remek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Tak na szybko, RA różni się od GT/UK Turbo następującymi rzeczami:- skrzynia biegów - dyfry - przekładnia kierownicza - silnik - zawieszenie - masa U Marka jest jeszcze piaty wtryskiwacz, co daje ponoc calkiem przyjemnego kopa :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 U Marka jest jeszcze piaty wtryskiwacz, co daje ponoc calkiem przyjemnego kopa :cool:_________________ jak piaty gdzie ??? jak to dziala cos wiecej mozna z ciekawości?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Na środku kolektora ssącego jest piąty wtryskiwacz. Był montowany ze względów homologacji rajdowej. Wątpie żeby dawał jakiegokolwiek kopa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Na środku kolektora ssącego jest piąty wtryskiwacz. Był montowany ze względów homologacji rajdowej. Wątpie żeby dawał jakiegokolwiek kopa :wink: Oj Mati , Mati... nie wątp... z tym 5 wtryskiwaczem jest tak że czuje się przy przyspieszaniu najpierw kopa gdy włącza się turbina a potem przy ok. 5 tyś kolejnego lekkiego ale zawsze od wtryskiwacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 nie-ASO, piąty wtryskiwacz był montowany tylko w RA do 1996r. A działa tylko w połączeniu z rajdowym ECU. W cywilnych RA w ogóle nie działa. BTW turbo się nie "włącza" jest zawsze "włączone" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Mati spierać :-) się nie będe mówie jak było tych RA którymi jezdziłem ale zapraszam na jazdy testowe jak snieżka będzie skonczona sam to poczujesz i zobaczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Ja nie wątpie że jest kop. Ale nie jest on spowodowany piątym wtryskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 kłucić zaraz Hogi wpadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 To nie jest biały GT, tylko srebrny UK Turbo, mocno zmodyfikowany. Już jest prawie skończony. Srebrny, moja pomyłka. :sad: Tylko nie pamiętam który rocznik, chyba 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Czym się różni Type R między Type RA ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Czym się różni Type R między Type RA ? R to coupe, RA to sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 R to coupe, RA to sedan i Rka nie jest wybebeszona tak jak RA (chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Tak na szybko, RA różni się od GT/UK Turbo następującymi rzeczami:- skrzynia biegów - dyfry - przekładnia kierownicza - silnik - zawieszenie - masa czyli wszystko co ma wpływ na osiągi. Przy RA, zwykły seryjny GT'ek to dupowóz. Wyczerpujaca odpowiedz :smile: ale zapomniales jeszcze o wlazie czolgowym na dachu :razz: ps.dochodza jeszcze hamulce,natrysk wody na ic, a jezeli chodzi o mase to brak abs,ciensze szyby,brak elektryki(przewaznie jest cos dolozone jak w moim aucie typu el.szyby),i chyba najwazniejsze inne turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 R to coupe, RA to sedan i Rka nie jest wybebeszona tak jak RA (chyba) Oj jest jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 A czy są róznice mechaniczne typu: silnik, napędy, i która wersja jest lżejsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Wagi nie znam dla obu prawde mowiac, bo moga byc jakies roznice wynikajace z roznych nadwozi - ale obie sa odelzane. Napedy sa te same, takoz i silniki - oczywiscie w odpowiednich rocznikowo modelach. Niektorzy twierdza, ze coupe ma sztywniejsza bude - ale po tylu latach, to juz pewnie nie ma to wiekszego znaczenia A reszta to wyglad - mnie sie coupe nieco jednak bardziej podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 kłucić zaraz Hogi wpadnie wcale mu się nie dziwię, mnie też irytują takie "literówki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 To zwróć mi uwage na PW chętnie poprawię, tak jak to zrobilem. Techniczny !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 a do modów można zgłosić tym wykrzyknikiem w prawym górnym rogu ?? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Akurat przypadkiem rozmawialem z Markiem na ten temat (kombinuje co by sobie kupic). Tak jak nie-ASO mowil 98-00 trudno o graty (glownie elementy wnetrza). Natomiast GT < 98 calkiem latwo i nie tak drogo.Ja niestety chyba wymiekam, nie jestem zapalencem w budowaniu aut. :shock: remek ale o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusz Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 wiec jak koledzy wczesniej radzili wez wrx sti ra do 96 bo latwiej o manele a jak chcesz to ci opowiem co i jak musisz miec tek:601 681 444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 remek ale o co chodzi? z czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albertito_2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Nie latwiej kupic w USA RS'a, w Japonii STI Type R i przerzucic silnik, skrzynie itd. ?? Zawsze zostaje troche gratow, ktore mozna opchnac... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Nie latwiej kupic w USA RS'a, w Japonii STI Type R i przerzucic silnik, skrzynie itd. ? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Nie latwiej kupic w USA RS'a, w Japonii STI Type R i przerzucic silnik, skrzynie itd. ?? Zawsze zostaje troche gratow, ktore mozna opchnac... :grin: Jak bym był świnia to bym powiedział: Tak to super pomysł tak zrób!!! A że nie jestem aż taka swinia to powiem tak Zastanów sie kup auto w usa nie wiem ile to kosztuje ale duzo kup auto w japan (juz nawet nie pisze jak trudno to zrobic) wejdz do garażu i czacznij przekładać okaże się ze koszty są mega za tak naprawde 10 letnie auto !!! Już chyba wolałbym kupic smietnikowe type R za powiedzmy 4 tys funtów i podłubać je w Polsce (remont czy swap na 2,5 sti) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się