k1robot Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 A jeszcze jedno pytanie - posiadając europejskiego GL z 1996 r. sedan jako dawcę, co muszę mieć koniecznie od wersji turbo, żeby przełożyć Type R z 1997 r. (np. pedały, wiązka, etc.)? pedały z 1.6 podejdą tylko trzeba je przerobic, wiązke angielską tez mozna przerobic, a reszta normalnie pasuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Podsumowując to profesjonalna przekładka może wyjść taniej niż kupienie zwykłej Imprezy EU ? Są takie roczniki i przypadki ? Chodzi mi o zwykłe ? Pomijając JDMy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Witam, zeby nie zakladac podobnego trematu przypinam sie tutaj z pytaniami. Otoz stala sie rzecz straszna i rozbilem troche swojego GTeka (wypadek pies wyskoczyl przy 60km/h walnolem w dwa male drzewka, w ogole moj pierwszy wypadek od 12 lat jazdy <zalamka>) i na tyle troche ze nie chce tego naprawiac, prostowac klepac, oddawac w niezaufane rece.Wraz z kolega Emilem z forum wpadlismy na pomysl zeby kupic jakies nadwozie Gc8 i przerzucic tylko moje podzespoly bo im nic sie nie stalo i zrobic to nadwozie na Gt99 look w kolorze jak bylo przedtem. Pytam was i prosze o pomoc drodzy forumowicze jakie nadwozie kupic czy kokpit , tunel sr. boczki, fotele, zderzaki i maska bedzie pasowac np: do tych z GL-a 94 roku bez problemu z mojego GTeka ?, bo wlasnie maske, zderzak przedni, chlodnice, lampy bede musial i tak dokupic GTekowe bo sa skasowane ;/ czy jednak musze szukac nadwozia z MY99 roku? Prosze tez o jakies cenne uwagi co do takich przekladek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 A ja sie podepnę lekko pod temat. Co zrobić zeby miec klimatronik??? Przekładka juz zrobiona wszystko ogarnięte tylko nie bylo pomyslu na klimatronik i poszła zwykła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Glivek pamiętaj że to auto trzeba będzie potem sprzedać i jak myślisz co będzie więcej warte gl 94 z gratami od 99 czy np. taka coupeta us z gratami od gt-ka? zubru przerobić trzeba, wiatraczek kręci się w drugą strone i już... no prawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 To co lepiej sciagnac jakies sti gc8 z angli, przeszczepic graty z mojego potrzebne do przekladki, a czesci mechaniczne rosprzedac. A i taki przelozony sti w dobrym stanie bedzie sporo warty w odsprzedazy- nie wiem w ktora strone isc <bezradny> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Weź ode mnie RA, w wersji limited, będziesz miał rodzyna, potem w odsprzedaży będziesz mógł dobrą cenę walnać w ew odpsrzedaży ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Nie dzieki mi wystarczy Gtek, poza tym ceny r/ra sa stosunkowo zbyt wysokie w pl, jakby ta ustawa weszla o mozliwosci rejestracji z kierownica po prawej od stycznia to spoko ale tak motac sie z przekladka i pchac w koszty ;/ nie dla mnie takie rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się