Skocz do zawartości

Przekładka z Uk na PL


bociek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 332
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na środku kolektora ssącego jest piąty wtryskiwacz. Był montowany ze względów homologacji rajdowej. Wątpie żeby dawał jakiegokolwiek kopa :wink:

 

Oj Mati , Mati... nie wątp... z tym 5 wtryskiwaczem jest tak że czuje się przy przyspieszaniu najpierw kopa gdy włącza się turbina a potem przy ok. 5 tyś kolejnego lekkiego ale zawsze od wtryskiwacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko, RA różni się od GT/UK Turbo następującymi rzeczami:

- skrzynia biegów

- dyfry

- przekładnia kierownicza

- silnik

- zawieszenie

- masa

 

czyli wszystko co ma wpływ na osiągi. Przy RA, zwykły seryjny GT'ek to dupowóz.

 

 

Wyczerpujaca odpowiedz :smile: ale zapomniales jeszcze o wlazie czolgowym na dachu :razz:

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

ps.dochodza jeszcze hamulce,natrysk wody na ic, a jezeli chodzi o mase to brak abs,ciensze szyby,brak elektryki(przewaznie jest cos dolozone jak w moim aucie typu el.szyby),i chyba najwazniejsze inne turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagi nie znam dla obu prawde mowiac, bo moga byc jakies roznice wynikajace z roznych nadwozi - ale obie sa odelzane.

 

Napedy sa te same, takoz i silniki - oczywiscie w odpowiednich rocznikowo modelach.

 

Niektorzy twierdza, ze coupe ma sztywniejsza bude - ale po tylu latach, to juz pewnie nie ma to wiekszego znaczenia :)

 

A reszta to wyglad - mnie sie coupe nieco jednak bardziej podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat przypadkiem rozmawialem z Markiem na ten temat (kombinuje co by sobie kupic). Tak jak nie-ASO mowil 98-00 trudno o graty (glownie elementy wnetrza). Natomiast GT < 98 calkiem latwo i nie tak drogo.

Ja niestety chyba wymiekam, nie jestem zapalencem w budowaniu aut.

 

:shock:

 

remek ale o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie latwiej kupic w USA RS'a, w Japonii STI Type R i przerzucic silnik, skrzynie itd. ?? Zawsze zostaje troche gratow, ktore mozna opchnac... :grin:

 

Jak bym był świnia to bym powiedział: Tak to super pomysł tak zrób!!!

A że nie jestem aż taka swinia to powiem tak

Zastanów sie

kup auto w usa nie wiem ile to kosztuje ale duzo

kup auto w japan (juz nawet nie pisze jak trudno to zrobic)

wejdz do garażu i czacznij przekładać

okaże się ze koszty są mega za tak naprawde 10 letnie auto !!!

 

 

Już chyba wolałbym kupic smietnikowe type R za powiedzmy 4 tys funtów i podłubać je w Polsce (remont czy swap na 2,5 sti)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...