waszka Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Type RA to zupelnie inne inne auto - pod kazdym wzgledem (jedyne, co go zbliza do GT'eka to podobny wyglad oraz tak samo kiepskie hamulce ) Nie chce ciągnąć OT ale ja jestem zdania,że seryjne hamulce z GT'99 nie są wcale takie złe. Utwierdziła mnie w przekonaniu czwartkowa przejażdżka STI '02 i wcześniej '05. Kamila zielony GT'k ma założone hamulce z STi i też nie ma szału.Coś w tym musi być.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Type RA to zupelnie inne inne auto - pod kazdym wzgledem (jedyne, co go zbliza do GT'eka to podobny wyglad oraz tak samo kiepskie hamulce ) Nie chce ciągnąć OT ale ja jestem zdania,że seryjne hamulce z GT'99 nie są wcale takie złe. Utwierdziła mnie w przekonaniu czwartkowa przejażdżka STI '02 i wcześniej '05. Kamila zielony GT'k ma założone hamulce z STi i też nie ma szału.Coś w tym musi być.... nie wiem jak tam jest, ale odnioslem (subiektywne :grin: ) wrazenie, ze STI MY'06 (seryjne tarcze i klocki) hamuje znacznie lepiej niz moj GT'ek (seryjne tarcze + DS2500) EOT wracajac do tematu: 10000 PLN za sama przekladke RHD -> LHD (bez szybkiej przekladni) imho to troche za duzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Mati - a ile obrotow robi Twoja przekladnia? Jak rozumiem to ta za 6500zl z firmy, ktora wszyscy znamy, ale nazwy powiedziec nie mozna, bo inaczej SIP splajtuje? Tak, to właśnie ta przekładnia. Ma 2.4 obrotu lock-to-lock. Czyli około obrotu na stronę, to to jest taka jak na rajdach widać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 PS.Czy faktycznie jest sens wkładać krótką przekładnię z STI,która ma 2,5 obrotu zamiast seryjnej i sporo tańszej z GT z trzema obrotami lock/lock ? jest sens, mysle ze porownywalne odczucie jak zmiana napedow w GT :wink: Seryjna GTkowa ma marne 3,2 obrotu niestety, z szybka przekladnia jezdzisz praktycznie bez przekladania rąk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 jest sens, mysle ze porownywalne odczucie jak zmiana napedow w GT :wink: Seryjna GTkowa ma marne 3,2 obrotu niestety, z szybka przekladnia jezdzisz praktycznie bez przekladania rąk... Bez jaj.Nie zdajesz sobie sprawy jaka jest różnica w napędach Dam sobie głowę uciąć,że pół obrotu na cały magiel dla niektórych jest w ogóle nie wyczuwalne. Muszę się przejechać z Abt,bo Mati'ego to kawior jak dla mnie. Tak się tylko zastanawiam gdzie kręcić tą fajerką jak słupkolandii w Polsce co raz mniej,a do nawrotów używa się ręcznego :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 napisac komanczowi, ze nie wie jaka jest roznica w napedach... to grzech smiertelny :wink: ze mna juz jezdziles kilka razy, pytales mnie rowniez o przekladnie i odpowiedzialem ze fajna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 ze mna juz jezdziles kilka razy, pytales mnie rowniez o przekladnie i odpowiedzialem ze fajna sprawa. Jechałem raz na TJS ale nie kierowałem,a Ty nic nie mówiłeś,że masz nową przekładnię bo już byś z boku siedział a nie kierował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Bez jaj.Nie zdajesz sobie sprawy jaka jest różnica w napędach zdaje sobie, jak zamienisz ta smieszną seryjna centralna wiskoze na cos mocniejszsego i tylnego suretraka na plytke to pogadamy :razz: a tak poważnie to roznica naprawde jest duza i mialem na mysli to, ze zmiana przekladni na szybka to tak samo rewelacyjna zmiana jak seryjne szpery na sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 ale panowie zakładając że robimy wszystko na nowych elementach (moze z wyjatkiem tapicerki jakas przekładnia jak nie nowa to po kapitalce ) nie na drucie to koszta realne!! Ja tak liczyłem z kosztami robocizny i rejstracja. Moze sie wypowie osoba co to juz zrobiła ile wyszło....przemku ty nie miałeś drutem lepione moze wypowiesz sie o szacunkowych kosztach??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 ale panowie zakładając że robimy wszystko na nowych elementach (moze z wyjatkiem tapicerki jakas przekładnia jak nie nowa to po kapitalce ) nie na drucie to koszta realne!! Ja tak liczyłem z kosztami robocizny i rejstracja. Moze sie wypowie osoba co to juz zrobiła ile wyszło....przemku ty nie miałeś drutem lepione moze wypowiesz sie o szacunkowych kosztach??? tak naprawde wszystko zalezy od tego, jak tanio/drogo uda Ci sie kupic "komplet" czesci, potrzebnych do przekladki... u nas koszt samej robocizny to cos ok. 3,5-4k PLN (jakis czas temu tyle bylo, ale teraz jak wiadomo, mamy ponad 10%-towa inflacje, wiec mozliwe, ze ceny poszly troche w gore musialbym sprawdzic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 przemku ty nie miałeś drutem lepione moze wypowiesz sie o szacunkowych kosztach??? Nie bardzo mogę bo moja nie jest robiona na zasadach mechanik-klijent. Zadzwoń, zapytaj. Co do przekładni: Prawda jest taka że zakup przekładni zależy od sposobu w jaki chcemy użytkować naszego potworka. Jeżeli ktoś buduje samochód na pojeżdzawki, na tory, do zabawy powinien się zaopatrzyć w szybką przekładnię. Jeżeli ktoś chce używać GT na co dzień ( jechać do pracy, z rodzinką na urlop) albo ściągnie type R czy RA i nie chce jej upalać tylko trzymać jako cukierek w garażu to proponuje GT-kową jest taniej i przyjemniej. Używałem GT-ka (jukeja) i Type R na co dzień i mam porównanie. Z krótką przekładnią trzeba uważać to nie auto do jeżdżenia 1000 km autostradą z jedną rączką na kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Z krótką przekładnią trzeba uważać to nie auto do jeżdżenia 1000 km autostradą z jedną rączką na kierownicy. To ja chyba jakiś dziwny jestem, bo nic takiego nie zauważyłem, a powiem nawet że w codziennym używaniu krótka przekładnia zdecydowanie ułatwia parkowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 przemku ty nie miałeś drutem lepione moze wypowiesz sie o szacunkowych kosztach??? Nie bardzo mogę bo moja nie jest robiona na zasadach mechanik-klijent. Zadzwoń, zapytaj. Co do przekładni: Prawda jest taka że zakup przekładni zależy od sposobu w jaki chcemy użytkować naszego potworka. Jeżeli ktoś buduje samochód na pojeżdzawki, na tory, do zabawy powinien się zaopatrzyć w szybką przekładnię. Jeżeli ktoś chce używać GT na co dzień ( jechać do pracy, z rodzinką na urlop) albo ściągnie type R czy RA i nie chce jej upalać tylko trzymać jako cukierek w garażu to proponuje GT-kową jest taniej i przyjemniej. Używałem GT-ka (jukeja) i Type R na co dzień i mam porównanie. Z krótką przekładnią trzeba uważać to nie auto do jeżdżenia 1000 km autostradą z jedną rączką na kierownicy. moze ty lubisz miec taki luz w przekladni jak na amerykanskich filmach, zeby soebie na prostej po pol obrotu kreciec :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Drodzy panowie to co pisaęłm do tej pory to bzdury..... Macie JDM-a albo tuningowane GT musicie mieć Szybką przekłądnię!!!! Przepraszam za zamiesznaie. Koledzy poradzą gdzie ją kupić pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Tak napominając to fakt faktem, krótkie przekładnie montuje się jako standard w nowych autach. I uważam, że jest to mega plus :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Panowie, znalazłem pięke auto tylko nie mam pojęcia co to za werjsa i czy warto to brać? http://picasaweb.google.com/terrparker/ ... 3093678354 P1 (dwudrzwiowa) w dodatku z roku 2001? proszę o pomoc... pozdrwiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 P1 (dwudrzwiowa) w dodatku z roku 2001? proszę o pomoc... zaraz po 22B uchodzi za "ultimate classic" - warto brac, szczegolnie w stanie takim jak na fotach! http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 05251.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_K Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Odnośnie P1 to myślę, że byłoby z czego wybrać: http://www.pistonheads.com/SALES/list.a ... mit=Search P1 (dwudrzwiowa) w dodatku z roku 2001? proszę o pomoc... Ogólny opis :arrow: : http://www.subaruimpreza.bajtnet.pl/ind ... 1&tresc=p1 W tej ze zdjęć zastanawia mnie tylko o co kaman z numerem seryjnym... "1008/1000" :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 P1 jest dobrym zakupem, moim skromnym zdaniem, jesli chce sie samochod trzymac w oryginalnym stanie i dbac o niego, zeby trzymal wartosc. Jesli chcemy samochod do jezdzenia - bralbym TypeR albo ew. TypeRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiGi Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 właśnie, ja chcę do jeżdżenia. Więc jakie są różnice między P1 a STI czy RA? i jak to jest z numerami VIN? auta z dłuższym VINem czy krótszym nie da się u nas zarejestrować? z dłuższym są zdaje się z Japonii? dzięki za pomoc;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 właśnie, ja chcę do jeżdżenia. Więc jakie są różnice między P1 a STI czy RA? i jak to jest z numerami VIN? auta z dłuższym VINem czy krótszym nie da się u nas zarejestrować? z dłuższym są zdaje się z Japonii?dzięki za pomoc;) naodwrot :smile: krotki VIN - JDM normalny "anglik" (np. P1) powinien miec normalny VIN (17 znakow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 GiGi, P1 jest dostosowany do norm angielskich i zapewne ma lepsze wyposażenie. P1 fajny, ale ludzie duzo sobie za nie zyczą. Krótkiego VINu nie da sie zarejestrować w PL(tzn da sie ale..). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 P1 to w zasadzie w pewnym sensie STi, ale w porownaniu do STI TypeR: -ma abs -nie ma dccd -o ile mnie pamiec nie myli, chyba ogolnie ma skrzynie dluzsza w ogole, z STi v5 -nie ma natrysku wody na IC, ktory to ma TypeR (I czterodrzwiowy Type RA) -nie pamietam czy P1 ma na pewno takie same hamulce jak TypeR z tylu: 290mm na dwoch tloczkach -type R i TypeRA maja tez lzejsza bude - ciensza blacha, aluminiowe elementy - bodaj maska i klapa z tylu Oczywiscie byly tez WRX'y Type R - ktore byly mocno odelzone, nie pamietam czy wszystkie, czy starsze tylko , ale nie mialy np. elektrycznych szyb itp. - ale nie byly to STI ogolnie trzebaby poszukac, bo troche roznic by sie znalazlo, takze w poszczegolnych rocznikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 P1 to ogolony Type R i technicznie bliżej mu do GT niż do STI. Zmapowany na normalne paliwo, nawet lampy miał z europejskich imprez. Technicznie kiepsko, wizualnie pięny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_K Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 A co, jeżeli chodzi o P1, z silnikiem? To jest ten sam shortblock co w GT tylko doposażony w większą turbosprężarkę? A dyfry? Bo jeżeli chodzi o różnice to być może tutaj jest pies pogrzebany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się