek

Rekomendowane odpowiedzi

Type RA to zupelnie inne inne auto - pod kazdym wzgledem (jedyne, co go zbliza do GT'eka to podobny wyglad oraz tak samo kiepskie hamulce :lol: )

 

Nie chce ciągnąć OT ale ja jestem zdania,że seryjne hamulce z GT'99 nie są wcale takie złe.

Utwierdziła mnie w przekonaniu czwartkowa przejażdżka STI '02 i wcześniej '05.

Kamila zielony GT'k ma założone hamulce z STi i też nie ma szału.Coś w tym musi być....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 332
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Type RA to zupelnie inne inne auto - pod kazdym wzgledem (jedyne, co go zbliza do GT'eka to podobny wyglad oraz tak samo kiepskie hamulce :lol: )

 

Nie chce ciągnąć OT ale ja jestem zdania,że seryjne hamulce z GT'99 nie są wcale takie złe.

Utwierdziła mnie w przekonaniu czwartkowa przejażdżka STI '02 i wcześniej '05.

Kamila zielony GT'k ma założone hamulce z STi i też nie ma szału.Coś w tym musi być....

nie wiem jak tam jest, ale odnioslem (subiektywne :grin: ) wrazenie, ze STI MY'06 (seryjne tarcze i klocki) hamuje znacznie lepiej niz moj GT'ek (seryjne tarcze + DS2500)

 

EOT

 

wracajac do tematu: 10000 PLN za sama przekladke RHD -> LHD (bez szybkiej przekladni) imho to troche za duzo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mati - a ile obrotow robi Twoja przekladnia? Jak rozumiem to ta za 6500zl z firmy, ktora wszyscy znamy, ale nazwy powiedziec nie mozna, bo inaczej SIP splajtuje?

 

Tak, to właśnie ta przekładnia. Ma 2.4 obrotu lock-to-lock.

Czyli około obrotu na stronę, to to jest taka jak na rajdach widać? :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS.Czy faktycznie jest sens wkładać krótką przekładnię z STI,która ma 2,5 obrotu zamiast seryjnej i sporo tańszej z GT z trzema obrotami lock/lock ?

 

jest sens, mysle ze porownywalne odczucie jak zmiana napedow w GT :wink:

 

Seryjna GTkowa ma marne 3,2 obrotu niestety, z szybka przekladnia jezdzisz praktycznie bez przekladania rąk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sens, mysle ze porownywalne odczucie jak zmiana napedow w GT :wink:

 

Seryjna GTkowa ma marne 3,2 obrotu niestety, z szybka przekladnia jezdzisz praktycznie bez przekladania rąk...

 

Bez jaj.Nie zdajesz sobie sprawy jaka jest różnica w napędach :mrgreen:

Dam sobie głowę uciąć,że pół obrotu na cały magiel dla niektórych jest w ogóle nie wyczuwalne.

Muszę się przejechać z Abt,bo Mati'ego to kawior jak dla mnie.

Tak się tylko zastanawiam gdzie kręcić tą fajerką jak słupkolandii w Polsce co raz mniej,a do nawrotów używa się ręcznego :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez jaj.Nie zdajesz sobie sprawy jaka jest różnica w napędach :mrgreen:

 

zdaje sobie, jak zamienisz ta smieszną seryjna centralna wiskoze na cos mocniejszsego i tylnego suretraka na plytke to pogadamy :mrgreen: :razz:

 

a tak poważnie to roznica naprawde jest duza i mialem na mysli to, ze zmiana przekladni na szybka to tak samo rewelacyjna zmiana jak seryjne szpery na sti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale panowie zakładając że robimy wszystko na nowych elementach (moze z wyjatkiem tapicerki jakas przekładnia jak nie nowa to po kapitalce ) nie na drucie to koszta realne!!

 

Ja tak liczyłem z kosztami robocizny i rejstracja.

Moze sie wypowie osoba co to juz zrobiła ile wyszło....przemku ty nie miałeś drutem lepione moze wypowiesz sie o szacunkowych kosztach???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale panowie zakładając że robimy wszystko na nowych elementach (moze z wyjatkiem tapicerki jakas przekładnia jak nie nowa to po kapitalce ) nie na drucie to koszta realne!!

 

Ja tak liczyłem z kosztami robocizny i rejstracja.

Moze sie wypowie osoba co to juz zrobiła ile wyszło....przemku ty nie miałeś drutem lepione moze wypowiesz sie o szacunkowych kosztach???

tak naprawde wszystko zalezy od tego, jak tanio/drogo uda Ci sie kupic "komplet" czesci, potrzebnych do przekladki... u nas koszt samej robocizny to cos ok. 3,5-4k PLN (jakis czas temu tyle bylo, ale teraz jak wiadomo, mamy ponad 10%-towa inflacje, wiec mozliwe, ze ceny poszly troche w gore :mrgreen: musialbym sprawdzic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemku ty nie miałeś drutem lepione moze wypowiesz sie o szacunkowych kosztach???

 

Nie bardzo mogę bo moja nie jest robiona na zasadach mechanik-klijent.

Zadzwoń, zapytaj.

 

Co do przekładni:

 

Prawda jest taka że zakup przekładni zależy od sposobu w jaki chcemy użytkować naszego potworka. Jeżeli ktoś buduje samochód na pojeżdzawki, na tory, do zabawy powinien się zaopatrzyć w szybką przekładnię.

Jeżeli ktoś chce używać GT na co dzień ( jechać do pracy, z rodzinką na urlop) albo ściągnie type R czy RA i nie chce jej upalać tylko trzymać jako cukierek w garażu to proponuje GT-kową jest taniej i przyjemniej.

Używałem GT-ka (jukeja) i Type R na co dzień i mam porównanie. Z krótką przekładnią trzeba uważać to nie auto do jeżdżenia 1000 km autostradą z jedną rączką na kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z krótką przekładnią trzeba uważać to nie auto do jeżdżenia 1000 km autostradą z jedną rączką na kierownicy.

 

To ja chyba jakiś dziwny jestem, bo nic takiego nie zauważyłem, a powiem nawet że w codziennym używaniu krótka przekładnia zdecydowanie ułatwia parkowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemku ty nie miałeś drutem lepione moze wypowiesz sie o szacunkowych kosztach???

 

Nie bardzo mogę bo moja nie jest robiona na zasadach mechanik-klijent.

Zadzwoń, zapytaj.

 

Co do przekładni:

 

Prawda jest taka że zakup przekładni zależy od sposobu w jaki chcemy użytkować naszego potworka. Jeżeli ktoś buduje samochód na pojeżdzawki, na tory, do zabawy powinien się zaopatrzyć w szybką przekładnię.

Jeżeli ktoś chce używać GT na co dzień ( jechać do pracy, z rodzinką na urlop) albo ściągnie type R czy RA i nie chce jej upalać tylko trzymać jako cukierek w garażu to proponuje GT-kową jest taniej i przyjemniej.

Używałem GT-ka (jukeja) i Type R na co dzień i mam porównanie. Z krótką przekładnią trzeba uważać to nie auto do jeżdżenia 1000 km autostradą z jedną rączką na kierownicy.

 

moze ty lubisz miec taki luz w przekladni jak na amerykanskich filmach, zeby soebie na prostej po pol obrotu kreciec :?: :mrgreen: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1 (dwudrzwiowa) w dodatku z roku 2001? proszę o pomoc...

 

zaraz po 22B uchodzi za "ultimate classic" - warto brac, szczegolnie w stanie takim jak na fotach!

 

http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 05251.html

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie P1 to myślę, że byłoby z czego wybrać:

 

http://www.pistonheads.com/SALES/list.a ... mit=Search

 

P1 (dwudrzwiowa) w dodatku z roku 2001? proszę o pomoc...

 

Ogólny opis :arrow: : http://www.subaruimpreza.bajtnet.pl/ind ... 1&tresc=p1

 

W tej ze zdjęć zastanawia mnie tylko o co kaman z numerem seryjnym... "1008/1000" :idea: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie, ja chcę do jeżdżenia. Więc jakie są różnice między P1 a STI czy RA? i jak to jest z numerami VIN? auta z dłuższym VINem czy krótszym nie da się u nas zarejestrować? z dłuższym są zdaje się z Japonii?

dzięki za pomoc;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie, ja chcę do jeżdżenia. Więc jakie są różnice między P1 a STI czy RA? i jak to jest z numerami VIN? auta z dłuższym VINem czy krótszym nie da się u nas zarejestrować? z dłuższym są zdaje się z Japonii?

dzięki za pomoc;)

naodwrot :smile:

 

krotki VIN - JDM

normalny "anglik" (np. P1) powinien miec normalny VIN (17 znakow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1 to w zasadzie w pewnym sensie STi, ale w porownaniu do STI TypeR:

-ma abs

-nie ma dccd

-o ile mnie pamiec nie myli, chyba ogolnie ma skrzynie dluzsza w ogole, z STi v5

-nie ma natrysku wody na IC, ktory to ma TypeR (I czterodrzwiowy Type RA)

-nie pamietam czy P1 ma na pewno takie same hamulce jak TypeR z tylu: 290mm na dwoch tloczkach

-type R i TypeRA maja tez lzejsza bude - ciensza blacha, aluminiowe elementy - bodaj maska i klapa z tylu

 

Oczywiscie byly tez WRX'y Type R - ktore byly mocno odelzone, nie pamietam czy wszystkie, czy starsze tylko , ale nie mialy np. elektrycznych szyb itp. - ale nie byly to STI

ogolnie trzebaby poszukac, bo troche roznic by sie znalazlo, takze w poszczegolnych rocznikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...