Azrael Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Z takim nie widzę żadnego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Ja widze jeżeli to np 1996 rok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Ja widze jeżeli to np 1996 rok... i jaki to problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Ja widze jeżeli to np 1996 rok... i jaki to problem ? Chyba chodzi o przepis iż są problemy z rejestracją samochodów z krótkim Vinem wyprodukowanych po 96 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Jakos w Subaru w Krakowie mieli S203 do sprzedania z krotkim vinem :roll: Raczej by nie sprzedawali czegos czego nie da sie zarejestrowac. Racja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Rejestrowaliśmy, urzędnicy robili problemy ale bezpodstawnie. Potwierdzane w Ministerstwie Transportu. Auto zarejestrowane i jeździ legalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Azrael czy mógłbyś to rozwinąc bo za duzo plotek i historii urosło wokół krótkiego vinu. Jak to się robi z kim rozmawiasz itd. Te auta ktore jeżdzą powiedzmy sbie sa zarejestrowane na wpoł legalnie bo nawet jak zrobisz super przekładke to nie dostaniesz przeglądu bo twój GC8 nie spełnia warunków technicznych bo ma 9 liczb w vinie a jak ci sie uda zdobyc przegląd to urzednik zacznie dochodzic jak to mozliwe ze go osiagnoles wiec..... ???? prosze nie odpowiadaj mi poł zdaniami tylko powiedz jak to sie robi grubo albo wcale. może być na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Premo, my normalnie zrobiliśmy, pojechaliśmy na przegląd, do urzędu itp. W rozporządzeniu jest sformułowanie bodajże "numer VIN, numer podwozia lub ramy". Więc nie musi być to VIN zdefiniowany przez okreslona liczbę znaków. Żeby było śmieszniej jedzie teraz do nas auto LHD z krótkim VIN, i tez się zarejestruje jak sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Ale jak dostaliscie przeglad? Diagnosta musi trzymać sie warunków technicz\nych jakie musi spełniac pojazd. A urzednik w WK spełnia też funkcję kontrolną więc jeżeli vin nie będzie się pani mieścił w ramkach wszczyna alarm dlaczego ten VIN przeszedł przez przegląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 napisal ci wyzej, ze nie ma w rozporzadzeniu mowy o ilosci znakow w numerze VIN dlatego da sie zarejestrowac z krotkim VINem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Ale jak dostaliscie przeglad? Normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 normalnie czyli łamiąc prawo bo: w numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) albo w numer nadwozia, podwozia lub ramy, umieszczony w sposób trwały na nadwoziu, ramie lub innym podobnym podstawowym elemencie konstrukcyjnym, oraz tabliczkę znamionową określoną w załączniku nr 4 do rozporządzenia; numeru identyfikacyjnego VIN nie wymaga się dla pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1995 r. oraz dla motocykla zarejestrowanego po raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 2003 r., ciągnika rolniczego, pojazdu wolnobieżnego, przyczepy przeznaczonej do łączenia z tymi pojazdami oraz pojazdu z nadanym i wybitym numerem nadwozia/podwozia zgodnie z odrębnymi przepisami; Vehicle Indentification Numer VIN - (Numer identyfikacyjny pojazdu) jest z unifikowanym sposobem oznaczania pojazdu. VIN jest 17 znakowym oznaczeniem alfanumerycznym w którym każda liczba i litera, oraz ich lokalizacja ma specjalne znaczenie. W 17 znakach VIN pierwsze 11 pozwala rozpoznać model, ostatnie 6 oznaczają numer seryjny. żaden diagnosta nie ma prawa podbić takiego przeglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Ile japonski VIN ma znakow? 10 ? Troche gmeralem i znalazlem w "konkurencyjnym" forum pewna dyskusje http://www.capri.pl/forum/211292 Troche inna sytuacja, ale tez maja krotki nr VIN. Ale chyba tutaj niechodzi o sama Istote krotkiego VIN'u tylko ze auto "dziwnym trafem ma kierownice po "dobrej" stronie a ma krotszy VIN niz inne pojazdy UE tak ? Bo chyba dzieki temu mozna bardzo latwo sprawdzic ze auto bylo albo jest na rynek JDM albo UK, prawda ? Bo dlamnie wtedy by bylo logiczne ze przekladka typu "Handmade umnie w garazu" niema zadnego prawa bytu i istnienia. :roll: Azrael , to miales na mysli z tym "podaniem" do starosty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Niestety ale nie rozumiem pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Cytuje "Art. 66a. Cechy identyfikacyjne, o których mowa w art. 66 ust. 3a, nadaje i umieszcza producent. Starosta właściwy w sprawach rejestracji pojazdu wydaje decyzję o nadaniu cech identyfikacyjnych w przypadku pojazdu: zbudowanego przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub ramy konstrukcji własnej, którego markę określa się jako "SAM"; w którym dokonano wymiany ramy, podwozia lub silnika na odpowiednio ramę, podwozie lub silnik bez numeracji fabrycznej; odzyskanego po kradzieży, w którym cecha identyfikacyjna uległa zatarciu lub sfałszowaniu; nabytego na licytacji publicznej lub od podmiotu wykonującego orzeczenie o przepadku pojazdu na rzecz Skarbu Państwa, w którym cecha identyfikacyjna uległa zatarciu lub sfałszowaniu; w którym cecha identyfikacyjna uległa zatarciu lub sfałszowaniu, a prawomocnym orzeczeniem sądu zostało ustalone prawo własności pojazdu; w którym cecha identyfikacyjna uległa skorodowaniu lub została zniszczona podczas wypadku drogowego albo podczas naprawy." Czy na podobnej zasadzie rejestrowaliscie samochody z krotkim VIN'em ? PS Przepraszam za zle sformulowane pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Nie. Tak jak pisałem normalnie, przegląd, WK i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 A P1 ma ten sam problem z winem co Type R ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 P1 ma normalny vin jak europejczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 za to P1 ma problem z ceną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 i p1 to zwykle ciezkie, troche mocniejsze coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Przynajmniej sa "zarejestrowalne". Ale nie jest kawiorowy jak Type R :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Przynajmniej sa "zarejestrowalne". Ale nie jest kawiorowy jak Type R :neutral: Ciężki z Ciebie człowiek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Panowie - on-top only, plz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Premo, my normalnie zrobiliśmy, pojechaliśmy na przegląd, do urzędu itp. Premo napisał/a:Ale jak dostaliscie przeglad? Normalnie Tak jak pisałem normalnie, przegląd, WK i już. To ja mam jeszcze takie pytanie. Mógłbyś Azrael podać adres i nazwe tej stacji diagnostycznej która "normalnie" podbija przeglądy w JDM i w którym WK "normalnie" rejestruje się owe onegdaj na ówczas ... wróć Je, one? Poważnie pytam bo jeszcze kilka ciekawych zabawek bym ściągnął a nie chce z nim mieć podobnych problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się