Jump to content

Arti

Użytkownik
  • Content Count

    959
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Dobry

About Arti

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Bielawa/Wrocław
  • Auto
    GT & STI
  • Zainteresowania
    rajdy, subaru, mtb

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki. Miejscówka kultowa ; ) PS Generalnie lanosem jeżdżę raczej spokojnie żeby nic nie narozrabiać, bo nie ma na nim jednej wgniotki. Pełne otwarcie tylko w rajdówce ; ) Fajnie, że się podoba ; ) Albo zamykamy drogę całkiem z użyciem CB radia albo mamy kogoś na czatach wyżej trasy i jak coś nadjeżdża mamy informacje wcześnie, więc jest bezpiecznie ; ) Jazda na ślepo odpada.
  2. Trochę zimowej rozrywki ; )
  3. Układaliście tam jakąś trasę czy raczej na spontanie dla zabawy gdzie poniesie? Dałoby radę zrobić zapętloną rundę?
  4. Czołem załoga! Te szutry powyżej to okolice Bolesławca? Wygląda mega! Równo i szeroko.
  5. Czyli można było z licencją RN pojechać Lausitz? Fajnie ; ) Trzeba coś pomyśleć na przyszły rok ; )
  6. OK 7.30 skrzyżowanie Hallera z Powstańców. Stałem na czerwonym świetle na lewoskręcie w niebieskim lanosie. Nadjechała niebieska Impreza (po tyle bug albo teardrop) i zrobiła elegancką przegazówkę głośnym wydechem. To nie Ty?
  7. No właśnie chyba dla Ciebie ;P
  8. Pozdrowienia z Hallera dla głośnego buga
  9. Ożesz ty, w tej Norwegii to lepiej z auta nie wychodzić A jak jest z LPG? Generalnie z wykonanego rekonesansu wynika, że stacji z tym odpadem przy produkcji ropy jest pod dostatkiem i w dodatku jest bardzo korzystny cenowo w porównaniu do Pb95 (która to w NOR jak wiadomo jest najdroższa w Europie).
  10. Arti

    Waga elementów w GT

    Należy dodać, że taki wynik został uzyskany na wadze w skupie złomu o dokładności +/- 20 kg przy około 20 litrach paliwa w baku. Z seryjnymi fotelami, pasami, osłonami przeciwsłonecznymi, stalową maską, niskim spojlerem. Bazą do mojego wozu jest wypruta Impreza 1.6 z przerzuconymi bebechami od turbo. Bez ABSu (pompa hamulcowa z wersji bez ABSu), klimy, poduszek powietrznych, szyberdachu,. Planuję jeszcze odchudzić drzwi: wywalić wszystkie siłowniki od zamka centralnego, w tylnych drzwiach usunąć silniki sterowania szybami a także wyciąć wzmocnienia boczne. Będzie to ginekologiczna robota. W
  11. Arti

    Waga elementów w GT

    Należy dodać, że taki wynik został uzyskany na wadze w skupie złomu o dokładności +/- 20 kg przy około 20 litrach paliwa w baku. Z seryjnymi fotelami, pasami, osłonami przeciwsłonecznymi, stalową maską, niskim spojlerem. Bazą do mojego wozu jest wypruta Impreza 1.6 z przerzuconymi bebechami od turbo. Bez ABSu (pompa hamulcowa z wersji bez ABSu), klimy, poduszek powietrznych, szyberdachu,. Planuję jeszcze odchudzić drzwi: wywalić wszystkie siłowniki od zamka centralnego, w tylnych drzwiach usunąć silniki sterowania szybami a także wyciąć wzmocnienia boczne. Będzie to ginekologiczna robota.
  12. OK, dzięki za odpowiedź. W takim razie wybieram opcję jazdy bez prepaidów, sprawdzę sprawność ich systemu namierzania.
  13. Czołem załoga! Za miesiąc wybieram się na północ właśnie a że podróżował będę samochodem (a ściślej to nawet Subaru) mam pewną kwestię w której rada osób rozeznanych będzie pomocna. Mianowicie chodzi o opłaty za drogi w Norwegii: zrobiłem szybkie rozeznanie w tym temacie i z tego co rozumiem to dla turystów przebywających do 60 dni na terenie NOR jest alternatywa: albo można zarejestrować się w internecie i wnieść opłatę typu pre paid z której to następnie system automatycznego poboru ściągnie opłatę albo nie zgłaszać się nigdzie a po zakończonej podróży czekać na fakturę która przyjdzie do
×
×
  • Create New...